YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Taas jaksaa. Oltin kans vkl reissussa ja loman tarpeessa kaikin tavoin raskaiden työviikkojen välissä. Ihana loma. Ei paljon nähtävyyksillä ressattu, nukuttiin, syötiin ja nautittiin kaikin tavoin hotellin sängyn tuomista mahdollisuuksista. Pyrstis sun ansiosta muistin kans omistavani jossain pölyn seassa avatun Primolutin ja hyvin toimivat., Ei tullu täti pilaan viikonlopua, en nyt tiedä tietty kauanko kestää ennenku tulee. Paljon ei sais siirtyä, alan hormonilaastarit heinäkuun menkoista, että saan pas:in heti elokuun alkuun.
Jotenkin kaipaisin aina sitä toiveikasta tunnetta, että oisko raskaana, mutta kun tuo sterilisaatio on tehty niin ei auta vaikka kuinka harjottelis. Mullehan ei sit lopulta suostuttu purkua tekeen vaik leikkausvikko oli jo sovittu. Mut en moiti gyneä... on tarjonnut vaihtoehtoja ja tän iän takia edes toi kesätauko ei haittaa eli laastarit jo heinäkuussa ja antanut numeron minne voi soitella kesälläkin jos tarve. Ja jos ovulaatiota ei tulee, piikkiä tulee avuksi..

On muuten Pyrstis just päinvastainen onglma kotona (no ei ongelma), Mies kun haluaa ihan hirveesti lasta. Sekin on välillä aika ahdistavaa ja saa jotenkin kovin epäonnistuneen olon itselle, kun ei vaan tärppää kaikista piikeistä huolimatta. Ja toissaalta mies ei itse voi asialle mitään vaika kuin sänky ryskyis... jotenkin turrhauttavaa. Vaikka, kukaan, minäkään, ei harkitsematta tee sterilisaatiota. Sen hetkisessä liitossa ja tilanteessa se tuntu niin oikeelta ratkasulta.
Nyt vaan odotellaan toisten ihania uutisia. Toivottavasti rva Myyn raketti toimii ja kuten AinoEmilia tilanne, uusi kierto on uusi mahdollisuus :heart:

Huomenta Rakkaat Siskot :hug:
Menkkaränkkä eilen pahimmillaan, vieläkin kyllä vuotaa kiitettävästi. Katsoiko kukaan elokuvaa "Viesti mereltä"...nyyyyhhh.... olen nähnyt sen hirveän monesti ja aina itken kuin näen sen. Jos sielu kaipaa tyhjennystä, on tuo hyvä konsti siihen... Tuntuu että pakahtuu.. Mieskin tuli kotiin kesken elokuvan eikä tiennyt miten suhtautua kun itkin kuin itselle olisi maailmanloppu tulossa :LOL: Ehkä siinä jokin liippaa niin läheltä omaa elettyä elämää ... en osaa selittää. Mutta mulle se on maailman paras elokuva. No niin, ylistys loppukoon nyt.

Katselin just viime lokakuun gyne tekstejäni ja kaikki ihan ok... oli follikkeleita ja endometriumin paksuuskin 6,7 ... .Ehkä en vielä kuitenkaan toivoa heitä.

Miehet epävarmuuksissaan sanovat "ei VIELÄ" ... kun eivät oikeasti edes ymmärrä että meillä kanoilla se best before - oikeasti on olemassa. He sensijaan voivat niitä vauvoja siittää niin kauan kuin peli pelittää... On se niin väärin, sitten vaihtavat vain nuorempaan...

Anyway, Mukavaa maanantaita ja Onnen :hug: jokaiselle matkalla uuteen kiertoon :wave:

Hellou täältäkin taas.

Juu munis näytti "pahalta"...vaikka on hyvä asia ja Pyrstiksen miehenkin kommentti laittoi täällä naurut liikkeelle (ei mitenkään pahalla siis).

Pikkymyylle tsemppiä gynekäyntiin ja toivottavasti auttaa...se voi pistää rentouttaamaan tätä yritystä, kun on ikäänkuin lekurin huomassa, niinkuin mullekin kävi.

Hauskaa Juhannus viikkoa ja tsemiä kiertoihin.

