YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
tietysti että nyt on kierron 20 päivä muistaakseni (ei voi siirtyä toiselle sivulle tarkistamaan ettei teksti häviä) ja ens ma 26,piti tarinoida tässä,kyllä mä olen niin hajamielinen että kaikki tavarat on hukassa joka päivä alkaa sanoilla "missähän mun..." ja eilinen ilta oli taas vimmattua kadonneitten tavaroitten penkomista. Ärsyttävää ja sitten kun vielä siippa siinä vähän virnistelee ja tuhahtelee että kaikki sulla on aina hukassa niin saatanan hirveä sotahan siitä syntyy, minä luettelon kaikki ne miljoona asiaa luettelossa mitkä minä hoidan ja pistän (omasta mielestäni tietysti laaditun) luettelon hänen asioistaa ja sehän ei tietysti ole mitään mun rinnalla josta hän saa hepakat ja raivoaa että taas minä yritän näyttää kuinka mitätön hän on tukemaan minua arjessani ja mitä siitä seuraa, aivan oikein, murjotus ja sitä rataa se menee tähän ei kyllä primolutitkaan auta vaan uus pää on saatava ja on tää taas selvä merkki hiipivistä pms:täkin :'( kun asiat alkaa ärsyttää, mutta ihana kesä on onneksi täällä ja kohta päästää lomalle ja ENNENKAIKKEA meidän ihana pino on hauduttanut neljän kanan munat ja niissä kanoissa uinuu nyt sydäntalven vauvoja ihana ajatus jota en hukkaa koskaan, menköön avaimet ja kännykät ja laturit, tv: PYRSTIS
 
Juu, niin sitä mä meinasinkin (jäi tuo sun yksi viesti välistä huomaamatta), että silloin aloituspäivän aamuna herkillä rapisevilla voi testata.
Sun ovisplussahan oli 4.6. ja itse ovis varmaan 5.6., joten ensi maanantaina tulee dpo 11-12, joten erittäin herkissä voisi jotain jo näkyäkin kenties...
 
pyrstötähti
minäpä kaivan primolutit esiin kaapin kätköistä ja ens maanantaina rapistelu ja sitten tablettia napaan. Ei mene iha plörinäksi juhannus,riittää sekin jo pikku-masikseksi että ei mitään oo tapahtunut ei siihen enää tätiä tarvita,eiku kannat kattoon vaan. :wave:
 
Iltaa siskot :hug: kera

Kolme päivää on täti tehnyt muka tuloaan, mutta suttua kummempaa ei ole tullut ... *äimän käkenä*... Tänään jouduin tulemaan kesken töistä kotiin, kun maha kuin ilmapallo ja kipeäkin vielä. EI täti-kipeä. Loppuviikkoon kummastelen ja jos ei täti kunnolla rynni testaan sitten. :x

Ihan poikki pitkän päivän jäljiltä, joten nyt painelen saunaan hämmästelemään rumppamasuani mikä turvottaa ja sitten köllähdän raksun kainaloon unta hakemaan.

Onnentuulahduksia meille kaikille :wave: :wave:
 
Aika lupaavia oireita sinulla, pidetään peukkuja, varpaita ja kaikkia koirien tassujakin ylhäällä että syy löytyisi plussana tikusta :heart: :heart:

Itse olen ihan puhki. Yleensä sellaiset 6 tunnin yöunet riittää mainiosti, nyt ei edes 9-10 tunnin yöunet riitä. Töiden jälkeen on pakko ottaa tunnin tirsat. Ärsyttävää tälläinen väsymys kun tuntuu että jää kaikki kotihommat tekemättä. Vähän on etonut, varsinkin aamusta mutta itse "Georgea" ei ole vielä tarvinnut tavata. Rinnat tai oikeestaan nännit on vähän arat myös. Muita oireita ei ainakaan vielä ole ilmennyt.

++++++tuulia teille kaikille ihanille Ladyille!

