Ohhoh! Uusi ketju on tällä kertaa alkanut just oikeassa vaiheessa, eikä vasta jossain 110:ssa. Hienoa!
Hirmuisen lyhyeltä kyllä nyt näyttää tuo meidän lista! Kääk! Mut ehkä siitä johtuukin, ettei plussajuna ole paljon meidän kohdalla pysähdellyt. Tännehän ei kohta jäisi ketään...!

(Selityksiä, selityksiä!)
Kiitos, kun huolehditte mun jaksamisesta ja terveydestä! Mä olen tosi huono virumaan kotona jos en ole oikein kunnolla kipeä. Nytkin oli koko maanantaiaamun tosi syyllinen olo kun jäin kotiin. Kaupungin rahatilanne ei ole mikään kovin kehuttava, eli sijaisia otetaan vaan kun on pakko. Eli yks kun on päivän tai pari pois, niin toiset tekee sitten hommia pää kolmantena jalkana. :/ Tänään vointi on jo ihan ookoo, nuha vaivaa jo vähemmän.
Tikru, voi sinua! Kuulostaa inhottavalta nuo tuhruvaivat. Mut niinkuin itsekin sanoit, onneks sulla on kohta se lääkäriaika, niin jospa tulis jotain selvyyttä tuohon kuvioon! Häntä pystyyn, kyllä se siitä!
Kivaa, kun Syysmarjakin kävit meitä moikkailemassa! Me kyllä ihan kauheasti myös haluttais sinne teidän puolelle, muttamutta... helpommin sanottu kuin tehty! Toivottavasti sun vointi jatkuu edelleen noin loistavana jatkossakin!
Mä juttelin tänään työkaverin kanssa, joka on raskaana. Maha alkaa nyt näkyä ja osa vanhemmista on jo katsellut häntä miettivänä. Kukaan ei kuitenkaan ole vielä uskaltautunut kysymään mitään. Hän sanoi, että on päättänyt ettei koskaan kysy keneltäkään että "oletko raskaana" tai "koskas teille tulee lapsia", koska tuntee monta sellaista paria, joiden on ollut tosi vaikea raskautua. Mä melkein paljastin itseni jollain kommentilla siitä, miltä tuntuu tuo jälkimmäinen kysymys! Mutta sitten vähän narrasin ja sanoin että "nii, eihän sitä itekään tiedä tulisko lapsia helposti kun ei ole kokeillut..." Mut kaikenkaikkiaan toi oli mukava keskustelu, harmi vaan kun mukana ei ollut se toinen työkaveri, joka kyselee ja vihjailee mulle vähänväliä vauvajuttuja!
G: Mä juon vain teetä. En oikein pidä kahvin mausta (tuoksusta kylläkin!) ja mulle tulee siitä kofeiinimäärästä tosi outo olo. Mulle kelpaa melkein mikä vaan tee ja joukkoon lisään hunajaa tai sokeria, sitruunasiivukin menee jos tarjotaan, maitoa en tykkää laittaa.
Kylässä ollessa on usein ärsyttävää, kun teevesi kuumennetaan usein ihan kiehuvaksi juuri ennen pöytään istumista. Mä en voi käyttää tavallista maitoa, eli en yleensä voi jäähdyttää teetäni kahvimaidolla. Siinä sitä sitten istut, kun olet ensin polttanut kielen tai kitalaen ja odottelet että tee jäähtyisi!

Toki tuttujen (ja vähän vieraampienkin) luona voi marssia hakemaan hanasta kylmää vettä jäähdykkeeksi, mutta aina se ei ole mahdollista.
Teestä tuli mieleen, että mulla oli viime syksynä hemoglobiini vähän alhaalla. Työterveyshoitaja sanoi että ei kannata juoda teetä samalla kun syö ruisleipää. Tee kuulemma estää rukiissa olevan raudan imeytymistä.
Jepsjeps, eipä muuta tällä erää, palataan taas!