YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

kaikille ja ainakin täällä Turussa on ihan hellettä B)

Kiitos PYRSTIS tuosta riimistä, lämmitti mieltä :hug:

Kaikille negan saaneille super :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Ja kaikille jännittäville peukut pystyyn, voi kun saisitte plussia :heart:

Täällä ei mitään uutta, kiirettä on kun lomat alkoivat lapsilla :D
Ihan kun mulla olisi eilen ollut vähän parempi olo, paitsi illalla, kun tas ykäklubi kutsui :x
Voihan rähmä, kun tää kuvotus ja oksentaminen jo loppuisi.Onneksi olen pystynyt syömäänkin ja paino on laskenut vain alle kilon.Mulla ei ole kauheesti vararavinteita :eek:

Ei olla kerrottu vielä lapsillekaan, mutta kunhan se ultra on ollut 12.viikolla, niin sitten kaikille kerrotaan.Voi sitä päivittelyjen tulvaa :kieh:

Ihania kesäpäiviä kaikille ja plussia ihan roppakaupalla+++++++++++ :heart:

T.Torpeedo ja pikkuykä....ööööööö oliskohan jo 10 vko. apua,emmmmäääääää tiärä....... :xmas:
 
pyrstötähti
ja kiva kuulla torpeedon kuulumisia. Mieletön äkkiraskaus se kyllä oli,eikös ollut yk 1 ja heti napsahti,olet kyllä onnentyttö :heart: Varmaan saadaan ennen perjantaita yks plussa lisää eikä se ole ovisplussa joka sekin on tärkeää vaan ihan selvä vauva+ taitaa tulla sinne missä niitä vaatteita on kaapillinen odottamassa :hug: Täytyy myöntää että mullakin on kaks pientä plyyssipukua mutta ovat lahjapaketeissa odottamassa käyttäjäänsä,voipi hyvin olla että loppukesästä menevät jo lahjoiksi jos ei mitään itselle kuulu kesän mittaan :saint: Sen verran piti itselle pystyä selittämään ettei ne välttis oo itselle vaan lahjaksi :ashamed:

No onko lapsellinen sitten niin ettei se keltarauhanen älyä lähteä matkaan aina sillä senhän pitää ravita sitä hedelmöitynyttä munasolua käsittääkseni ja jos ei se sieltä tuukkaan mukkaan niin se on huono juttu vai mitensenytoli?

Marille voimahalaus minkasta,paska juttu mutta minkäs teet,muutama päivähän siinä aina menee että pääsee sen yli ja sitten voi taas jatkaa normaaliin tapaan elämäänsä.Ei muuta ku pää takakenossa yli tän kierron ja uusin voimin kohti Juhannusta Mari!

Mä olen niin iloinen tänään kaikesta kun mun ystävättäreni rintasyöpä osottautui hiirulaiseksi joka saatiinki pois oli siis kilttiä tyyppiä ja sädehoitoa vähän lisäksi ja ennuste näyttää hyvältä :heart: Kyllä maailmassa tapahtuu hyviä asioita koko ajan.

Omat fiilarit on että jomottelu voimistuu mutta ei ole ihan hirveää tänään mutta onkin vasta 13 kp muistelen että 15 pv oli viimeksi ihan huippuhirveetä. Me ollaan vielä niin nuoripari että normaali pupuilutahti (1-3 krt/vrk) kyllä pitää riittää ei ihan urakoimaan ehdi ryhtyä kun ollaan molemmat kokopäivätyössä,täytyy nyt pitää tuo äijä hyvällä tuulella koko viikon ettei se pistä kioskia kiinni parhaaseen katseluaikaan :LOL:

Kuulostaa muuten pömppöli vähän ankeelta toi teidän ehkäisyvalinta aika äkkiä näivettyy toi eroottinen puoli jos tolla coitus int. systeemillä meette,ja jos isäntä ei lisää penskoja halua niin sitten vaan kehotat menemään sterilisaatioon se kummasti aina pistää niitä miettimään. Meilläkin minä sanoin ukkelille kun se pari vuotta sitten vanno ja vakuutti ettei ikinä halua omia lapsia nämä riittää niin minä sanoin että sitten sun pitää mennä steriloimaan itsesi niin jopa meni äijä hiljaseksi :heart: joskus niitäki hyvä vähä herätellä. Nyt pistetään plussajono pystyyn ja yllätetään kaikki nuoremmat pinot vai mitä!! tv:pyrstis
 
