YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Toivottavasti löydätte tämän uuden pinomme! Sopiiko, jos päivittelen pinoa tähän alkuun? Välillä listaa myös tuonne eteenpäin laitan tarvittaessa! Tiedottakaa mahdollisista virheistäni... Plussa tuuliakaikille![/b] :wave:

Perjantaina 27.6.2008



Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 4-17v. 6.s toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
gitte.......39v...........ensimmäinen toiveissa
kikkara......36v..........lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa
Rouva Pikkumyy......4. lapsi haaveissa, 1. yhteinen, km 02/08
Taikakuu...39v........tyttö -93.....haaveissa 1. yhteinen
Taryna......44v........1 lapsi 4v
Uuvi..........45v........1. haaveissa
mimuli.................3. haaveissa
Aurora72....35v......4. haaveissa...1. yhteinen
Lumi-Marja....36v.....2 tyttöä ja 3 poikaa 6. haaveissa...2. yhteinen
AnniSofii....36v....3 lapsen äiti.....4. haaveissa
Pinkki69................1. haaveissa
AnniSofi.................4. toiveissa
AinoEmilia..............?
Sukulaku...38v.......2. haaveissa
Ruujakengu..?............? haaveissa
HannaG ......................toinen/miehelle ensimmäinen
a-alisa 36v........................6.s haaveissa
kanella.........................1. haaveena
SiiriSisilisko, 37v.. 1. haaveena


b]kp=kiertopäivät [/b]flower:

kanella...................................?/?
touhu tenava........................1/28
vilmaville...............................2/28
HannaG ...............................2/28
Aurora72..............................6/34-39
Taikakuu...............................6/27-32
kuumetta............................ 8/ 25 ja yk 24.
A-alisa..................................8/28 yk 1
Hibiscus................................11/27-31
AinoEmilia............................ 13/ 31-34, 4. ---> 1. yhteinen
Pinkki69................................15/29-30......yk.8
mimuli...................................17/29
gitte.....................................17/28
Rouva Pikkumyy....................22/28-30......yk4
mimmimamma.......................23/27
Lumi-Marja............................24/26-28......yk4
SiiriSisilisko........................... 25/31. 4.yk, 1. haaveena,
AnniSofii ...............................28/28
Ruujakengu ..........................31/28
Sukulaku...............................40/28
ebony...................................46/28-30
kikkara...........................145/33
tiiu64....................192/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...



Plussanneet:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Rouva Pikkumyy :heart:
mimuli :heart:
viidettä haaveillen
OnniMaija



Vuoden 2008 plussat!

TeSuLah
Minnihiiri68
nevi
surusydän
a-alisa :hug: :heart:
kanella :hug: :heart:
Nokko
Minni-07
diddlina
Mantana

ONNEA!!!!










Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t567318
Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877428,1300#m9929375 [/quote]
Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/t972875,1175
 
Hei kaikille, laitoin tämän mantanan tekemän aloituksen tähän vol 4:ksi, koska vanha ei toimi. Muutoin sopii mainiosti, että mantana edelleen päivittelisi listaa! Joohan? Kiitos! :flower:

Samaan aikaan olemme koneella, näemmä! Noissa kp:ssä on varmaan virheitä!? Tai en ihan varma ole, mutta ilmoitelkaa oikeita pv:iä :flower:
 
Heips!

Töistä kotiuduttu ja uusi pino löydetty :)

Alkoi tosiaan vanha eilen illansuussa jossain vaiheessa tökkimään niin etten päässyt minäkään sivua 48 lukemaan. Mutta jatketaanpa täällä...jos joku laittoi sinne viimeiselle sivulle eilen "tärkeitä uutisia" niin uusinta tänne kiitos!

Hyvä tuo päivitys. Minun kohdallani faktat ainakin on kohdallaan, ikää on nyt 38, mutta loppukesästä täyttyy 39 v.

