YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Lumi-Marja Keuruulla oli vuoroin sateista ja vuoroin paistetta, eli ei tienny käyttikö sateenvarjoa vai aurinkolaseja. Kurainen kenttä oli. Kyllä se järvi näkyy, kun menee rantaan siinä on uimapaikka ja alue on varsin iso.

Kävin tänään nieluviljelyssä ja verikokeissa, tulehdusta ei ollut, mutta Hb laskenut 120 - 114, aloitin rautajuoman tänään, ettei enempää laske. Raudan aloituksen raja on 110. Kurkku on edelleen kipeä ja kova yskä, mutta ei kuumetta tms. Nieluviljelyn tulos vasta huomenna. Pienempi meni uudestaan päiväunille, on kans räkätaudis.

Uskon ettei vauvalla ole hätää, vaikka yskin aika lailla. Liikkeitä tuntuu välillä, puoliväli häämöttää.

HannaG menkkojen ekasta vuotopäivästä alkaa uusi kk-kierto, eli siitä lasketaan siihen kun loppuu vuoto. Sit alkaa taas uusi kierto. Näet kp:t nyt tuosta ylempää, on päivitetty sinne.

Flunssaisia terveisiä kaikille ja plussatuulia teille!! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 17+6 :heart: :wave:
 
Heippatirallaa!

Meilläpä sai sedät vihdoin laajakaistan korjattua eli en enää ole hätäisten (töissä)palstanvilkaisujen varassa. Jihuu! Kylläpä on ollut teitä ikävä.

Monenmonta sivua olisi tarinoita selattavana...ja paljon teille varmaan tapahtunut kaikenlaista parin viikon aikana. Ehdin lukaista..tai oikeastaan uppouduin lukemaan Lumi-Marjan selostusta gyneltä. Kiitos siitä..valaisi kyllä tosi paljon. Jotain vastaavaa hormonitasojen häikkää mullakin saattaa olla ja toivon pääseväni yhtä perusteellisen selostajan vastaanotolle vielä jonakin päivänä. Syksyllä ehkä sitten...

Mutta ainakin komeat ovis-viivat Lumi-Marjalle tuli eli se ovis nyt tässä kierrossa tosiaan oli, kroppa toimii ja kyllä se vauveli sieltä vielä teillekin putkahtaa! :)

Minä lupasin pyhästi etten kesän aikana mitään oviksia tikuttele vaan yritän rentoutua tässäkin hommassa. Mutta...jos ei tänään olis ollu täällä etelässä niin järkky sade niin varmaan oisin jo viipottanut apteekkiin testipakettia hakemaan. Mutta antaa nyt tikkujen olla. Täytyy hoitaa tota parisuhdettakin. Mies on jo oireillut niin et mulla olis lipsahtanut homma vähän suorittamisen puolelle kun tulosta ei tule. Onhan tässä varmaan vähän niinkin käynyt vaikka en minä ole häntä vaivannut mun kiertopäiväjutuillani ja olen dippaillut tikkuja itsekseni :ashamed: Vai olisko pitänyt ottaa häntä enemmän mukaan..miten teidän miehet asian ottaa??

No kyllähän luomumenetelmää eli sitä naisen vaistoa varmaan tulee tässä kesänkin aikana kuunneltua..eli kun liukasta keliä pukkaa ja kylkiä nippailee niin hirmuisesti täytyy ukkokultaa helliä

:LOL:

Arvaukseksi sitten vaan jää tapahtuuko tuolla kesäpömpöttimen alla mitään...

Mutta TeSuLahin flunssan haluamme häätää pois ja kaikille kovasti plussia ja aurinkoisia kesäpäiviä!

Pinkkis
 
Kiitoksia oikein paljon Lumi-Marja ja Rouva Pikkumyy! Juhlat on onnellisesti ohi.. =) Juhlijoita oli noin 30 henkeä.. Tänään lähti suurin osa vieraista pois,tulivatkin kauempaa.. Ja eilen se sitten taas kurvasi tätikin vierailulle.. Siis kp 2. :'( Vielä on juhlinnasta väsy päällä.. |O

Oikein hyvää illan jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille!
 
