pyrstötähti
Toivotaan että oireet johtuvat alkuraskaudesta nehän on ihan samanlaiset tuntemukset käyppä kurkkaamassa "Raskausoireketju" niin ei oireet menkka-oireista erotu,varmaan jos kaksi alkiota on kiinnittynyt niin tuntemukset vielä rajummat,monet mainitsevat raskausoireiksi iskiastyyppistä kipua ja nivusjomotusta ja alkutuherrusta voi olla toisaalta ikävä sanoa,voi olla että toinen alkioista ei selviydy ja silloinhan myös on varhaisen keskenmenon oireet,olen itse odottanut ekalla kerralla kaksosia ja toinen alkioista ihan alussa vuoti pois mutta toinen täyttää kohta 24 v ja on 183 senttinen,onneksi hänkin tuli vähän pienempänä (51 cm) ulos omaa reittiään =) yritän piristää sinua sillä ymmärrän hyvin miltä tuntuu kun klipsit klapsit on paikoillaan ja yritätte raskautua vähän vaikeimman kautta. Oletko harkinnut että poistatat klipsit ja sinulla olisi vielä hyvin aikaa raskautua luomusti jos leikkaus onnistuu? Eräs tuttavani odottaa aikaa ja on sun ikäinen about hänellä on lapsia ja uusi mies,eli hyvin samanlainen tilanne? Hän ainakin saa operaation valtion kyydillä joten mitä jos kokeilisitte sitä tietä? Yrityskertoja olisi rutkasti ja koko vauvakuume toimisi luomusti sen jälkeen? Hakeudu Ouluun leikkaukseen kustannukset noin 3500 kaikkineen yksityisesti ja lääkäri on onnistuneita operaatioita tehnyt useita ja koko ajan säännöllisesti näitä leikkauksia tekee...En kyllä tiedä oletko kaukana täältä mutta pk-seuduilla on 5000-7000 kertoneet hintahaitariksi. Pidämme peukkuja vielä että tätin helma vaan nyt heilahtaa ja vauvat olisivat turvassa,toivon sinulle onnea kovasti ja tsemppiä.
Niistä herkkyyksistä olen lukenut että herkimmät rapisevat aistivat 10 000 jotakin yksikköä ja normirapisevat about 30-400000 megatavua.Eli noi yliherkät on kuulemma siitä vaarallisia että ne aistii hipasutkin eli kemiallisetkin ja tulee sitten turhia pettymyksiä eli kuten me rapistelijat tiedämme niin vasta sillon kun pitäs alkaa kannattaa testata. Minäkin tarkistan aina täältä mikä kp on menossa muuten olen rapistelutauolla ja ovis tulee jos on tullakseen ja jos menkat on myöhässä sitten rapistelen,yritän vähän saada balanssia mielialoihini näin kun on muuten elämässä nyt kaikenlaista mietittävää. Mutta ihanaa lukea ja kommentoida en minä aio palstalta karata silti mihinkään. Ihana kesäsada tänään ja siitepölyallergiat hellittää vihdoinkin hieman, halauksin pyrstis.
Niistä herkkyyksistä olen lukenut että herkimmät rapisevat aistivat 10 000 jotakin yksikköä ja normirapisevat about 30-400000 megatavua.Eli noi yliherkät on kuulemma siitä vaarallisia että ne aistii hipasutkin eli kemiallisetkin ja tulee sitten turhia pettymyksiä eli kuten me rapistelijat tiedämme niin vasta sillon kun pitäs alkaa kannattaa testata. Minäkin tarkistan aina täältä mikä kp on menossa muuten olen rapistelutauolla ja ovis tulee jos on tullakseen ja jos menkat on myöhässä sitten rapistelen,yritän vähän saada balanssia mielialoihini näin kun on muuten elämässä nyt kaikenlaista mietittävää. Mutta ihanaa lukea ja kommentoida en minä aio palstalta karata silti mihinkään. Ihana kesäsada tänään ja siitepölyallergiat hellittää vihdoinkin hieman, halauksin pyrstis.