Täällä toivutaan tädin vierailusta ja odotellaan kovasti ensi viikkoa. Ovistestit ovat kaapissa valmiina hyökkäykseen...siis että pääsisi taas biologisia mysteereitä selvittämään. Vaan kivaa haastetta siiihenkin tulossa kun anoppi päätti kutsua itsensä kylään. Rapistele siinä sitten testiä vessassa ja yritä saada jotain lurautettua kun "vaaniva silmä" tarkkailee tekemisiä :LOL:

Aijoo...ja mitäs jos testi näyttääkin vierailun aikana sellaisia viivoja et pitäs saada ukko hommiin!! :eek:

No murehdinpa sitä sitten ensi viikolla. Saatte taatusti osanne tuskastani :D

Jep. Hetki vielä kotona ja sitten liikunnallisten harrastusten pariin...

Pinkkis
 
kanella Älä vielä luovuta. Toisilla on paljon alkuraskauden vuotoja ja silti kaikki on hyvin. Täällä raskausoireet senkun lisääntyy. Kuopuksesta alkoi tällä raskausviikolla migreenit kiusata ja nyt taas. Kohtaus ei tunnu helppaavan millään. Mahaan on tullut ruskea viiva(mikä se nyt oli nimeltään). Huomasin sen tänään ja kyllä kiukuttaa. Keho on raskaana, toivottavasti se kohta tajuaisi ettei mitään elämää ole. Minulla on aika neuvolaan torstaina josta saan ajan ultraan. Taidan soitaa huomenna, jos saisin sen lähetteen jo aikaisemmin.
TeSuLah Onnea ihanista ultra kuulumisesta.
Meillä tutkitaan huomenna onko tytöllä syöpä uusinut. Toivottavasti ne uutiset ovat parempia. Tällä naisella on hiukan liikaa jännitystä elämässä tällähetkellä.

 
Heippa, tänään tuli babyplussan ovis- ja raskaustestitilaukseni, huomenna ehkä clearbluen digitesteri, eli ma alkaen täälläkin testailua! :heart:


Kanella: Toivon, että kaikki on Hyvin! :heart:
a-alisa: Toivotaan¨että syke löytyy uudessa ultrassa! :flower:
Ja toivottavasti lapselle hyviä uutisia, ettei syöpä ole uusinut! :hug:


Nevi, kiva kun kävit kertomassa kuulumisiasi! :flower:

TeSuLah: Onnittelut hyvistä ultratuloksistasi! :flower:
 
Kiitokset uudesta pinosta =)
Täälläkin vain valkoista sivua näytti.

Kanella Voimia, toivon kovasti että kaikki olisi kunnossa.

a-alisa Toivottavasti saatte huomenna tyttösi kanssa hyviä uutisia.

TeSuLah Onnittelut hienoista ultrakuulumisista :heart:

Harmittaa ihan valittaa, mutta olo on ihan karsea. Päätä särkee, etova olo vaikka mitä söis tai olisi syömättä ja jatkuva väsymys, muttei silti saa kunnolla nukuttua.
Uskokaa pois, että olen tosi iloinen näistä oireita, mutta välillä vaan iskee niin huono olo ettei jaksa edes iloita :ashamed:

Ensi tiistaina on eka neuvola, silloin viikkoja tasan 9+0.

Onko teillä muuten kellään kokemusta kotidopplereista?



Nevi ja Vilttitossu rv 8+2
 
Hei!

Kiva että Lumi-Marja on jaksanut alkaa taas haaveilemaan uudesta :hug:

Rouva Pikkumyylle ja muillekkin haaveilijoille plussatuulia pihaltelen!


:whistle: :heart++++++++++++++++++++++++++++:heart:



(.) "Tahvo" kasvaa ja potkuttelee kovasti. Sokerit vaan kohoilee ja joutuu kämään tarkastuksessa ä.polila kahden viikon välein. Muuten ihan normaalia odotusta :D
Vielä n. 4 viikoa olisi jäljellä =)


Tv: amati ja tahvo rv35+4
 
Kiitos kaikille onnitteluista ultrassa! Tulokset oli siis np 1,2 mm, vaavin pituus 51 mm ja vkot vastaa 12+0. Seuraavaksi onkin sitten neuvola 4.6 ja rakenneultra 11.7.

Tänään mulla ollu taas vaihteeksi flunssainen olo ja päätäkin särki kovasti. Meni ohi onneksi aika pian Panadolilla. Ensimmäinen särkytabletti, jonka otin nyt raskauden aikana, eli en ole niitä tarttenu.

