YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Pyrstis: Kannattaa varmaan käydä tarkistuttamassa tilanne, ettei tarvitse jahkailla ja pelätä. Tiedän miltä se tuntuu, kun itsekin tuppaan välttelemään lääkäriin menoa viimeiseen asti. Mutta tartu luuriin ja soita!!

Mulla on vatsanpohjassa jotenkin erilainen tunne tänään... vähän niin kuin viimeksi kun se tuhru alkoi kp 12:na... toivottavasti ei sentään nyt kp 13:na kuitenkaan. Tai sitten kroppa valmistautuu ovikseen, joka voisi tuntua erilaiselle näiden hormonien kanssa... en tiedä. Eilen lämmöt oli kohonneet 36,8: sta 37,0. Mutta mitään vahvaa viivaa ei ovistestiin ole tullut...
En kyllä yhtään tiedä missä mennään... :headwall: :LOL: :eek:
 
Onnittelut äipälle täältäkin! Ihan hyvä ikä tuo 41 on. Ei ollut mitään valitettavaa..tai no se yksi plussa uupuu, mutta onhan tässä vielä reilut puolivuotta aikaa. Täytyy olla positiivinen sillä jos vanhan sanonnan mukaan raha tulee rahan luokse, niin eikö silloin plussa tule positiivisen luokse ;o) ?

Voi että Babo, jännitän sun puolesta koko viikonlopun. Me lähdemme mökille viikonlopuksi siellä ei ole minkään asteista verkkoyhtyettä jotta pääsisin katsomaan sinun plussa uutista. Mulla on vähän sellainen jännä tunne että sinulle se plussa nyt pamahtaa. Pidän peukkuja sinulle koko viikonlopun!

Rva Pikkumyy kyseli noita tuntemuksia. Itsellä ei ole ollut oikeastaan mitään, no eilen oli hetken aikaa pahaolo mutta veikkaan sen johtuvan siitä etten ehtinyt syödä lounasta töissä. Mutta sen olen myös pistänyt merkille muissakin kierroissa että hajuaisti on kuin metsästyskoiralla ovulaation jälkeen. Pahaa oloa tuovat lähinnä voimakkaat haju- tai partavedet.

Lapselliselle onnittelut uudesta "pehmeästä" perheenjäsenestä. Meillä on myös koiria ja pentujakin on harvakseltaan kasvatettu. Sellaista erittäin pienimuotoista harrastus kasvatusta siis. Toivottavasti teillä käy "vanhan aikaisesti" eli pentu vie huomion tästä kuumeilusta ja HUPS oletkin raskaana :eek:). Ihan pakko kertoa että kerran myin yhden pennun pariskunnalle jolle oli tehty mm. 6 IVF ja jokunen PAS, ja tätä ennen inssejä (muistaakseni 5-6 kpl). Lääkärit olivat todenneet että he eivät kyllä tule saamaan yhteistä lasta. No pentu ei ehtinyt 9 kuukautta täyttämään kun rouva oli raskaana. Ihana terve poikahan sieltä syntyi ja sisko syntyi 1v ja 1kk veljensä jälkeen. Mitäs sitä ehkäisyä miettimään kun lääkärit ovat sanoneet etteivät lasta saa ;o). Isäntä totesi minulle kyläillessä että paljon helpommalla ja halvemmalla olisi päästy jos hän olisi heti vaan suostunut siihen että otetaan koiranpentu, hän kun oli ollut sitä mieltä ettei nyt oteta pentua kun lasta koitetaan saada.

AinoEmilia jos ennustuksesi käy toteen niin vaihdathan ammattisi ennustajaksi. Minä ainakin lupaan hankkia sinulle monta asiakasta.

Aurinkoista torstaita kaikille ja niitä plussia..PUUUUUH kaikkiin rapiseviin testeihin.

t. Mari
 
Tuhannesti kiitoksia kaikilta onnitteluista. Ja kiitos Pyrstis lohduttavista sanoista näin "vanhenemisen päivänä". Ja otahan itse yhteyttä nyt sinne lääkäriin, ei kuulosta hyvältä tuo kipu eikä sen puoleen tunnottomuuskaan. Käyt tutkituttamassa itsesi ja sitä kautta saat rauhan ajatuksillesi.
Itse tulin just hermoratatutkimuksesta sekä toimintakykytestistä. Parin viikon päästä saan sitten tulokset.
 
