Heipparallaa!
Jokos Meirami sait viime yön nukuttua kunnolla vai menikö taas heräilyksi? Hihii, taitaa kroppa valmistautua yöheräämisiin!!

Ihania kommentteja sun mieheltä! Toivottavasti plussajuna poimii sut pian kyytiin, kun ootte molemmat niin vauvakuumeisia!
ItsenäisyyspäiväG: Ei käydä haudoilla, kun täällä ei ole tuttuja haudattuna. Eikä kyllä muutenkaan oo kuulunut itsenäisyyspäivän perinteisiin, jouluna sitten. Nyt varmaan ollaan ihan kotosalla ja nautitaan yhteisestä vapaapäivästä, tehdään hyvää ruokaa ja katsellaan linnan juhlia kotisohvalta.
PP:llä sitten eka työpäivä takana, onnea

Osuiko sun luokkaan kauhukakaroita? Kyllä se siitä alkaa sujumaan, kun oppilaat tulee tutummiksi ja pääset kiinni rutiineihin! Jokos muuten alkaa yritys tuntumaan todellisemmalta kun menkat loppuu? Niin, saitkos sen gynen jo varattua, mistä puhuit että pitäis käydä ennen yrityksen alkua? (sori jos on mennyt ohi...)
Oih, Viivi on varannut jo ekan ultran! Ihanaa! Toivotaan, että masussa näkyy ja kuuluu silloin pikkuinen sydän, ja miksei näkyisi

Onko alkanut tulemaan enemmän raskausoireita, vai ootko saanut vielä nauttia hyvistä voinneista? Toivottavasti pysyt hyvävointisena ja pystyt nauttimaan kaikista jouluherkuista
Hyvä Thelma, jos tilasit jouluksi lunta ja pakkasta! Sitä todella kaivataan täälläkin... En yhtään pääse joulufiiliksiin, vaikka leivoin jo pipareitakin ja jouluvalot on ikkunoissa

No, onneks vielä reilut pari viikkoa aikaa...
Ja nyt seuraa taas GALLUP:
Ootteko ikinä kyselleet ennustajilta tulevista lapsista tai muuten tehneet jotain omia ennustuksia (esim. sellainen sormuksen heiluttelu)? Te varmaaan pidätte mua nyt ihan kahjona, mutta mä lähetin just sähköpostia sellaiselle Madam Mammalle, josta luin netistä! Sen pitäis kuulemma ennustaa tulevia lapsia ilmaiseksi. Eipä tuota voi kovin vakavasti ottaa, mutta kaikkea pitää näköjään kokeilla

. Ja sitä sormustestiäkin oon kokeillut, ennusti muistaakseni 3-4 lasta (hui!) alkaen pojalla. Silleen jännä, että se näytti just samat myös miehelle... En sitäkään uskalla kovin vakavasti ottaa, mutta aika jännä tulos silti.
Juu, nyt taidan painua taas gradun kimppuun ja lopettaa tuollaiset madam mammojen googlettamiset! Eilen muuten tapasin graduohjaajan, ja sain hyvää tsemppiä eteenpäin. Jospa se tästä... Mukavat päivän jatkot wab-siskoille!!