Toissa yönä koira herätti puoli 2 maissa yöllä, haukkui kovasti ja arvelin, että siili on maisemissa. Niinhän se oli. Lähdin viemään siiliä vähän kauemmaksi autolla, ettei heti tule takaisin koiran haukuttavaksi, laitoin ojaan ja menin takaisin itte maate. Ei ainakaan sinä yönä tullut ja sain nukuttua 7 asti, kuten yleensä, kun isäntä on yötuurissa ja pikkuneiti siihen aikaan myös heräilee.

Nevi kyllä se olotila on tuossa vaiheessa helposti aika rankkakin, mutta näillä viikoilla missä nyt meen eli 13, on pahin väsymys jo alkanut helpottaa ja monilla pahoinvointikin, jos sitä on ollu. Alussa voi olla niin monenlaista oloa. Pianhan sä tuut perässä, koita vielä jaksaa jokunen vko, jospa sit helpottais olo. :hug:

Kanella toivon sulle kaikkea hyvää, toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin. :hug:

a-alisa uskon että sullakin kaikki hyvin, kun sulle on tullut se viiva eli linea neagrakin vai mikä lie, mulla ei ole kummaltakaan tullu sitä.
Toivotaan että tytöllä kaikki hyvin ja saat hyviä uutisia. :heart:

Kotidobbleria en ole hankkinut, kun yleensä sydänäänet kuulunu jo ekassa neuvolassa, niinkuin nytkin.

Rouva Pikkumyylle vahvoja viivoja testeihin. :heart:

Nyt täytyy mennä nukkumaan. Unta täytyy yrittää kerätä niin paljon kuin mahdollista ja aina kun mahdollista. Olen semmoinen yökukkuja ollut aina. |O

Plussatuulia puhaltelen ja sydämiä heittelen!! :heart: + :heart: + :heart: + :heart:

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 12+0 :wave: :heart:
 
Hei, minutkin voisi lisätä tuohon kp-listaan. Nyt menossa 11/28. Mitä tuo esim. yk7 tarkoittaa? Varmaan ihan tyhmä kysymys.. :snotty: Onko ne ovistestit kalliita ostaa suoraan kaupasta? Ehdotin miehelleni, että ostettaisiin niitä nyt ensimmäisen kerran.
Yritystä meillä jo kahden vuoden ajalta takana. :|

Kanella Voimia sinulle, sydämessäni uskon, että kaikki on hyvin. :hug:

a-alisa Anteeksi kun utelen, mutta minkäikäinen tyttösi on, ja mikä syöpä hänellä on ollut?

Kaikille mukavaa perjantaita ja hyvää viikonloppua :heart:
 
AnniSofii yk = yrityskierto. Ovistestit on aika kalliita kaupois ja apteekis, verkosta saa halvemmalla esim. Babyblus, Kotitesti.fi tai Mammaksi.fi ym. Taisin käyttää viimeksi Mammaksin testejä ja toimivat hyvin ja h-hetki löytyi ja tärppäsi. :D

Lähden lasten kanssa käymään markkinoilla kohta. eli mukavaa päivän jatkoa ja plussatuulia! :heart: Korjaan rv:t tuli eilen ke tiedot.
Eli tänään 12+2 :heart:
 
Kiva, uusi pino =) Vanha ei auennutkaan mulle eilen ollenkaan ja tunsin jo vieroitusoireita, varsinkin, kun töissä oli oman verkonkin kanssa ongelmia.

Meillä ei oo käytössä ovistikkuja tms. Vielä. Voishan niitä kokeillakin jossain vaiheessa. Kävin jo katsomassa halpetesti.fi sivuilla, mitä niistä kerrotaan. Mulla tais olla ovis/oviksen alkua eilen, ainakin mahassa jomotti ja heikotti aamulla. En oo koskaan mitään tarkkaa kirjaa oviksista pitänyt, mutta oireet luulen tunnistavani. Viimeksi tais kestää 4-5 päivää joka aamuinen jomotus ja vihlonta. Eilen ja toissapäivänä jomotti - tänään ei mitään. Ota nyt sitten selvää.