Jostain syystä mä tunnen itekin et oisin raskaana....kyllä tulee pettymyksien pettymys jos en ole :( Päänsärkyä on ja just noi haju aistit niin voimakkaat(voivat myös olla siit kun pääsin tupakasta eroon)ja sitt tää väsymys ja tuntuu et jotain on siellä masussa. Ekalla kerralla tiesin et en ole ja oli pahaa kun mies oli niin positiivinen et huhhu...Nyt on ihan erilainen tunne :) Silti en voi uskoa ennen kun nään sen toisen viivan....

Mä tiedän myös yhet parit jotka yrittivät lasta pari vuotta ja hankkivat sitt koiranpentu,nyt niillä 4 lasta B)

Jahas mun pitä just hypätä pyörän satulaan taas,tänään tulee 28 km täyteen :) ja huomenna myös kun poika halua kouluun pyöräillä!

Tsemppiä kaikille,ootte ihanaa porukkaa :hug:
 
pyrstötähti
tämä pino pamahtiki,saadaan mielettömät plussausprosentit kun otetaan kaikki koiraplussatki mukaan B) jotenkin tuo marin kuvaus noista sen vanhoista nartuista tuntuu sopivan meikäläiseen että vielä näilläki läpysköillä maitobaariksi herranen aika :LOL: sitä puolta en edes jaksa ajatella sitä paitsi kun mun täti sai niin vanhana niitä bebejä niin ei sillä vimpalle enää herunutkaan baarissa oli tullu niinsanotusta valomerkki ja parasta ennen päiväys oli läpysköille mennyt umpeen kirjaimellisesti. Olen kuullut että se puoli ei ehkä ihan nuoruuden mittoihin ylety mutta onneksi sitä saa kaupasta lisää =) sekin hyvä puoli on jos näin vanhana pamahtaa paksuksi ettei voi enää surra vartalonsa menetystä kun se on jo tapahtunut pari vuosikymmentä sitten :kieh: ei niin hirveitä paineita siitäkään. Toisaalta en ymmärrä sanontaa vartalonsa menettäminen, lisäähän tuota vartaloa päinvastoin näyttäs tulevan vuosi vuodelta mitään ei tunnu menevän mihinkään suuntaan.

Täytyy varmaan rämpiä lääkäriin hirveä into huomaatteko kuinka huokailen täällä jo ajatuksesta nostaa puhelimen luuri saati sitten vielä varata aika :( ei paljo nappaa.

No plussatkaahan nyt iha hulluna että päästään jännäilemään käykö teillä flaksi myös simpanmetsästyksessä että päästään tekemään teistä kaikista valio-mannekiineja! :flower:
 
Kylläpäs pyrstis taas lohkaisit... mä taas naureskelen täällä itsekseni. :LOL:

Tuo on muuten totta, ettei ole enää mitään huolta vartalon menetyksestä kun se on menetetty jo aikaa sitten. :LOL:
Mä olen toiveikkaasti ajatellut, että sitähän voisi jopa laihtua moisessa urakassa lopulta. :p
Eikä ole huolta siitä, että kaikki iltariennot jää pois, kun ei niissä ole jaksanut enää käydä muutenkaan. Saa ihan hyvällä omalla tunnolla olla vaan kotona...
Näitä positiivisia puolia löytyy varmasti paljon kun oikein osaa ajatella. :saint:

NOSTA SE LUURI JA SOITA PYRSTIS!! :attn:
 
:LOL: :D :LOL: ziisus !! On Pyrstiksellä sana hallussa. :LOL: Niinhän se on että kauneus on katoavaista ja rumuus senkun lisääntyy. Jotain on siis tulossakin. Kylmä kahvi kuulemma kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatii :x Siispä on tyydyttävä tähän. Mutta siskot rakkaat, taas tullaan tähän että tässä iässä on muut arvot jo tärkeämpiä kuin pari makkaraa vyötäröllä tai muutama "luistimen" jälki (lue ryppy) kasvoissa.

Mari66 ammattini osin jo sivuaakin ennustajaeukkoa... joudun aavistelemaan/ennakoimaan asioita ym ym mutta sitten voisin tietysti jäädä vain ja ainoastaan asiantuntijaksi ja neuvoa ja delegoida hommat muille. hmhm ei hassumpaa.