Kiitos Pinkki69 kyllästyttää jo tämä köhiminen. :eek: Kesäkin sais jo tulla siis lämmin sellainen. Jatkuvasti vaan sataa. No raskaus etenee silti säästä huolimatta ja jännä seurata vaavin liikkeitä, ei vielä kovin lujia potkuja, mutta sellaisia pieniä. :heart:

Ehkä tämä flunssakin tästä pikkuhiljaa paranee. Lauantaina olen menossa meidän Titi-fanin eli pikkuneidin kanssa Seinäjoelle Titi-Konserttiin, toivottavasti olo jo silloin parempi. Tiedän että on tärkeä tapahtuma pienelle. :D

Lumi-Marja teilläkö on oma taksifirma?

Plussaisia sydämiä puhaltelen! :heart: + :heart: + :heart: + :whistle: :whistle:
 
TeSuLah tuo meidän taksi on tavallaan oma, tavallaan ei. Ollaan osakkaana isommassa porukassa. Palvelutaksissa ei ole miedän nimeä vaan tuon "pomon" joka firman on aikoinaan perustanut. Kaikkiaan siinä on kymmenisen jäsentä. Meidän pihassa tönöttää kuitenkin yksi palvelulinjan pikkubussi ja sit se pienempi "mittariauto". Tuolla isolla ajellaan koululaisia ja palvelulinjaa. Ihan omaa firmaa ei olla kuitenkaan vielä tohdittu laittaa. Tuokin homma työllistää miestä mukavasti ja minua aina kiire aikoina. Muuten en pahemmin taksia ajele. Minä keskityn nyt lähinnä tähän peltobisnekseen :) Mekin ollaan suunniteltu sinne Titi konsertiin menoa, ellei neidin lentsu pahene. Meidänkin neiti innokas Titi-fani :) Toivottavasti se sun lentsu alkaa pian antaa periks. Tuli vielä siitä järvestä mieleen, että ennen siinä tais olla niin tiheä pusikko, ettei sitä näkyny siihen pihamaalle, mutta kun alan muistella, niin onhan se siinä. Joskus töiden jälkeen mentiin uimaankin. Näin sitä ihminen dementoituu :D

Pinkki, tuo gyne oli todellakin perusteellinen. Oli kahlannut mun paperit läpi vuosien takaa ja tuntui sitlä, että otti oikein asiakseen tämän jutun. Oli kyllä kiva hintakin, yksityinen kun oli, mutta ainakin tuli tietopaketti koko rahalla.

Taikakuu, pahoittelut tädistä :hug: Meidän tyttö pääsee ripille ens sunnuntaina. On vaan leirillä vähän etäämmällä ja konfirmaatio siellä, niin juhlat siirtyy hiukkasen. Juhlitaan kun ehditään :)

Kupeiden polttelu ja juiliminen on vähän helpottaut. Sellainen lievä "menkkajomotus" silti jäi päälle. Seuraavassa keirrossa alan tehdä sitä lämpökäyrää ja tilaan tikkujen lisäksi digitestin. Kuumeillaan nyt sitten oikein kunnolla, kun kerran vauhtiin on päästy :D

Sateen keskeltä, Lumi-Marja
 
Lumi-Marja olisko hassu ajatus, jos vaikka treffattais siellä konsertis? Ei mikään pakko, ellet halua tulla tunnetuksi nimimerkin takaa. Vaikutat oikein mukavalta ja olis joskus oikeesti kiva tavata. Ajatus oli ehkä flunssaisen hassu päähänpisto. Eihän sitä tiedä, vaikka oltais joskus nähtykin jossain ohimennen.

