Wish a Baby 38

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Launtai-iltaa! :)

Mistähän sitä aloittaisi... No, otetaan vaikka ekaksi ne mun mielikuvat teistä (Mä en siis ainakaan uskoisi että muistan miltä vanhat ketjulaiset oikeesti näyttää):

Pp: Vaaleahkot, kaksiväriset luonnonkiharat, melko pitkät hiukset. Siniset, isot silmät, hoikka ja melko pitkä (n. 170). Liikkuvainen. Käyttää värikkäitä, muttei räikeitä vaatteita, ennemmin vaaleaa kuin mustaa.

Sara: Ruskeat, suorat, puolipitkät hiukset, yleensä auki. Sydämenmuotoiset kasvot, hymy herkässä. Rauhallinen tyyliin "mietin ennenkuin sanon/teen", kuitenkin selkeät mielipiteet.

Meirami: Melko tummanruskeat vähän taipuisat hiukset, juuri korvien alle. siniset silmät. Reilu ja rento tyyppi, melko puhelias seurassa kuin seurassa, muttei tyhjän höpisijä.

Thelma: Kuparinpunruskeat, raidoitetut, lyhyeksi pätkityt hiukset. Räväkkä, sanoo mitä ajattelee. Rento asenne elämään, tykkää olla ihmispaljoudessa. (Esim. baarissa tms.) Lyhyt pinna?

Hilma: Vaalea polkkatukka, silmälasit, harmaat silmät. Käyttää paitapuseroita ja naisellisia housuja ja kenkiä.

Tikru: Mustat, suorat, melko pitkät hiukset. Käyttää tummia vaatteita. Tummansiniset, suuret silmät. Perusteellinen ja määrätietoinen.

Keiju: Kullanruskeat, suorat hiukset hartioille, lyhyet etuhiukset. Suuret vihreät silmät. Melko lyhyt (n. 150-160). Luonteeltaan tasainen, vahva.

Riikka: Ruskeat, vaalealla raidoitetut, pätkityt puolipitkät hiukset. Harmaat silmät Ripeäotteinen, tekevä ihminen.

Noin. Unohdinkohan jonkun?

Harmi, Thelma, että et päässyt pikkujouluihin ja vielä harmimpi että joudut makaamaan kotona huonovointisena! Pikaista paranemista!

Telkkarin katselusta olitte puhuneet: Mä seuraan aktiivisesti Pakoa (Päähenkilö ja se kuolemaantuomittu veli on molemmat mun mielestä melkoisen hyvännäköisiä ;) !!!) ja Lostia, sekä tietty BB:tä vielä viikon verran. Salkkareita ja kotikatua tulee katsottua, jos satun olemaan kotona eikä ole muuta tekemistä.

Mun tilanne: Täti jomottelee edelleen, mutta harvemmin kuin edellisinä päivinä, eikä mitään näy. Mä tunne itseni ihan hulluks, kun vähän väliä puristelen rintoja...en kyllä julkisesti! ;) Ne on siis aina kipeät oviksesta menkkoihin. Kipu häipyy yleensä n. puoli vrk ennen vuodon alkua. Toistaiseksi vielä kipeät.
Mä en yksinkertaisesti halua enää testata sitä negaa. Eli en aio ostaa testiä vielä moneen päivään. Eihän täti vielä ole edes myöhässä, kierto on ollut muutaman kerran 30. Nyt siis kp 29. Tiistaina täti olis siis vasta päivän myöhässä JOS ei tulisi. Suhtaudun melko skeptisesti, eiköhän se ei-toivottu sukulainen sieltä kohta jo änkeä kyläilemään... :/

Nyt BB:tä tuijottamaan! Öitä!

Oho! Mulla meni kyllä tuo Hilman kuvilu kyllä vähän metsään... Muistin just, että sä kerroit käyneesi siinä leikkauksessa, etkä enää tarvitse laseja! Siitä oli ehkä jäänyt johonkin alitajuntaan ajatus laseista... ;)

En ole näitä juttuja vielä niin kauaa lukenut, mutta pitää toki muutama arvaus heittää. Eli:

Meirami: ruskeat runsaat hiukset, hieman kurparin sävyiset. Ruskeat silmät. Klassinen puketumistyyli.

Pp: aika punainen tukka, jossa ruskeita raitoja. Vihreät silmät. Pukeutuu värikkäästi.

Sara: pitkä, ruskea tukka. Vihertävät silmät. Selkeä ja naisellinen pukeutumistyyli.

Thelma: vaaleat hiukset, harmaat silmät. Pukeutuu rennosti, mutta tyylikkäästi.

