YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Jospa se Nuusku kuitenkin ois sitä... :heart:
Noita ei tosiaan voi tietää, millaisia viivoja ovistestiin tulee loppukierrosta jos ei ole kokeillut. Ja sekin vaihtelee ainakin mulla...
Pikkumyyhän se on asiantuntija näissä. =) Jotenkin mulla on sellainen mielikuva että sen pitäisi olla aika tumma??

Itsellä on rapistelut tehty, eikä juuri sen kummempi haamu kuin eilenkään, joten ei hyvältä näytä. Huomenna jos ei vahvistu, sitten saa varmaan toivon heittää. :headwall:
Testasin tuota taskulamppujuttua: Kaivoin roskiksesta esiin jokin aika sitten tehdyn r-testin (juu mä teen niitä joskus :ashamed: ) ja läpivalaisin taskulampulla --> ei havaintoakaan viivasta. :LOL:
Sitten testasin noilla ovistesteillä, joita mulla on "riviin teipattuna" :ashamed: ja niissä sellainenkin haamu, jota ei paljain silmin kovin hyvin erota, näkyi läpivalaistuna ihan selvästi. :LOL:
Joten sanosinpa että lupaavalle vaikuttaa Lumi-Marjan kohdalla. :)
 
Heippa kaikille! :flower:

Onnittelut Marille hyvistä varhaisultrakuulumisista! :flower:

Pshoittelut menkkojen yllättämille! :hug:

No nyt on ovistestejä,aamun ovistestissä hailakkaa väriä, mutta ei niin paljon , että ihmeeseen uskoisin! :headwall: Teen huomisaamunakin testin, koska ovistestejä nyt on! :D

Lumi-marjalle: Onnea, jotta se olisi ihka oikea hieno plussa rtestissä! :flower: :heart:

Eilen juttelin puhelimessa tätini kanssa hän kokenut 2 keskenmenoa yli 40vuotiaana jakovasti oli toiveissaan, että vauvan vielä tällä "vanhemmalla" iällä saisimme, jotenkin tuli parempi mieli, että josko se vielä onnistuisi!?

:heart:


Miehelle myös tätini terveiset välitin! :D

Tämä on 4.s kierto ja jotenkin sitä vaan on niin malttamaton! Pitäisi olla jo raskaana! :heart: :xmas:


Ihanaa iltaa kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps Nuuskulle myösOnnea kemistin töihin! :flower: :heart:
 
*Raottaa ovea taskulamppu takataskussa ja laatikollinen vanhoja testejä kainalossa*

B) Minä täällä taas :D lapsellinen67 :LOL: no eihän, siis sä kokeilit tuota mun hullutusta :LOL: Mut siis eikö vaan, kummasti läpivalaisulla näkee jotain mitä ei muuten näe, tai näkee mut ei tiedä oikein mitä näkee. Kaivoin kans laatikonpohjalta ihan varmoja nega r-testejä ( no joo, noitakin on tullut säästettyä :headwall: ) ja niissä en taskulampullakaan näe niin yhtään mitään. Eroa siis tämänpäiväisellä ja varmalla negalla on.

Mä kans testasin viime raskaudessa ovistestillä ja se oli selkeä plussa samaan aikaan, kun tuli sit r-testiinkin plussa. Näitä testihullutuksia vielä.... taskulamppuna toimii vartan minilamppu ja sitä vasten testiä, niin johan viivat näkyy, suurennuslasi, työpöydänvalo, kameralla macrokuvia (arvatkaapas kuinka monta kuvaa on koneella piilotiedostossa :LOL: ) mikroskooppia ei vielä ole tullut kokeiltua. Miten niin epätoivonvimmalla tulee etsittyä niitä kahta viivaa ja varsinkin sitä toista :ashamed: :D Mulla on kai liikaa aikaa, paljon näperyksenpuutetta ja hulluja ideoita. Joskus oikein mietin, jotta mitähän tuo ukko tuumis, kun yllättäis mut nysväämästä tikkujen, taskulampun, suurennuslasin ja kameran kans :D

Nyt olen ainakin hankkinut tällä palstalla itelleni mökkihöperön seinähullun sekopään maineen :D Mut so what! :D No joo, on mussa se vakavakin puoli :) :flower: Plussaonnea todella paljon ja kyllä täällä pinossa näyttäisi olevan vallan mukava meno päällä ja ihania kuulumisia vauvarintamalla :heart: Kaikki on elämässä mahdollista, kaikkea ei vain saa aina silloin kun sitä eniten haluaa.

