YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Mhhh...siis mulla tuo on vaihdevuosien hormonikorvaushoito. :p Mitään lapsettomuuden hoitoon tarkoitettuja juttuja mulle ei kukaan ole ajatellutkaan määrätä. :(

Voithan sä äippä soittaa ja kysyä noita arvoja jälkikäteenkin. Ei niitä aina kaikkea hoksaa kysellä, vaikka kuinka koettaisi muistaa.
Ja sinulla on todellakin toivoa, koskapa clomeja kuitenkin kokeillaan. Sittenhän on vielä nämä "järeämmät" keinot kokonaan käyttämättä.

Tuo on totta, että jos on ns. oikeat vaihdevuodet, niiden etenemistä ei voi estää. Nämä ennenaikaiset ei välttämättä ole lopulliset, vaan varsinkin tietysti nuoremmilla naisilla, joskus saattaa tulla jaksoja jossa kaikki toimii oikein. Mutta mullahan alkaa ne ihan oikeat vaihtaritkin olla lähellä... mutta eipä tässä auta itku markkinoilla. Näillä pitää koettaa mennä, mitkä värkit on. :headwall:
 
Älä hupsi äippä. Itsehän minä puhuin aikamoisen epämääräisesti. :ashamed:
Eihän voi arvata, että vauvakuumepalstalla joku puhuu vaihtareiden hormonikorvaushoidosta. :p

Mun pitäisi hävetä, että yleensä roikun vauvakuumeisten joukossa... :headwall:
 
pyrstötähti
vauvakuumeisten joukosa meitä roikkuu mummojakin jo ihan ikänsä puolesta :LOL: eikä kukaan nyt pistä hanskoja mihinkään tiskiin,ei kait näin kesällä kukaan ees hanskoja käytä paitsi puutarhahanskoja ja niitäkään ei panna ku kukkapenkkiin :heart: Mulla on hirveä nälkäki koko ajan ihan selvästi tässä menee sekaisin kaikenmaailman lääkekokeiluista ties vaikka loppuvat sitten siihen paikkaan kuukautiset kokonaan vaikka ei kait sekään ihan oo maailmanloppu on ne toisaalta hirveä riesa että jos ei siihen liittys muuta riesaa ja hikoiua ja loputonta vauvailua niin ihan sama vaikka sörkän kissoille koko hökötys,ihan tuota mukavinta osaa lukuunottamatta tietty :saint: sillehän on vielä paljonkin oivallista käyttöä. Jee enää kaks aamua ja kesälaitumet kutsuu kumpa tulis oikeen inkkarikesä tai ees puolikas tai että ei ees yhtään sataisi räntää,kaikki käy. Tsemiä naiset ja älkää unohtako pinoilla meitä on muutenkin aikas vähän tässä pinossa :heart:
 
Ettet häpeä pyrstis... :p
Siitä sun lääkekokeilustas voi olla ihan jopa hyötyä. Nuo keltarauhashormonit saattavat jollain tapaa parantaa mahkuja. En osaa sitä tarkoin selittää miksi, mutta kuitenkin näin on.

Kaikki pinoilemaan vaan, ei täällä tarvitse pakosti rapistella tai tuijottaa kalenteria, kunhan höpistään kaikenlaista. :hug:
Tässä on vissiin meidän pinolaiset:
Minä taidan olla tuolla vasemmassa laidassa huuli pyöreänä oleva tyyppi. :LOL:
 
Raketit lennossa on kovalla vauhdilla juuh! :LOL:
Ei kuitenkaan mitään hirmusia oviskipuja ole ollut! :headwall: :heart: Miehen kellistin tänään ja varmaan vielä uudestaankin kun kerkiän! :heart:

Hän laski kesälomapalkkaansa, numeroita, numeroita, numeroita ja mä vaan odotin, että milloin saan sen sänkyyn!! :LOL: :LOL: :heart: Koominen tilanne! :LOL: Nyt täällä posket niin punaisina kirjuutan, tosin nukuin vähän aikaa, että menee siimahännät oikeaan suuntaan. =)

Äippä67 älä luovuta, minuakin masensi viimeksi kun menkat alkoivat, mutta sieltä taas noustiin! :hug: :flower:

Kiitos kaikille onnitteluista, toivotaan vaan, että tulosta syntyisi! :heart: :saint:

Sama täällä mies masentuu menkoista enemmän kuin minä ja sitten on aika kiukkuna kaikille ja kaikelle! :D

Nyt taas innolla mukana! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
Ps olen tuo neito tuossa kuvassa alareunassa vasemmalla,saparot päässä, että tunnistatte minut sitten! :LOL:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


pääpilvissä (45)............kp2/25-43.......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp4/31-34.......?................4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp7/26-28.......y1,5v........1.
gitte (39).......................kp8/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp8/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp12/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp13/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp14/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp14/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp17/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp22/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp26/29...........yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp28/28...........yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp28/28-31......?.............3.
keijukka (45).................kp47/29...........?..............4.
babo67 (41)............kp19/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp28/25.......PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 


tämän aamuinen saalis. :saint: Varmaan se piikki jatkaa tehojaan, jospa se toinen irtoaa tänään/huomenna?

Minulla vapaapv ja huomenna töihin ja sitten Juhannusvapaata kivaa! :saint: :heart:

Keksikäähän taas kaikkea mukavaa, siis kirjoitelkaa! :flower: :D

Minä polkasen hetken päästä kauppaan ostamaan tarjottavaa kahvin kanssa. Tulee "vieraita" 12 aikaan :D (lapset, ja veli) :heart:

Heissan taas!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Sateensekaista aamua täältä jostain. Mutta sateeseenkin liittyy jotain ihanaa

Pikkumyy: Hyvä että laariin on satanut, tiedä miten hyvä sato sieltä korjataan. :heart: (mulla tulee tuosta heti mieleen pyrstiksen sanoma laarin jalkojen levällään olosta... :LOL:

Mulla alkaa jo tuntua munasarjan tienoilla jotain. Ei kyllä näin aikaisin tarvitsisi ja kuvittelin vähän, että nuo ennen "menkkoja" syödyt estrogeenit ois hillinneet muniksen kasvua, mutta taitaa kasvaa taas liian kovaa vauhtia. Tai mistä mä tiedän kun en näe mitä siellä oikeasti tapahtuu vai tapahtuuko siellä yleensäkään mitään. :kieh:

Kyllähän nuo menkat on sellainen haaveiluntappaja, että oksat pois. Mutta kuitenkin ne ovat merkki siitä, että uusi mahdollisuus on tulossa...

Pikkumyy: Tuohan oiskin huikeata, että irtoaisi tosiaan kaksi. :heart: Sehän tarkoittaa tuplamahiksia. =)
 
Sanoppa muuta lapsellinen! :saint:

Niin vielä kaipa se siksi on kahtena pvnä plussaa testissä, kun toinen munasolu oli hiukkasen pienempi kuin toinen, hyvä lämmöt ainakin edelleen alhaalla, eli vielä ehdimme..Kun mies tulee töistä kotia ja sitten tietenkin jatkamme vaan tekemisen ilosta, kun juhannus ja kaikki! :heart:

Pääpilvissä, pahoittelut menkoista! :hug:

Itsekkin joskus siirtänyt menkkoja primolutin kanssa, tyttären epillereillä ja minulla toimivat hyvin, mutta siitä on jo vuosia kyllä aikaa. :saint:
 
Kun kans keksin siirrellä menkkoja primoluteilla...Siirty kyllä, mutta kuinka kauas? Piti alkaa lauantaina, joten otin niitä ohjeen mukaan ke-la ja ajattelin että kai ne sitten maanantaina.. ei vielä merkkiäkään. Miten kauan tuo vaikutus mahtaa kestää?
Todella ärsyttävä elimistö. Jotenkin sen ivf jälkeen oli kuukusi ihme mahakipuja ja tiputtelua. Nyt kyllä loppu tiputtelu ja kivut. Mulla vaan on se pas aika elokuulle varattu kutakuinkin normaalikierron mukaan... Lääkäri tykkää kun lääkitsen itse välillä omatoimisesti :ashamed:

Melko raketti annettu Myylle kun tuplasti jo ovuloi...kolmatta odotellessa? Paljon onnea ja toivoa matkaan.

