YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
kaks kertaa hävis tekstit jo alkaa ottamaan hermooon, no asia typistyykin koko ajan. Ajattelin siis että soitan sille mcdreamylle ja pyydän lugeja jo noiden vauhtiviivojenkin vuoksi ja häntien joita jää myös joskus jälkeen päiväksi pariksi.

Marille ihania terkkuja,mene hopusti vaan katsomaan pikkuruista vauvaasi heti kun pääset, pelko pois ja nauti sillä olet tukevasti jo raskaana ja lähempänä unelmaasi kuin kertaakaan elämäsi aikana,minä peukutan ja lähetän ajatuksia joka universumiin puolestasi :heart:

Nyt en uskalla enempää kirjottaa ettei taas häviä tekstit taivaan tuuliin,halauksia tv:pyrstis
 
pyrstötähti
kyllä ja huitoo luudallaan nurkat puhtaiksi :headwall: On sitten kyllä kertynyt reippaan oloisesti siivottavaa luulisi tällä menolla jo laihtuvan jonkun sataa grammaa. Eli cyklocapronit on otettava kehiin että vähän hillitsee ja loppuukin sitten aikanaan taas. Harmi ettei päästy kemiallisiin kokeisiin myyn mukaan aamulla.Mutta oot varmaanki jo raskaana joten testaushan on pelkkä rutiinitoimi tähän ihan vain rapistelun ilosta,eikö vaan?Ihanaa on todentotta että marilla on sujunut ekat ajat jo näin pitkälle ja perjantaina jo pääsemme kuulemaan lisää uutisia. Ei nyt toivotella niitä iänikuisia tarrasukkia vaan ihan reippaasti rulla roudarinteippiä että pysyy tiukasti kiinni loppuun saakka :heart: Meillä täällä aikuisten oikeessa pinossa on oltava vähän tehokkaammat aseet vähän joka vaiheessa kuin tuolla noilla nuoremmilla. Ollaan sentään jo kovempaa tekoa ja monissa liemissä keiteltyjä, varsinainen kypsien äitien mafia täällä on koolla juonimassa ikuista vihollistaan tätiä vastaan ja kovat aseet siihen tarvitaankin, on se aika pirullinen ja juonikas eukko. Mutta välillä jokaista meistä meinaa heittää elämä märkää rättiä naamalle ja porukalla niistä vaan yli mennään ja plussia on tulossa vielä tälle kesäkuullekin,siitä olen varma! Ihanasti loma jo toisen päivän illassa ja pikkuhiljaa tähän alkaa jo sopeutumaan. Pitkä kokonainen kierto aluillaan myös ja kärsivällinen odottelu josko tässä kierrossa jotain tapahtuu ja varmasti ainakin jotakin ilottelua on luvassa. Ihanaa kesäyötä kaikille :hug:
 
Huomenia!


Olisihan se kiva plussata, mutta ei minulla ainakaan vielä ole mitään oireita, niin uskon,että tämä kierto meni jälleen harakoille ja uusi kierto onkin taas kova paikka, ainakin miehelle, saa nähdä jatketaanko yritystä?

Ihanaa oli , kun mies eilen vastassa töissä autolla ja minä jätin pyörän töihin ja pääsin kyydillä.


Nyt minulla onkin sitten 2 kulkuneuvoa töissä!


Tuokaahan ihania Plussauutisia taas joku!

Mari, kiva, että sinulla kaikki hyvin, kun oksuttaa, jne, mukava kun näit minutkin ilmeisesti mukana plussanneissa! Kiitos! :flower: Ihanaa raskausaikaa sinulle!

Torpeedoa en muistanutkaan onnitella hyvistä npultrakuulumisista, joten Onnittelut!


Ihanaa päivää kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)............kp3/28...........yk3...........4./1.yhteinen
pääpilvissä (45)............kp9/25-43.......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp11/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp14/26-28.....y1,5v........1.
gitte (39).......................kp15/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp15/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp19/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp20/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp21/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp21/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp24/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp29/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp33/29...........yk11........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)..............kp35/28-31......?.............3.
babo67 (41)............kp26/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp7/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.
[/i]
Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
Hyvät huomenet! =)

Ruujakengu, Mussukka67 ja einiinvaan: Missäs luuraatte, mikä tilanne?? :wave:

Nyt mulla alkaa jo pikkuhiljaa jomotella munasarjaa. Kalkulointieni mukaan viivaa testiin pitäisi tulla perjantaina... siis jos tulee.
Mua on alkanut hirvittämään kun olen antautunut liian toiveikkaaksi, että miten sen rysäyksen maanpinnalle kestää... :/ Onneksi sitten on jo loma menossa, niin ei ehkä ahdistu niin paljon...