Viivi: hyvin tumma tukka, ruskeat silmät. Omaperäinen pukeutumis tyyli.

Keiju: vaaleat, puolipitkät hieman kiharat hiukset. Siniset silmät. Pukeutuu hyvin naisellisesti.

Riikka: ruskeat puolipitkät hiukset, ruskeat silmät, joissa häivähdys vihreää. Pitää villapuseroista ja lämpimistä vaatteista ja sävyistä.

Viiville paljon lykkyä tykö. Eli pysyköön täti kaukana *hus*. Ja toivottavasti Meiramilla on onnistunut viikonloppu!!

Täällä paistoi tänään aurinko! Koko viikon oli niin pimeää, mutta onneksi se aurinko taas löysi tiensä takaisin. Itse ihailin sitä vain sisältä, kun piti huushollia puunata. Ensi viikolla saa avata jo joulukalenterin ekan luukun, jee! Onko teillä muilla kalenteria? Mulla on suklaakalenteri, hih.

Hiphei!

Onpas ollut hiljaista täällä tänään. Toivottavasti kaikilla on ollut niin mukava viikonloppu, ettei kukaan ole sen takia joutanut tänne:)

Hih, pakko kai munkin on sit heittää arvaukset "vanhoista" ketjulaisista vielä kehiin, kun Viivikin kerran uskalsi;) Eli tässä tulee vielä lisäys siihen arvaa ulkonäkö-galluppiin:

Viivi: lyhyehköt, kihartuvat hiukset, joissa vaaleita ja hieman tummempia raitoja. Siniset silmät, rento, mutta tyylikäs pukeutumistyyli. Innostuva, "lapsenmielinen" hassuttelija. Pituus noin 168?

Riikka: Pitkä (yli 170), ruskeat pitkät hiukset, jotka on usein kiinni jotenkin kivasti nutturalla tai muuten. Siniset silmät, ehkäpä silmälasit. Pukeutumistyyli on klassisen tyylikäs, ripaus omia trendejä mukana. Älykäs, pohdiskeleva.

Sara: Samankaltaiset hiukset kuin Viivillä eli kihartuvat, ruskeahkot, lyhyet. Tykkää pehmeistä sävyistä, hameista. Vihreät tai harmaat silmät. Lämmin ja ystävällinen.

Noita on kyllä hauska keksiä! :)

Unohdin vastata siihen tv-ohjelmagalluppiin eli itse seuraan lähinnä Salkkareita ja Maajussia. T.i.l.a:aa ja Innoa katson silloin tällöin. Jotenkin en ehdi kattomaan enempää telkkaria, kun tuntuu et illat menee aina ruokaa laittaessa ja korien kanssa touhutessa.

Hilma, mullakin on suklaakalenteri jo ostettuna! Mikä kuvio sulla on siinä? :) Mulla on Muumit luistelemassa;)

Viiville on yhä peukut pystyssä, tulispa se plussajuna pian siihen sun lähipysäkille! bd bd bd! Toivottavasti aika kuluu nopeasti ja olis tiistai, et pääsisit ehkä jo testaamaan!

ON: kp25 menossa ja eilen alkoi jomottaa rintojen sivuja. Eli täti on tulossa, veikkaanpa et tää kierto jää taas lyhyehköksi. :/

Voimia alkavaan viikkoon!

Maanantaita!

Aamulla herätessäni toivoin, että olis vielä viikonloppu, mutta ei.. Pieni sitkeä flussa vaivaa ja se tekee aamut hieman kurjiksi.

Pp, mä tuhlasin Fazerin kalenteriin, kun siinä on mielestäni parhaat suklaat ;) Toivottavasti pääsette aloittamaan yrityksen ensi kierrosta, kuten suunnitelitte!

Miten muiden viikonloput on sujuneet?

Hyvää alkanutta viikkoa!

Ihana tuo Pp:n muumikalenteri:) Ite en ole vielä hankkinut, mutta ajattelin valita saman kun Hilma eli Fazerin kalenterin, koska Fazerin suklaa vaan on parasta! (niinkun mulle nyt ei kelpais mikä vaan suklaa) ;)

Täällä peukutukst Viiville menossa. Tuuhan kertoilee meille VIIMESTÄÄN heti kun testaat tai täti myöhässä. Olispa tää nyt sitä plussaaaaa!!!!!!

