YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
Toivotaan että oireet johtuvat alkuraskaudesta nehän on ihan samanlaiset tuntemukset käyppä kurkkaamassa "Raskausoireketju" niin ei oireet menkka-oireista erotu,varmaan jos kaksi alkiota on kiinnittynyt niin tuntemukset vielä rajummat,monet mainitsevat raskausoireiksi iskiastyyppistä kipua ja nivusjomotusta ja alkutuherrusta voi olla toisaalta ikävä sanoa,voi olla että toinen alkioista ei selviydy ja silloinhan myös on varhaisen keskenmenon oireet,olen itse odottanut ekalla kerralla kaksosia ja toinen alkioista ihan alussa vuoti pois mutta toinen täyttää kohta 24 v ja on 183 senttinen,onneksi hänkin tuli vähän pienempänä (51 cm) ulos omaa reittiään =) yritän piristää sinua sillä ymmärrän hyvin miltä tuntuu kun klipsit klapsit on paikoillaan ja yritätte raskautua vähän vaikeimman kautta. Oletko harkinnut että poistatat klipsit ja sinulla olisi vielä hyvin aikaa raskautua luomusti jos leikkaus onnistuu? Eräs tuttavani odottaa aikaa ja on sun ikäinen about hänellä on lapsia ja uusi mies,eli hyvin samanlainen tilanne? Hän ainakin saa operaation valtion kyydillä joten mitä jos kokeilisitte sitä tietä? Yrityskertoja olisi rutkasti ja koko vauvakuume toimisi luomusti sen jälkeen? Hakeudu Ouluun leikkaukseen kustannukset noin 3500 kaikkineen yksityisesti ja lääkäri on onnistuneita operaatioita tehnyt useita ja koko ajan säännöllisesti näitä leikkauksia tekee...En kyllä tiedä oletko kaukana täältä mutta pk-seuduilla on 5000-7000 kertoneet hintahaitariksi. Pidämme peukkuja vielä että tätin helma vaan nyt heilahtaa ja vauvat olisivat turvassa,toivon sinulle onnea kovasti ja tsemppiä.
Niistä herkkyyksistä olen lukenut että herkimmät rapisevat aistivat 10 000 jotakin yksikköä ja normirapisevat about 30-400000 megatavua.Eli noi yliherkät on kuulemma siitä vaarallisia että ne aistii hipasutkin eli kemiallisetkin ja tulee sitten turhia pettymyksiä eli kuten me rapistelijat tiedämme niin vasta sillon kun pitäs alkaa kannattaa testata. Minäkin tarkistan aina täältä mikä kp on menossa muuten olen rapistelutauolla ja ovis tulee jos on tullakseen ja jos menkat on myöhässä sitten rapistelen,yritän vähän saada balanssia mielialoihini näin kun on muuten elämässä nyt kaikenlaista mietittävää. Mutta ihanaa lukea ja kommentoida en minä aio palstalta karata silti mihinkään. Ihana kesäsada tänään ja siitepölyallergiat hellittää vihdoinkin hieman, halauksin pyrstis.
 
Kuten tuolla kolmevitosissa jo kerroinkin testasin perjantaina negan. Eli osasin odottaa tädin vierailua.

Siirryn nyt ainakin kesän mittaiselle tauolle; psyyke ei kestä tätä, että kuukausi kuukauden perään ilmoitan ettei meille taaskaan ole tulossa vauvaa.

Hyvät kesät teille kaikille. Plussaonnittelut Minni-07:lle :flower:
 
Heippa kaikki! :flower:

Babo nivuskipu on myös raskausoire, ellei menkat ole kunnolla alkaneet, toivoa on hyvin edelleenkin! :hug: :flower: *peukut pystyssä edelleen* :wave: Menkkakipuakin on alkuraskaudessa ainakin rv 6-7 asti, ainakin toisissa raskauksissa. Valkovuoto saattaa olla runsaampaa, kaikilla ei kylläkään.


