YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Kyllä kai nuo luget voi kirjoittaa ihan tavallinen lääkärikin. Kokeilepas jotain muuta kuin sitä Mc Dreamyasi. =)

Omat rapistelut tehty tälle päivää, eikä viivassa vahvistumisen merkkejä lainkaan.... :eek: :( Näinköhän tässä käy taas, että metsään menee?? Huomenna jos ei ala vahvistua, voipa jo sanoa, että pieleen meni taas. Armonaikaa on niin, että plussa pärähtäisi la tai su, mutta huomenna pitäisi jo olla vahvempi viiva, joten parasta olla!! Tuo mun kp kun voisi olla 1 vähemmän kun se eka päivä oli tuhrua, vaan eihän se siitä juuri "parantunutkaan", joten laskin sen 1:ksi.

Mimulille leppoisaa ja hedelmällistä lomaa. :heart: Koetahan pistäytyä täällä jossain välissä kuitenkin...

Jokos Pikkumyy sai labravälineensä ja pääsi rapistelemaan? :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)............kp5/28...........yk3............4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp6/28-31......?...............3.
pääpilvissä (45)............kp11/25-43.......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp13/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp16/26-28.....y1,5v........1.
gitte (39).......................kp17/28..............?...............1.
mimuli (42)...................kp17/29.............yk3............4.
äippä67 (41).................kp21/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp22/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp23/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp23/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp26/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp31/..............?..................3.
Mussukka67 (40)..........kp35/29...........yk11........2./1.yhteinen

babo67 (41)............kp28/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp9/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.
[/i]
Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....LA 28.1.2009

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]
 
Pyrstiksen rukoukset on ainakin tähän asti auttaneet. Kiitos tuhannesti niistä ja kaikkien muidenkin peukutuksista :flower: :flower: .

Kyllä siellä näkyi pieni sikiö, ruskuaispussi ja tiuhaan lyövä sydän :heart: :heart: . Oli muuten kyynelissä pitelemistä niin minulla kuin ukollakin kun monitoria tuijotimme. Sikiön koko vastasi kuulemma hyvin raskausviikkoja. Laskettuaika näyttäisi tällä hetkellä olevan ystävänpäivänä eli 14.2.

Nyt vaan pitää pistää kädet ristiin lapaluita myöden että kaikki sujuisi hyvin loppuun saakka.

t. Onnesta sekaisin oleva Mari =)

PS Mun piste menee myös tuolle 40+ so what? nimelle. Aivan loistava! :)
 
....ilmoittaa jotta kp1 tänään. Yöllä kurvas tätylin tympeä punainen ferrari pihaan. :'( :'( :'(
Olo on pettynyt, harmistunut,vihainen jne. joten tuota oloani olen nyt siivoamalla pois yrittänyt pyyhkiä. Tosi ilkeä tunne vaikka jo aavistinkin et ei tärpit kohdilleen osuneet. :/
Niin et jo taas kerran on ajatukset suuntautuneet gyne-käyntiä kohden. Mut mistä ihmeestä siihen eurot löydän.

-touhis-

Muille perempaa onnea toivottelen ja tarraliimaa niille joilla "masu-matkustaja" jo matkassa mukana.

Poistun "haavojani" nurkan taakse hoitelemaan.
 
Touhis :hug:
Kyllä se täti osaakin olla sitten masentava vieras. :kieh:
Kuka keksisi hyvän tavan piristää tätimasennuksesta kärsivää?
Koeta sinnitellä nää eka päivät, kohtahan on ovisaika käsillä ja mieli kummasti piristyy. :hug:

Voinko mä siirtää sut kuitenkin tuonne "oikealle" listalle, kun sä et ole palstatauolla, vaan tjottailet vain?
 
Lueskelin tuolta 35+ pinosta kuinka Lumi-Marja oli läpivalaissut taskulampulla ovistestin (muoks. raskaustesti) kun siinä oli ollut näkyvinään jotain. Läpivalaistuna siinä oli näkynyt haamu.

Eli vinkki kaikille: hommatkaa hyvät taskulamput. :LOL: :attn:

Vieläkö jatkamme pinonnimen metsästystä, vai olisko se tuo 40+ so what?
 