Oma viikonloppu on sujunu vatsataudin merkeissä ja sama jatkuu edelleen, joten sairaslomalla töistä. Olisin kyllä tuhatkertaa mielummin töissä kun kotona potemassa!!! Noh, kait tää tästä pikkuhiljaa helpottaa! Toivottavasti Hilma et saa flunssaa!!! Nyt vaan kuumaa juomaa ja lepoa! :)

On jäänyt nuo sekstailut pikkuse vähemmälle tän taudin takia, mutta onneks ei vielä oo tärppipäivätkään:)

Tulkaas kertoo viikonlopun kulusta ja muusta, niin ja tietenkin jos jollain on Plussauutisia niin nekin saa kertoa;)

Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Meirami vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Sara vm -79, yritystä 1/06, esikoinen haaveissa
Thelma vm -82, yritystä 5/06, esikoinen haaveissa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toisen yritystä sitten joskus, km 11/06

Paluu lähtöruutuun, häntä koipien välissä... Mitkään kyyneleet ei riitä kuvailemaan tätä tunnetta.

Huoooh, maanantaita!

Onpas sitä taas nuutunut olo, vaikka viikonlopun sai "levätä" :) Mies oli työreissussa eilisiltaan asti, joten minä vietin laatuaikaa tyttökavereiden kanssa. Käytiin shoppailemassa ja hieman iltaa istumassa. Sitten tuli taas yksi raskausuutinen... Tuntuu kyllä, että nykyään niitä uutisia tipahtelee joka puolelta! Tunsin itseni taas niin kamalaksi ihmiseksi, kun en pystynyt täysin iloitesemaan kaverini uutisista. Mielessä pyöri vaan "miksi ei meille". Voi elämä.

Hyvä Viivi, kun oot saanut pidettyä tädin poissa!! Toivottavasti ei pääse yllättämään vielä alkuviikostakaan, vaan pääset kuitenkin testaamaan (ja sitä plussaa :) ). Jospa tästä tuliskin sellainen toooosi pitkä kierto :) Peukut siis yhä kohti kattoa!

Joulukalentereista olitte puhuneet. Mullakin on jo suklaakalenteri hankittuna. Täytyyhän sitä nyt joulukalenteri olla :)

Nyt ei kyllä ajatus luista enempää, että palailen taas myöhemmin... Mukavaa alkavaa viikkoa ja koitetaan taas selvitä maanantaista!

Voi että, olipas tullut ikäviä uutisia sillä välin kun kirjoittelin. Voi Omppu, oon niin pahoillani! En varmaan osaa sanoa mitään mikä lohduttaisi, mutta kovasti haleja ja lohduttavia ajatuksia sinne! Mitä tapahtui? Kerrot tietty sitten kun jaksat/ haluat... We're here for you :) *rutistus*

Voi ei Omppu!! Nyt tuli täälläkin itku! *halaus* Ei ole elämä taas reilua! Mutta täällä ollaan tukena sinulle! *pyyhkäisee kyyneltä poskelta ja rutistaa lujasti*

Kiitos myötätunnosta, sitä kyllä nyt tarvitaan..

Ja näinhän se meni: Lauantaina alkoi heti aamusta jonkinlainen vuoto. Sitä tuli päivän aikana silloin tällöin. Oltiin illanvietossa kavereilla, ja sit vähän ennen kahta sanoin mun miehelle, että nyt on sellanen tilanne, että on parasta lähteä. Mun mies ei tajunnu ollenkaan mitä mä sanoin ja vaikka lopulta sanoin, että mulla on keskenmeno alkamassa, ala tulla, niin vielä sain ulkona odotella vesisateessa viis minuuttia. Mä oon oikeesti ihan järkyttynyt mun miehen toiminnasta, ei tähänkään mennessä ole tullut mitään järkevää sanaa sen suusta. Eli yksin saan taakkani kantaa.. Joo niin eilen sitten alkoi tavaraa tulemaan, ja luulen, et kaikki tuli pois. Vuotoa tulee edelleen ihan kiitettävästi. Kaiken huippu oli, kun soitin tos aamulla terveyskeskukseen, että pitääkö tulla lääkärille, niin " ei me oikein tiedetä, soita neuvolaan" !! No, eihän sinne ennen puhelinaikaa pääse.

Tänään on kyllä huomattavasti parempi olo jo, mutta kyllä kyynel edelleen silmäkulmassa kimmeltää..Mutta en tiedä, olenko enää ikinä valmis alkamaan uudelleen. On niin epäonnistunut fiilis.

Meidän poika on kyllä niin ihana. Eilen kun itkin niin hän tuli lohduttamaan ja toi pehmolelujaan.. ja kysyi aina välillä, että sattuuko vielä masuun...