 
Huomenta!

Oma napa:Täti poltetta alavatsalla,että kylään tulee,tulisi nyt pian,niin päästään helmivauvaa sitten yrittämään alulle kesäkuun alussa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Terveiset ultrasta!

Kaikki hyvin, kylläpä putosi iso kivi sydämeltä! Siellä se vaavi liikutteli käsiään, tosin kätilö joutui vähän herättelemään vaavia että liikettä syntyi, taitaa vaavi olla yhtä aamu-uninen kuin äitinsä ;)

Pituulla on 52 mm ja vastaa viikkoja 12+0 eli ihan sama luku mihin jo ensimmäisessä neuvolassa päädyttiin eli laskuttu aika on 28.11.

Np-mitta oli 1,7 eli normaali, joten aika huonot suhdeluvut saa tulla veriseulasta, että lisätutkimuksiin suostun. Pelkkä ajatus pitkästä neulasta vatsan läpi saa kylmät väreet kulkemaan selässä, sen verran paha neulakammo mulla on, että ihan vapaaehtoisesti en anna itseäni piikittää :)

Nyt täytyy lähteä lounaalle, ennen kuin paha olo tästä vain huononee. Ilmeisesti se verikokeen ottaminen sai aikaan tämän pahan olon, taas kerran!

Aurinkoista viikonlopun odotusta kaikille!
 
Uusi pino :D Kiitos kaunis :flower:

amati No mutta heippa :wave: Olipas mukava kun täällä tulit käymään. Viikkoja sulla kasassa mukava määrä. Hurjasti jaksamista viimeisiin aikoihin. Ne viimeset viikot tuntuu aina niin tooosi pitkiltä :) Aika parantaa haavat ja kevätaurinko tuonutm ukanaa uutta jaksamista, joten vauvakuumetta podetaan vahvasti :heart:

Kanella Toivottavasti vuoto menee ohi ja kaikki menee lopuksi hyvin. Jaksuja :hug:

a-alisa Nyt peukut pystyyn, että tyttösi saa hyviä uutisia. Samoin toivon pienelle alulle masuun kaikkea hyvää :flower:

TeSuLahillakin niin kovin hienoja ultrakuulumisia. Ihana kuulla näitä hyviä juttuja :heart:

Rouva Pikkumyyn kanssa sit ensviikolla ollaan tikut ojennuksessa ja pidetään toimintaa yllä ja toivottavasti sit saadaan ne kaksi viivaa siihen toiseenkin testiin. Nyt tsempattaan, eikös vaan ;)

Kaikille muillekkin joita en maininnut nakkelen paljon plussapallukoita :wave:

Tuli oltua vähän hätäinen ovistikun kans eilen ja siien tuli jo hyvin näkyvä haamu lähenevästä oviksesta. Taitaa olla taas tällainen lyhyn puoleinen kierto tulossa. en vaan jaksa lopettaa ihmettelyä, miten monen vuoden pitkien kiertojen jälkeen ne muuttuu näinkin paljon. Viikolla lyhyemmiksi.

Oli miten oli, niin mieli ainakin on hyvä ja siivouspäivä tänään. Päiväkodilla oli talkooilta eilen ja siitä sainkin kipinää kaivaa pihaan uuden kukkapenkin ja haen perennat huomenna. Voi hitsiläinen, kun on vaihteeksi vaan niin hyvä olla :D Ei, mut nyt pitää nostaa takamus tästä koneelta ja purettava tämä tarmo jonnekkin muualle.

Hyvää viikonloppua kaikille, onnea ovisjahtiin ja jännäilijöille paljon plussaonnea. Pinomme onnellisille odottajille toivotan hienoja hetkiä odotuksen parissa ja kaikkea hyvää ihan jokaiselle :heart: :wave:
 
Minnihiirellekkin onnittelut upeista ultrakuulumisista :heart: :wave: Toivottavasti tuo paha olo alkaa antaa periksi. Johan noita viikkoja sullakin niin paljon kasassa, että pitäis sen puoleen ainakin olla öklötykset pian voiton puolella. Vaikkakin yksilöllistä kai tuokin. Mua öklötti poikien aikaan ties miten pitkään, mutta tytöiltä meni ohi ekan kolmanneksen jälkeen.
 