Mari
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

gitte (39).......................kp1/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp1/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp5/26-39.......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp6/28-29.......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp7/27.............y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp7/28.............?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp10/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp15...............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp19/29...........yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp21/28...........yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp21/28-31......?.............3.
lapsellinen67 (40).........kp26/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp31/31-34......?.............4./1.yhteinen
keijukka (45).................kp40/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp94/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp12/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp21/25.......PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
pyrstötähti
huomenta ystäväni :flower: aamukampa alkaa hupenee totisesti loma lähestyy. Olen saanut jopa hieman töitäkin pakerrettua yhteiskunnan hyväksi mutta kotona sen sijaan vaatepinkat koristavat joka piirongin päällystä.Mutta sentään olen ne pessyt ja pinkannut. Kunnianhimoinen haave tänään mennä reippaasti ihmisten aikaan kotiin ja vaatteet järjestykseen,jos vielä muutaman laatikon saisi kondikseen.En ole totisesti niitä ihmisiä jotka haluavat kesälomallaan tehdä suursiivouksia.

Ihanaa kuulla marin oireista olen niin toivonut että ne joilla ei kääröjä vielä koskaan ole ollut saavat sen ekansa ja pesueen alulle =) nyt vielä lapsellinen ja gitte marin matkaan. Varmasti maria jännittää kun on huonoja kokemuksia ollut mutta nyt ainakin oireet ovat jo niin vahvoja että kiinni ollaan ja raskaushormonia kunnolla erittyy kun nyt jo väsyttää. Mitä enemmän sua Mari väsyttää se on hyvä ja mitä enemmän george käy asiat on vielä paremmin eli elimistössä tapahtuu ja masumatka edistyy kaikkea hyvää ja onnea :heart: Omaan napaan kuuluu tietysti selvät pms oireet, kaikki miehet ärsyttää eli testosteronia ei saisi olla mielellään samassa rakenuksessa,siivoussuunnitelmia ja jotain pingotusta alkaa tulla kellariin. Ärsyttävää kun noihin tädin vierailuihinkin pitää viikko etukäteen valmistella ja sitten hanat auki monta päivää.Ja sen jälkeenkin pikku tuherrusta.Ei monta kuivaa päivää meillä naisilla ole,ollaan vauvoja koko elämämme,aina joku vaippa pöksyissä,loppuviimeksi tena-ladyt kun muu on kuivunut kasaan ja pissit lirittää kinttuja pitkin, hoh hoijaa mutta onneksi meillä ei ole sentään eturauhasta eikä veltostuvaa penistä ollaan siitä iloisia ja ylpeinä sekaisin hormoneistamme.

Plussaonnea kaikille, rapistelkaa hulluna ja tulkaa kertomaan kummitusjuttuja haamuista :hug:
 
pyrstötähti
tutkailin tuossa että nyt onkin tässä merkillinen väli ovis-plussien suhteen,päivänkakkara kp 10 ja mussukka 19, meidän täytyy nyt tasaistaa tätä hommaa että joka päivälle saadaan jänskättävää :attn: eli joudumme rekrytoimaan pinoon lisää jännääniä meitä on liian vähän kun tätä vauhtia on plussattu. Laitetaanko lähikauppojen ilmoitustaululle meidän pinon osoite että tietävät mistä sitä potkua saa vauvantekoon B)

lapsellinen,gitte,ja mimuli ovat kohtapuoliin paalupaikalla. Missä on keijukka en löytänyt hänestä mitään pitkään aikaan meidän pinosta. Mutta kävin lukemassa että LUTULIINI ON SAANUT VAUVANSA SAMOIN KUIN kriisi, molemmat olivat siellä meidän alkupinossa eli äidit 40+ josta sitten perustettiin tämä voitokas pino. Käykääpä kurkkimassa heidän tarinansa
:heart: Eihän meilllä kellään toki ole oikeaa tekemistä joten pinoilu kannattaa aina :whistle:
 