Minni
7+4

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43).............kp2/31-34.......?................4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp5/26-28.......y1,5v........1.
gitte (39).......................kp6/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp6/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp10/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp11/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp12/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp12/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp15/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp20/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp24/29...........yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp26/28...........yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp26/28-31......?.............3.
keijukka (45).................kp45/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp99/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp17/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp26/25.......PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!

(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

Haamuilijat:

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]

Huomenia!
Sorry kun en päivitellyt listaa eilen, mutta en mä tehnyt juuri muutakaan... mä nukuin... :ashamed: Mua siis tosissaan väsyttää jatkuvasti nykyään.

Pyrstis: Olisit kysynyt mieheltä, että kenen kanssa se niitä lapsia sitten joskus haluaa, koska sinun kanssasi se ei ole kovin kauaa mahdollista!

AinoEmilia: Yleensä noista etukäteistuhruista sanotaan, että ne johtuu huonosti toimivasta keltarauhasesta. Ehkä tässä oviksessa ei syntynyt hyvää keltarauhasta?

Mun täytyy perua aiempia puheitani. :( Ei tää vuoto kovin runsasta olekaan ollut, vaan tosi niukkaa, joten ei nuo hormonitkaan saaneet limakalvoa kasvamaan kunnolla. :'(
Eli eipä taida nämäkään ihmettä saada aikaiseksi... mutta jatketaan hyökkäystä edelleen...

Huomenta tänne ja Hyvää juhannusviikkoa!!

Mulla myös samaa kun kanella,mies kun haluu niin kovasti sitä lasta ja mä kun en millään voi sitä noin vaa antaa :(
Onks sulla kanella muuten enemmän oviskipuja hoitojen jälkeen?
Mulla oli niin kipeä alavatsa molemmilla puolella koko päivän ja illan vielä eilen,3 kasisatasta buraana otin et pärjäsin jotenkin.....
Pyrstötähtille iso :hug: Miehet ovat joskus niin toiselta planetalta....

pyrstötähti
:flower: Ihana viikko,tämähän on vuoden paras hetki loma alkaa kolmen aamun jälkeen. Kiva oli tuon tärpättikuurin jälkeen tänä aamuna mutta hengissä.Vetäsin taas aamusella primolutin saa nähdä toimiiko.Ja oksettava olo on. Lapsellinen kun kerroit niistä tuhruvuodoista niin juuri sitä se voi olla mulla myös kuten ainoeellä että keltarauhanen ei oikein pelitä,sitä tuhrua saattaa ilmaantuu 5-7 pv ennen varsinaisia tätipäiviä ja onhan se ärsyttävää.En tiedä onko mun eilen illalla alotetusta primiksestä ees hyötyä jos hyökkäys on jo käynnissä mutta ke on 28 kp ja yleensä ne paukahtaa siinä to-pe kunnolla käyntiin joten toivotaan että pysyy pois.Pitäsköhän mun kokeilla alkaa vetään noita keltiksiä onko ne lugeja sitten ne,en tiedä kuka niitä määräisikään toisaalta mulla on noi primolutit niitä en tiedä uskaltaako kokeilla raskautumisen apuna kun nehän oli sitä keinotekoista ja ei terveellistä kait sitten sille alkiolle.

En mä tiedä muutenkaan onks tässä mitään järkee ja jotenki tuli kyllä niin paha mieli ton äijän itsekeskeisyydestä että ajattelin että mitä tommoselle paskiaiselle lapsia tekemäänkään onhan niitä jo tehty ja ainakin ne silloiselle miehelle oli toivottuja kaikki. Että ei se aina vaihtamalla kummene näköjään :'(

Täytyy odotella lapsenlapsia sitten niitä lapsenlapsia varmasti niitä kolmen lapsen äiti aikanaan saa,toivotaan näin. =)

Meidän pinoon pitää nyt saada oikein kunnon tärskäys ja sitähän pikkumyy menee hakemaan sieltä Nasalta kun rakettipiikki asennetaan myylle. Voi että minä toivon että se onnistuu. Oli tosiaan tuossa kuvassa toi munis pelottavan näköinen tai itse asiassa vähän ällönki näköinen jotenkin niin animaalinen juttu ihan kuin oltaisiin pelkkiä kutua hautovia sammakoita koko joukko uhhh :$

Pidetään pino nyt hyvässä lennossa ja aletaan tähyilemaan kaikki yli pienten harsopilvien joita elämä meille kaikille välillä heittää. Peukutetaan meidän yrjöläisille että vauvat hyvin jaksavat kasvaa ja toivotaan että pikkumyyn piikki tepsii.