Ankeeta se tottapuhuen onkin tuo meidän ns. ehkäisypuoli. Välillä tuntuu että jos ei selvyyttä tule niin pitää pistää luukut kiinni, ei kiva kun ei hänkään voi kunnolla innostua. Olen hänelle sanonut, että koska mulla on noi myoomat kohdunseinämässä, niin voi olla että käy niinkuin siskolle, jolla kasvoivat sitten kohdun sisälle asti, tuli jatkuvaa vuotoa joten jouduttiin leikkaamaan koko kohtu sitten pois. Joten ei kiinnosta mennä operoitavaksi nyt, kun muutenkin on joutunut jalkoja levittelemään aika tiuhaan tässä, keskenmenoja 3 kpl, ja 2 raskauttakin. Joten jos se nyt sitten vuorostaan. Eipä ole kertonut mielipidettään... Ja minä tietenkin sitten toivoa pidän yllä että jos olisi hyvinkin pieni mahdollisuus että sillekin kuume iskisi ja kunnolla kiinni. Pienihän se mahdollisuus olisi että vauvan vielä saisi, tota viimestäkin kaksi vuotta keskenmenon jälkeen yritettiin, mutta kivaahan se olisi ihan vapaasti kuumeilla.

Hitsit, ainakin voi kuumeilla toisten puolesta, odottelen niitä plussa-uutisia edelleen! Pikku-ukko alkaa nyt hermostua, unien aika pikkuhiljaa. Äsken kun olimme tuolla olohuoneessa, oli semmoista hymypoikaa mutta nyt kaipaa jo unta. Terv. Pömppöli
 
Pyrstis: Jos munasolu ei irtoa, ei synny sitä keltarauhastakaan. Sen tehtävänähän on muokata kohdun limakalvo sopivaksi alkiolle kiinnittyä ja ylläpitää sitten raskautta alkuvaiheissa.
Me ollaan miehen kanssa jo "vanha pari", eikä meillä tuollaista pupuiluintoa ole enää ollut siten alkuhuuman. Pitää kyllä noitten ovisten kans satuttaa kohdillensa, muuten ei ois sitä pienintäkään toivoa... :LOL:
Mut tää sopii noin muuten minullekin ihan hyvin. ;)

Mullakin pömmöli on myooma kohdun ulkopuolella, ikäänkuin sen jatkona. Toistaiseksi siitä ei ole ollut haittaa, eikä se raskautumiseen vaikuta mitään.
Voisikos sille miehelle esittää asian niin, että kun edellisen saantikin kesti niin kauan, niin miksi suotta yrittää varoa ja että jos sitten "vahinko" käy, niin oisko se maailman kamalin juttu...?
 
pyrstötähti
myooma-asioita nimittäin,ei ole ollutkaan puhetta että onko tilanne rauhallinen hänellä sen suhteen nyt.

Mutta tuosta keltuaisesta vielä siis minä olen miettinyt että kun on noita oviskipua niin oiskohan niin että se ei loppuviimeksi irtoa vaan johonki surkastuu :ashamed: että siksi niin kovaa hommaa toi kypsyttelykin? Eli porukassa ne lähtevät munis ja keltis sitten matkaan peräkanaa koittamaan onneaan, hauska ajatus muuten =) minä jotain tuosta keltiksesta tiesin mutta että se siitä "kuoresta" sitten muotoutuu oli mulle hämärän peitossa.Eli on mahdollista että sieltä munasolukin kulkee ilman sitten kavaljeeria ja hommasta tulee "suutari". Oi voi on se melkoinen ihme että kukaan ylipäätään raskautuu kun kaiken pitää olla niin kohdillaan. Mutta ei vaivuta epätoivoon sillä tällä viikolla meidän pinossa taas plussataan eikö vaan! :flower:
 