Mä nyt sitten tikutin ovista tällä viikolla (ekaa kertaa eläissäni), mutta mulle mitään tummaa viivaa tullut ollenkaan. Kolmena päivänä sellanen haalee (toissapäivänä, jolloin kp 14/28, ehkä inasen tummempi kun aiemmin) ja eilen ei enää kun ihan haalea.
Ohjeessa sanotaan, että viiva on yhtä tumma tai tummempi kun testiviiva ennen ovista. Siis mitämitä... Oliko se toissapäivänen sitten se mun ovisviivani vai enkö mä ovuloi ollenkaan ?
|O Nää oli niitä mammaksin liuskatestejä. Kertokaa nyt miten muilla noi käyttäytyy ?
 
syklaaminkukka minä saan joskus tikuttaa viikonkin, ennen kuin se ovis siinä tikussa näkyy. Alkuun on aina vain hailakkaa mitäänsanomattoman väristä viivaa, sit vahvistuu ja varsinainen ovisplussa on ollut aina sellainen, että testiviiva on huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva ja näkyy vielä päivästä kolmeen päivään, ennen kuin alkaa vaalentua.

Ovistikkujen eroavaisuutta täs tuli tänään ihmeteltyä. Halpatestin tikulla sain sellaisen suht vahvan testiviivan, noin puolet himmempi kuin kontrolli ja Kotitesti.fi tikulla lähes puhtaan negan. Sellainen ihan hentoakin hennompi viiva tuli. Testit tein kokeilumielessä ja samasta pissasta, joten tuota kyllä ihmettelen. Voiko todellakin erimerkkisillä tikuilla olla noinkin suuri ero. Ohjeen mukaan mun pitäis alkaa tikuttaa kierron 9-11 päivä, joten tuo lähes nega tuntuisi oikeammalta tulokselta. Niillä toisilla tikutin jo eilen ihan yhtä näkyvän viivan kuin tänäänkin. Yleensä sellainen tulee vasta päivä tai kaks ennen ovista, joten on noissa eroja pakko olla. Olisikohan erot herkkyyksissä, kun mun mielestä noiden herkkyyttä ei mainita missään, vai olenko "oikolukenut" tuoteselosteen hiukka huonosti.
 
Kiitokset TeSuLah tsemppauksesta =)
Oikeassahan sinä olet, kyllä tämä olotila tästä aikanaan ohi menee.
Onneksi on jo viides kerta niin mies on tosi ymmärtäväinen ja yrittää auttaa kaikessa missä voi.

Upeita uutisia Minnihiiri68 :heart:



Nevi ja Vilttitossu rv 8+3
 
Minnihiiri68 hienoa että kaikki hyvin ultrassa. Useimmin kuitenkin on. Mulle sanoi, että tämänviikkoiset nukkuvat joskus pitkään ja sitten taas valvovat jonkin aikaa. Meillä oli niin kovin vilkkaalla päällä, klo 11.30 kun oltiin, heilutteli kovasti käsiään ja jalkojaan ja mies kuvasi digikameralla monitorilta videopätkää. Saatiin kiva muisto, kuten kaikista vaaveista on. Sekä tietty kuvia saatiin.Esikoisen aikana saatiin oikein video molemmista ultrista. =) Siirsin sen sitten dvd:lle, kun meillä on tallentava dvd.
Saa nähdä tuleeko tästäkin vaavista aamuvirkku kuten molemmat on, tyttö varsin, kun herää usein klo 5-7 välillä. |O Meneekin sitten klo 20-21 maate ja vaikka valvoo esim. 22, ei juuri nuku 7 kauempaa siltikään.

Neville jaksamisia edelleen. ;)

syklaaminkukka ehkä sun kannattaisi alkaa tikuttelemaan jo kp 9 alkaen, kun sun kierto on tuo 28 pv. Katsopa ohjeista, ovis taisi olla jo ohi kp 15, siksi näkyi enää vähän.

Oikein mukavaa päivänjatkoa! Plussatuulia!
:heart:
 
Heipsan.