Tuohon rekrytointi-ilmoon pitää olla vaatimuksena nimenomaan tietty kp, jotta saadaan puuttuvat välit täytettyä... :LOL:

Mulla alkaa olemaan taas sellainen "löysä" tunne alamahalla, joten ehkäpä se täti sieltä tuloillaan on. Tuosta sen nykyään tunnistaa... Ei oo menkat enää niin kuin ennen, silloin oli aina pari eka päivää yhtä tuskaa, nyt ei tunnu missään. Lisäksi ennen oli paria päivää ennen rinnat kipeänä, sekin on muisto vain. Nyt on jotain epämääräistä hörhellystä koko touhu jos täti joskus suvaitsee yleensä vierailla.
 
pyrstötähti
meillä kaikilla,nyt näitten kaikkien tapahtumien synnyttämiseen tarvitaan hirveästi täti-energiaa,ovulaatio on voimainkoitos ja tädin tulo varsinainen maailmansota jota edeltää jonkinlainen punakapina :LOL: Mulla on nyt jo tissit sivulta kipeänä ja on vasta kp 21 rasittaaa. Lueskelin noista irrotuspiikeistä ja mä kyllä luulen että mulla voi olla se munasolun irtoominen vaikka se siellä kypsyykin ja kierto toimii, niin näillä vuosilla siitä se joku huippupiikki joka lopullisesti sen kuoren räjäyttää voi olla vähän vajaa,mutta en mä tiedä enää kannattaako lähtee gynelle ultrauttamaan sitä oviksen toteutumista ja kokeilla jotain irrotuspiikkiä,muutenkin tässä on jo tehty isoja juttuja. Mutta onhan se toisaalta niin että nyt kun olen 47 niin se kaikki totisesti pitää tehdä mitä on tehtävissä ei tässä aikaa enää ole. Mutta katsastellaan. Ja eihän tässä vielä tämäkään kierto ole ohi. Jos väsymys on mittari niin minä ehkä odotan kuutosia :LOL: Mukavaa lapsellinen kun olet täällä pähkäilemässä mun ajatuskuvioitteni kanssa :hug:
 
Huomenta tänne!

Kauanko sulla Pyrstis kesti ennen kun pääsit sinne purkaukseen?Ja olitko monta päivää sairaalassa? On kyllä vakavasti mielessä se mulla nyt...On se pas vielä elokuussa mutta jos ei onnistuu niin kyllä se purkujuttu sitten ehkä on in...
Kaikille plussatuulia!!!
 
Minä olen myös niin uupunut ollut viime aikoina, että taatusti odotan jotain... :p Tänä aamuna en meinannut taas vaihteeksi herätä töihin millään. Viime aikoina myös iltapäivätirsat on pitänyt ottaa...

Mikset pyrstis ultrauttaisi? Kaikkea kannattaa kokeilla... Oviksenhan voi myös todeta verikokeella joka tehdään oletetun oviksen jälkeen. Sitten tietäisi ovuloiko vai ei. Minäkin olen haaveillut tuosta irroituspiikistä, mutta kuka vaihdevuotiselle sellaista määräisi? .
 