Pyrstis: Ei se keltis sieltä mihinkään lähde vaeltamaan. :p
Siis jos munasolu ei irtoa, munarakkulasta saattaa tulla kysta. Nuo kystat kylläkin useimmiten pitkittää kiertoa, ainakin jos ne ovat hormonaalisia ns. toiminnallisia kystia.
En osaa sanoa mitä nuo kivut sitten on. Ne kyllä viittaavat sinulla ihan ovulaatiokipuun, koska menevät sitten ohi ja täti tulee ihan ajallaan. Muistaakseni se munasarja jotenkin supistelee silloin oviksen aikaan, jotta se munasolu irtoaisi, joten siitäkin voisi ajatella kipuja tulevan. Keltarauhasen muodostumisen aika hyvin voi varmistaa noilla lämpöjen mittaamisilla, koska se on juuri se joka sen lämmön nousun oviksen jälkeen aiheuttaa.
Omalta kohdaltani ja mitä olen lukenut, niin luulisin, että munasarjat ovat vain jotenkin herkistyneet ja tuntevat kipua ihan normaalin kokoisesta munarakkulastakin. Yleensäkään nuo kivut ei ole sikäli ihmeellisiä, että ajatelkaas, munarakkula on silloin ennen ovista 2 - 3 cm halkaisijaltaan. Piirtäkääpä varsin sellainen pyörylä paperille, niin voitte kuvitella että sellainen jo tuntuu.
 
pyrstötähti
sehän on universumin kokoinen olemaan munasarjassa ei ihme että on kipeä olin ajatellut että se on kokoluokaa millejä sekin,minä ajattelin kun multa zoomailtiin ultralla että oli joku follikkeli ollut 17 mm että pilkku jäänyt pois. No siksi minä siis olen lihonut :LOL: kun tuollaine möllykkä taas ehkä kasvamassa. Jaa minä ajattelin että keltis lähtee kaveriksi matkaan ja petaa siskonpetin ootteleen istukan kasvamista se olis ollut jotenkin niin sisarellinen juttu. Mutta jääkin vain hormoonia sinne entiselle paikalleen kasvattamaan.Mahtaa harmittaa ko ei koskaan reissuun pääse.Mulla oli muuten viimeksi kp 15-16 sellaista hituista veristä vuotoa vois toivorikkaana aatella että se oli sitä kun ei sitä ole ollut 7 vuoteen ja hetimmiten ekassa "vapaassa" kierrossa oli, no tätä spekulointia.
Missä ''``0X*^¨ viipyy plussat yrittääkö kaikki nyt olla rapistelutauolla. Äkkiä nyt kertomaan tänne toivoo kana-pyrstis kasvattamassa munaansa B)
 
Tuli tuossa mieleen, että sulla pyrstis varmaan viimeksi oli niin kauhean kivuliasta juuri siksi kun sitä verta levisi sinne operoidulle alueelle...

Ja juu, se on tosiaan aika valtava se munarakkula. :eek:

Minäpä olen rapistellut... ovisviiva haalenee... jippii. Munasarjan tienoilla jomottelee siihen malliin, että nyt se sitten joko irtosi tai sitten ei, mutta se aika meni nyt. Lämmöt nousi 37,0:sta 37,2:een. Tuohon 37,0 ne pomppasi toissapäivänä kun söin ekan progesteronipillerin. Mutta tuo, että nyt tuli uusi nousu, tuntuu ihan lupaavalle. Toivon nyt ainakin että edes täti tulee pilleritauon aikana niin kuin pitää.

Pläräilin tuossa taas nettiä ja löysin uudelleen tämän jutun maailman vanhimmasta? äidistä, joka ilmeisesti tullut raskaaksi juuri hormonikorvaushoidon vuoksi. Linkki
 
Iltaa tänne!

Kiitos teille kaikille :hug:
lapsellinen 67,mulla muuten toi kp 3 tänään kai kun ne vuodot alkoi lauantaina? Soitin fertinovalle ja pitää uudestaan sitt heinäkuun lopussa soittaa niin katotaan tilannetta ja lääkäri aikaa.Kuitenkin se Pas sitt elokuussa.
Nyt jos ottais rauhallisesti vaan kesän yli,parantais kuntoa ja sais kiloja pois ja tupakatkin jäis pois niin parempia mahiksia sitt elokuussa!!!