Pakko oli tulla tänne kurkkimaan, kun lapsellinen67 kehui mitä kaikkea kivaa täällä on :) Korjaisin sen verran, että ei se ovistesti ollut, vaan ihan halpa-testin raskaustesti :D Mut aika hulluks pitää mennä, että todellakin taskulampulla tiirailen :LOL: :LOL:

Plussaonnea tänne kaikille ja 40+ so what? ,eipä tuota paremmin voi enää ilmaista :D
 
pyrstötähti
onhan sitä varmaan hullumpaakin kuultu mutta makeat naurut sain ja tietty heti muistin että mulla on hirviä halokeeni kotona että arvatkaa onko meijän veskissä miljoonaa luksia kun seuraavan kerran rapistelen :LOL: Mä kun luulin että p...een täti on jääny mun hameen alle asumaan että ehtikö se muka jonnekki muualle. 5 päivä menossa joten oli sitten kertyny pyrstikselle pitkässä kierrossa enempi ylimääräistä,joten tosiaankin ei ihme että oon lihonu :D Mitä sinä LumiMarja turhaan lastenosastolla pyörit,tule tänne meille joukkoon hurjaan vaan kuumeilemaan,riittää jos on 40+ so what asenne kohillaan ei täällä henkkareita sentään kysytä :eek:

:eek: Mun täytyy nyt hehkuttaa että jotenki on nyt ekan kerran sellanen fiilis että vois oikeesti napsahtaa kohilleen,en tiedä miksi on etiäinen.

Olen niin onnellilnen tuon Marin puolesta turha edes sanoa että voin kuvitella miltä hänestä tuntuu,en varmasti muuta kuin aavistella mikä fiilis oli eilen heillä ukkelin kans kun pieni pähkinäinen siellä ruudussa killitti ja ja vielä pienempi sydän supsutteli. Ihan fantastinen juttu,mulla pikkusen meinaa vetää skolioosin puolelle kun kädet on tosiaan pitkällä ristissä sun puolesta,mutta kyllä mää kestän,on mulla varpaatki ristissä lapsellisen puolesta,ja sitten kaikki muut ulokkeet meidän jo äitiyden kokeneiden puolestsa.

Ihanaa kun alkaa alkaa toi hirviö-täti olla pikkuhiljaa jäämässä häviölle ja oma mieli palautuu normaaliin optimismiin. Mua ei edes toi kiva kesäkelikään nyt masenna kun porhallen kohti uutta kiertoa ja yritystä. Jotenkin mun pöliäki alakaa näyttää niin lutuselta taas ja hirveesti hälle on kyllä nyt tähellistä tekemistä tulevina viikkoina :hug:

Näin sitä mennään aallonharjalta toiselle, ihanaa kun ootte olemassa, ja myyn kuulumisia oottelen kovasti myös! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Minä olen muuten miettinyt, että miksiköhän mun ukko näyttää aina joskus joinakin päivinä erityisen seksikkäälle? Että onkohan just silloin meikäläisellä hormonit kohdillaan... :LOL:
Sitten taas yleensä se on ihan vaan tavallisen näköinen...
Niin, siitä jäi sanomatta, että on sillä muitakin vikoja, tuo yksi on vaan niin jotenkin ärsyttävä. :p
Kylläpä se olikin eilen niiiiin kilttiä, kun taatusti tiesi, että mua veetuttaa, vaikken suoranaisesti osoittanut, enkä mitään sanonut aiheesta. :LOL:

Pyrstis: Jos ne Primolutit vaikuttaa jotenkin nyt sinuun, niin että napsahtaisi? =)

Erehdyin lukemaan tuolta Mitäs nyt -puolelta kauhujuttuja miten ovat synnytyksissä revenneet. Jotenkin alkoi tuntua, että hulluko sitä on... :eek: :LOL:
 
pyrstötähti
ei se ole kuin harvoilla karmeaa ja äkkiä ne sut saumurilla surauttaa entistä ehompaan kuntoon sitte lopuksi :LOL:

Minä ihan innoissani luin noista lugeista että oisko niissä sitten helpotus mun hullun lehmän tautiinki ennen menkkoja? Nimittäin joku kerta käy niin että otan eron kun on pms pahimmillaan,mä oon niin hirveä ja hirveemmäksi menen koko ajan vanhemmiten ennen tädin tuloa. Meillä on perheellä tosissaan piilopaikoista uupelo.

Mutta tota primolutiakin käytetään samaan tarkotukseen se kiehtois tietty ettei tarttisi niitä kairata tuonne ihan peräkamariin saakka kun ne on kuulemma ku purkkaa sitte hetken päästä. Ja mun ukko saa takuulla sydärin jos sen värkkiin jää kiinni tahmapampula,nimittäin joskus käy hyvä tuuri pyrstiksellä aamuvarhaisella jä saan aamu-unisen mieheni houkuteltua varhaisaamiselle ennen aamupesuja:LOL:

Missä ne kristallipallon tirkkaajat nyt luuraa,katsokaa nyt äkkiä niitä plussia lisää meille, pliis ja mulle mielellään tuplaplussat tähän mahaan nimittäin kyllä mahtuu :LOL:
 
Hei Pyrstis, niitä lugeja voi syödäkin. =)

