YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
Olipa hirveä hulabaloo reissussa ja kotona sama hullunmylly jatkuu kun penskoja jaetaan sinne tänne kesälomareissuille. Ihanaa kun lomista huolimatta olette löytäneet pinoon välillä.Läskeistä joo,olen onnistunut lihomaan 5 kiloa parissa kuukaudessa ja ennestäänkin oli saman verran liikaa... eli ruma on riskillä rikoo pohojanmaallaki :eek: Mutta onhan se hyvä että tosiaan lycra aikanaan keksittiin. Näyttää toi mun kp aika lupaavalta :) mutta todentotta johtuu vain primolutista :( ja toisaalta saan kokea 2 pms oireet ainakin henkisesti vaikkei tulvaa ole ollutkaan ja ties millainen sitten on odotettavissa. Rapistelin eilen illalla ja tyhjää näyttää mutta toisaalta eihän sitä tiedä miltä plussa näyttää jos ei ensin negoja testaa,vai mitä???

Kai se on aika kituliasta yli 4 kybäsillä munasolun kypsytys ja siihen menee aikaa ja kierrothan alkaa mennä vähän vinksalleen joten kait ihan normaalia että jo 11 alkaa ovistella,mene ja tiedä,lapsellista huhuilen apuun hän on lukemista vaille kynekolooki. Mutta mä oon ihan kyllä varma että mun vaihkisoireet on käynnissä kun suoraan sanoen on alkanu vituttaa vähän kaikki nykyään ja oon koko ajan ku perseelle ammuttu karhu. Se mielialojen vaihteluhan on oikeen varma merkki ja lihominenkin.Aivan hirvittävän epäoikeudenmukaista,sen lisäksi että ottaa päähän niin tarakka leviää |O
Mutta yritän asettua lomalle ja siihen menee varmaan monta päivää mutta onneksi ei ihan hirveesti kuitenkaan sada vaikka ei mikään huippuhellekään ole.Eilen tuli rakeitakin.
Nyt katseet suunnataan seuraavaa plussaajaa kohti,mitä meidän ennustaja-eukot meinaavat,ainoemilia ainakin tuntuu olevan melkoinen tietäjä B) yritä katsoa mulle se plussa sitten ihan pikapuoleen sillä täällä alkaa olla kyllä välillä uskonpuutetta :headwall: Any way ihanaa kun on kesä eikä tartte liukastella kun menee ulos B) tv;pyrstis :flower:
 
Pitäisköhän mun käydä tenttimässä ne gynen paperit?? :saint: :LOL:

Tuota, kyllähän se on niin, että kun FSH ja LH alkavat vaihdevuosissa nousta, niin munarakkulat kasvaa ja kypsyy kiihtyvällä vauhdilla ja ovis saattaa pätkähtää päälle jo jossain kp 8 - 11.
Mulla taitaa tää estrogeeni (luulen niin) vähän jarruttaa tuota kasvamista, joten ovis (jos sitä on) tulee tuolla vasta kp 16 - 18. Nyt tuntuu niin hyvältä, että pelottaa kuinkahan kauhean mönkään tääkin kierto taas menee... :/ :x

Mä olen taas juuri tällä hetkellä kärsimätön. En jaksa odottaa loman alkua (2 viikkoa vielä ) ja nää mun kp:t matelee niin hitaasti eteenpäin... :eek:
 
sokerista en ainakaan ole. Tuo sade olisi vienyt mennessään. Jospa se tepsisi näihin läskeihinkin :LOL: Mutta aiemmin jo totesin että mukava elämä tekee pulskaksi =) Noin kymmenen kiloa jos saisi pois olisi mukavampi olla. Tuppaa kertymään tuohon keskivartalolle kaikki :x ja rintavarustukseen myös. Eikä auta näemmä vaakalambadakaan vaikka viisaat väittävät sen vastaavan kuntosalilla käyntiä. Huono lintu mikä ei höyheniään kanna, olen kuullut sanottavan. Onpa tuo kaksilahkeinenkin tässä arjen asetuttua uomiinsa saanut lihaa luittensa päälle. Onneksi.

Kp siis ysi 9 menossa, joten tietää ahkeraa peuhaamista :p Onneksi ei olekaan liian helteistä niin jaksetaan paremmin. Kuuma siinä tulee silti.
Odottakaas siskot kun haen taas kristallipalloni, niin nähdään kuka seuraavaksi plussaa .... *kipittää kaapille ja puhaltaa pölyt pallostaan*.... Palaan edelliselle sivulle ja palaan pian kertomaan aavistuksistani.

Plussapuhureita

:hug:
 
Jos en kaikkia ennustukseeni listaa niin .... mhmhm..... lapsellinen67, gitte , mimuli ja Pikkumyy.... siinä,,,,, ja lisätään vielä Mussukka....