 
pyrstötähti
ja se lämpökin nousi liian korkeeksi sehän oli 37.4-37.8 välillä muutaman päivän eipä ihme oiskohan toi nyt saanut parantua rauhassa,siinä oli about kai vajaa 3 vkoa operaatiosta ovikseen ja se pikku vuoto vessapaperiin asti oli myös merkki että jotaki siellä tapahtu. No nyt on vielä aika rauhallista pitäsköhän rapistella,vaikka muuta vannoinkin,voi h...i että silloin nuorena sitä aina tiesi heti mitä tehdä ja mitä vanhemmaksi sitä epävarmemmaksi tulee ei tässä ole päätä eikä häntää välillä näissä munkaan jutuissa. "Terapian tarpeessa" totta tosiaan. Ihana ilma aivan uskomattoman kiva vaikutus tällä kesäsäällä on mielialaan ja kuten lapsellinen lupasit meille meidän pölyiset munikset alkavat auringossa suorastaan kiiltämään joten nyt aurinkoon ja illalla kertomaan kuka rapisteli. Missähän se pikkumyy on ku pitää meitä näin piinassa,en voi uskoa että malttaa olla rapistelematta. :heart: pyrstis
 
Minä otin nokoset tuossa. Mulla näköjään aaltoilee nuo kaudet; välillä olen tosi pirteä (jopa aamusta) ja välillä tosi väsynyt. Nyt on sitten sellainen kausi, että väsyttää vaan... :(
Ei se ainakaan estrogeenin puutteesta sitten voi johtua mitenkään. Olen epäillyt kilpirauhasjuttua, koska mun arvot viime keväänä ei olleet mitkään huippuhyvät. Viitearvoissa olivat kyllä, mutta Suomen viitearvot on tosi laajat... Syksyllä oli paljon paremmat arvot... Nekin vaikuttaa muuten hedelmällisyyteen, mutta eipä tuo mun kierto ollut syksyllä yhtään sen parempi...
Kai se on vain tää vanhuus :eek: :(
 
Heippaus kaikille taas! :flower:

Mukava oli kuulla sinustakin Torpeedo! :D

Työpäivä meni mukavasti aika nopeastikin! =) Tänne ei mitään uutta , lämmöt aamulla 36,6 ja nyt 37,1, mutta tuskin se mitään kertoo, On kiva jännitellä näin päin, kun ei tulosta tiedä!Toivotaan plussaa! :saint:

Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan.

Mukavat illanjatkot kaikille! :flower: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Iltaa leidit!

Ajattelin ihan nopsaan tulla kertomaan veriseulan tuloksia:
Eli enhän mä malttanut olla, joten soitin äippäpolille ja kyselin että olisko tulokset tullut ja kyllä oli. Tulos on 1:6400! Ei tartte mennä lapsivesipunktioon. Nyt voin jo alkaa oikein kunnolla nauttimaan raskaudesta kun etova olokin ja väsykin alkaa olla menneen talven lumia..
Kyllä mulla on nyt niin hyvä olo.


Rouva Pikkumyylle ja muille jännääjille hurjasti plussa tuulia

:whistle:

äittä-67 &"minicooper" 12+3
 
pyrstötähti
Varmasti levollisempi vaihe voi alkaa kun ei tartte hermoilla ihan kaikkea enää :heart: Nauti täysin siemauksin nyt raskaudesta, on kesä ja syksy ja talvikin odottamisen arvoisia :hug:
 
Onnittelut äitälle veriseulan tuloksesta :hug: Mukava että öklö olokin on jo ohitettu.

En pariin päivään tänne ehtinytkään, oli siis paljon luettavaa. Listaa katselin ja todellakin jännättävää riittää monella. Pikkumyy leijailee ihan selvästi pilvien tasolla... oletko kuitenkin jo testaillut etkä vain kerro meille ?? Uhkut onnea ja tyytyväisyytta ihan selvästi. Kerro nyt jo !!!

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa, onhan vielä noin viikon verran aikaa tädin rynnäkköön. Viime viikon loppupuolella alkoi siis alavatsalla tuntumaan kummalta ja pissalla sain käydä kerran tunnissa. Aamuisin herätessä on jotenkin huono olo, mutta ajattelen sen olevan sitä kun aamuaurinko paistaa ja on niin kuuma. Ollaan vain remonttia suunniteltu ja tätä
olen tehnyt. Alkaa näyttää mukavalta jo. Lähdemme viikonlopuksi kuuntelemaan
, siis konserttiin. Kaupunkiin, jossa meidän love story alkoi

aika ihanaa.. (teini- fiilikset )


Mukavaa keskiviikkoa ihanat ladyt
 

Yhteistyössä