Lapselliselle tsemiä vaikka eka kierto ei niin huikeeta tulvaa tuonutkaan.Eiköhän siihen pidäkin pitää tota systeemiä jokunen kierto yllä että se palautuu ja alat tuottamaan muniksia apinan raivolla :hug:

babolle oviskivuista,mulla meni oviskivut helpommin jo nyt kun oli toinen kierto ilman klipsejä.Silloin st jälkeen mulle oviskivut vasta aikanaan ilmaantui ja olen kuullut muutaman muunkin valittavan samaa että sterilisaation jälkeen oviskivut olisi olleet paljo hurjemmat.

Onko teillä muilla muistikuvaa siitä että jos noita primoja ottaa niin onko siinä sitten kovia menkkamaisia kipuja tai silti jotakin tuherrusta,minä aprikoin että josko sitten käypi niin että täti jää kyllä tulematta mutta on muuten vähän ällö olo ja turpoaa ku norsu (ei kestäis sillä sitten ei riitä että ylänapin avaa pitää avata persesaumatki samoin tein :D

Kivaa päivää kaikille ja halauksia ja suukkoja ja hyvää mieltä ja onnenpipanoita :heart:

Juu, aika jänskiä nuo oviskuvat tosiaan... samanlaisia luojanluomiahan mekin ollaan kuin eläimet. Eli ihan yhtä alkukantaista on meidänkin lisääntymisemme. :LOL:

Voi pyrstis: Oletko käynyt miehen kanssa vakavaa keskustelua tästä lapsiaiheesta. Ehkä häntä tosiaan pelottaa? Minuakin pelottaa jotkut asiat... en esim. uskaltaisi ihan vähällä naimisiin, enkä aiemmin uskaltanut ajatellakaan lapsia. Peitin nämä pelot joskus aika ilkeilläkin sanoilla... :ashamed:

Pikkumyy: tulehan heti kertomaan ultrakuulumiset. =)

Mutta nyt pinolaiset, ei vaivuta synkkyyteen. Juhannus on ovella ja vielä ehtisi paukahtaa plussa jossain suunnassa ennen 21. päivää ylittämään tavoitteemme reilusti. =)
Listoilla lähinnä nyt: ruujakengu, Mussukka67 ja einiinvaan. =)
Jospa tällainen nyytti on luvassa jollekin jo pian?

PS: Osaisko kukaan arvailla, miksi mulla jomottaa tuota munasarjaa lähes koko ajan (juuri nyt ei jomota). Nuo kivut alkoivat yhtäkkiä viime syyskuussa, jolloin mulla oli kypsymässä 25 mm munis, josta ei koskaan tullut ovista. Kystaa mulla ei ainakaan viime ultrassa näkynyt...
Mulla ei aiemmin ole ollut mitään tuollaisia kipuja. Ne alkaa nyt aina joskus kp 10 ja jatkuu ja jatkuu vain menkkoihin saakka ja jopa niiden aikana.

Moikka taas!

Mä on taas kuulut et menkkakivut on pahempi st'n jälken ja kyllä ovat mulle ollut...Oviskipuja mulla on aina ollut siitä lähtien kun eka lapsi syntyi ja on pahentunut joka synnytyksen jälken....Mutta pahimmillaan oli nyt eilen..onneks on jo ohi!!

Gynellä käyty ja tulokset olivat hyviä, kohdun limakalvon paksuus 16mm, kun pitäisi olla vähintään 8mm, minusta vaikutti kyllä aika paksulta, mutta gyne sanoi sen olevan hyvä! 2 munasolua oikealla, ja jo nyt ovis melkein paikalla, joten sain sen rakettiarsenaalin ammuttuna! :D :saint: :heart:

Kaikki siis siinä suhteessa oikein hyvin, nyt vaan pitää pitää peukkuja miehen suhteen, kun hänellä ihan hirmuinen allerginen nuha/silmien vuoto päivä tänään ollut ja on joutunut lääkitsemään ihteään Duactilla, 2lla zyrtecillä, silmätipoilla, on nyt nukkunut koko ajan ruuan jälkeen, mutta en itsekkään siinä kunnossa sänkyhommiin kykenisi, niin annan levätä josko olisi parempi olo huomenna. :saint: Jos meillä olisi inseminaatio, se tehtäisiin huomenna, mutta kun omin keinoin mennään niin aikaa 48tuntia ainakin :saint: :D :heart:

No katsellaan kuinka sujuu, pidelkäähän peukkuja! :wave:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :flower:

Tää mennee leipomaan sämpylöitä! :p

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

hei,
Rva Pikkumyy: kiva, että uutisesi olivat hyviä ja lupaavia. Ovis on kyllä aikaisin tuloillaan sinulla. Nyt vaan peukut pystyyn ja parantelehan se miehesi.

Minun gyneni suhtautui raskautumiseeni näin jo yli nelikymppisenä jotenkin varauksella, vaikkakin ihan asiallisesti hän kertoi tämän iän mukanaan tuomista jutuista. Hän kyllä suositteli minulle lapsettomuushoitoihin erikoistunutta lääkäriä, joilta sitten tarvittaessa voi saada apua raskauden tukemiseenkin, kun sanoin, että kyllä nyt ihan luomusti olen päättänyt yrittää. Hän itse ei ole niin erikoistunut näihin raskausasioihin. Kertoi muuten tuon hormonikierukan ehkäisytehon olevan samaa luokkaa kuin sterilisaation - mutta mullahan se ei toiminut ihan niin. Toivotti kyllä paljon onnea yritykseen. Samalla otettiin papa -näyte, mikä oli ihan hyvä juttu.

Taas tuota ikää tänään pohdin, mutta mulla on viisikymppinen työkaveri ja minusta hän on kyllä vielä ihan nuori ja nuorekas. Jos mulla on sen ikäisenä ekaluokkalainen, niin ei se minusta ole luonnotonta. Saatan olla jopa paremmassa kunnossa nyt kuin reilu kolmekymppisenä, jolloin ei paljon pieniltä muksuilta kuntoilemaan ehtinyt.

Mulla muuten se täti kesti vain kolme päivää, eikä tiputtelekkaan, joten ehkä tämä kierto normalisoituu. Odotan jo innolla pian alkavaa lomaa - silloinhan se tärppää!

pyrstötähti
nyt ei hempeily auta,ukkelilta nyt jorma ylös vaikka millä konstilla ja yritys käyntiin täysillä kun uuni on noin hyvin lämmitetty.Eihän sen tartte ku hymyillä onnellisena kun pikkumyy pistää koneet käyntiin.Mahtavaa juhannusviikkoa,aattele mitn ihana viikko tulla raskaaksi,onnea teille yritykseen. on,napsin lisää primoja ja aattelin sinne lauantaille asti napsia.Oon miettiny noita apukeinoja mutta ei se mun kohdalla ehkä ole enää viisasta,tässä iässä 2-3 vuottaki vähemmän ois jo toinen homma uskaltaa käyttää kaikki apukinot mutta ehkä raja ois 45 kuitenki,47,5 v on jo yli limiittini,purkaus riittäköön ja asia menee pikkuhiljaa taustalle,mutta pinoilen täällä 100 vuotiaaksi ihan vaan ilokseni kun te ootte niin kivoja kaikki. :heart:

onpas jännät paikat pikkumyylläkin :hug: Ihan melkein kateelliseksi tulin sun limakalvon paksuudesta :) ja minä kun ajattelin että mulla oli hyvä.... nolottaa !! Sitä paitsi kun en ole mikään gyne expertti noissa asioissa vaikka alalla olenkin . en ole koskaan joutunut asiaan niin perehtymään tai sitä miettimään kun silloin aikoinani tulin raskaaksi pelkästä peiton heilautuksesta. B)

Täti oireet väistymässä ja alakerta siistiytymässä, onneksi. Pääsemme pian taas tositoimiin. Vaikka kyllä meinaa alakulo iskeä... ei voi mithään.. EN aio pinoa hylätä ja kadota, mutta keskityn tähän remonttiin täällä kotona ja mietin vähän vähemmän omaa napaani.