Älkää muut loukkaantuko jos ette vielä listallani olleet,,,, teidän aikanne tulee vielä...

*hieroo palloaan* josko muutakin näkyisi..

Ihanaa vaikkakin sateista viikon alkua kaikille ja pyörremyrskyjä testeihin :hug:
 
hei
masennuksen suosta kai jälleen noustaan, koska tänään ostin uuden paketin halpis ovistestejä ja jatkan tikuttamista.
Lapselliselle kiitos tuosta ovistiedosta. Kyllä se taitaa ovis alkaa heitellä näin kypsemmällä iällä. Viime kierrossa luulen, että ovis oli vasta kierron 20-21. päivä ja menkat sitten siitä 14 päivän päästä. Eli nyt jos tuo ovis jo oli kierron 7. päivä, tästä kierrosta tulisi lyhyt. Onkos se niin, että oviksen jälkeen noin 14 päivän päästä alkaa vuoto?

Tänään olin vatsakipujen takia lääkärissä ja samalla otettiin verensokeri, tulehdusarvot ja virtsa. Kaikki olivat ok. (Arvatkaapa oliko pidättelemistä, jotta sain sen virtsanäytteen, kun olin pöljä aamupäivällä juonut reilusti vettä, mutta tulipahan sitten mistä näytettä ottaa)
Samoin multa on keliakia ja laktoosikin jo otettu ja nekin ok, joten vatsani huutaa stressistä ja paksusuoli on ärtynyt. Sain vatsalääkkeitä happoisuuteen, siis sellaisia, joka sopivat raskautta suunnitteleville. Tämä lääkäri oli mukava, eikä mitenkään suhtautunut ihmettelevästi, kun sanoin, että vauva on suunnitelmissa ja olen todella tarkka nyt lääkkeiden kanssa.

Mullakin on sellanen viitisen kiloa vielä extra lihaa, mutta se ei enää niin kauhiasti häiritse. Ehkä sitten loman jälkeen puristan extrat pois.

Aino-Emilia: kiitos, että edelleen näet mun plussaajana. Ja lupaan kyllä toteuttaa ennusteen, jos nyt ovis vielä tässä kierrossa eteen tulee. Muuten menee heinäkuulle.

Nyt menen suihkuun ja hemmottelen itseäni kookos pesuaineella ja kuorintavoiteella.
 
pyrstötähti
mun vanha kehoni toimii ehkä kutakuinkin,otin lauantaina sen tapletin viimeksi ja tädää siinä sanottiin että pitäs alkaa tätiä kylään 2-3 päivän kuluttua ja äskettäin sitten täti kurvas kylään. No nyt vaan sitten lapsellinen kipi kipi sieltä soffalta päivittämään kp 1 pyrstikselle. Ja vielä jos voisit lisätä että 1.yhteinen (voihan se olla että jos raskaudun olen yh ennen lapsen syntymään toi ukko on niin pöliä :LOL: ) mutta anyway. Siis yrittämään vaan.Tosta oviksesta kun olen tikuttanut niin mulla on 14-16 ne päivät kun ovis on ollut mutta onhan siinä ollut haalean haaleta kun ekan kerran kokeilin sillon aluksi kp 11-12 niin tikussa näky jotain en tosin raskinut tolla erikoismittarilla testailla. Tulkaapas tosiaan odottajat meitä raahustajia tänne tsemppaamaan ja kertokaa ne teidän vinkit vielä kerran :heart:
 
pyrstötähti
miksi myy testaa ovista,sullahan oli raketti-paketti-käytössä ja mitä ihmettä siis on pregnyl, mä en ehi ennen eläkettä oppia näitä juttuja :$ Maria huhuilen täällä minäkin,meidän ekakertalainen jotenkin hirveän liikuttavaa ja toivon kyllä kaikilta mahdollisilta korkeimmilta tahoilta allahista-shivaan ja kaikki siltä väliltä että katselevat sieltä nyt Marille hyvät tähdet masumatkalle vauvan kyytiin.

No ihan eka lomapäivä alkaa käydä vähiin ja valmistaudun huolella seuraavaan ettei vaan jää mitään huomaamatta :heart: Hyviä öitä ja kaunista aamua toivotan sisarilleni :flower:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)............kp2/28...........yk3...........4./1.yhteinen
pääpilvissä (45)............kp8/25-43.......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp10/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp13/26-28.....y1,5v........1.
gitte (39).......................kp14/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp14/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp18/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp19/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp20/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp20/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp23/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp28/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp32/29...........yk11........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)..............kp34/28-31......?.............3.
babo67 (41)............kp25/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp6/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.
[/i]
Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
Huomenia!
En kuullut sinne sohvalle, että pitäisi tulla listaa päivittämään, oli tv liian isolla. :LOL:

Mimuli: Jos sulla on aiemminkin ollut 14 pv oviksesta menkkoihin, niin nytkin. Se harvemmin vaihtelee paljoakaan. Ovispäivä voi taas menkkojen alusta laskien vaihdella.