Kyllä se vaan aina niin lujaa kolahtaa, kun täti kurvaa paikalle. On kuin matto vedettäisi jalkojen alta ja jonkin aikaa kaikki tuntuu niin toivottomalta. Kello käy ja aikaa ei voi pysäyttää. Vaikka olen vielä alle 40, ei se kohdallani tarkoita, että olisi vielä vaikka kuinka kauan aikaa yrittää. Mulla on sydänvika ja lääkärini antoi mulle aikaa vielä vuoden, korkeintaan kaksi, mutta mielellään se vuosi. Tähän vauvahankkeeseen siis. En voi riskeerata itseäni vauvanteolla enää silloin, kun voisin tänne pinoon ihan ikänipuoleen tulla. Olen kuitenkin äiti viidelle, joten sekin minun on muistettava. Jokaisen kp:n vaihtuessa ykköseksi naksahtaa pala pois aikajanasta, joka on jäljellä. Se tuntuu aina niin pahalta.

Tänään kävin enkeleitäni muistamassa uurnalehdossa. Juttelin kai ääneen, en muista. Aurinko paistoi niin kauniisti ja kyyneleet vain valuivat. Kuukausi olisi enää laskettuun aikaan, kuukausi siihen, kun olisin saanut pienen pojan syliini. Laitoin viisi valkoista ruusua enkelipatsaan juurelle, yhden jokaiselle enkelivauvalleni.

No tulihan vuodatettua, mutta elämä jatkuu ja huomenna on taas uusi päivä. Mut niitä plussia nyt toivon jokaiselle, sillä jokainen täällä on sen ansainnut :hug: :flower: :flower: :heart:

Lumi-Marja
 
Heippa Lumi-Marja samaa minäkin mietin 1,5kk olisi aikaa meidän pienen poikamme syntymään, jos niin olisi käynyt, kyllä se sattuu! :ashamed:

Ehkä sekin tuo tätä alakuloa tähän piinailuun, mutta jospa toiveemme vielä toteutuisi, ja te sekä mekin sen oman pienen kullannupun vielä saisimme! :heart: :saint:


Mutta lopuksi vielä paljon Plussatuulia, aurinkoisesta Lounaasta! B)


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Lumi-Marja: Ihan tosi on, että tuolla läpivalaisulla näkee selkeästi paremmin. Suosittelen kaikille. Harmi kun mulla ei ole suurennuslasia. :headwall: :LOL: Miehen suurentavilla lukulaseilla kerran tiirailin, kun näytti vähän kuin r-testissä tosiaan ois ollut jotain. :LOL: :LOL:
Voi kun joskus oikeasti oiskin noissa testeissä mitä tiirata...
Mutta sulla saattaa nyt oikeasti olla jotain. :heart: Niinkuin on nyt kaksissa naisin todettu, negatestin läpivalaisussa ei ainakaan mitään näy...

Tässä meidän pinossa kaikki on sekopäisiä ja höperöitä. :LOL: Me uskalletaan tunnustaa jo tässä iässä kaikki hulluttelumme. :saint:

Toivotaan, että sekä Lumi-Marjan, että Pikkumyyn labrakokeet tuottavat oikeanlaisen tuloksen. :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Touhis :hug:
Kyllä se täti osaakin olla sitten masentava vieras. :kieh:
Kuka keksisi hyvän tavan piristää tätimasennuksesta kärsivää?
Koeta sinnitellä nää eka päivät, kohtahan on ovisaika käsillä ja mieli kummasti piristyy. :hug:

Voinko mä siirtää sut kuitenkin tuonne "oikealle" listalle, kun sä et ole palstatauolla, vaan tjottailet vain?
Yö-kukkuja hiljaa kuiskaa "Jotta siirrä vaan minut lapsellinen67 "oikean" listan puolelle." Tosin en kovin usein taida itsestäni ennättää ilmoittelemaan nyt kesä aikaan, kun vuoroon ollaan kotosalla ja vuoroon reissun päällä. Niin ja oikeastaanhan tjottailen nyt kesän siksi et ollaan ukon kans melko paljon eri paikkakunnilla kesän ajan. Joten ei edeltä aina tiedä ollaanko tärppipäivillä saman katon alla ja saatika samas sängys. :eek: Sillä paljon ollaan sukulaisten nurkissa ja siellä ei aina voi itse valita mihin päänsä yöksi kallistaa. :kieh: :kieh: :kieh:

Mut nyt poistun tuonne yksinöiseen parivuoteeseen, kun on ukko toisaalla. Niin yksin saan tätä tätylin pihaan kurvausta harmitella ja pettymystäni sulatella > ei ole ukko lohduttamassa. :( :( :(

HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE!

-touhis- toivottaa. :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

touhu tenava (45).........kp2/27-30.......y3v...........6.
pyrstötähti (47)............kp6/28..............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp7/28-31........?...............3.
pääpilvissä (45)............kp12/25-43......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp14/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp17/26-28......y1,5v.......1.
gitte (39)......................kp18/28.............?...............1.
mimuli (42)...................kp18/29............yk3...........4.
äippä67 (41).................kp22/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp23/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp24/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp24/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp27/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp32/................?...............3.
Mussukka67 (40)..........kp36/29...........yk11........2./1.yhteinen

babo67 (41)............kp28/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp9/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.
[/i]
Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....LA 28.1.2009

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]
 
Minun labrakokeet ovistestillä ei tuoneet toivottavaa tulosta,eli jatketaan suosiolla testaukseen ilm ti tai ke aamuna testaan sen negan ja lopetan luget ja jos jatkamme kuumeilua, en lugeja käytä , vaan nautin lomasta, miehestä ja kaikesta ihanasta! Viikko siis lomaan vielä aikaa! Ihanaa , kun se alkaa! B) :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps Toivottavsti Heinäkuun helteet tuovat meille, monta, monta Plussaa! :D :saint:

Kukkiva kukkamme pihamaalta kaikkien iloksi!

 
pyrstötähti
kun aurinko paistoi ja täti häipyi. Hirveä eroottinen lataus tärähti käyntiin ja olen kuin samantha syöjätär konsanaan. Tämähän enteilee hyvää,siis hormonit hyrrää kohdillaan,olosuhteet kuin liukkaan kelin ajokokeissa,ja reilu viikko kun pitäisi olla oviskin kohdillaan. Ja aluviikosta hommaan ne luget vielä kehiin keltistä jämäköittämään,pakkohan tää on kokeilla,mulla on sama fiilis kuin Lumi-Marjalla,että joka kerta kun kuu vaihtuu on siitä lyhkäsestä aamukammasta yks piikki vähemmän.

Ja pattereita siis pitää olla iso säkki rapistelupuuhiin sen halokeenin lisäksi.Tässä alakaa olla vessankaapt täynnä muuta ku saippuaa ja terveyssiteitä.

Liikutuin niin kun luin LumiMarjan vierailusta pikkuistensa lehtoon,elämä on epäoikeudenmukaista ja ihanaa vuorotellen,niin lyhyt se hyppäys on onnesta murheeseen.

Ja eteenpäin vaan porskutellaan,uusin asein ja kummallinen on ihmisen mieli kun alkaa näyttää siltä että täti tulee niin kummasti kaikki alkaa näyttää harmaalta ja kun ne muutamat päivät kuluvat niin jo katse suuntautuu uuteen kiertoon.

Mutta minä nyt varalta sitten kylvän siementä kesäiseen peltoon eihän sitä tiedä mikä höperö sieltä lähtee varaslähtönä liikkeelle ja onhan se sitäpaitsi ihanaa kesäpuuhaa :heart: voikaa hyvin koko mimmijoukko ja tsemiä kaikille tv:pyrstis
 
Erittäin hyvä nimi pinollemme. ... tuumasta toimeen.