Tunteeko täällä kukaan toistaan? Olen saanut sen käsityksen että tuntee ja jotkut mammat järjestävät tapaamisiakin, voishan pohojalaaset mammatkin joskus tavata vaikka lapsineen.
Kiitos, toivotaan että ollaan kunnossa konserttiin mennessä. :)

Onnea Taikakuun rippi-ikäiselle, niinhän se meni, että rippijuhlat oli?
Pahoittelut tädistä :hug: Onnea uuteen kiertoon! :heart:

Peukutan teille kaikille ovislaisille, että nyt satelee plussia!!

Tädin rääkkäämille :hug:

Öitä teille ystävät!
 
Pinkki69 Minä yritän myös rauhoittua kesän ajaksi. Meillä on kolme yhteistä lasta ja kolme yhteistä keskenmenoa. Kokemusta on juuri siitä, että homma on pelkkää suorittamista. Minulla vauvakuume menee joskus hiukan yli, eikä päähän mahdu mitään muuta. Nyt viisaanpana yritän ajatella jotain muutakin, jollen ajattele niin en ainakaan puhu siitä kokoajan.

Lapsilla alkaa tänään leiri. Toivottavasti sää ei ole niin kamala, kuin eilen. Jännittää tuon meidän pojan puolesta jääkö hän sinne. Poika on aika arka ja ujo. Päiväleiristä on kyse eli iltapäivällä tullaan kotiin ja isosiskokin siellä on tukena. Poika täyttää huomenna 4v. Silloin oli juhannusaatto, kun hän syntyi. Menee se aika vaan niin nopeasti.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
:hug: :hug: Halauksia kaikille tädin yllättäneille, niin minullekin taitaa tässä kierrossa käydä, raskaustuntemuksia ei siis minkäänlaisia.
Meillä on ollut tosi kiirettä nyt alkukesän kaikenlaista piha ym. projektien kanssa, joten en ole kerinnyt juuri kuin lukaista teidän juttuja silloin tällöin.
Esikoiseni pääsi ripille sunnuntaina, oli kyllä haikea olo, poika lähestyy miehen ikää :'( =) .

Miehelleni määrättiin tosiaankin Clomifenia, mutta ryökäle hukkasi reseptin heti alkuunsa, joten lääkityksen aloitus melkein kuukauden myöhässä, eilen vasta löysi reseptin. Oli laittanut sen auton sivulokeroon muiden papereiden (roskien) joukkoon. No, aikoi tänään hakea lääkkeensä. Jospa niistä olisi sitten apua, kolmen kuukauden kuurihan se on, ja juuri niiden laiskojen simppojen takia.
Niistä simppamääristä haluaisin hiukan tietää, miehelläni oli seuraavanlaisia lukuja, joista en kaikkia kyllä ymmärrä:
10 milj./ml, joista 5% norm. Liikkuvuus A: 1%, B:37%, C:11% ja D:51%
Lääkäri oli ulkomaalaistaustainen (OYS), joten hänen puheestaan ei oikein saanut mitään selkoa, ja eikä hän lisäksi oikein kertonut, mitä nämä luvut olivat? Kertokaapa joku, jos tiedätte, onko tuommoisille luvuilla mahdollisuutta edes raskautua luomusti?

Meillä tytöt menivät kesäleirille eilen ja tulevat VASTA lauantaina, esikoinen meni mummolaan, joten saamme olla mieheni kanssa kahden koko viikon!!! Harmi vaan, että kierto ei ole oikein kohdillaan jos niin päin laatuaikaa kahden ajattelee. Pupuillan päivittäin =) , kun saa rauhassa ketään sen kummemmin kuuntelematta touhuta.. =) =) =)

Tulipas vuodatus... =) =)
 
Heips, kaikille tasapuolisesti! Eilen kävin neuvolassa ja nyt odotella rauhassa vielä pari viikkoa, niin voin tilata ultran! Sokerirasitukseen jälleen ja pissipurkkia labraan, ennen loman alkua. Rv.7+4 tänään ja olo ollut ihan ok! Pientä painetta, normaalia kohdun kasvuriipaisua välillä, pissittää, väsyttää ja migreeniä. =)

TiTi konsertista luin, jotta la Seinäjoella! Voi, kun pääsiskin, meillä myöskin neiti tykkää TiTistä! ;) Loma lähenee ja silloin koko auto lastataan täyteen kasseja ja kissoja! Kolme kissaa kylläkin, kun yhden saattelimme kisujen taivaan kotiin. :'(

Tänne paljon paljon plussa onnea kaikille!! Rentouttavaa kesää kaikille! :heart: :wave:

mantana ja "Toivo" rv.7+4 :heart:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Täällä odotus etenee hitaasti mutta varmasti :) Kohta on jo puoliväli käsillä, uskomatonta!