Mukavat illanjatkot kaikille! :flower: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
Hyvin ymmärrän että haluat pitää taukoa ja olet turhautunut.On varmaankin jotenkin niin että täällä kun aikansa palstailee ja testailee negoja niin sitten voi heittää pikkuhiljaa hellät jäähyväiset vauvakuumeelle ja sekin on sitten hyvä kun asian hyväksyy ja voi nauttia muista asioista. Minä olen ajatellut että minun ikäni ja klipsit vuosikausia munajohtimissa ovat varmasti hedelmällisyyteni heikentäneet sille tasolle että kun täällä kuukausia seuraan ja jaan kuumeilun kanssasisarteni kanssa käyn jotenkin tämän polun loppuun ja olen valmis luopumaan. Tämä on nyt tällainen vaihe elämässäni ja vuoden kuluttua voin olla ihan jossakin toisessa elämäntilanteessa,mene ja tiedä. Toivotan kaikkea aurinkoista tälle kesälle ja onnea elämääsi! :flower: tv: pyrstis
 
pyrstötähti
Suunnittelen kesälomareissuakin ja piti täältä tarkistaa milloin täti tulee että tietää vähän ajoittaa :attn: eli siitä siis johtuu pieni orastava jomotus vasemmalla että alkaa ovisaika olla käsillä etukäteen jo vähän hirvittää ettei ole ihan niin hurjaa kuin ekassa "vapaassa" kierrossa.annastiina, Mari66, keijukka ainakin ovat mielestäni nyt listalla tärppiä jännäämässä joten huhuu kertokaapa kuulumiset? Onkohan lapsellinen hylännyt meidät karvavauvan vuoksi kokonaan :'( Jaahas ensi viikolla on meillä sitten 1-2 taas raskaana,lupaattehan että ette heti sitten hylkää tätä harppulaumaa ja liity kukkeitten möhkömassujen pinoihin :D . Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä plussan odottajat!
 
Vilmavillelle jaksuja & aurinkoista kesää. :hug: Tiedä vaikka kun heittäydyt kesävapaalle kehosi rentoutuu ja yllättäen plussaatkin. Toivotaan että niin kävisi.

Babo, jännät on paikat. Sinulle toivon että molemmat tai edes toinen on sitkeä ja liimautuu sinne minne pitääkin ja pysyy loppuun asti, kunnes parkaisee elämänsä ensi huudon. :hug: sinullekin.

Täällä kuulostellaan tuntuuko miltään vai odotetaanko tätiä. Nyt illalla oikealta puolelta vihlaisi oikein kunnolla munasarjan kohdilta. Töistä lähtiessäni alamahalla ihmeellistä nyppimistä ja pientä vihlomista. Viimeisimmissä kierroissa ei ole tällaista tuntunut. Nytkin koko ajan tuikkii vähän... Jalat maassa ollaan siltikin.

:p
Plussauutisia pinosta odotellen :wave:
 
Huomenta!

Joo munkin yö meni noin ^
Vertaa täällä tulee mutta ei niin runsaasti kun menkat on,laitanhan Lugenit vielä..Loppuun asti kun on toivoa....elikä huomiseen. Tänään ostan sen raskaustestin ja katotaan sitt huomenna....mutta luulen kyllä et se on ohi tältä erää....

Valitettavasti mulla ei vaan ole klipsejä vaan mun munasarjat on poikki ja poltettu päät,kyllä siinä varmaan leikkausta voi tehdä mutta tosi epävarma jos onnistuu...Lääkärit sitä mieltä et ivf'llä parempi mahdollisuus.
Pääkaupunkissa minä asun et lähellä kaikki hoidot sun muuta.
Mieli aikasen maassa...

Teille muille nyt isosti PLUSSATUULIA!!!!
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

päivänkakkara67 (41)..kp1/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp10/29............yk11.......2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp12/28............yk2..........4.
kane (43).......................kp12/25.............?.............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)..............kp12/28-31.......?.............3.
gitte (39)........................kp16/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp17/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp22/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp23/27...........y6v.........4.
Rva Pikkumyy (43)........kp26/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (41)..................kp26/26-39.....y1,5v......2.
Nuusku (42)...................kp26/28...........?..............4.
mimuli (42)....................kp28/29...........yk2..........4.
annastiina (42)..............kp28/30...........?..............6.
Mari66 (41)...................kp30/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45).................kp31/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp85/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41).......kp 29/29-31, testipv 1-3.6.08...5./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesätauko 1.6.2008 alkaen: vilmaville (43)............kp1/28-30.....y1,5v.......9.