pyrstötähti
babolle purkauksesta; kävin yksityisellä gynekologilla joskus helmikuulla ja kerroin vauvahaaveistani,tiesin etukäteen että hän tekee myös purkauksia yksityisesti. Hän tutki ja ultrasi tilanteen ja sanoi ettei mitään estettä ole koska munasarjat toimii ja kohtu oli kunnossa,vastasi ulkomuoto kp:ää molemmissa ja sanoi että mieti asiaa ja kertoi miten se tapahtuisi ja sanoi että varaa aika uudelleen kun olet päätöksesi tehnyt. Menin uudelleen maaliskuussa,ultrasi ja kerroin että olen päätökseni tehnyt.Ja siitä se etenikin niin että soitin suoraan ajan ODL:n leikkaushoitajalle,laskettiin mun kierto ja hän otti yhteyttä lääkäriin ja sopivat keskenään ajan ja hän soitti muutaman päivän kuluttua ja kertoi että leikkaus tehtäisiin 3 vko:n kuluttua (about) eli jos olisin halunnut heti helmikuussa jo lähteä tähän olisin ollut kk:n sisällä leikossa nyt meni 2 kuukautta. Koko hommaan meni n. 3500 euroa. Tämä lääkäri kertoi kun kerroin että minut olisi otettu myös ifv:ään että ongelma on iässäni se että niitä yrityksiä pitää olla niin monta että nappaa (keskiarvolla mitattuna) kun munikset on niin huonolaatuisia jo tällä ikää ja km-riski on korkea (tietysti kun huonot munikset hedelmöityy luonto ne korjaa pois) että jos teetän monta ifv:ää niin se on hirvittävän kallista ja raskasta tietysti hormonihoitoineen ja että koska näyttää että mun systeemi toimii noin päällisin puolin kuitenkin niin mulla on yrityskertoja niin paljon enemmän tällä tavalla. Hän oli sitä mieltä myöskin että nyt vain yritellään ja odotetaan eikä suositellut mitään hormoneja. Kyllä minä olen vähän samaa mieltä että on eri asia nelikymppisenä kuin 47-veenä niitä hormoneja kuitenkaan käyttää. Siinä on valtava hyppäys kuitenkin kuinka se munisten laatu heikkenee jo mun iässä sehän moninkertaistuu jo parissa vuodessa trisomia-riskit esim. yli 42 vuotiailla verrattuna 45 jne 47 onhan siitä tilastoja. Joten en mä tiedä kannattaako väkisin irrottaa epäkelpoa munista hedelmöitymään jos ei siinä itsessään riitä paukkua nyt irrota, hedelmöityä ja kiinnittyä ja kehittyä loppuun saakka. Näitä mä pyörittelen päässäni, ei ihme että tavarat on hukassa kun koko eukko on samalla avaruusmatkalla :LOL: Mutta mene hetimmiten lääkäriin, etsi sellainen joka näitä purkauksia suorittaa, hän tietää kyllä kannattaako sitä sinulle yrittää, se lopputulos riippuu siitä mistä kohti se operaatio on tehty, miten ja kuinka ne tuubat saadaan liitettyä ja normaalin mittaiseksi että yltävät sen muniksen suojiinsa nappaamaan, hedelmöitysthä tapahtuu siinä yläosassa (lapsellinen tietää nää jutut paremmin) joten käy tsekkauttamassa,jos sulla olisi saatavilla se st-leikkauskertomus siitähän näkee miten homma on tehty. Mulla oli klipseistä toinen irronnut kokonaan ja tuuban pää lepatti ja toine oli kiinni joten ne saatiin siksi kohdistettua ja sondattua auki kun niistä ei puuttunut pätkiä niin ne on normaalin mittaiset. Jos munis vaan sinne päätyy niin onhan siinä jonkinlainen mahis, mikäli se on hyvässä kuosissa oleva seniori valmiina simppasen kanssa painimaan.
Tässä sekava sepustus mutta nämä nyt tuli mieleeni. tsemppiä :hug:
 
pyrstötähti
jos pistät toimeksi ja menet niillä talo-pätäköillä yksityiselle klinikalle niin kun olet pyrstiksen mitoissa esikoisesi on eskarissa, eli kyllä vuodet jotakin merkkaa :heart:
 
Lutuliinin vauva on lahjoitusmunasolulla saatu. Mekin päästäisiin kyllä luovutusmunasoluhoitoihin, mutta siihen minä en halua, koska en halua vaan lapsen, vaan oman lapsen...
Olen sen verran itsekäs... :ashamed:
Ja sitäpaitsi: lapselle on jo tarpeeksi siinä, että vanhemmat ovat vanhoja, saati että oikeasti toinen vanhempi ei olisi vanhempi ollenkaan... :x
 