Omassa navassa ei tunnu just nyt miltään. enpä ole kyllä ehtinyt kuulostelemaankaan.
Pyrstis ; mene ihmeessä tsekkauttamaan tilanne ettei pääse pahaksi. TOivottavasti kuitenkin kyse on vain ohimenevästä jutusta. Tsemppiä :hug:
Lapsellinen67 ; Onnittelut karvavauvasta :hug:

:wave:
 
Onnittelut synttäri sankarille :flower: voi olismpa minäkin plussaajien listalla,vielä pitäis jaksaa odotella ensi viikolle,toivotaan nyt oiken tilastojen rikkomis ennätystä,et kaikille plussaa tulisi =) nyt ulos aurinkoon,hiekkalaatikolle kakkuja paisteleen ja maisteleen =) aurinkoa kaikille odottaville kaikessa muodossa :hug:
 
Huhuu, mitä kuuluu, näin illasta? Paljon olette saaneet taas aikaan pvn mittaan kirjoitusta!


Juu se raskauskaava on aika vaikea, myönnän


Iltalämmöt nyt 37,2, mitäs babolla on lämmöt aamuisin ja iltaisin?


Kävelytesti meni hyvin aamulla, tarkat tulokset tulevat myöhemmin!



Heippa taas kaikille!
 
pyrstötähti
oli uskomattoman ihanaa tulla töistä kotiin ja avata puutarhan ovi kun kesä hupsahti yhtäkkiä päälle. Niinkö ois vaan avannut kesäkanavan telkkarista. Minä lupaan että aamulla soitan teekoohon josko saan ajan tutkimuksiin miksi toi masu pömpöttää olenko todellakin valeraskaana mutta vanhat nartuthan tapaavat olla :LOL: Kylläpä meidän pikkumyy käy kuumana iltaa myöten ettei vaan oviksesta olisi iloa pitkälle muutenkin kuin hedelmöitystarkoituksessa, anna nyt ukkelille vähän hengähdystaukoa :saint:
Pömppölin on turhaa enää pidätellä kun se on jo housuissa,olet jäänyt tänne rapisevalle kanavalle koukkuun turha enää kiemurrella hanttiin. Vähänkö mua jänskättää nyt kun on niin monella jänskäyspäivät tiedossa,pitää varovasti avata mese ettei ala huutamaan hiphurraata väärässä paikassa kun plussia alkaa sataa enempi ku kookaupan mainoksesa.
Mahtavaa illanjatkoa teille kaikille ihanat naiset!
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp13/28 ja ovistikkuun tuli vahva plussa tänä aamuna.Aamuyöstä asti on ollut pientä nipistelyä munasarjan kohdalla ja tissit kipeet.Tänä iltana laitamme simpat liikkeelle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa aurinkoista viikonloppua teille kaikille ja peukkuja teille kaikille B)
 
Huomenta tänne :)
Rouva Pikkumyy kysyi mun lämmöistä.No piti ihan mitata ja nyt oli 35.9..Mulla aina alhainen,eikä ikinä kuumetta.Jos mulla kuumeinen olo niin mittari näyttää 34 ja jotain...Mutta mitä noist näkee? Mä luulin et sitä pitää mitata vaan kun odottaa ovulaattiota....Mä en ole oikein mukana näissä kun aikonaan tulin niin helposti raskaaks..Nuorin poika sai alkuunsa vaikka mulla oli kierukka....Nythän on tää sterelisaatio joka taas tekee sen vähän vaikemmaks ja näköjään ikä myös...No kaikkien testien mukaan niin kroppani on nuori eikä mummi ikä lähelläkää niin toivottavasti saan tulla äidiks vielä!! Mut on kyllä oikeestikin povattu et saan vielä yhden lapsen =)
Aika jännä et toi mittari ei näyttänyt enemmän kun mä istun täällä ihan hiessä.....

