tietysti että nyt on kierron 20 päivä muistaakseni (ei voi siirtyä toiselle sivulle tarkistamaan ettei teksti häviä) ja ens ma 26,piti tarinoida tässä,kyllä mä olen niin hajamielinen että kaikki tavarat on hukassa joka päivä alkaa sanoilla "missähän mun..." ja eilinen ilta oli taas vimmattua kadonneitten tavaroitten penkomista. Ärsyttävää ja sitten kun vielä siippa siinä vähän virnistelee ja tuhahtelee että kaikki sulla on aina hukassa niin saatanan hirveä sotahan siitä syntyy, minä luettelon kaikki ne miljoona asiaa luettelossa mitkä minä hoidan ja pistän (omasta mielestäni tietysti laaditun) luettelon hänen asioistaa ja sehän ei tietysti ole mitään mun rinnalla josta hän saa hepakat ja raivoaa että taas minä yritän näyttää kuinka mitätön hän on tukemaan minua arjessani ja mitä siitä seuraa, aivan oikein, murjotus ja sitä rataa se menee tähän ei kyllä primolutitkaan auta vaan uus pää on saatava ja on tää taas selvä merkki hiipivistä pms:täkin :'( kun asiat alkaa ärsyttää, mutta ihana kesä on onneksi täällä ja kohta päästää lomalle ja ENNENKAIKKEA meidän ihana pino on hauduttanut neljän kanan munat ja niissä kanoissa uinuu nyt sydäntalven vauvoja ihana ajatus jota en hukkaa koskaan, menköön avaimet ja kännykät ja laturit, tv: PYRSTIS