Onnittelut Marille ultrasta, ihan omakin iho väreili kun näin sieluni silmin teidät kaksi onnellista ruudun äärellä. :hug:

On tullut taas niin paljon tarinaa tänne etten edes enää muista kuka mitäkin kirjoitti. Ämpärikaupalla onnea ja tsemppiä kiertojen eri vaiheisiin kaikille. :)

en ole rapistellut en,,, jumalaton yritys kuitennii piällänsä on... piti uusi sänkykin käydä ostamassa kun vanhasta jo jouset katkeilee.. :LOL: ja narina on kauhia. Ukkokulta jo armoa anelee kun kellistän hänet jokaisessa sopivassa kurvissa... nyt lähtikin taas kassit tyhjinä, silmän aluset pussilla, uupuneena töihin lepäämään. Ei valita vaan ihmettelee mistä helkutista tämän ikäisellä skorpioninaisella riittää kuntoa ...
Toivottavasti ovis olisi kohdillaan.. Eilen olikin nipistelyä oikealla .. Siellä ne siimahännät vaanivat mahdollista munista saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä. Toivotaan vain ettei mene tilaisuus ohi, kun vasta huomenna illalla seuraavan kerran mahdollisuus uudestaan "kylvää"..

Laitanpa nyt jotain ruokaa + herkkua uuniin ja kiikutan isännälle työpaikalla... (kaappaanko johonkin liinavaatevarastoon pienelle alkuillan ...piiiiip.... ? )

Mukavaa lauantaita jokaiselle :hug:
 
Kauheata menoa ja meininkiä AinoEmilialla. :p
Oispa meilläkin, siis että mua innostais ihan oikeasti... mut kun nyt on tää möksis-tilanne, jota koetan kovasti häätää mielestäni pois. :x
Rapistelut näytti jo vahvempaa viivaa, mutta digitesti vielä negalla... Lämmöt vaan on nousseet, joten enpä tiedä, missä mennään. Toivotaan, että nuo testit kertoo totuuden. Niiden mukaan uskoisin, että plussaus ois ensi yön ja huomisen välillä, joten ukko pitäisi tänään "kellistää"... pitää koettaa löytää intoa jostain... :headwall: :p

Aloitan tässä lähiaikoina (jahka inspiroidun) sen uudennimisen pinon, kun vaikuttaa, että suurin osa on sen 40+ so what:n kannalla.
 
laiskuuttani en jaksa selata kuka kirjoittikaan että jonakin päivänä mies näyttää niiiiiin sexyltä ja toisena ihan tavikselta.. any way, sama täällä toisinaan on kuin adonis ja toisinaan kuin talonmies pikkarainen konsanaan :LOL: Hormoneilla on suuuuuri merkitys tässäkin, niinhän ne hormikset vaikuttavat kumppanin valintaankin. Kait sitä jonkinlaista sexy-lisääntymisvietti-entsyymiä erittää niin mies kuin nainenkin ja sitten meitä jo viedäänkin ... :LOL: Jos tästä vietistä ja halusta olisi lisääntyminen ainoastaan kiinni, meillä olisi jo viitoset... Koko ajan oikeastaan odotan milloin tämä laantuu.... joku vika mulla??? vai mikäsenyoli... :LOL: Voi siskot,, kyllä meikä sentään kuitenkin jotakin muutakin tekee kuin hetekaa heiluttaa ja sekstailee.. anteeksi muuten suorat puheeni... joitakuita saattaa häiritä.

40+So what ia odotellessa :heart:
 
...kun kuulostavat nuo AinoEmilia:n jutut kuin omiltani siltä ajoin kun tuohon nykyiseen ukko-kultaani tutustuin. Meillä vaan taisi erotuksena olla et tuo ukkokin oli sekstailussa aivan mahdoton. (Väliin meinasi minun kuntoni tehdä tepposia.)
:LOL: :LOL: :LOL: Silloin oli kuulkaas menoa ja meinikiä eikä tätä paatoksellista jahkailua, niin kuin nykyään tuppaa olemaan. On meinaan ukko hyytynyt totaalisesti eikä enään samalla tavoin ole tätä mammaa kellistelemässä mitä eriskummallisimmissa paikoissa. :whistle: Paremminkin on meillä touhuilut minun varaan jääneet eli silloin kun tiedän et olis tärpit kohillaan käytän kaikki naiselliset poppaskonstit ja laskelmallisuuden ukon kellistämisee toivoen jotta ukkolla vehkeet/kunto loppuun asti kestävät. :headwall:
Vaan sen voin sanoa jotta arvatkaas ottaako pattiin, kun on aina oltava se aloitteen tekijä. :kieh: Niin et voinette uskoa tämän mamma kaipailevan noit suhteen alkuaikojen vilejä seksy-puuhasteluja joissa ei mielikuvituksella ja himolla ollut rajoja laisinkaan. :p