Mutta hyvää päivän jatkoa kaikille,tänään on ihanan lämmin kesäpäivä :hug:
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mussukka67 (40).......kp7/29.............yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp9/28.............yk2...........4.
kane (43)....................kp9/25..............?..............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp9/28-31........?..............3.
gitte (39).....................kp13/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp14/28............y1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp19/31-34......?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp20/27...........y6v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp23/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (41)...............kp23/26-39.....y1,5v......2.
Nuusku (42)................kp23/28...........?..............4.
mimuli (42).................kp25/29...........yk2..........4.
annastiina (42)...........kp25/30...........?..............6.
päivänkakkara67........kp26/26...........?..............1.
Mari66 (41)................kp27/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45)..............kp28/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp28/28-30.....y1,5v.......9.
pääpilvissä (45)..........kp82/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41).......kp 26/29-31, testipv 1-3.6.08...5./1. yhteinen

Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009
[/b]
 
Jo joutui armas aika...


Pömppöli: Kun minä olen listan päivittäjänä, ei keneltäkään onnistu noin vaan kirjoitella täällä päätymättä listoille :LOL: Sinä olet jo osa porukkaa, joten pitihän minun laittaa sinut kirjoihin ja kansiin. :)

Eikös joku voisi jo rapistella raskaustestejä edes vähän, täällä polttelee jo kovasti


mimmimamma: toivottavasti tuo olo on vain väliaikaista... :)

Tänne ei sen kummempaa, ei plussaa ovistestiin.... mutta tänään, tänään...
 
Huomenia kaikille!


Minulle arpaonni soikin täksi päiväksi iltavuoron
. No nopsaan se menee kun vauhtiin pääsee, miehellä pekkaspäivä tänään ja hän lähti autoon renkaita ostamaan. Ehkä myös katsastaa auton.

Itse hyppään pyörän selkään päivällä ja reippaana tyttönä taas polkasen sen 14 km töihin.



Niistä lämmöistä ovulaation jälkeen yleensä pomppaavat ylös ja jos raskaus alkanut pysyvätkin ylhäällä, minulla nyt 36,7
aamulla siis. Tämä voi kyllä olla yksilöllistä, miten muut muistavat olojaan raskauden alussa oliko lämmöt korkeammalla. Tiedän myös hlön jolla lämmöt eivät nousseet ja edelleen kirjoittelee tuolla elokuun vauvojen odottajissa, mistä minä putosin.

Ja noista puuhasteluista oviksen jälkeen voin tunnustaa olen ollut tosi "nihkeä" antamaan tosin eipä mieskään niin kauhiasti ole anonut!
No tänä aamuna kyllä lempeilimme


Maanantai illalla viimeinen luge ja sitten vaan odotusta , alkavatko menkat?

Mukavaa, ihanan kesäistä perjantaita kaikille!
Ottakaahan haaviin ihania Plussasydämiä!


Rva Pikkumyy


 
Ihanaa perjantaiaamua kaikille B) Meillä paistaa aurinko ihan täysillä. Eilen laitoin loput kesäkukat amppeleihin ja ruukkuihin. Sininen on tämän kesän väri .. ja vähän löytyy sinipunertavaa. Siis kesäkukista. Muutenhan meillä pihatyöt vasta alkaa. Sininen siksi että nuorimmaiseni pääsee loppukesästä ripille. Toivottavasti kukat säilyvät sinne asti.
Iltavuoroon käypi tieni tänään, mutta sitä ennen nautin jokaisesta auringonsäteestä ulkoilemalla. Auringosta saa voimaaa.

Oma napa: olisko ovis kuitenkin vasta nyt? Eilisillasta ja nyt aamullakin juilii alavatsaa,,, ja molemmilta puolilta on myös hiukka hellänä ... vähän ehkä tärinäkipua. Ovista en tikuttele, täytynee varmistella ja laitella taas simppaset liikenteeseen. Siitähän ne tykkää.

Sievältä näyttää tuo plussanneiden lista. Kohta olemme kaikki siellä :hug: Maailman ihaninta odotusaikaa jokaiselle
Torpeedo : itselläni oli aikoinaan LA 30.12 ja 01.01 siinä sitten jännitettiin ja poika syntyi 01.01 :heart:
Lista kokonaisuudessaan on siinä mallissa että jännääjiä riittää :p ei meinaa malttaa odottaa millaisia tuloksia onkaan tulossa. vähän väliä pitää kurkistella, onko jollakulla jo kunnon raskausoireita.

:wave:
 

Yhteistyössä