Pinonnimiehdotukset tähän mennessä:
- Käenpesä
- 40+ rapistelijakerho
- Munivat vanhat kanat
- Siskot ja kadonneiden plussien metsästys
- ikä-ämmät 40+
- testi-intoilijat 40+
- ikä-tikuttajat 40+

Varastan :p tuolta pyrstikseltä ehdotukseksi: kypsien naisten mafia
Pitäisikö nimestä ilmetä, että kyseessä on nimenomaan 40+ kuumeilijoiden pino?
 
huomenta,
aloitin päiväni Fazerin sinisellä patukalla - silläkös ne kilot katoaa ja vatsa tykkää. Tosin nyt on se vatsalääke ja ehkä helpottaa, jospa tänään saisi kupin kahviakin nauttia.

Mari66: kiva kuulla sinusta! Nauti odotuksestasi täysillä (vaikka yrjöttäisikin)

Rva Pikkumyy: toivotaan kuitenkin, että olis tärpännyt. Ja jos ei, niin uuteen kiertoon vaan sitten. Itsekin välilä olen toivosta luopunut, kun kierto nyt heittelee ja se keskenmeno venyi niin pitkäksi, mutta ei kai auta kuin yrittää. Sinulla on sentään säännöllinen kierto, joten se edesauttaa kyllä.
Pyrstis: niinhän se on, että välillä ottaa koville, kun ikä painaa, mutta siitä on vain noustava ja täältä kyllä saa sitä tukea.

On muuten nyt hiukka äklö olo sen suklaan jälkeen tai sitten se on henkinen puoli, mikä äklöttää. No tänään kävelen tuon patukan pois.

Pinon nimessä voisi näkyä tuo 40+. Heitänpä täältä pari ehdotusta ikä-ämmät40+, testi-intoilijat40+, ikä-tikuttajat40+ (ei sentään iki-tikuttajat).
Pidin tuosta kypsien naisten mafia -ehdotuksesta.

Harmi kun satelee joka päivä, on hankalaa kuivata pyykkiä. Muuten, musta on ihanaa ripustaa ulos pyykki kuivumaan erityisesti aikaisin aamulla.

Kaikille kuitenkin nautinnollista kesäpäivää ja tietenkin plussia kehään.

 
ikänaisten mafia voisi olla hyvä ehdotus minustakin! :LOL:


Ja ovistestit eivät tulleet vieläkään , laitoin sinne eilen ja vielä tänäänkin sähköpostia,missä mahtaneeolla vika? Babyplussan testejä siis tilasin! No eipä pysty testaileen siiten! :/

Kovasti alavatsaan sattui tänään jonkun aikaa, joko oli jotain laktoosijuutua tai? Juu uskon maitotuotevahinkoon mieluummin kuin muuhun! :D

Kivat pvn jatkot vaan kaikille! :heart: :wave:
 
...minä taustailen ja lueskelen teidän juttujanne ja erityiskiitos Pyrstikselle, olet aivan loistava verbaalikko..ei löydy toista näiltä palstoilta! Mahtava henki on muutenkin ikänaisten mafialla!
Meidän ihmepoikamme syntyi helmikuussa seitsemän keskenmenon jälkeen ja Mitjalla on ikää jo neljä kuukautta (profiilissa hurmaava hymypoikamme). Mitja on kanadalaissuomalainen..tuleva jääkiekkoilija varmaankin tai sitten tarttuu bassoon niin kuin isänsä...
Ehkä tulen taustailemasta aktiivisesti kuumeilemaan syksyn puolella, sillä niin hulluja olemme, että toista aiomme yrittää ja puolisen vuoden ajan, jos ei onnistu niin onnellisia olemme Mitjastakin! Minullahan keskenmenot loppuivat ensimmäiseen lugekokeiluun ja raskaus jatkui...En testaillut koskaan oviksia, mutta puolenvälin kiertoa kyllä aktivoidumme, tosin Mitjan kohdalla yrityksiä oli yksi...olin juuri ovisajan työmatkalla ja matkan jälkeen juuri ja juuri ehdimme yhden kerran yhtyä, mutta näin onnellisesti kävi....
Olen niin iloinen, kun luen plussauutisista ja vieläkin on omat yritykset tuoreena mielessä...plussia toivon sydämestäni kaikille.....
 