Joo joo olen keskustelua viritellyt useamman kerran tästä ukon hyytymisestä, mut en oikeastaan ole selville saanut mistä se johtuu. Ukko vain tuumailee kyselyihini > "Jotta ei vain ole samat keinot olleet käytössä, kuin silloin nuorempina." (siis n. 6v. sitten)
Hmmm...vaan olen kyl yhdest hyytymisen syystä melko varma > minä olen noista alku ajoista lihonut luvattoman paljon. :( :ashamed: Joten en taida ukon silmissä kovin seksyltä enään näyttää. :kieh: :( :headwall:

:kieh: :LOL: :headwall: AI -touhis- jotenkin puutteessa vai??????????? Miten niin, ei suinkaan. :LOL: Höööööööööööö siis tätyli kylässä ja juttuni ovat jo himoa täynnä > No juu se taitaa siitä johtua et on ukko toisel paikkakunnal eikä havaintoo milloin palajaa > on siis "renkinä/remppa-apuna" on sukulaisille ja kotoituu, kun hommat tehty.
Ukko ollut muuten käytännöllisesti katsoen koko alku kesän poissa kotoota. Tosin me kyl vietettiin yhteistä lomaa touossa kesäkuun puolen välin tienoolla ja sitten olin minäkin tuol sukulaisten nurkissa reilun viikon, mut siellä ei yhteist sänkyä päästy jakamaan. :kieh: Eikä muutoinkaan himoja sammuttamaan. :( :kieh:

-touhis-

Ps. Oh hoh tulipas vuodateltua, mut eiköhän ymmärrystä tältä mahtavalta joukkiolta löytyne. :whistle:
 
Ukko on sitten kellistetty. B) Tai taisi se oikeastaan kellistää minut... liekö huomannut kun mun testiarsenaali jäi vessan pöydälle. Kovin epäilyttävän innokas oli heti syönnin jälkeen, yleensä kun heittäytyy sohvalle nokosille. :LOL: Mutta kivaahan tuo sitten lopulta oli. :p

Minä se puhuin siitä, kuinka mies näyttää joskus tosi seksikkäältä, mutta yleensä ihan tavikselta. Ei oo kyllä pitkiin aikoihin näyttänyt sexyltä, lienee tän mun horjuvan hormonitoiminnan syytä.. :/

Ois se tää lapsen yrittäminenkin paljon helpompaa, kun oltaisiin vielä kuin silloin suhteen alussa... ei tarttis ovistestejä tehdä... :LOL:
Mutta vielähän tuota jaksaa aina silloin tällöin innostua. :heart:

Ne on touhis miehelläkin monisyisempiä nuo jutut kuin luulisi... ei nekään napista painamalla pelaa. Joskus syy sitten ei olekaan korvien välissä ja silloin pitäisi marssia lääkäriin... En mä oikein usko, että meidän naisten ulkonäkö siihen niinkään paljon vaikuttaa, kun tunteesta siinä ennemmin on kysymys. Itsellä ainakin se tuttuus vie osan vireestä pois kun jo vuosia yhdessä oltu.
Kyllä me naiset päästään paljon helpommalla; meilläkin mies saisi olla puutteessa jos osat ois toisin päin. :eek: :ashamed:
 
Heippa, kroppani taitaa olla sekaisin sen pistoksen jäljiltä aamulla ei ovistestissä oikeastaan mitään, nyt sitten taas väriä löytyi vähän illalla ja lämpö pomppasi 37,3, varmaan ihmetyksestä! Raskauteen en usko, mutta onhan se kiva testailla! :saint:

Minäkin tässä kierrossa olen innokkaana tehnyt aloitteita ja mukavaa on ollut! :heart:

Sängyn uusimmekin samasta syystä kuin AinoEmiliakin jo vuosi sitten! Jouset olivat kovilla! :D :LOL:

Ihanat illanjatkot kaikille! :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Ne on touhis miehelläkin monisyisempiä nuo jutut kuin luulisi... ei nekään napista painamalla pelaa. Joskus syy sitten ei olekaan korvien välissä ja silloin pitäisi marssia lääkäriin... En mä oikein usko, että meidän naisten ulkonäkö siihen niinkään paljon vaikuttaa, kun tunteesta siinä ennemmin on kysymys. Itsellä ainakin se tuttuus vie osan vireestä pois kun jo vuosia yhdessä oltu.
Kyllä me naiset päästään paljon helpommalla; meilläkin mies saisi olla puutteessa jos osat ois toisin päin. :eek: :ashamed:
Hmmmmm............miettii tuota jotta olisikos ukollani tosiaankin asiaa lekurin puheille. :headwall: :headwall: :headwall: Ainoo mutta täs vaan on se et tuotakin mahdolisuutta olen ukolta tiedustellut > =onko hällä vaikeuksia erektion kanssa? No, ei ole ukko minulle sitä ainakaan myöstänyt jos on. (Oletan jotta saattaa ollakin, kun ei tahdo loppuun asti jaksaa, kuin kerran pari kuussa ja silloinkin on oltava useamman päivän väli touhuilussa). Sanoo vaan jotta "ei ole vain niin ahkera ollut aloitteiden teossa, kuin ennen ja et voishan sitä noit aloiteita hänkin tehdä." (Tämän vastauksen olen nyt saanut ainakin vuoden päivät ellen kahdenkin). Miettinyt olen sitäkin et ottikos ukolle sittenkin lujemmin se muutaman vuoden takainen km, kuin mitä hän on antanut minun ymmärtää tai minulle itselleni. Vaikka suru suuri siitä on edelleen minullakin. Väliin aina nousee mieliin jotta näin ja näin olisi, jos kaikki olisi mennyt kohdalleen.
Niin et ota sitten omasta ukosta selvää kuin asiat oikeasti ovat, kun hän tuolleen kiertelee ja kaartelee eikä myönnä tai kiellä selkeästi mitään. :kieh: :headwall:
Olempa minä sitäkin miettinyt jotta onko ukkoni vaavitoiveet nurkkaan heitellyt ja luovuttanut vai olettaako hän minun luovuttaneen, kun opiskelut aloitin viime syksynä. :headwall: :headwall: :headwall: Vaan olen kyllä ukon antanut ymmärtää et minä en ole vielä vaavikuumettani loppuun potenut vaan se vaivaa yhä. :eek:


-touhis- pohtii/miettii/ajattelee.............
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Heippa, kroppani taitaa olla sekaisin sen pistoksen jäljiltä aamulla ei ovistestissä oikeastaan mitään, nyt sitten taas väriä löytyi vähän illalla ja lämpö pomppasi 37,3, varmaan ihmetyksestä! Raskauteen en usko, mutta onhan se kiva testailla! :saint:



Tarkistappa Pikkumyy sun ovistikkujen ohjeista, sillä minulla oli sellaisia tikkuja jossa sanottiin ettei testiä suositella aamuvirtsasta. Ei harmaintakaan aavistusta miksi, mutta näin siinä lapussa luki. Tuo lämpö ja ilta rapistelun tulos kuulostaa tosi lupaavalta "peukkut pystyssä" :heart:

Mikä muuten tuo ihana kukka on nimeltään?

t. Mari
 
Heippaus! Mukavaa sunnuntaita kaikille. Meikäläisen testailut on nyt testailtu ja menkkoja odotellaan. Tässä kierrossa on mennyt luvattoman suuri määrä ovistestejä ja raskaustestejä. Noihin testeihin tulee kyllä jonkin sortin addiktio kun siihen rumbaan lähtee...tyhmä minä :headwall:
No, taas kerran kohti uutta kiertoa. Nyt onkin vika clomikierto ja sen jälkeen todennäköisesti luomuillaan. Gynelle pitäisi soittaa jossain vaiheessa, kun oli puhetta terolutin vaihtamisesta johonkin tujumpaan. Kaikki keinot täytyy koettaa enneku tässä luovutetaan.
Tuo Lumi-Marjan tilanne kuullostaa mielenkiintoiselta. Toivotaan että plussa tulisi.
Taitaa pikkumyylläkin noita testejä mennä aikamoisen tiuhaan tahtiin vai? ;)
 
Huomenia kaikille! :flower:

Kukka,kukat pihallamme ovat akilleija nimisiä, muistaakseni! :D

Juuh kyllä jotain testejä olen rapistellut, mutta rtesti vasta ti tai keaamuna.