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
En minä minnekään ole kadonnut, pidin vain hieman taukoa. =)
Olen nyt parin päivän hoitovapaalla tuota riiviötä hoitamassa. Nyt se on aamu-unilla, eikä ole riehumassa ja pissimässä lattioille. Aikamoinen riiviö se kyllä on; nyplää joka paikkaa ja puree kipeästi... :LOL:
Eilen näytti ovistesti lähes plussaa, mutta eipä sitä voitu hyödyntää kyllä. Miehellä oli sen verran kova vatsatauti... Aika myöhään se viiva vahvistui (kp16) kun eilen jo otin ekan tabun jossa on progesteroniakin. Mutta ensi kiertohan se olikin, johon "tähdätään".

Toivottavasti vilmavillen kesätauko tuottaa tulosta, eli plussan. :)

Mikäs teiltä unet on vienyt?? Mulla kyllä riittäisi unta vaikka kuinka :(

Pidetään peukkuja vielä, ettei se täti babolle tulekaan, vaan kyse on ihan jostain muusta. :)

pääpilvissä: Oletko vielä testaillut?? Lääkäriaika taitaisi olla paikallaan... Mua ainakin kiinnostaa, mistä on kyse, kun niitä haamuplussia kuitenkin on tullut...

Toivotaan, että tällä viikolla se plussapankki räjähtää...
+++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
pyrstötähti
Lampaita laskettiin meilläkin aamuyöstä mutta sitä on ollut jo pitempään,erityisesti työaamuina herään liian aikaisin ja sitten vääntelehdin ja nukahdan uudelleen liian lähellä herätystä :| suunnittelen aina että jos kohta ei uni tule uudelleen lähden lenkille mutta niin mukava siinä kölliä mörököllin pyllyn takana ettei malta sitte lähteekään :D Ihana uutinen lapsellinen vilkuttaa ovisviivaa mutta tietty mahataudissa ei paljon nappaa sekstailla. Olisit varastanut kuitenkin jotenkin siemenet parempaan talteen jollakin konstilla :LOL: Mutta oisko vielä tälle illalle mahiksia hyödyntää? Mahtaa se teidän karvis olla melko hirviö kun puree ja pissaa ja riehuu sehän alkaa muistuttaa aviomiehiä vallan :eek:

Oma navan ympärillä alkaa tapahtua tuttu jomottelu on taas täällä ja se sitten hallitseekin tätä viikkoa saa nähdä :( kuinkahan monta vuotta tämä ovuilu jatkuu näin häiritsevänä, kipua ja himoa yhtä aikaa,tyhmä yhdistelmäkin,kun en lukeudu sm-seksin ystäviin edes :x Tuo oviskipuilu on ärsyttävää kun se säteilee jalkoihin saakka joskus,väkisinkin tulee mieleen onko se ihan ok mutta mitä olen lueskellut niin monella on vielä hirveempää ettei tässä passaa valittaa jos siitä olisi vielä tuloksiakin eräänä päivänä,sehän tämän palstan toiveena kuitenkin loppuviimeksi on. No taas näit mun pähkilyjä.

JOKA TAPAUKSESSA tällä viikolla jännittää niin että pitää roikkua koko ajan tutkailemassa, babolle vielä peukutetaan ja ollaan hengessä mukana,kävi miten kävi,ikävää ettei johtimia oikein voi korjailla,ovat oikeassa siinä,että parempi mahis sun tapauksessa ivf. Johtimet jos on leikattu kokonaan ja poltettu päät niin korjaaminen on vaikeaa ei tietty ylivoimaista mutta se ripsuosa sieltä päistä on kai tärkeässä roolissa kun poimii sen kypsän muniksen.
Mutta mulle jäi epäselväksi saatko kuitenkin Kelan korvauksen jossain määrin hoidoista? Mulla olis rahat loppuneet alkuunsa kun ois pitänyt kaikki itse maksaa. Toisaalta kyllä sitä on valmis vaikka marssimaan pankkiin kun oikein hulluksi kuume yltyy :LOL: melkoinen vimma ajaa tekemään melkein mitä vaan. Nim. purkuleikkaus 47 vuotiaana,ei ihan täyspäistä sekään vai mitä, joten babo, vähän ollaan samassa veneessä eikä luovuteta vielä kun ei olla ihan siihen valmiita, vai mitä?

