Täälläkin juhannus vietetty ja hyvin rauhallisesti normaaliin tapaan.
Hieman olen murheissani, kun en saanut tänään ovistikkuun kuin hitusen haamun. Normaalisti näillä kiertopäivillä mulla olisi ollut jo aika vahva viiva. Tikuttelin kierron alkuvaiheilla, joissain 7. päivänä ja silloin tuli paljon vahvempi viiva. Mietin, olisiko ovis voinut olla näin varhain? Viime kierto mulla venyi viikolla ja jos nyt olisi ollut ovis oikeesti noin aikasin, se olis ollut normaalikierrossa ihan kohdallaan. Tuo 35 päivän kierto sekoitti vaan kuvion. En tiedä, voiko näin olla?
Päässäni pyörivät vain sen viime kertaisen gynen sanat, että joka kuukausi tulet vanhemmaksi. Mietin, onko kroppani nyt alkanut tehdä tenän - täytyisikö luopua tästä vauvahaaveiluista. Jos ovis oli melkein menkkojen aikaan, sitä ei kyllä tullut hyödynnettyä riittävästi, joten sitten olis mennyt tääkin kierto syteen. Toisaalta taas se ovis voi tulla taas sen pitemmän kierron mukaan. Mies parka saa kestää mun kiukuttelua, kun en saa tikkuihin viivaa.
Päivää ei paranna päänsärky, joka tulee kahvin puutteesta. Vatsani on ollut niin kipeä, että taas on välillä kahvista luovuttava. No ehkäpä stressi, jos se sitä on, helpottaa, kun ensi viikolla alkaa loma.
Toivottavasti teillä muilla on parempia tikutus tuloksia.
Ale-ostoksia olen kyllä jo ehtinyt tekemään. Aleissa en kuitenkaan taida säästää, kun kaikkea turhanpäiväistä ostan kuitenkin. Vauva-osastoilta olen pysytellyt poissa toistaiseksi. Oletteko jo aleja kierrelleet?
Oletteko muuten jo käyneet uimassa? Kysyn vaan, kun itse olen näin vanhoilla päivillä kovin huono menemään uimaan, eli en siis ole vielä käynyt. Nyt toki voi syyttää osin sadeilmoja ja sitä, että töissä ovat päivät vierähtäneet.
hyvää alkaavaa viikkoa,
mimuli