Onpa teekoossa ollut "mielenkiintoinen" vastaanotto! Mulla aikoinaan käskivät heti sinne ja siellä jo tutki ja laittovat sitten päivystykseen ultrattavaksi... Tosin mulla saatto johtua kun oli niin kipeä...
Miehesi reagoiti kyllä kurja! Toivottavasti vähän edes apua kun täällä voi jakaa ajatuksia, vaikka ymmärrän ihan täysin, kuinka kaipais sitä just nyt eniten mieheltään.
Ja et sinä ole epäonnistunut *haluas* On niin paljon epäoikeuden mukaisia asioita tässä maailmassa, mihin ei voi itse vaikuttaa millään tavalla, vaikka halu ois kuinka suuri.
Ihana kyllä tuo teidän poika! Suuri sydän!

Sain neuvolaan soitettua ja oli kyllä niin ihana vastaanotto. Ihan mahtava. Varattiin mulle aika gynelle keskiviikoksi, niin varmistetaan, että kohtu on puhdas. Hyvillä mielin menen sinne, kun saan asiantuntijan kanssa jutella. Ei tarvitse ihan kaikkea omassa mielessään pyöritellä, niin, siis teidän ihanaisten lisäksi :)

Päätä meinaa särkeä ja vähän heikottaa, mutta ei ole kyllä tullut paljoo syötyä. Kai sitä jotain täytyy yrittää väkisin niellä.

Että pitikin käydä noin meidän Ompulle.. Lippa linssissä luin täällä kertomuksesi :´( Hyvä kuitenkin, että neuvolassa oli mukava vastaanotto ja ohjasivat gynelle "varmistukseen". Äläkä turhaan tunne itseäsi epäonnistuneeksi! Eipä noita km:a taida kovin helposti saada itse aikaan. Kurjalta kyllä kuulosti miehesi reaktio - tai reagoimattomuus. Ehkä hänelle ei ollut vielä kunnolla konkretisoitunut koko raskaus, ja siksi hän ei osaa oikein itsekään käsitellä vielä asiaa.

Tämä nyt ei ehkä vielä lohduta, mutta ajattele, että ainakin pystyit tulemaan uudelleen raskaaksi - tämän pikkuisen aika ei vain ollut vielä heinäkuussa. Onneksi teillä on jo yksi kultainen pikkupoika, ihania kommennteja häneltä :)

Jaksuhaleja sinne, ota päivä kerrallaan!

Mukava omppu että neuvolassa oli hyvä vastaanotto!

Hauska oli lueskella ulkonäkö arvailuita, aika erillaisia mielikuvia ollaan toisista saatu...

Tässä listattuna :)

Keiju: suht pitkät vaalean ruskeat hiukset, hiukka vaaleempaa raitaa, siniharmaat silmät...
Keiju80: vaaleet, pitkät, pikkusen aaltoilevat paksut hiukset ja siniset silmät.
Keiju: vaalea pitkä tukka, ruskeat silmät, pienikokoinen, pukeutuu farkkuihin ja vaaleisiin paitapuseroihin
Keiju: keijumaisen hento, mutta silti omalla tavallaan voimakas: selkeä tyyli, puolipitkät hiukset, harmahtavat silmät. Ehkäpä silmälasit?
Keiju: Kullanruskeat, suorat hiukset hartioille, lyhyet etuhiukset. Suuret vihreät silmät. Melko lyhyt (n. 150-160). Luonteeltaan tasainen, vahva.
Keiju: vaaleat, puolipitkät hieman kiharat hiukset. Siniset silmät. Pukeutuu hyvin naisellisesti.

PP: lyhkäset hiukset, kuparinen sävy, vihreät silmät...
PP: muuten sama kuin edellä, mutta pitkät hiukset, olkapäiden yli
PP: lyhyt, sellaset aika räväkät hiukset, jossa mustaa ja kirkkaanpunasia raitoja. Ja sitten todella vihreet silmät.
Pp: Vaaleahkot, kaksiväriset luonnonkiharat, melko pitkät hiukset. Siniset, isot silmät, hoikka ja melko pitkä (n. 170). Liikkuvainen. Käyttää värikkäitä, muttei räikeitä vaatteita, ennemmin vaaleaa kuin mustaa.
Pp: aika punainen tukka, jossa ruskeita raitoja. Vihreät silmät. Pukeutuu värikkäästi.