Hei kenzie64 ja tervetuloa vaan palstailemaan kanssamme. :heart:

Lisään sinut tuonne listaamme "mukana myös". Toivottavasti tulet ihan aktiiviseksi pinolaiseksi pian. Saahan täällä höpistä, vaikkei tosiyritys olisikaan päällä. :saint:
 
fiilis oli että olisi ollut ovis kp 8 ja kp 7 miehen kanssa hommailtiin. Luulin että mahikset olisivat ohi kun miestä ei lähettyvillä kp 12. Vatsassa on ollut erinäisiä ihmeellisiä nippailuita ja rinnoissa ei oikein pms tunnetta.

Pitäisikö minunkin mankua tuota lugea kun niin monta km takana. Tunne on että natsaa mutta kesken menee :x Kiitos Kenzie vihjeestä.

plussa puhuria ja peukut pystyssä yrjökerholaiselle tulevaan katselmukseen.

40+ so what?

mimmimamma

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)............kp4/28...........yk3...........4./1.yhteinen
pääpilvissä (45)............kp10/25-43.......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp12/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp15/26-28.....y1,5v........1.
gitte (39).......................kp16/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp16/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp20/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp21/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp22/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp22/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp25/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp30/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp34/29...........yk11........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)..............kp36/28-31......?.............3.
babo67 (41)............kp27/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp8/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.
[/i]
Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
Huomenta! =)

Onpa tosiaan kylmää... Nyt tarvittaisiin mieltä lämmittäviä plussauutisia. Kukahan niitä toisi?? :heart:

Pinonnimiehdotukset tähän mennessä:
- Käenpesä
- 40+ rapistelijakerho
- Munivat vanhat kanat
- Siskot ja kadonneiden plussien metsästys
- ikä-ämmät 40+
- testi-intoilijat 40+
- ikä-tikuttajat 40+
- kypsien naisten mafia
- ikänaisten mafia
- 40+ so what?
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp16/28 ja ovistestiin tuli äsken vahva plussa ja nipistelyä munasarjan kohdalla,rinnat kipeet ja kananmunavuotoa tulee lorisemalla ja migreeni päällä,että ovis on,tänään laitamme simpat liikkeelle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Onko normaalia että pikku vauvan äidillä on kauhea vauvakuumme? Minulla on. Minusta tuli yksinhuoltaja eli ei ole miestä. Jos oliskin mies odottaisin jo varmaan uutta vauvaa. vaikka vauvani on puolivuotias. Olen jo senverran iäkäs etten varmaan tule saamaan toista vauvaa. Olen tavattoman kiitollinen ja onnellinen tästä vauvasta kun luulin etten saakkaan vauvaa.
 