On muuten hyvät ilmat olla töissä, ei harmita yhtään. Vielä viikko Jussin jälkeen töitä, mutta eiköhän se tässä. Jossain luki, että lomaalekin ptäs laskeutua ja ottaa viimeiset työpäivät ilman kiirettä ja stressiä.. niin varmaan...onnistuu hienosti tuo suunnitelma :LOL:
 
Pääpilvissä: Eikös kuitenkin ole ihan hyvä, että tuo pitkä kierto päättyi ja pääset uuden alkuun? :hug:

kane: Mulla ainakin progesteronin (eri merkki ja aine) jälkeen alkaa 3 - 4 päivän päästä (silloin kun alkaa) Mutta tuo on aika yksilöllistä, mutta 10 pv on sellainen takaraja kuitenkin, jolloin pitäisi alkaa.

Kyllä mulla ainakin viimeiset työpäivät menee urakoidessa "pöytää tyhjäksi", jotta voi hyvillä mielin olla lomalla....
 
pyrstötähti
:flower: onnea ja hirveesti peukutetaan myylle,nyt on mahikset mitä parhaimmat ja pidähän nyt se äijä hirveässä vireessä siellä pahnoilla :D armotonta menoa dippaadaa B) Joo kane varmaan lääkäri iloitsee mutta kyllä se siihen elokuulle tasaantuu viimeksi muistelen että kun siirsin niin meni yli viikko ennenku alkoi on ne aikas tehokkaita keltsejä nuo primot,mullakin loppu viiruilu siihen paikkaan ja tänään ois 28kp mutta ei tietookaan kyllä loppu tätin tulon elkeet nyt,ei haittaa vaikka pysyis koko kesän poissa :kieh: tää kuumeilu on onneksi vähä hiljaisempaa kesällä kun on tätä muuta pikku menoo ja tekemistä joten sitten vielä ens syksyn ja talven jatkan ja en keväälle ajattelin lyödä kinttaat tiskiin,täytän joulukuussa 48 ja sitten siirrytään hormonikierukkaosastolle lopullisesti turvaan ennen vaihkareita. Mutta olen oikein tyytyväinen että tuo purkaus tehtiin,lapsellinen olit oikeassa siinä,että mun ei tartte enää sitten sitä spekuloida oisko pitäny kokeilla,nyt kokeillaan ja sitten voi todeta että ei jos ei :heart:
Ilmeisesti tuo primolut toimii hulluna siivouksen käynnistäjänäkin,kämppä on kohta joka kolkkaa myöten koluttu ja tänään puunaan loput ja viikkaan kamppeet oottamaan huomista reissuun lähtöä :heart: Ihanaa kun tää rankka vuosi täyttyy taas ja pääsee huilimaan. Mutta en mä pinoilusta pidä lomaa koskaan,älkää kuvitelkokaan ettenkö raahaa jotaki masiinaa aina sen verran laiturinnokkaan että pääsen kurkkimaan teidän elämää :heart: Mukavaa päivää ja voikaatten paksusti ja tulkaatten paksuksi koko ihana porukka :hug:
 
Huhuu, onpa hiljaista tässä pinossa!


Herätkääpä ja tulkaahan esiin,missä Nuusku? Ketkä kaikki nyt lähipvnä ovat saaneet ovisplussan?

Mimulillakin Ovisaika lähestyy ja tässä kierrossahan sinä plussaat! Onnea siihen!


Oloni on aika stressitön raskaaksi tulon suhteen, ehkä se on, suojelen itseäni, en viitsi niin paljoa haahuilla vielä tässä vaiheessa, mutta loppupiina onkin kidutusta! :headwall: :kieh:
Tässä kierrossa pitää myös gynen käskyn mukaan tehdä raskaustesti ja se osuu noin 2.7kohdalle, vielä on aikaa, onneksi siihen!

Mukavasti finnejä pukkaa tässä ovistelun vaiheessa.


Minulla ensimmäinen lomapv 7.7.08, mikä olisikaan kivempaa, kuin aloittaa loma raskauden merkeissä?


Tulkaahan kertoilemaan jotain mukavaa, tai mieltä painavaa!



Rva Pikkumyy
 
heips,
kiirettä pitää töissä, kun vielä täytyy puurtaa viimeiset päivät ennen lomaa. Kai sitä yrittää tehdä maailman valmiiksi...Onneksi kohta koittaa stressitön aika.