Sara: tummat hiukset, pitkät nekin :) ruskeat silmät
Sara: pitkät ruskeat hiukset, ruskeat silmät
Sara: puolipitkät myöskin keskiruskeet hiukset ja siniset silmät. Hmmm...saattaa olla myös silmälasit.
Sara: Ruskeat, suorat, puolipitkät hiukset, yleensä auki. Sydämenmuotoiset kasvot, hymy herkässä. Rauhallinen tyyliin "mietin ennenkuin sanon/teen", kuitenkin selkeät mielipiteet.
Sara: pitkä, ruskea tukka. Vihertävät silmät. Selkeä ja naisellinen pukeutumistyyli.

Viivi: vaalea, siniset silmät, hiukset puolipitkät
Viivi: vaaleanruskeat puolipitkät hiukset, siniharmaat silmät, silmälasit
Viivi: Vaaleet hiukset, joissa tummia raitoja ja myös otsatukka. Slimät on erittäin vaaleen siniset.
Viivi: hyvin tumma tukka, ruskeat silmät. Omaperäinen pukeutumis tyyli.

Thelma: puna ruskeat hiukset, vähän pidemmät hiukset kuin Viivillä, mutta lyhyemmät kuin Saralla :D ja siniharmaat silmät
Thelma: ruskeat lyhyehköt hiukset, ruskeat silmät
Thelma: Tummat lyhyet hiukset, vihreät silmät, pitkä, pukeutuu mustaan ja valkoiseen.
Thelma: Pitkä, silmälasit, keskiruskeat graafisesti leikatut hiukset, tykkää beigestä ja vaaleista sävyistä vaatteissa
Thelma: Kuparinpunruskeat, raidoitetut, lyhyeksi pätkityt hiukset. Räväkkä, sanoo mitä ajattelee. Rento asenne elämään, tykkää olla ihmispaljoudessa. (Esim. baarissa tms.) Lyhyt pinna?.
Thelma: vaaleat hiukset, harmaat silmät. Pukeutuu rennosti, mutta tyylikkäästi.

Hilmasta en vielä ole kamalasti kerennyt kehittämään mielikuvaa kun vielä kuitenkin tuore ketjulainen, mutta voisin kuvitella lyhyet hiukset, ehkä vaaleat...
Hilmasta ei mullekaan ole ehtinyt kehittymään vielä mielikuvaa, joten voin yhtyä Meiramin arvailuihin...
Hilma: Hiukset on myös vaaleat ja jakaus on sellanen sivujakaus. Hiukset aika usein kiinni ja silmät vihreet.
Hilma: sileät, vaaleat puolipitkät hiukset, harmaat silmät, pitkä ja hoikka, pukeutuu hameisiin
Hilma: Ehdottomasti vaaleat pitkät hiukset, harmaat silmät, tykkää jakuista ja hameista (Mullahan on samanlainen mielikuva kuin Sarallakin!)
Hilma: Vaalea polkkatukka, silmälasit, harmaat silmät. Käyttää paitapuseroita ja naisellisia housuja ja kenkiä.

Meirami: lyhyet tummat hiukset, ruskeanvihreänsekaväriset silmät
Meirami: puolipitkät keskiruskeet hiukset, otsatukka, sellanen moderni kampaus ja ruskeet silmät
Meirami: punertavan ruskea lyhyt tukka, silmät siniset, keskipituinen, pukeutuu voimakkan värisiin vaatteisiin.
Meirami: Kuparinruskeat hiukset, joissa raitoja, värikkäitä vaatteita, ehkä hieman etnisiä, tummat silmät.
Meirami: Melko tummanruskeat vähän taipuisat hiukset, juuri korvien alle. siniset silmät. Reilu ja rento tyyppi, melko puhelias seurassa kuin seurassa, muttei tyhjän höpisijä.
Meirami: ruskeat runsaat hiukset, hieman kurparin sävyiset. Ruskeat silmät. Klassinen puketumistyyli.

Riikka: kullanväriset hiukset. Puolipitkät. Silmät on siniset, mutta aika vaaleet sellaset.
Riikka: Vaaleat tai hyvin vaaleanruskeat hiukset, polkkatukka, siniharmaat silmät, aika pitkä
Riikka: Ruskeat, vaalealla raidoitetut, pätkityt puolipitkät hiukset. Harmaat silmät Ripeäotteinen, tekevä ihminen.
Riikka: ruskeat puolipitkät hiukset, ruskeat silmät, joissa häivähdys vihreää. Pitää villapuseroista ja lämpimistä vaatteista ja sävyistä.