Masu ei ole vieläkään kasvanut, mutta eiköhän se sieltä kohtapuoliin pullahda esiin. Eilen masu on niin turvoksissa, että ensimmäisen kerran se näytti vähän vauvamasulta :) Nyt lähti ensimmäiset normaalifarkut telakalle, kun puristivat vyötärön kohdalta vähän liikaa. Mutta kaikki muut normaalivaatteet mahtuvat vielä hyvin päälle.

Rakenneultraa tässä odotellaan innolla, se olis ens viikon torstaina. Varasin myös ajan 4D-ultraan, joka on sitten 30.7. Ei meillä ole mitään lääketieteellistä syytä mennä 4D-ultraan, mutta olen vaan niin utelias, että haluan nähdä oman pienen kasvonpiirteet ym. :saint:

Nyt on olokin jo tosi hyvä, silloin tällöin vielä huimaa, mutta sekin on jo selvästi vähentynyt. Nyt on pakko ruveta taas harrastamaan liikuntaa, kunto on rapistunut ihan mielettömästi alkuraskauden aikana, kun ei jaksanut / pystynyt käymään lenkillä tai jumpassa. Juhannuksen aikana kävelin pariin kertaan meidän rakennustyömaalle ja viimeisessä ylämäessä puuskutin kuin höyryveturi, vaikkea se mäki edes ole jyrkkä :LOL:

Kaikille tädin piinaanille :hug:

Ja plussaonnea lähipäivien testailijoille :wave:

minnihiiri68 + vaavi 17+4
 
Menen käymään omalla lääkärillä klo 12.20, kun kurkkukipu ei ole hellittänyt, normaali flooraa näytti nieluvieljelyssä, eli joku virus ja käyn nyt kuitenkin näyttämässä kurkkua. Isäntä meni viemään toista autoa huoltoon. Yrittää keretä takaisin siihen kun lähden.

Minnihiiri68 kyllä hengästyy kiivetessä ylämäkeä, kun elimistö joutuu kovemmalle näin raskauden edetessä, oli kunto mikä tahansa. Lopussa kun maha painaa ja vauva on jo isompi, on liikkuminen ja kävelykin rankkaa. Itse en ole lenkkiä kummempaa kerennyt harrastamaan ja yritän sillä pärjätä. Synnytystä voi verrata maraton-juoksuun, eli aina paremmin jaksaa urakoida, mitä parempi kunto. Tällä toisella kolmanneksella yleensä olo paranee muuten ja energiaa tuntuu olevan vaikka kuinka, silti täytyy muistaa lepäillä välillä, joskus luulee jaksavansa enemmän kuin mitä jaksaa :D Jaksamisia sinne!

Nukkua kannattaa nyt aina kun voi, kun vauvan kanssa pitää tottua yöheräilyihin, riippuu vauvasta. Itse olen imettänyt yötä päivää n. 3 kk ainakin muutaman tunnin välein lähes. Sitten vähän harvemmin, mutta öisin olen syöttänyt, jos tarves vauvalla ollut, maitokin sitten hyvin piisannut. :heart:

Mulla seuraava neuvola 2.7 ja rakenneultra 11.7.