Pyrstis: Meidän kemisti-Pikkumyy taitaa ihan vain huvikseen testailla näkyykö se rakettipiikki (Pregnyl) ovistestissä. =)
 
huomenta tai taitaa olla päivä jo!
Myy taitaa testailla, josko jo mahdollinen plussa näkyisi ovistestissä kuten joskus aiemmin. Hänellä on kiertopäivät kuitenkin jo noin pitkällä. Kerrothan Rva Pikkumyy tuloksesi, jos testasit.

Itse tikuttelen ovista vielä loppuviikolla, mutta jos se ovis oli jo viikko sitten, niin ei hätää menkkojen pitäisi tulla sitten aiemmin ja ei kun uuteen yritykseen. Seuraavassa kierrossa olen kyllä tarkempi.

Nämä sadepäivät voi käyttää hyvin pakkaamiseen, kun perjantaina lähdemme perheen kanssa lomalle. Menee sitten lomailukin tikutukseks ja menkkojen tulon arvailuksi, mutta ehkä siellä jo uuteen kiertoonkin pääsee satsaamaan.

Kohta on aloitettava keittiön raivaus, jotta pääsee ruokaa laittamaan. Ulkona näyttää kyllä niin kostealta, etten taida ainakaan näin aamupäivällä sinne mennä. Joten nyt sitten voi siivoilla ja pakata.
tiistaita kaikille, mimuli
 
Huomenia....niin pyrstis ystäväiseni..Todella aion leikkiä kemistiä niillä ovistesteillä: Josko se Pregnyl vieläkin kummittelee testeissä :D , sen tiedän, että raskaustestissä sen tekee kuulemma 10vrk.

Toivottavasti siis tulevat tänään testit, huomenna menen aamuvuoroon, joten kello 5 kukonlaulun aikaan testailen! :D ..Ihan hirmu väsy olen kun noita lugeja laitan, iltavrn jälkeen vähän aikaa hereillä ja nukuin aamu 10 asti!!? :heart: Tosin mieskin nukkui, ilman lugeja, hänellä kun on jo loma-aika :LOL: ..Mitäköhän luget tekisivät miehille? Pregnyliä pistetään myös miehille esim jos on murrosiän kehitysongelmia! Toivottavasti minulle ei munat ala kasvaa! :LOL: ..vitsivitsinä! :D

Minulla menee oviksesta 16vrk normaalisti kun menkat alkaa, mutta viime kierto oli ihmeellinen vaikka ma jo lopetin luget , menkat alkoi vasta pe.

No rtestin teko ensi viikon ke ja silloin lugejen lopetus, jos negaa näyttää...siltä kyllä tuntuu, että nega tulee, kun miehellä niitä allergiaoireita pahaan aikaan, mutta ainahan voi sattua myös yllätys!? :saint:



Heippa ja ihanaa pvää kaikille, 12 jälkeen taas pyörällä töihin! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


Kiitos ainoemilia, että näit kristallipallossasi minut plussaavana, jospa olet hyvä näkijä!? :saint: :flower:





Kukkia iloksenne kukkiva Pionimme ja Karjalanneito! :D
 
pyrstötähti
se oikea juhannus on tänään,sytyttelen kokkoa,vetelen makiaa punasta juhannuskeittoo täällä just ääntä kohti,sauna lämpiää ja suunnittelen hyökkäystä museon kaivon kautta naapurin isännän kukkapenkkiin pyörimään pillusillani :D Sattuki sopivasti sade lakkaamaan ja virittäydyn siis vanhanajan jussin tunnelmiin. jaa siis sen niminen ohjus pitää tilata jos nuo vanhuudenhöperöt munikset ei tajua kiitää itekseen ratalle. Alako muuten eilen niinkö nappia painamalla täti toimimaan kun oli keltazet tapletit kehissä.Ihana ois jos ne aina alkaiski noin että ei päiväkausien tuhertelua,eli siis kelzi ei toimi pyrstiksellä enää ok,sen opimme nyt näistä primoluteista.Näitähän pitäski käyttää aina ennen tätintuloa näköjään.Mutta jos haluaa raskaaksi siis niitä lugeja,menikö oikein,ja millä tapleteilla irtoaa sitten munisa jos ei rakettihoitoo kokeile,ei kait sitä joka kerta voi niin ryskätä kuitenkaan...lapsellinen nyt joutavat työt officessa nurkkaan ja pinoon pähkäileen :heart:
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp14/28 ja vahva plussa tuli ovistestiin tänään ja munasarjan kohdalla pientä nipistelyä.Migreeni päällä oviksen ja sateen takia,ei siis mukava olo ollenkaan.