Tikru: raidalliset lyhyet hiukset, ruskeat silmät, keskipituinen, pukeutuu räväkästi.
Tikru: mustat lyhyet hiukset, jossa jotain kirkkaita raitoja (punaisia?), pienikokoinen, vihreänruskeat silmät, käyttää piilolaseja
Tikru: Tummat lyhyet hiukset, joissa raitoja, pitkähkö, tykkää tummista sävyistä vaatteissa.
Tikrulle lyhyet hiukset, tummat sellaset. Ruskeet silmät. Pieni ja hento, mutta räväkkä olemus.
Tikru: Mustat, suorat, melko pitkät hiukset. Käyttää tummia vaatteita. Tummansiniset, suuret silmät. Perusteellinen ja määrätietoinen.

Omppu: taipuisat hiukset, pehmeät kasvon piirteet, kullan ruskeat hiukset, siniharmaat silmät

Koitin noukkia kaikkien arvailut tuohon... ja lisäsin oman arvailun ompustakin :)

Meillä meni viikonloppu mukavasti, kovasti oltiin liikenteessä, mutta kerettiin kuitenkin touhuileenkin ;)
Meinattiin sunnuntaina käydä heurekassa, mutta eipä sitten raskittu mennä kun liput maksoi jotain 18-19 euroa... huih! Käytiin sitten vain kaffilla heurekan kahviossa :D

Voi ei Omppu! Pahoitteulut ja iiiisooooo lohdutusrutistus! Tippalinssissä luin sun ikävän uutisen, on se niin väärin ja epäoikeudenmukaista! Tosi ihana teidän poika lohduttavine kommentteineen! Toista oli sitten ilmeisesti miehes. Onkohan se tosiaan niin, että ei ollut koko raskautta jotenkin vielä sisäistänyt, eikä siksi osaa oikein tukea. Nythän kuitenkin sen oman miehen tuki olis varmasti tärkeintä! Me tietty täällä tuetaan sua niinpaljon kun tukee tarvitset! Ja onneks sait ajan lekurille ja ammattilaisen kans keskustelu varmasti helpottaa:) Voimahali sinne!!!

Kiitos Meirami listauksesta. Koskas oli aika kertoa suunnilleen mikä on oikee vastaus? Vai pidetäänkö salassa? Hassua kun niin paljon tullut erilaisia arvioita:)

Apua, mä en kyllä saa tänään mitään aikaiseksi, roikun vain täällä... Kamalaa kun viikonlopun jälkeen on vain entistä väsyneempi, ja tällä viikolla olis paljon töitä ja aikataulut painaa päälle. Puuh...

Jokos kaikki ovat päässeet esittämään arvailunsa ketjulaisten ulkonäöstä? Kiitos Meiramille, joka teki koontilistan! Selkeytti hyvin :) Että koska päästään julkistamaan "tulokset"?

Lisään itsekin vielä mielikuvani Ompusta:
- keskiruskeat, suorat, leukapituiset hiukset, siniharmaat silmät, 160 cm pitkä, "pieni mutta pippurinen"

Hyvä Meirami, kun tuli O hyödynnettyä viikonloppuna! Sitten vaan oireita ja olotiloja kuulostelemaan :)

Täällä kanssa mies jo kyseli, että koskas pitäisi taas alkaa yrittämään! On ollutkin petipuuhat vähän katkolla jo ennen menkkoja, kun oli kaikenlaista reissua ja sairastelua, ja nyt on jo kp 9. Lupasin sitten, että jospa vaikka tänään voitais vähän harjoitella. No, saas nyt nähdä, tätä menoa nukahdan jo ysiltä...

Missäs vaiheessa muiden jännäilyt on? Pistetääs taas niitä koopeetä näkyviin!
täällä siis kp 9/26-36

Missäs Tikru muuten on... onko kenelläkään tietoa? Ei ole kuulunut kamalan pitkään aikaan mitään!

Eiköhän me varmaan voida pikkuhiljaa alkaa paljastamaan totuuksia meidän ulkonäöstä :D

kerron nyt itsestäni:
.
.
.
.
Puolipitkät vähän taipuisat (saa puristeltua kiharaan, muuten suorat), tosi tumman ruskeat hiukset, lähes mustat, otsis.
Silmät ruskeanvihreät sekaväriset (niinkuin keiju tais arvaillakkin)
Vaatteissa oikeastaan kolme tyyliä, töissä klassinen, kauluspaitoja, suoria housuja jne. väreinä ruskeaa, mustaa ja valkoista. kotona tosi rentoa, löysiä puuvilla housuja, toppeja t-paitoja, värinä vihreää, mustaa ruskeaa. sitten kun menee kodin ulkopuolelle, niin on vahvoja kontrasteja, taas mustaa, keltaista, vaaleanpunaista, oranssia, ja farkkua.

that's me.
meirami kp...ööö...16/28-30

Voi Omppu, valtavan suuret pahoitelut ja voimahalit heti perään! Tuli täälläkin kyynel silmään. Etkä saa tuntea oloasi epäonnistuneeksi, sinä et ole tehnyt mitään väärin. Voimia! Ja poika oli kyllä suloinen sua lohduttaessaan! Eiköhän miehesikin ole järkyttynyt tapahtuneesta, ja ehkä vain niin lukossa, ettei osaa sanoa mitään?