Ja ovistestejä olen aina käyttänyt sekä aamu- että iltapisuista, vaikka ohjeissa muuta sanotaankin! :kieh:


Miehellä jotain mutruilua taas, mikää ei kiinnosta häntä, onneksi menee nopeasti ohitse , kai! :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rouva Pikkumyy tuolta yli35 kuumeilija pinosta tuli huikkiin mua täällä käymään ja tässäpä se taskulampulla valaistu eilinen haamuntapainen olisi :D



Tänään en ole testaillut, kun ajattelin pitää vähän paussia ja odottaa rauhassa muutaman päivän. Ollaan ajelemassa kotia päin ja kokeilen miten netti pelaa tämän mokkulan kans. Vähän hitaasti, mutta toimii. Milles muullekkaan sivulle sitä tulis kokeileen, kun tänne :LOL: Tyttö pääs ripille ja omalla porukalla kahvitellaan tänään. Viikon päästä olis vieraita tulossa. Neiti ei mistään hinnasta haluais itte mitään juhlia, mutta sanoo tuon nyt sit yli innokkaille sukulaisille, jotka itse kutsuvat itsensä kaikesta huolimatta.

Enempää ei pysty läppäirä räplätä autossa, tulee vaan huono olo. Saa likka jatkaa, koska hän tätä masiinaa mukaan vonkusikin.

Lumi-Marja :wave:
 
Hyvää maanantaiaamua!

Pitää lähteä kohta palaveriin. Eilinen meni ulkotöissä ja vieraitakin kävi, niin etten ehtinyt kirjoittelemaan.
Palailen myöhemmin ja aloitan ehkäpä sen uuden, hienon pinomme.

Lumi-Marjalle sen verran, että selvästihän siinä läpivalaisussa toinen viiva näkyy. Sellaista ei näy negatestissä ainakaan. Toivotaan, että siitä kehkeytyy ihan oikea plussa. :heart:
 
Mietin myös näitä miesten haluja ym . Yksi asia ainakin on varma mikä vaikuttaa haluihin ja innokkuuteen ainakin. Se on se, että mieskin kaipaa kehuja ja kannustusta ihan niin kuin me naisetkin, ellei jopa enemmän. Kehut, kannustukset, halit, ohimennen suukot & rapsutukset ym ym .... Jos menee liian arkiseksi ja suorituskeskeiseksi lopahtaa halut lopulta. Tämän mielipiteeni pohjalla on oma kokemus omasta itsestäni. Edellisessä elämässä oli vain suoritusta. Ex- miehelläni ei ollut tapana jostain syystä koskaan antaa positiivista palautetta tms yhtään mistään. Se oli kuulemma turhaa ja ylimainostettua. Niinpä ainoastaan suhteen alussa ja uutuuden viehätyksestä oli sitä hekumaa ja mukamas onnea. Oikeasti sitä ei tainnut olla meillä koskaan. Meillä ei kosketeltu tms ellei ollut tiedossa sänkypuuhia.
Tämä nykyisyys on alusta asti jotain muuta. On seksin suhteen hiljaisiakin aikoja, mutta molemmin puolin toisen huomioiminen arjessa ja juhlassa on ihan toista kuin mihin kumpikaan olimme tottuneet.
Huh, kylläpä tuli avauduttua. =)
Sen verran vielä vauvahaaveisiin liittyen, että eilen puhuimme asiasta kun mies kysyi että ottaako kovasti päähän kun ei vielä ole vauvamasu kasvamassa. Kävin nimittäin katsomassa ystäväni alle vrk ikäistä vauvaa, joka oli niin suloinen !! Totesin että toisaalta ottaa ja toisaalta ei. Kysyin häneltä samaa asiaa ja sitä pettyykö hän jos vauvaa ei ollenkaan saada. Sain vastauksen joka lämmitti ja rauhoitti ; Enempi kuin mukavaa jos onnistumme, Harmillista jos emme saa, mutta lopulta emme itse voi siihen enempää vaikuttaa. Jatketaan yrittämistä.

Tämä maanantai aukesi aurinkoisena

B)
Olisko ovis kohdilla kun niin herkistyttää ? Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja supertsempit jälleen meille kaikille :hug:
 

Yhteistyössä