Kiitos Pyrstötähti :hug: On kyllä kovasti mielessä tommosta....eikä kuulostanut niin pahalta =) Voi vaan olla et on vähän isompi juttu kun mulla niit poikki ja poltettu,varmaan kallimpikin. Kävin lukemassa siit ajasta,oot hyvä kirjoittamaan ja selittämään :)

Mutta jos nyt odottais sitä passia ensin....
 
pyrstötähti
odottaa ja katsoa rauhassa mutta lääkäri kyllä osaa arvioida nuo purkumahikset ja tietty parhaiten jos saat sen leikkauskertomuksen siitä st-operaatiostasi miten se on tehty ja mihin kohtaan. Käy lääkärissä ennen passia niin oot jo viisaampi ja voit kesän mittaan kypsytellä jos antavat vihreetä valoa että siinä olisi onnistumisen mahiksia.
 
pyrstötähti
jokaisella meistä se omanlainen haave siitä vauvasta. Mutta jos ei omia soluja saa heräteltyä niin olisiko se niin vaikeaa että se ei olisi biologisesti sinun kun sen kohdussa kasvattaisit ja imettäisit ja hoivaisit. Varmasti tunteet voisivat muuttua kun sen 9 kuukauden massumatkan tekisit,jos se on ainut mahdollisuus saada kuitenkin ihan oma itsetehty vauva. Kun itsellä on jo lapsia niin sen tietää että se äidinrakkaus ulottuu kauemmaskin ja vaikka kadulta nyt poimisi lapsen matkaansa niin ikioma se olisi kun sen itse kasvattaisi,loppujen lopuksi sillä on minulle suurempi merkitys mutta asiat kypsyy enkä arvostele kenenkään omia arvoja. Halauksin. :hug:
 
Heips,
no nyt se täti saavutti minut vihdoin - on sitä odoteltukin viikko. Testit näytti kuitenkin negaa, joten osasin odottaa. Olen helpottunut, että kroppa vielä toimii.

Ja tärppiä lääkärin mukaan olisikin ollut sopivampaa yrittää vasta nyt, kun se keskenmeno oli niin sitkeä. Joten ihan olen intopiukassa ja voin taas kohta tikuttaa ovista. (Joka oli mulla siis nyt viikon verran myöhemmin) Sitten vaan tositoimiin ja kyllä se plussa täältä vielä tulee.

Kaikille halaus ja peukkuja plussien suhteen+++++++++++++++++++++++++++++

Mulle siis päivittää voisi kp1/29, kiitos taas.
 
Mimuli: Nyt sitten tosiaan uudella innolla ja innostuksella seuraavaan kiertoon. Hillittömät ovisrapistelut, niin etköhän pääse myös r-testeihin plussia rapistelemaan. :)

Pyrstikselle vielä: Olen todella ehdoton tuossa asiassa. Olen ehkä lapsellinen, eikä minulla ole äidinrakkautta, mutta en voisi kuvitellakaan lahj.munasolua. :ashamed: Tuntisin, että teen mieheni ja jonkun toisen naisen lapsen. Ehkä tilanne olisi toinen, jos miehelläni ei olisi lapsia ja minulla olisi. Nykyäänhän muuten lapsi saa aina tietää oikean vanhempansa, joten sekin hetki koittaisi kun hän lähtisi ehkä tapaamaan oikeaa äitiään...
Olen tätä toki miettinyt, mutten hetkeäkään ole tuntenut, että tuo voisi olla ratkaisuni...
 
Heippaus! Mimulille :hug: ja kohti uutta kiertoa.
Onko kenellekkään tuttua tuollainen valmiste kuin Glandin25. Lukaisin tuolta yhdestä ketjusta ko. aineesta ja sillä taitaa olla myönteinen vaikutus raskautumiseen???? Pitäisköhän kokeilla.
Tänään meni taas ovistestitilaus ja tilasinkin oikein monta, jotta voi parikin kertaa päivässä rapsitella,ettei vaan ovis menis ohi :LOL:
Minne pikkumyy on hävinnyt???
 

Yhteistyössä