Juhannus meni meillä kotosalla ja kävimme tikkurilassa veinin myllyllä katsomassa kokkoa ja lavatansseissa.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
pyrstötähti
ne oli ne luget just niitä että molempien päiden kautta.Pitäskö mun nekin vielä testata.Tätä hullutusta ny riittää kun tulin teidän höppänöitten pinoon,mikähän sekin sattuma lie,yllyitte ensin purkuun ja kohta on taplettiaki tietty yöloovassa.En muuten ole eläissäni ennen pinoillut missään ennen tätä.Lepsellinen, tee uus ihana pino Juhannuksen kunniaksi mutta laita semmonen nimi ettei heti kaikki nää kun kurkkivat olan yli joskus kun kommailen kesken neuvottelujen.Keksikääpä meille sopivia pinon nimiä,miten olisi muuten esim. Käenpesä kun ollaan ihan sekasi välillä?
 
Piti käydä syömässä välillä, ettei vaan pääsisi laihtumaan. :LOL:

Ei muuten taida olla mitään tabumuotoisia "muniksenlähdettäjiä" kai olemassa, vain noita rakettipiikkejä. Valaiskoon joku viisaampi jos onkin, en kuitenkaan ole vielä valantehnyt gyne.
Luget on tosiaan ne oikeat, sallitut sitten loppukierrossa. Mutta välttämättä muistakaan ei ole kai haittaakaan, mutta voi olla.
Pyrstis: Sähän voisit pyytää lekurilta noita lugeja, ihan vaan jo sen vuoksi, että tuhruilut jäisi pois. Mulla noita tuhruja yrittää tulla jälkikäteen, mutta nää estrogeenit estää sen, joten sen puutetta taitaa olla tosiaan.

Jaa, pinolle uusi nimi?? Miten ois 40+ rapistelijakerho? :LOL:
Tai: Munivat vanhat kanat? :kieh:

 
Voi herttinen sentään mua on kaivattu?! Ihan täällä punastuu :ashamed: . Olen kyllä ihan kiltisti käynyt lukemassa teidän viestejä täällä joka päivä. Jännät paikat on monella viikon sisään. Joko Musukka ja einiinvaan on rapistelleet?

Nyt taidan olla sitten yrjöklubin virallinen jäsen jo pari kertaa on pitänyt käydä pönttöä halaamassa. Mutta en valita tulkoon vaan kaikki Yrjöt ja Georget käymään meikäläinen kestää sen kuin nainen, jos sillä saadaan "plussa" pysymään mukana. Etovaa olo tulee ja menee pitkin päivää. Perjantaina pitäisi sitten mennä varhaisultraan (HUI) jos uskaltaa. Sanoin ukko-kullallekin ettei mennä ultraan. On paljon mukavampaa elää toivossa kun kuulla lekurilta että "voi-voi vanha rouva nyt käynyt taas vähän huonosti".

Ylipainosta sitä löytyy täältäkin. Näen jo nyt painajaisia mitä ihmettä puen päälleni töihin ensi syksynä jos tämä "plussa" kyydissä pysyy.

Pegnylistä; IVF-hoitojen yhteydessä minulle ainakin sanottiin että pp10 saakka saattaa aiheuttaa raskaustestiin ns. väärän plussan. Lääkärimme suosittelikin testausta tästä johtuen vasta pp12.

Ihania kukkia rva PikkuMyyllä! Taidat olla varsinainen viherpeukalo.

Nyt keski-kesän kunniaksi julistan tälle pinolle Superplussa -viikot. Kaikkien joiden nimimerkit tässä pinossa alkaa A, B, D, E, G, H, K, L, M, N, P, R, T, V tai Ä kirjaimella, plussaavat seuraavan kahden kuukauden sisällä.

t. Mari

 
Mari. :heart: :heart: :heart:
Ihanaa kuulla, että olet kirjaimellisesti yrjöklubin jäsen. =) :p
Mene vain ultraan, niin saat kuulla että kaikki on hyvin. :hug:
Joko sen lasketun ajan saa kuulla tuossa ultrassa? Tuuhan kertomaan heti kaikki meille uteliaille. =)

Kiva, ettei meidän kaikkien tarviikaan alkaa M:llä... :LOL:

Mussukka, einiinvaan ja ruujakengu: Rapistelukuulumisia odotetaan! :)
 
Minä jaarittelen täällä sitten itsekseni... :LOL:
Pitäisikö meidän järjestää äänestys uuden pinon nimestä? Listataan kaikki ehdotukset ja sitten valitaan. Eli tähän mennessä ehdotettu:
- Käenpesä
- 40+ rapistelijakerho
- Munivat vanhat kanat

Tässä kuvassa muuten pyrstis tekemässä juhannustaikojaan:
 

Yhteistyössä