Rva Pikkumyy: uskon, että nyt munasolusi ovat raketin lailla kohdanneet juuri oikean siittiön ja voit aloittaa lomasi iloisella uutisella.

Itse alan tikuttaa varmaan jo huomenissa. Papa -kokeen jälkeen on tullut ihan aavistuksen verran verta, mutta se taitaa olla normaalia. Ja minä olen nykyään tosi tarkkasilmä.

Nyt täytyy hiukkasen siivota huushollia, t. mimuli
 
Ihanaa päivää kaikille, täällä ainakin paistaa aurinko!


Pittää polkasta taas töihin, jotta saa aloittaa juhannuksen vieton.


Mussukka67 (40)..........kp26/29
pyrstötähti (47).............kp28/28
einiinvaan (41)..............kp28/28-31
keijukka (45).................kp47/29
kane (43).................kp28/25
Täällä taas monta jännääjää, Onnea teille raskaustestien suhteen!


OvulaatioOnnea alkukierrossa oleville!


Rva Pikkumyy


 
hei taas ja huomenia,

Kane: mulla primoluteilla käynnistettiin kuukautiset, mutta söin silloin kymmenen päivän kuurin ja sen jälkeen kolme päivää, niin menkat alkoivat. Mutta oletko testannut?

Pyrstis: tuo viime kerran gyneni sanoi, että hänen tiedossaan on kaksi 48-vuotiasta tänä vuonna tässä kaupungissa synnyttänyttä, joten ikä ei ole este, ehkä hidaste. Sulla on muuten jännät ajat- testaappa!

Itse olen viime päivinä spekuloinut tuota ikääni, kun se gyneni suhtautui vähän varoen tähän prokkikkseeni, mutta toisaalta hän kertoi esimerkkejä kypsemmällä iällä onnistuneista raskauksista, suositteli sitä lapsettomuushoitoihin erikoistunutta gyneä yms. Taisin vain herkkänä poimia ne kriittiset kommenttien muruset. No välillä on päiviä jolloin ajattelen, että olenpa vanha ja toisinaan taas tunnen, että olen paremmassa kunnossa kuin kolmikymppisenä.
Välillä on näitä huonoja päiviäkin tässä.

Onneksi tulee loma ja ensi viikolla suuntaamme kohti merta ja aurinkoa, joten tärpille on sitten otolliset olosuhteet. Ovis-tikussa oli tänä aamuna jo aika tumma raita, muttei toki huipussaan vielä.

Kaikille hyvää työ-loma-koti-päivää, (ja edellisestä viestistä unohtui, että mä taidan olla tuon joukkokuvan blondi)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


pääpilvissä (45)............kp3/25-43.......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp5/31-34.......?................4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp8/26-28.......y1,5v........1.
gitte (39).......................kp9/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp9/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp13/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp14/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp15/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp15/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp18/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp23/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp27/29...........yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp29/28...........yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp29/28-31......?.............3.
keijukka (45).................kp48/29...........?..............4.
babo67 (41)............kp20/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp1/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
Meilläpäin paistaa aurinko, mutta tuulee niin että tubee lähtee päästä :)

Oma napa: täti kerännyt kamppeensa ja poistunut takavasemmalle. Halut heräämässä tähän uuteen yritykseen ja ukkoRakas saa kyytiä :LOL: Täytyy kuitenkin säästellä voimia lähemmäs ovista ja nyt vain varovasti hieman rauhallisempaan tahtiin harjootella... :LOL: Tai ehkä jopa pihtailla, että olisi isäntä oikein kuumana sitten h-hetken aikoihin..
Kyllähän tuo mietityttää kovasti, onko tässä oikeasti mitään järkeä tällä iällä enää... Mutta sydän :heart: sanoo että yritetään vielä, josko kuitenkin tärppäisi luomusti.

Mä olen yhteiskuvassa tuo ylhäällä keskellä sinitukkainen saparopää, vaikka oikeasti enempi blondi.

SuperTsemppiä "mikkupyylle" että tulisi plussaa tai vaikkapa ihan tuplaplussaa !! Muillekin jännääjille plussaviivoja testiin kuin testiin. Rentouttavaa juhannusta :wave: Oma jussi menee töissä ja käväisen kyllä kurkkimassa täällä aina kunhan ennätän.



:wave: AinoEmilia
 

Yhteistyössä