Mukavaa päivänjatkoa ja plussatuulia! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 18+0 :heart:
 
Mulla ei ollut alussa pahoinvointia ja olen lenkkeillyt lähes koko ajan jonkin verran. Nyt vaivana suonikohjut, ne hankaloittavat hieman liikkumista. Niitä on muuallakin kuin vain jaloissa ja ne on ikäviä, mutta aikansa kutakin.
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp14/28 ja vahva plussa tuli tänään ovistestiin ja pientä nipistelevää kipua on munasarjan kohdalla,huomenna vasta mieheni kotona,niin laitamme silloin simpat liikkeelle.

Juhannus meni mukavasti kotosalla,kävimme veinin myllyllä tikkurilassa katsomassa kokkoa ja lavatansseissa.

Miten te muut selvisitte juhannuksesta yli?

Peukkuja teille kaikille!
 
Heippa kaikille!
Tarkistatteko kiertopvnne? Joillakin saattaa olla virheitä päivityksissä! :ashamed: HannaG, onko sinun kp tänään 34/28?


Kiva kuulla vaavimasulaisten kuulumisia! :flower:

Tuntemisista, tunnen ulkonäöltä Torpeedon, vahingossa tunnistin hänet Myllyssä kerran ja hänkin minut! :D

Sen jälkeen näin hänet Ikean avajaisissa! :D Toiset siis täällä tietävät nimimerkki torpeedon. Hän onkin tuolla odottajien puolella jo! :heart: :D



Mukavaa päivää kaikille! :heart: :wave:





Kukkia iloksenne kukkiva Pionimme ja Karjalanneito! :D
 
Hei Rouva Pikkumyy ja muut!

Ilmoitan teillekkin että meille syntyi 18.6 tumma tukkainen "pikkupoika". 4240g ja 52,2cm :heart: rv40+3

Plussa puhalluksia kaikille teille!! ++++++ :whistle:
( jo haaveissa uusi vauva? ) :LOL:

tv. amati ja tahvo vaille 6vrk
 
:flower: onnitteluja AMATILLE!

Hei,lasketaanko yhdessä nämä mun luvut oikein :) ?
Siis viimeiset kk alkoivat 31.5 ja seuraavat alkavat n.28.6 jos ei ole tärpännyt :( .Ovismittari näytti kahta viivaa 12.6.

Sateisin terkuin HannaG
 
Onnea amati sulle ja koko perheellesi! :heart: :flower: Hyvän kokoinen jäbä, vähän isompi kuin meidän esikoinen v. 2003.

Meidän autosta meni jakohihna ja edessä kallis moottoriremontti, ei hyvin mene. Lisäksi mies hukkas puhelimensa 12.6. :ashamed: Miksi kaikki surkea sattuu samanaikaisesti, yritän ottaa asiat tyynen rauhallisesti, mutta vaikeaa on. |O

Lääkäri kirjoitti mulla kuurin, jospa tauti pian talttuisi.
Hyvää Päivänjatkoa!

 
Onnea Amatille! :flower:

Rouva Pikkumyy..mulla tiedot oikein listassa eli kp 12 menossa. Ovisoireita kuuluis pukata, mutta eipä ole ihmeemmin tuntemuksia :/ Taitaa olla kierrot sekasin kun se viime kiertokin venyi päivätolkulla. Ovis oli sit varmaan hukassa... jos sitä muulloinkaan tapahtuu :'(

Ollaan lähdössä just kylään perheeseen johon on vauva tulossa syksyllä. Ei olla nähty tuon uutisen jälkeen ja omat fiilikset mietityttää. Niin kauheasti haluaisin olla samassa tilanteessa, että haikeutta ja surua ei voi olla tuntematta vaikka hyvillään heidän puolestaan tietenkin olen. On nää vaikeita asioita...

Täällä etelässä vettä lotisee ja on pimeetä kun syksyllä. Kuka varasti meiltä kesän??? :eek:

Pinkkis
 
Amatille , pikku-prinssille ja koko perheelle paljon onnea ja helliä hetkiä sylitysten :hug: :heart: :heart:

TeSuLah, no olisihan toki mukava treffata :D Meillä taitaapi vain tuo Titi-konsertti jäädä väliin. Neitillä kova nuha ja seuraavana päivänä pitää olla skarppina liikenteessä jo kukonlaulun aikaan.