Kuulumisiin :wave: voima :hug: meille kaikille :wave:

t. AinoEmilia

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43).............kp3/31-34.......?................4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp6/26-28.......y1,5v........1.
gitte (39).......................kp7/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp7/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp11/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp12/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp13/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp13/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp16/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp21/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp25/29...........yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp27/28...........yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp27/28-31......?.............3.
keijukka (45).................kp46/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp100/25-43....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp18/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp27/25.......PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!

(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

Haamuilijat:

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]

pyrstötähti
ja kiva olo kun on ihan kun ois paksuna lievästi,joka kerta kun yskii meinaa tulla yrjö ja vasta olen siis ottanut niitä 4 tablettia,mä jo vähän mietin että onko tässä järkee mutta niin ne vaan pysyy tädit loitolla se lieväki viiruilu hävisi ja sitkeesti ollaan valeraskaana sinne loppuviikkoon ja annetaan tädin avata hanat vasta kun kotiudutaan.Testasin eilen aamulla lapsellisen ohjeen mukaan siis 26 kp mutta ihan blancoa nyt en aio testaillakkaan kun on toi oksennustaplettikuuri menossa.

Pikkumyyllä on kyllä jännät paikat,nyt jos koskaan on kaikki valmisteltu niin NYT ME OOTETAAN KAIKKI PEUKUT JA RAAJAT TAAS PYSTYSSÄ että sä PLUSSAAAAAAAAAAAAT meille pian :heart:

Mussukalla on pitänyt kiirettä (ei varmaan mikään uutinen). Nyt on koti muutettu lähipaikkakunnalle ja suht koht asiat reilassa. Eka clomi kierto loppusuoralla ja eilisestä lähtien tuttakin tutumpaa menkkapoltetta havaittavissa. Voi juku, kun mä nii-iin kovasti toivoin, että clomit auttaisi heti. Mutta kai tässä pitää toivoa parasta, kunnes hanat aukeaa - ja pelätä pahinta, vai mitä? Olen välillä hiukan ennättänyt lukea kirjoituksianne sieltä täältä ja noista gynejen puheista kommentoitakoon sen verran, että mun gyne oli sitä mieltä, että nää palstailut on pahasta - liikkuu kuulemma liikaa väärää tietoa. Että kaikenlaisia kommentteja sitä tosiaan vastaanotoilla saa kuulla. Muuten oli kyllä erittäin kannustava ja positiivinen, vaikka se 40 onkin jo mittarissa. Hyvät jussit kaikille ja ihan lähipäivinä tiedetään, miten akan todella tässä kierrossa kävi.

Tänään olin ultrassa kun olen nyt sen eka clomikuurin syönyt. Eikä mitään tulosta :'( Ei kypsy munasolut tässä akassa. Ensi kierrossa kokeillaan tupla-annosta. Mä taidan laittaa hanskat tiskiin kun ei tässä saa muuta aikaiseksi kuin kuumia aaltoja ja erittäin pettyneen isännän. Tottakai olen todella pettynyt itsekin mutta jotenkin tuntuu, että mies on kuin maansa myynyt. Yrittäkää te toiset plussailla minunkin puolesta ja oikein hyvää kesää kaikille :hug:

Älä nyt äippä67 luovu vielä!!! Sitä vaan ihmettelen miks me niin paljon niit miehiä ajattelee....kun ne pettyy ja on sitt myrtsinä ja masentuneita....Niinhän mekin ollaa ja kuka meitä lohduttaa??

Plussatuulia

Äippä: Älä lannistu. :hug: Niin kuin jossain sanoin, tää ei ole meidän iässä enää helppoa, mutta ainakaan sitten se ei onnaa, jos antaa periksi.
Minäkään en ole antanut periksi, vaikka olenkin tämän pinon toivottomin tapaus. B)
Kokeilet ne clomit isommalla annoksella. Pitäisikö vielä pyytää jotain varmistamaan että limakalvo kasvaa tarpeeksi, koska clomit saattaa ohentaa sitä?