Hyviä enteitä ainoemilialla ovis voi meillä vanhoilla kanoilla olla vähän myöhässäkin,ei muuta kuin "pökköä pessään" kuten mummoni aikanaan sanoi,tarkotti kyllä saunanlämmitystä :whistle:

Pikkumyy,onko sulla sellaista erityisherkkää 10 megan testeriä,en malta odottaa millään vaikka mun pitäisi järkevästi neuvoa sua passaan vielä pari päivää :$ jotenkin tuntuu että nyt on tärpännyt onko sulla itselläkin vähän sellainen fiilis nyt?

Nuusku ja mimuli mikähän on tilanne,eikö testiajat käsillä vai näkyykö tädin helmoja vielä, meikä katsoo loitsukirjasta tädinhäätötaian jonka pitäisi tepsiä.

Elikkä aurinkoista mieltä ja pidetään toinen toistemme pystyssä ja pliis plussia pliis niitä tarvitaan ovisplussista kaikki alkaa,jos oikein lykästää ja oviksen löydän metsästän siitä kuvankin tänne kaikille tsempiksi :flower: with lot of hugs pyrstis :hug:
 
Ei mitään korvauksia saada....Lainaa otettiin tätä varten,n 6000 mennyt tähän asti. Alunperin mies oli se joka halus vauvan ja mä olin sitä vastaan...nyt haluan minäkin mutta ei taida onnistua enää...Ihmettelen kyllä koska mulla oli muuten kaikki ihan kunnossa ja mun 4 lasta on tullut ihan noin vaa..Mutta ehkä ei ollut tarkoitus saada enempää...

Nyt on kyllä sen verran menkkakipuja et huhhu..jouduin jopa ottaa gramman panadoolia äsken ja maata sohvalla.
 
Samassa veneessä babo ollaan. St tehty klipseillä ja alunperin kysyin purkuun. Ei vaan onnistunut kun simppoja miehellä liian vähän eli ei leikattu. Ivf kokeiltu ja vain yksi pieni alkio pakkasessa. Sitä kokeillaan nyt luonnolliseen kiertoon. Kävin torstaina ultrassa ja löyty hieno johtava follikkeli ja kovasti piti testata vkl ovulaatiota vaan ei mitään! Vaikka kuin paerit kivasti rahisi. Hirvee pettymys. Mä en ikinä tunne mitään ovis oireita enkä oikeen kuukautiskipujakaan., Kuvittelin joskus, et se on hyvä asia, mut nyt olis kiva tuntea ovis, vaan ei. Mulla kans kolme kähtenyt slaagista aikaisemmin, mut tää ikä (jota siis jo 43 ja lisää tulossa tänä vuonna). Tänään uusi ultra, katotaan jos se ovis olis, vaik ei täti tajua. Lisäksi en kauheesti osaa sen pas:in varaan laskea, vain kaksisoluinen eli selviytyminen pakkasesta kesähelteeseen on epävarmaa. Sitten tulee se Pyrstiksen puhuma rahapula tässä ratkaisussa. Melko kallista, elämä on. Katoaan ,jos saadaan uuteen yritykseen rahat kasaan. Vaik jos tärppäis niin ei se raha sit niin merkittävää olis. Ei vaan lopu haaveilu vaikka ikä ja järki puhuis muuta
Mut vkl takana. Meillä vanhin kirjoitti ja tää äiti ei ole niin kauheen innostunut juhlajärkkäri, mut asioilla on taipumus järjestyä. Juhlien jälkeen ei tosiaan tarvinnut lampaita täällä laskea, ei edes päätä tyynyyn ehtinyt ja unta tuli heti kellon ympäri, ja sama malli jatku vielä viime yön. Meikäläisen lahjakkuudenlaji siis selvisi, nukkuminen....

terveisin Kane
 
Karvapallero nukkuu taas, joten ehtii kirjoittelemaan... on sen kanssa paljon hommaa, mutta on se niin lutunen... :heart:

Kyllä tää "ehkä-ovis" taitaa jäädä hyödyntämättä, ellei simppaset ole niin pitkäikäisiä, että torstailta säilyvät. :/ Mies oli aika ryytynyt vielä aamullakin, mutta lähti työmaalle kuitenkin. Yrittää saada hommat sille mallille, että voi vuorostaan olla hoitovapaalla keskivikosta alkaen. Tässä ne on aikaiset heräilyt nähty, meikäläinen ei jaksa herätä vaikka pikkuinen vingahtelee... kyllä se oli mies tänäkin aamuna joka nousi pääkipuisena ja huonovointisena pikkuista viemään pissalle ja ruokaa antamaan. :eek: ;)

babo: Sehän on noissa hoidoissa, että laatu vähän kärsii, kun yritetään saada määrää... Mutta tuo oli vasta eka kerta, joten älä heitä kirvestä kaivoon vielä. :)