pyrstötähti
minä äänestän tota pinon nimeksi se nimittäin kuvastaa meidän yhteistä asennettamme. Tervetuloa Kenzie meidän hulluttelijoiden joukkkoon,olen seurannut Mitjan odotusta kuukausia ja synnytyskertomusta luin silmät märkänä,kivaa että olet sitä mieltä että Mitja tarttee leikkikaverin,näin vanhoilla päivillä ei jaksa enää niin paljon itse lapioida niitä hiekkakakkuja niin se on kätevää kun on kaveri samassa perheessä :heart: Tervetuloa mukaamme myös Hennu,kun luet meidän palstan juttuja niin huomaat että täällä kaikki vauvoihin ja erityisesti kuumeeseen liittyvä on normaalia. Ja äkkiäkös sitä miehen yksinhuoltajaäiti löytää :heart: Kirjoitit että olet jo sen verran iäkäs,niin olen utelias tietämään mitä se tarkoittaa sinulle? Any way, näin koleana kesäpäivänä tämä palstailu lämmittää ainakin mieltä. Gitte sitten pitää niitä simppoja kyllä liikutella useampi pataljoona liikkeelle parin vuorokauden aikana kun noin hyvä ovis on kohdalla,kaikki peliin nyt ja kietase se ukko köydellä kiinni sängynpäätyyn jos meinaa yrittää karata.Minäkin aion ton oman pöliän pukea pelkkään tarzanin lannevaatteeseen ja ja lukita makkariin heti kun viivat alkaa näyttämään niitä merkkejä. Mutta mun pitää tosiaan nyt soittaa sille gynelle ja vinkua siltä niitä tahmatapletteja ja pistää nyt kunnolla tuulemaan.Eihän tässä muukaan auta kun aikani käy niin vähiin. Oispa ne myyn rapisevat jo postilaatikossa että päästään testailemaan,eikö kukaan muu ole nyt rapisteluvuorossa että saataisiin se plussa taas. Marin plussa kyllä lämmittää niin mieltäni että sillä toki pötkitään pitkälle, se olkoon lapsellisellekin suunnannäyttäjänä. Peukutan ihan hulluna että ovis sieltä pätkähtäisi kohdilleen,etkö sinä sais jotaki rakettipiikkiä jostakin,lainaa vaikka sitä myyn reseptiä :D
Harmi että nakkelin roskiin ne aiemmin saamani reseptit siinä olis ollut varmaan hyviä rohtoja vanhan kanan munitukseen :LOL: Olen niin yltiöpäinen että haaveilen tulevan tuplaraskaaksi vielä kerran. Olin aiemmin mutta toisen alkion teipit eivät pitäneet :'( Ihan selvästi huomaa fiiliksistä että täti alkaa jäädä taakse ja ovisaika lähtee lähenemään kun vauvahaaveet alkaa taas niin kovasti pyörimään mielessä. Katsokaa nyt pliis vanhalle hupakolle sieltä sitten plussa että pääsen pian vauvantekoon ennenkuin jään eläkkeelle =) Missä muut luurailee, ainoemilia ja äittä? Ootteko lomilla jo? Tulkaa kertoilemaan muutkin kuulumisianne. Hirveesti peukutuksia ja plussia teille kaikille tv: pyrstis the pyrstis
 
Moikka Pyrstis! Onhan täällä kylmyydessä joku hereillä. :LOL:

Miksipä et hommaisi lugeja kun ei niistä mitään haittaakaan ole, ne kun ei edes ole synteettisiä progesteroneja, vaan ihan luonnollisia. :)

Mulla meinaa pukata möksis miestä kohtaan just kun ovisaika lähestyy. Ei auta kuin koettaa työntää se taka-alalle tai muuten menee tääkin vähäinen tilaisuus ohi. :p Tuo sen ainoa heikkous, jonka sulattaminen ei ole helppoa... mutta se ei ole niin haudanvakava juttu ja sillä on niitä hyviä puolia niin paljon. :heart:

Minustakin tuo 40+ so what alkaa kuulostamaan hyvälle. :)

Koettakaahan leidit kaivautua sieltä peittojen alta palstalle kuulumisia kertoilemaan ja porisemaan. :wave:
 
pyrstötähti
ukolla on muka vaan yks heikkous,mun pöliällä on tosi monia ja kaikki yhtä ärsyttäviä. Mutta hyviä on toistaiseksi vielä ehkä yks enemmän joten saa kelvata :D Mua jotenki jänskättää noitten lisärohtojen hankinta että menee ihan överiks tää mun touhuilu ja pelkään että sitten mun odotukset on koko ajan vaan korkeemmalla ja ei millään haluaisi pettyä,kukapa haluaisi. Kyllähän tää käy psyykkeen päälle jos oikein sahaa toivon ja epätoivon välillä ja tää kuumeilu ei sais mennä överiksi että muusta elämästä ei osaisi enää nauttia.Ja että pitää hyväksyä se vaihtoehto että lasta ei ehkä saakaan,onneksi ei ihan vielä tartte luopua toivosta.Uskon ja luotan siihen että asiat vaan menee niin kuin pitääkin. Kun kysyin siltä mun gyneltä että mitäs nyt sitten kun hän kävi hyvästelemässä purkauksensa jälkeen mut niin hän sanoi ettei mitään nyt odotellaan ja kun aiemmin olin jo kysynyt että mitä hän on mieltä pitäiskö mun jotain troppia ottaa niin hän sanoi ettei tarttisi.No nyt tuntuu että ois jotenki jo noloa vielä vinkua jotain lisärohtojakin.Mutta pakkohan se on,toi Kenzienkin esimerkki kyllä puhuu sen puolesta. Eli jos rohkaistun tänään ja kysyn iltavastaanoton puolelta ekaks onko herra lomalla jossain barbadoksella niillä rahoilla jotka se saa kun purkailee vanhojen kanojen tuubien solmuja :LOL: Eli palaan kertomaan tuotapikaa kuulumiset :heart:
 
