Moikka!
Minä en aio kirvestä heittää kaivoon vauvan saamisen suhteen,kierto jäi taas 25pv,viime kierto oli 28pv,gyne sanoi mulle,että kierrot pitenee tai lyhenee,niin se on esivaihdevuosiin kuuluva normaali ilmiö ja raskaaksi tulo vaikeutuu myöskin,mutta minulla on joku ihmeellinen voimakas tunne,että vauvan saan ja jos lopetan yritykset,ei tuo sitten toteudu ja jää sitten toteutumatta,se vasta harmittaisi minua suunnattomasti.Mitä taas tulee ikään,olen jo ensi vuonna 40-vuotta,jos onnistun lapsen saamaan silloin,ekan lapseni,en tunne itseäni vanhaksi kasvattamaan pientä lasta 40-vuotiaana,vaan nuoreksi ja olen nuorekas myöskin mieleltäni ja ajatuksiltani.Toki minullakin on ikäraja,että 49-vuotias on jo liian vanha saamaan lapsen,tiedän muutaman,jotka ovat saaneet iltatähden 49-vuotiaana ja ekat lapset heillä ovat jo aikuisia ja nyt sitten heillä on 5-vuotias lapsi iltatähtenä jaloissa,tuo nainen on jo tällä hetkellä yli 50-vuotias.
Gyneni sanoi,että kun mulla on hormoonitaso ok ja olen muutenkin perusterve,ei ole kuin migreeniä välillä,niin ei näe mitään syytä,ettenkö voi lasta yrittää alulle ja sanoi,että raskaus jos ja kun se alkaa,niin saattaa mennä hyvin loppuun asti ilman mitään ongelmia.
Onko teistä kukaan ajatellut mennä lapsivesitutkimukseen,jotka odotatte vauvaa?
Miten aiotte juhannusta viettää ja missä?Itse laitan simpat liikkeelle juhannuksena mieheni kanssa ja tikutan ovista myöskin.
Miten teillä muilla on mennyt?