Tsemppiä nyt kaikki. Kesä on ja aurinko paistaa - ei vaivuta synkkyyteen! Onhan meillä aurinkona pilvien lomassa jo neljä plussaa pinossa ja lisää tulee kun ei anneta periksi.

pyrstötähti
Lapselliseen yhden täysin äippä sulla on ikääkin vielä niin vähän, masennus ja kaikki muukin kun on päällä ja työuupumusta niin et ole tietty parhaassa vedossa kaikkihan vaikuttaa kaikkeen,mutta nythän olet jo seurannassa eli olet kuin sateenvarjon alla,lääkärisi kanssa varmasti löytyy hoitosuunnitelma ja 100 varasuunnitelmaa. Älä vaan anna periksi :hug: meillä kaikilla on näitä vaikeita paikkoja mutta porukalla mennään suon yli että heilahtaa,eikö vaan :heart: tsemiä, etkä sä lapsellinen ole toivottomin tapaus vaan sopivasti vaan sekasi,eikö niin,minä olen sinun kohtalontoverisi,harmi kun ei oo pitkään aikaan sivukaan hukkunut että saataisiin kirjoittaa itsemme sieltä seuraavalle :kieh: täällä pamahti ukkonen niin että melekeen tuli kuset housuun tällä emännällä,mutta sehän on kesää se kun jytisee. Liian paljon on asioita muistettavana ennen lomaa ihan niinkö maailma tähän loppuu eihän se lopu ennen joulunpyhiäkään vaan tammikuussa aina jatketaan niistä mitkä jäi tekemättä,miksi sitä ei ihmiset opi? Eiku nyt kaikki tähyillään taivaalle,siellä lentää komeettana pikkumyyn rakettipiikki kuuta kohti ja vie meidän pinoon viidettä plussaa pika pikaa :heart:

Juu, sen mä olen tiennyt aina että sekaisinhan minä olen, milloin mistäkin. :LOL:

Onkohan meidän pinon vallannut joku kesästressi tai -masennus?

Muakin himottaisi tosiaan tuollainen rakettipiikki. :p Mitenkähän saisi jonkun lekurin mulle määräämään sellaisen? Oli tiukassa saada tuo hormonikorvaushoitokaan, vaikka kaksi lääkäriä sitä oli suositellut... :eek:
Mä kyllä luulen, että osa mun ongelmasta on juuri tuossa, ettei se limainen munasolu lähde mihinkään, vaan jää lymyilemään kuoreensa. Muniksia kasvaa kyllä ainakin ultrausten mukaan...

pyrstötähti
se voi ollakin nyt parasta hoidella noilla korvaushoidoilla alkuun ja sittenhän sen alkaa vasta näkemään kuinka sieltä alkaa hienosti kasvaa,eikö se niin ole kuitenkin että kun ne on tavallaan ennenaikaiset noi vaihkarioireet sulla niin niitä voidaan hoitaa toisin kuin jos ne on ikään jo oikeesti kuuluva juttu kuten esim. mulla. Tänään aattelin kun hikoilutti ihan älyttömästi aamulla että nytkö ne tuli mutta mä en tiedä johtuuko tää paha olo niistä primoluteista kuiteski voihan se olla että on mun jo laiskustuneelle systeemille kovaa kyytiä keltarauhasen kelkassa :LOL: pääasia ettei muuttu viemäriksi juhannustulilla

Kiitos teille ihanat kannustavat sisaret. Mä olin niin pöljä tänään siellä lääkärissä etten tajunnut kysellä mistään mitään. Olen käynyt aiemmin naislääkärillä ja tänään oli sitten mies ja sekö mun pasmat sitten sekoittikin täysin :ashamed:
Verikokeissa kävin viime viikolla ja kaikki arvot ovat ok ja sitten kohdun limakalvon paksuus on hyvä. Niinpä niin, arvoja en tajunnut kyllä sitten edes kysellä. Hyvin asiallinen lääkäri oli kyllä, sanoi vain, että luonnollisesti ikä alkaa jo vaikuttaa mutta ei tässä vielä olla toivottomia. Ei tuota hormonihoitoakaan olisi aloitettu jos ei olisi mitään mahdollisuuksia. Eli lapsellinen et sinäkään ole mikään toivoton kun olet kuitenkin hormonihoitoa saanut.

Kai tämä ikuinen pettyminenkin käy niin mielen päälle, että tuntuu jotta olisi parasta luovuttaa. Mutta jos tämä vielä tästä

Yhteistyössä