Paljastanpa minäkin sitten totuuden ulkonäöstäni. Eli ihmeteltävän samanmielisiä olitte, ja vieläpä oikeassa! Mulla on tummanruskeat pitkät hiukset, välillä auki, välillä ponnarilla tai muulla sykeröllä, ja ruskeanvihreät silmät. Pukeudun aika värikkäästi, en korostetun naisellisesti kuitenkaan, vaikka hameista tykkäänkin.

Ompusta mielikuva on just toi Keijun sanoma "pieni mutta pippurinen", hiukset oisko punertavan vaaleat ja silmät siniset?

Aikasta hyvin osunu arvailut kohilleen Saran suhteen:) Samoin tuntui Meiramilla olevan aika paljon ominaisuuksia mitä nyt oli mielikuvissakin.

Sitten totuus itestäni: puolipitkät hiukset, jossa tummalla pohjalla vaaleita raitoja. Leikkaus on sellanen pikkusen revitty. Otsatukka ja rillit. Pukeudun kyllä aika paljon mustaan ja valkoseen niinkun joku arvaskin ja aika selkeisiin asukokonaisuuksiin. Yks lempiväri on kyllä myös vaaleenpunanen:) ja sitten kaikki maanläheiset värit on suosikkeja. Ai niin ja luonne: viihdyn kyllä ihmisten parissa, mutta en suuressa vilinässä, enkä baarissa. Hilma kirjoitti, että olis lyhyt pinna, ja pitäähän se osittain paikkansa. Ennen se on ollut vielä lyhkäsempi, joten "paranemaan päin":D eikä siitä oikeen muut kun ukkokulta joudu kärsiin;D Niin ja silmät on vihreet. Huh, tulipas kuvausta kerrakseen.

Kertoilkaahan nyt kaikki sitten itestänne. Hauska lukee tuota Meiramin listausta ja verrata oikeita kuvailuja:D

Tuli tässä mieleen jouluaiheesta lisää....elikkä. Jokos ootte sisustanu kotiinne joulua vai vasta aikeissa sisustaa ja mitä kaikke jouluista laitatte?

Niin ja kp taitaa olla 14/28-33

Mukava vertailla arvailuita ja totuuksia :)
Muutenkin tänään ollu vilkas päivä :)
Kuis Viivillä? Eihän ole tädin retale tullut? bd bd

Meillä ei ole vielä laitettu mitään joulu aiheisia juttuja, yleensä laitan ensimmäisiä koristeita vasta joskus itsenäisyyspäivän jälkeen, ja sitten vasta vähän ennen joulua laitan joulu pöytäliinan ja otan joulukirkon esille.
-Voi tuosta joulukirkosta tulikin kamalan pelottava tarina mieleen, olenkohan sen jo joskus kertonut... hmmm... kerron sen kuitenkin taas!

Elikkäs tämä tapahtui joskus reipas vuosi sitten. Oli ihan normaali arki aamu. Mies oli lähtenyt aikaisin töihin ja mä jäin vielä jatkamaan unia. kello oli jotain ennen seitsemää kun heräsin kun kännykkä pilpatti. Vielä oli pimeää, niin hetki meni kun etsin kännykkää sängynvierestä. Ihmettelin siinä sitten hetken, mutta hoksasin, ettei se ollut kännykkä joka pilpatti ja aloin kuuntelemaan tarkemmin!
Hetken kun oli vain kuunnellut ja vähän enemmän heräillytkin, tunnisti pilpatuksen soittorasiaksi. -Mutta eihän minulla ole soittorasiaa!!!
Sitten piti alkaa kuuntelemaan tarkemmin.... ja tunnistin laulun "...joulu yö juhla yö..." se oli pelottavaa.
Sitten lähdin seuraamaan mistä ihmeestä ääni tulee, ja seurasin äänen vaatekaappiin, siellä alimmalle hyllylle, muovipussiin, ja sieltä pahvilaatikkoon, ja siellä oli Joulukirkko, jonka olin pienenä saanut mummolta lahjaksi! Rikkihän se oli mennyt jo n. kymmenen vuotta sitten, mutta enpä ollut raskinut poiskaan heittää. Mutta sinä aamuna se kirkko heräsi henkiin. Vähän myöhemmin se lopettii soittamisen, mutta on toiminut sitten taas kiltisti sen jälkeen.