Aikamoiset pyrsiksellä ovistuntemukset. On siitä ainakin se hyöty, ettei tarvitse testejä rapistellakaan, kun tietää muutenkin milloin ne ajat on käsillä... :LOL:

Olen kyllä aika malttamaton, kun tuota listaa tutkiskelen... plussauutisia kehiin ihmiset!! B)
 
pyrstötähti
se on niin vaikea uskoa ettei tulekaan enää raskaaksi kuin ennen vanhaan. Iällä on niin suuri merkitys,mutta varmasti vielä jos ei st olisi tehty vuoden sisällä raskautuisit,näin mullekki sano fsh (11 mulla) ja kk-kierron perusteella.Mutta niissä munasoluissa on 4-kymppisinä jo melkoinen määrä niin huonolaatuisia ettei ne jaksa loppuun saakka (toisaalta hyvä sillä on siellä niin paljon trisomia-häiriöitäkin) luonto korjaa heikoimmat pois joten niitä yrityskertoja tarvitaan niin paljon että raskaus jaksaa loppuun saakka,siksi ne ei kiinnitykkään kun ei ole tarpeeksi poweria ja ovat niin usein kuitenkin epäkelpoja vaikka olisivat hedelmöityneetkin :'( Tiedän kyllä että on joillekkin onnistunut korjaus vaikka olisi poltettu ja katkaistu johtimet,riippuu siitä täysin mihin kohti operaatio on tehty ja saadaanko ne korjattua takaisin oikean pituisiksi,luin omasta leikkauskertomuksestani kuinka tarkkaan ne mitattiin että päät yltää takaisin siihen normaaliin mittaansa,mulla oli onnea siinä että ne molemmat saatiin auki ja ommeltua ja ovat normaalin mittaisia mutta onnistumismahikset on tähtiin kirjoitettu. En halua mitään hormoneja vielä käyttää kun on muutenkin kovat oviskivut ja pelottaa että jos sitten kiinnittyisi hormonien avulla oikein huonokuntoinen ja sairas alkio joka todettaisiin näissä seuloissa ja en tiedä kuinka sitäkin kestäisin,elämä kuitenkin vaatii muutenkin veronsa. Mutta tsemiä babo huuru-ukko uinuu pakkasessa ja sitten viimeistään sulla tärppää,kolmas kerta toden sanoo! :hug:
 
pyrstötähti
kun yksityisesti teetin operaation niin ei ole edes testattua että ties minkä tuhkamunan kanssa tässä yritetään ähertää, pakko oli vähän singota kylmää vettä äijienkin niskaan ihan liian helpolla ne pääsee tässä maailmassa,jos kk-vaivat ja ovikivut ois jätkien munien juurella niin sukupuuttoon kuoltas koko sakki :kieh:
 
Kyllä minunkin "vauvakuume" on pahentunut vaan, kun selvisi, että minulle lapsen saanti on lähes mahdotonta. Jos tilanne ois toinen, voisin olla peloissani että entäs jos tärppääkin... :eek:
Kaipa minä siis siksi uskallan haaveilla, kun tiedän sen onnistumisen olevan mahdotonta... :/
 
Meilläpä mies on testattu myös ja suht koht priimaksi tavara havaittu... :LOL:

Niin ja onhan sillä näyttöä ennestäänkin... :LOL:

Mulla ois ollut pätäkkää kyllä (säästämäni talonostorahat... taloa ei ole vielä ostettu), vaan kun oon niin surkea, ettei huolittu hoitoihin. :/
 
Kyllä mä luulen, että tuo hoitovaihtoehto on jo unohdettu juttu... Tuskin ne hoidot tepsisi edes, jos ei kroppa pelaa muutenkaan oikein.
Mennään nyt näillä mitä on... ei ne mahikset hoidoilla juuri parane edes. :/

Eihän sitä tiedä miten tää vanha ja raihnainen vartalo vielä kiihtyy kun näitä hormoneja napsii... :LOL:
 

Yhteistyössä