Eiks kukaan muu jännää jääkiekkoa??? ;)

Oivaa sijaistoimintaa täällä palstalla roikkuminen kun ei oikein kestä katsoa ottelua, mutta jotenkin sitä täytyy toisella silmällä seurata...

Täällähän on ollut oikein kivoja ultrauutisia yms. Pääsisipä itsekin joskus kokemaan moisia asioita!! Minä taidan olla täällä yksi harvoista ihan ensimmäisestä haaveilijoista.

Muutenkin on aika noviisi olo..kun tähän projektiin lähdin niin olin kyllä aivan pihalla asioista. Nojuu...koulun bilsantunnin opit muistissa, mutta onneksi en tiennyt kuinka hasteellista ja monimutkaista tää ihmisen biologia on...ois tullu varmaan pupu pöksyyn ja tämäkin yritys jääny aloittamatta.

Mulla siis kans ens viikolla ohjelmassa oviksen bongailua. Kahden kierron aikana sitä olen vasta ehtinyt kokeilla ja kumpikaan ei ollut tyylipuhdas suoritus. Syklaaminkukka...en minäkään saanut tummaa viivaa aikaseksi Ovulan-testillä, vaikka viikon tikuttelin. Enpä sitten tiedä tapahtuiko oikeasti mitään. Nyt olen aikonut luottaa vain digitestiin. Se tulkitsee viivan värin puolestani. Laiskamato..ja aika optimisti...vaaleakin viiva antaisi aihetta ukon ahdisteluun :kieh:

Mutta oikein mukavaa viikonloppua kaikille! Meillä huomenna ohjelmassa kaveripiirin kevätbileet pääasiassa ulkotiloissa. Hrrrrrrrrr...onkohan epäkohteliasta mennä juhliin pilkkihaalareissa???

Pinkkis

 
kanella älä vielä luovuta... Niin kuin a-alisakin sanoi että vuotoja voi olla alkuraskaudessa..Jaksamisia sinne kovasti... :hug:

a-alisa toivotaan että tytölläsi on kaikki hyvin..Ja uskotaan vaan että sinulla ja masuasukillakin olisi kaikki hyvin... :hug:

TeSuLah onnittelut hienoista ultrauutisista. :heart: Meillä oli sama juttu koiran kanssa kun pohjoisessa asuin (vanhempien luona vielä silloin) että siilejä sai kuskata kauvemmaksi.. Meillä oli koira vielä niin "kelmi" että se teki siilelle kuopan ja kaatoi siilen selälleen kuoppaan.. :eek: Millainen koira teillä on?

nevi toivotaan että pahaolo menee pian ohi ja saisit nauttia kunnolla raskaudesta. :heart: Kun minä odotin tyttöäni niin imeskelin jäisiä vattuja.. En kyllä muista oliko niistä apua.. :eek: Mukavaa neuvola käyntiä tiistaille..

Annisofii minä olen ostanut kaupasta ovistestejä (keskisen kyläkaupasta). Ostin sellaisia kun aconin ovistestejä 5kpl/pkt ja maksoi 5,50 euroa. Olen ajatellut että tilais tuolta netin kautta ensi kerralla. Vois olla halvempia. Siellä on niitä pakettitarjouksia..

Minnihiiri68 hienoa että kaikki hyvin ultrassa.. :heart: Olitko se sinä jolla syyskuussa synttärit? Monesko päivä? En ole suinkaan utelias.. Enhän? :ashamed:

Kuka se oli se ahkera leipoja täällä meidän ketjussa? Rouva Pikkumyy? TeSuLah? Oletteko tehneet koskaan voileipäkakkua? Onko työläs?

Ensiviikko se on taas piinaviikko.. :kieh: Eikait se auta kun ottaa rauhallisin mielin.. |O Rintoja on vähän jomotellut tänään,tuntui menkamaista kipua aika voimakastakin välillä,ei ennen näin ole tuntunut tähän aikaa kierrosta.. :eek: Nippailua on ollut mahassa,milloin missäkin puolella.. Flunssa jatkuu vielä,eilen oli 37,5 kuumetta.. :ashamed:

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 

Yhteistyössä