Onnittelut äipälle täältäkin! Ihan hyvä ikä tuo 41 on. Ei ollut mitään valitettavaa..tai no se yksi plussa uupuu, mutta onhan tässä vielä reilut puolivuotta aikaa. Täytyy olla positiivinen sillä jos vanhan sanonnan mukaan raha tulee rahan luokse, niin eikö silloin plussa tule positiivisen luokse ;o) ?
Voi että Babo, jännitän sun puolesta koko viikonlopun. Me lähdemme mökille viikonlopuksi siellä ei ole minkään asteista verkkoyhtyettä jotta pääsisin katsomaan sinun plussa uutista. Mulla on vähän sellainen jännä tunne että sinulle se plussa nyt pamahtaa. Pidän peukkuja sinulle koko viikonlopun!
Rva Pikkumyy kyseli noita tuntemuksia. Itsellä ei ole ollut oikeastaan mitään, no eilen oli hetken aikaa pahaolo mutta veikkaan sen johtuvan siitä etten ehtinyt syödä lounasta töissä. Mutta sen olen myös pistänyt merkille muissakin kierroissa että hajuaisti on kuin metsästyskoiralla ovulaation jälkeen. Pahaa oloa tuovat lähinnä voimakkaat haju- tai partavedet.
Lapselliselle onnittelut uudesta "pehmeästä" perheenjäsenestä. Meillä on myös koiria ja pentujakin on harvakseltaan kasvatettu. Sellaista erittäin pienimuotoista harrastus kasvatusta siis. Toivottavasti teillä käy "vanhan aikaisesti" eli pentu vie huomion tästä kuumeilusta ja HUPS oletkin raskaana
). Ihan pakko kertoa että kerran myin yhden pennun pariskunnalle jolle oli tehty mm. 6 IVF ja jokunen PAS, ja tätä ennen inssejä (muistaakseni 5-6 kpl). Lääkärit olivat todenneet että he eivät kyllä tule saamaan yhteistä lasta. No pentu ei ehtinyt 9 kuukautta täyttämään kun rouva oli raskaana. Ihana terve poikahan sieltä syntyi ja sisko syntyi 1v ja 1kk veljensä jälkeen. Mitäs sitä ehkäisyä miettimään kun lääkärit ovat sanoneet etteivät lasta saa ;o). Isäntä totesi minulle kyläillessä että paljon helpommalla ja halvemmalla olisi päästy jos hän olisi heti vaan suostunut siihen että otetaan koiranpentu, hän kun oli ollut sitä mieltä ettei nyt oteta pentua kun lasta koitetaan saada.
AinoEmilia jos ennustuksesi käy toteen niin vaihdathan ammattisi ennustajaksi. Minä ainakin lupaan hankkia sinulle monta asiakasta.
Aurinkoista torstaita kaikille ja niitä plussia..PUUUUUH kaikkiin rapiseviin testeihin.
t. Mari