No joo, en mä itseasiassa sitä synnytystä pelkää. Se menisi niin kuin menee, sen jälkeenhän ne kauhut alkaisi, kun vauvoista 100 % tietämätön joutuisi hoitamaan vauvaa. :eek: :LOL:

Kohta taas rapistelemaan... ja jos ei tänään ala viiva vahvistua, niin sitten otti ohraleipä. :kieh:
 
pyrstötähti
kun vaipat on täynnä ne pitää vaihtaa,mun eksäkin kun ekan kerran joutui asialle niin laitto lapsen pesuhuoneen lattialle selälleen makaan ja siihen suihkutteli kun ei muuten osannu. Ja kun huutaa niin tissiä ääntä kohti,siinähän ne peruasiat oliki...

jotenki tuntuis jos niitä lugeja söis että ne ois jo jossaki kävässeet kun niitä voi muutenki käyttää :D

Nyt on pakko saada jotain äksöniä kyllä tälle päivälle,pitäskö intoutua kuntoilemaan vaimitäseoli?

Kyllä se vahvistuu voipa olla ettet ees tartte taskulamppua kun käväset rapistelemasa :hug:
 
Heippa!
Pitää niin kiirettä nykyään tuo pihaprojekti jottei meinaa keretä koneelle enää lainkaan... Mulla oli täti juuri kyläilemässä joten kp:t on nyt 5 tai 6, täytyypä oikein itsekin tarkistaa vielä. Väsyttää ja hivenen alakuloakin on ilmassa... mutta ei auta, lomaa tiedossa vasta elokuun puolella joten täytyy koittaa jaksaa vaan pakertaa. Mitenkähän kauan noita Teroluteja kannattaa popsia, onko kellään tietoa? Olisi vielä kahden kuukauden satsi jäljellä. Sitten kai pitää katsoa josko kroppa toimii omillaan niiden jälkeen. Kun nimittäin epäsäännöllisten kuukautisten hoitoon ne on määrätty. Jeps, mutta kahtellaan...
 
Ihania Uutisia Mari onnea kovasti. Pahoittelut kaikille "tätsyilijöille"..perästä täältä tullaan
Minua alkoi kiinnostamaan nuo pikkumyyn kemisti touhut. Mites se on...miten voi olla mahdollista että ovistesti näyttäisi raskauden ja mihin koko tuo homma perustuu?
Kyselen siksi, että kun tämä akka vallan alkaa sekoamaan tai olisko lähinnä tylsän elämän syytä, niin menin tekemään ovistestin tänään kp 23 ja hentoista viivaa näyttää????? No niin tai näin toivottelem mukavaa viikonloppua kaikille. Ensi viikolla jo saadaankin hellesäitä...toivottavasti.
 
Josko nyt sataisi se seuraava plussa tähän pinoon.
Mä olen jäänyt ihan koukkuun näiden vuosien aikana noihin rapisteluihin :LOL:
Eli kun tein plussan niin eihän sitä yhdestä testistä uskottu vaan tein kolme (3) raskaustestiä ja yhden ovistestin samana aamuna!! Pankaas muuten joku paremmaksi :D .

No anyway, kaikki neljä testiä näyttivät plussaa. Noita raskaustestejä ei kaapista ole enää löytynyt tuon aamun jälkeen (ihme juttu???), mutta ovistestin löysin ja vajaa pari viikkoa sitten sen tein ja plussa tuli. Ja plussa muuten olikin. En taida olla saanut niin vahvaa viivaa ovistestiin vielä koskaan aikaisemmin.

Joten nyt peukut & varpaat & tassut & käpälät jne pystyyn Nuuskulle!
 
pyrstötähti
oisitko sinä nyt meidän lottovoittaja,jeee. Toivotaan nyt että se sitä tietäis, mä en kyllä ymmärrä miten ovistestit näyttää raskauden,mutta raskaustesti sitten ei ovista,taitaapi olla liian tieteellistä. Onko sulla nuuskutin ennen ovistesti näyttänyt tässä vaiheessa plussaa,nyt on kyllä aikas pitkällä päivät että ovis ois kyseessä joten toiveet on korkeella että plussa päräytät. Kiva kun tulitte pinoilemaan kesälaitumelta vai taitaa olla laitumet nyt vähän jäässä näillä keleillä. Hyvää perjantaita ja viikonloppua kaikille joilla ei vielä loma ole. tv: jäätynyt pyrstis :p
 
Nyt kyllä täytyy toppuutella. Itse en usko että tärppi olisi käynyt. Aikaisemmin en ole ovistestejä tehnyt näillä kierron päivinä joten empä tiiä mitä mahdollisesti olis näyttänyt.
Tuon tekemäni testin viiva on siis todella hailakka. Mutta ootellaan ja katellaan :)
 

Yhteistyössä