Mutta arvatkaa vain kuinka kamalaa oli herätä aamulla siihen kun pölyinen kirkko alkaa soimaan... spooky!

Voi Omppu, olen niin pahoillani! =( *lohturutistus*

En ole taas vähään aikaan ehtinyt linjoille. Ulkonäkömielikuvia olitte listanneet. Tässä tulee meikäläisen faktat: Olen 175 cm pitkä. Silmälasit on, silmät on sinivihreät. Tukka on lyhyt ja melko vaalea tummemmin raidoin. En todellakaan ole reipas ja aikaansaava!(kukahan sen kirjoitti...) =D Väreistä ehdoton lemppari on sininen, mutta olen vähitellen alkanut "nähdä" myös muita värejä. Pukeutumistyyli on käytännöllinen.

Anteeksi etten ehdi tämän enempää kommentoimaan. En ehtinyt edes lukea kaikkia viestejä läpi. Tuntuu ettei nykyään ehdi enää mitään... Nyt on pakko mennä syömään jotain. Maha murisee niin että naapuriin asti kuuluu.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Voi ei, olipa surullisia uutisia täällä odottamassa. :( :( :( Suuren suuret osanottohalit meidän urhealle Ompulle! *rutistaa lujaa ja silittää hiuksia lohduttavasti* Me ollaan tosiaan täällä sun tukena AINA, muista se! Ja toivottavasti saat pian tukea myös mieheltäsi. Ehkäpä muut ovat oikeassa arvellessaan, ettei hän ollut oikein vielä sisäistänyt asiaa tai oli vain nii lukossa, ettei kyennyt paremmin ilmaisemaan tunteitaan. Sulla on kyllä Omppu kultainen poika! Toivottavasti hän saa vielä joskus ikioman pikkusisaruksen!

Jaahas jaahas, täällä on alettu paljastamaan totuuksia ulkonäöstä;) Kiitti muuten Meiramille, kun jaksoit tuolla tavalla koota kaikki vastaukset hienosti yhteen! Sun luonteenpiirteisiin voisi lisätä nyt myös adjektiivit "järjestelmällinen" ja "ahkera"! :) Tässä siis vielä teidän arvaukset musta:

PP: lyhkäset hiukset, kuparinen sävy, vihreät silmät...
PP: muuten sama kuin edellä, mutta pitkät hiukset, olkapäiden yli
PP: lyhyt, sellaset aika räväkät hiukset, jossa mustaa ja kirkkaanpunasia raitoja. Ja sitten todella vihreet silmät.

Elikä mulla on siis punaiseksi värjätyt luonnonkiharat hiukset, jotka yltää suunnilleen lapaluihin. Ne on leikattu silleen kerroksittain, et osa on pidempiä kuin toiset. Kaikkien vankasta käsityksestä huolimatta mulla on siniset silmät! Niissä on sellanen hassu keltanen rinkula sen mustan osan ympärillä. Olen tosi lyhyt, vain 160cm! (Me ollaan miehen kanssa hauskannäkönen pari, kun se on 196cm!) Käytän aika värikkäitä vaatteita, nytkin mulla on sellanen okranvärinen neule ja punaiset olohousut. Töissä oon farkuissa, joskus farkkuhameessa. Tykkään neuleista ja yksinkertaisista trikoopaidoista, värit laidasta laitaan. Siinäpä sitä olikin eli olitte aika hyvin arvailleet:)

Mikäs tilanne Viivillä on? Vieläkö täti pysyy poissa? Kovasti peukut on yhä pystyssä täällä!:)

Hui, olipas kammottava tuo Meiramin joulukirkkojuttu! Jotenkin yliluonnollinen! Mut itse ainakin uskon jonkinasteiseen yliluonnollisuuteen... Ehkäpä sun mummo halusi sanoa sulle jotakin sen kirkon avulla?

Tikru on tosiaan kadonnut? Mikä mahtaa olla tilanne? HUHUU???

Mulla on menossa kp26. Ja olo on yhä sellanen, et täti hyökkää hetkenä minä hyvänsä. Plääh.

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille ja Ompulle vielä erityishalitus!