Syksyllähän sitä suunniteltiin, et eepeen äiteet kokoontuis joskus, kun kaikki siirtyy odottajiin, mut mantana sinne meistä ainoastaan ehtinyt, vai olikos muitakin täältä?

Taikakuu tyttö on hevosriparilla. Eipä edes halunnut harkita muuta vaihtoehtoa. Kiitän myös onnitteluista :) Poika pääs ripille viime kesänä ja nyt on toinen rippijuhlakesä peräkkäin menossa. Huomenna poika lähtee isoseks, tulee sit leiriltä päin mukaan konfirmaatioon.

Rouva Pikkumyyllä on komeat kukat. Täällä on sade hakannut kaikki pionit ihan piloille. Aivan ihanan värinen tuo pioni. Mun lempiväri pionissa on juuri tuo.

AnniSofii meilläkin on noita simppoja tutkittu, mutta mulla ei ole just se kaavake täs edessä, joten en kaikkea muista. En muista millään, että siinä olis ollut noi kohdat samalla tavalla A-D. onkohan niitä kaavakkeita erimoisia eri paikoissa. Mut tuo 5% normaaleja meillä oli 1% ja liikkuvuus/ml oli 600/ml, joten 10 miljoonaa on tuohon verrattuna käsittämättömän paljon. Tuosta pienestä määrästä siis se 1% normaalisti liikkuvia ja loput joko hännättömiä tai epämuodostuneita. Meille on annettu noin 1% mahdollisuus saada luomuvauva ja ihmeesti kolme raskautta on lähtenyt käyntiin joista yksi mennyt loppuunasti ja on nyt ihana elämämme sulostuttaja, pian 2v8kk ikäinen tyttö. Aikaahan tosin on tarvittu yrittämiseen, ekaa raskautta kaksi vuotta, hoitojakin oli mukana. Sit kuitenkin luomusti lähti käyntiin. Toista 19 yrityskertaa, joka päätyi ikävä kyllä geneettiseen keskeytykseen ja nyt uusi yritys menossa. Ihan eka raskaus päättyi varhaiseen keskenmenoon kolmannen inssi kerran jälkeen. Siitä meni pari kiertoa eteenpäin ja aloin odottamaan tyttöä. Mun maalaistollon järki sanoo, et kyllä teillä on mahdollisuus saada luomuvauva. Mut noita kohtia A-D en uskalla lähteä kommentoimaan, kun en tarkkaan tiedä mitä ne pitää sisällään.

Mukava tosiaankin kuulla pinomme mammojen kuulumisia. Kyllä jo niin tekis itekkin mieli sinne odottajiin, et ei meinaa malttaa odottaa edes :D :heart:

(.) Mahan nippailu jatkuu. Aamulla noustessa vihalisi niin himputin lujaa, et ihmetellä pitää, mikä mättää. Oikeaa rintaa kivistää sisältä. Eilen illalla se jätäminen alkoi ja jatkuu vain. Olisihan näitä mukava tulkita joiksikin oireiksi, mutta en jaksa taaskaan uskoa niihin. Tämä on tätä kehon huijausta. Meni se oviksen hyödyntäminenkin niin puihin kuin ikinä. Pieni mahdollisuus on, mut...eiii...eikä näin aikaisin muutenkaan. Mut onhan sitä mukava ajatuksella leikitellä:D

 
Lumi-Marja toivottavasti sun kivut olis niitä kiinnittymiskipuja. Mulla alkoi rintojen jomottelu kp 19. Kipeytyivät eri lailla kuin menkka-aikana. Toivotaan että nyt tärppäs.

Harmi, jos ette pääse konserttiin, ne on lapsille niin tärkeitäkin, tykkään ittekin, vaikka oon kattonu Titiä jo aika paljon. :LOL:

Kiva olis eepeen mammojen kans tavata joskus, olenhan ittekin pohojalaanen eepeeltä. :heart:
 

Yhteistyössä