pyrstötähti
kaikkihan ne on omat lääkärit lomilla elokuulle,mutta tuli kyllä mieleeni että eikö ihan oma tk-lääkärikin saa kirjoittaa reseptejä onkos sen pakko olla gynekologi? Jos kerron tilanteeni ja näytän leikkauskertomukseni niin äkkiäkös ne mulle reseptin sieltä väsää,nimittäin sitä pitäs päästä kyllä jo tässä kierrossa testaamaan minkä säväyksen se antaa.Ainakin niin hyvin toimi toi primolut kun jäi ne tuhruilut pois ja täti tuli ku napista painamalla :LOL: No täytyy nyt huomenna kokeilla vielä uudemman kerran.Onhan tossa meidän gynepaikassa toki joku gyne aina paikalla.Tätä täytyy ny ihan fundeeraa tätä juttuu nyt. :flower:
 
......Kylläpäs tänään on tuullut ainakin täällä kaakonkulmalla. Meillä nimitäin oli pihalla tönöttävä paviljonki lähteä tuulen mukana taivaan tuuliin. |O |O |O |O Ja arvata saatatte kuka sateessa sitten epätoivon vimmalla yritti tuota paviljonkia pitää paikoillaan. Niin siinä sitä sitten kastuin rintsikoita myöden läpimäräksi :kieh: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL: Mut niin vaan pysyi paviljonki paikoillaan ja siitä sivuverhot sain pois kiskotuksi, mut kattoa en sitten yrityksistäni huolimatta saanut irti.
Mikälie trompi täällä riehui. :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O

Mut juu asiaan. Omaa (.)
Tätiä odottelen saapuvaksi viikonloppuun mennessä, mut viel en toivoa, uskoa, onnia pois päästä vaik olo onkin > ei taaskaan tärpännyt. :( Jäi meinaan nuo puuhailut tosiaankin tuon tjot-linjan tasolle. Eikä tainneet oikein kohdilleenkaan osua vaik muutama kerta touhuiltiinkin.
No, nyt on ukko toisel paikkakunnal ja minä tääl kotosalla lasten kanssa tuot tätylin ferraria pihaan odottelen. :/
Niin niin siis tjot-linjalla minä yritän pysytellä, mut jotenkin vaan aina kuitenkin lipsuu. :kieh: :LOL:

Juu nyt tärppejä kaikille toivottelen kaikkiin testeihin. :wave: :wave: :wave:

-touhis-

Poistuu TJOT:tailemaan. :wave: :wave: :wave:

Ps. Olen myös miettinyt noiden apujen käyttöä ja gynellä käyntiä, mut tuo talous ei oikein taida kestää noit yksityisten gynejen taksoja. Lisäks sitten muuten luin et nois lugeis on yks aine jolle olen hiukan allerginen niin niiden mahdollinen käyttö sakarruttaa. :headwall: :headwall: :headwall:
 
heips,
minä siirryn tuota pikaa kesälomalle. Ovis-plussaa ei näy, ei kuulu, josko se täti tuleekin jo ensi viikolla, kun on sellainen makeen himo että... No ehkä heinäkuun tuo iloisia uutisia ja ehkä viimein se tärppi tulee. Olenhan toki ollut vuoden sisään jo kaksi kertaa raskaana...
Palajan vasta heinäkuun puolen välin jälkeen, jollen jostain maailman kolkasta onnistu toimivaa nettiyhteyttä löytämään.
Aurinkoa toivon teille kaikille ja plussatkaahan naiset sillä aikaa
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
mimuli
 

Yhteistyössä