Wish a Baby 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Viivi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, kyllä mäkin luotan siihen, että lopulta saadaan joku kompromissi tehtyä siinä nimiasiassa sitten KUN sen aika on. (todellakin KUN :) )
Tunti vielä olis töitä... Tosin viimeisen tunnin ajan on aina eniten hommaa, kun pitää sulkea paikkoja, joten eiköhän se tässä suju. Kivaa kuitenkin kun sain juttuseuraa päiväksi :)

Elossa ollaan.. eilinen meni kyllä ihan täysin maatessa ja nukkuessa. Poika pysyi mummolassa ja iltapäivällä vasta tuli kotiin, tai alkuillasta oikeestaan.

Oli ihan hauskaa, vaikka tulikin oltua aika seilissä.. Enpä muistakaan, koska viimeks olisin ollut yhtä rento :). En kyllä varmasti ottanut paljookaan, muutaman vinkkulasillisen ja yhden paukun, mutta ehkä se oli se jännitystila ja viime aikaiset tapahtumat, jotka edesauttoivat pään sekoittumista. Oli oikein kivat keskustelut esimiehen kanssa, hän kertoi, että hänen vaimonsa sai kaks keskenmenoa (no ei tietysti mikään kiva aihe sinänsä..), ennen kuin onnistuivat. Muutenkin pomo avautui omista asioistaan ihan kivasti. Niin, hän on siis mua vuoden vanhempi, että siks varmaan. Ja muutenkin, heti nähtyämme kysyi, että miten mä jaksan ja onko kaikki hyvin. Hmm, noihan on just niitä sanoja, jotka olis halunnut kuulla omalta mieheltään.. Mutta että siis, teki todella hyvää. Ainoo vaan, että mulla oli yks todella innokas piirittäjä, hän piiritti mua jo vuosi sitten ja nyt ikäänkuin jatkoi siitä mihin sillon jäätiin. Mitään ei siis tapahtunut, ei kuulu meikäläisen toimintatapoihin, mutta tarjolla olis kyllä ollut ja rupes vähän rassaamaan jossain vaiheessa.

Keiju, älä murehdi niitä kystia, pääasia, että pääset tutkimuksiin! Tunne iloa siitä, että et luottanut siihen ekaan lääkärikäyntiin, vaan hakeuduit toiselle lääkärille. Kaikki kyllä järjestyy ihan varmasti parhain päin! On kyllä totta, että tieto lisää tuskaa, ja siks vois olla ihan hyvä olla lukematta nyt kauheesti juttuja niistä, ennen kuin saat tarkempaa tietoa omasta tapauksestasi. Itehän olisinkin itse rauhallisuus vastaavassa tilanteessa... :I

Nyt muakin alkoi jännittämään, että missä Tikru on, vai onko multa mennyt hänen kuulumisensa ohi..??

Pitäis yrittää raahautua lahjaostoksillekin tästä vielä.. mies ei ollut kauheen innostunut ajatuksesta, mutta itestä tuntuu, että pitäis saada pois päiväjärjestyksestä. Meillä on meinaan poika hirveessä räkätaudissa ja tottahan se mullekin tulee.. varmaan ens viikonloppuna parhaimmillaan!

Mukavaa sunnuntain jatkoa tytöt!

Sunnuntaita!

Juu, suosittelen kaikille mopin ja imurin ottamista mukaan jouluostoksille. Kummasti tulee ympärille tilaa kulkea ja tutkia tavaroita. =D =D No, vielä jäi paljon ostamatta, joten ehkä imuri ja moppi pääsee toistekin shoppailukavereiksi...

Äsken kävin saattamassa kaverin junalle. Tulipa tämän päivän ulkoilut hoidettua samalla. Vettä sataa, ulkona ruoho viheriöi ja on muutenkin tosi talvista. Siitä huolimatta kuuntelen täällä jouluradiota (http://www.jouluradio.fi/) ja poltan kynttilöitä. Yritän päästä joulutunnelmaan vaikka väkisin...

Minä tai siis me haluasimme myös 2-3 lasta. Mies sanoo, että niiden pitää mahtua normaaliin autoon. :) Mun puolen suvussa ei ole mitään perinnenimiä, mutta miehen puolella on ainakin yksi. Ja se on mun mielestä ihan kiva (ei siis mikään Nyyrikki tms.) ja voisin antaa sen toiseksi nimeksi meidän lapselle.

Niin, mitäs Tikrulle kuuluu?

Sunnuntaita!

Kiva että Ompulla oli mukavaa pikkujouluissa! Sun esimies kuulostaa mukavalle ihmiselle.
Mä en ole myöskään vieläkään ostanut yhtään joululahjaa... no vielähän tässä kerkeää...

Pitäis leipoa pipareita ja joulu torttuja niin sais luotua sitä joulufiilistä... piparien tuoksu on niin ihanan jouluinen!

Jotenkin ihan tyhjä pää... Viime yönä heräsin taas kymmentävaille viis!!! Mies ollu omilla reissuillaan tämän viikonlopun, niin ei ilmeisesti osaa enää yksin nukkua kunnon yöunia... Palaan myöhemmin takaisin, jos vaikka ois kehitellyt jo jotain kirjoiteltavaakin ;)

kp22

Sunnuntaita kaikille!

Tätä se nyt vissiin sit on, että sunnuntainakin on pakko miettiä työjuttuja. Mulla alkaa huomenna työt sen oman luokan kanssa ja tänään pitää suunnitella huomisen tunnit. Plääh. Jännittää aika paljon huominen... Tuntuu niin nololta, kun joudun kyselemään muilta opeilta hirmuisesti kokoajan kaikkea. Ja pelkään, että unohdan viedä lapset johonkin juhlaharkkoihin tai jotain vastaavaa... APUA!

Hih, hyvä että Riikalla oli mukavat shoppailut imurin ja mopin kanssa! Olin eilen itsekin kaupungilla ja sinäkös se olitkin, joka siellä herätti kummastusta outoine shoppailukavereineen?! :)

Ompulla kuulostaa olleen mukavat juhlat! :) Ja se on kyllä kiva, jos esimiehen kanssa pystyy juttelemaan noin henkilökohtaisista asioista ja noin rennosti! Jokos miehesi on yhtään lohdutellut tai osoittanut inhimillistymisen merkkejä?

Meiramilla alkaa pian olla jännät hetket käsillä... :) Jospa noi sun yöheräämiset enteilee jo jotain? Oi, pipareita pitäis kyllä paistaa! Jospa siitä tulisi jouluisempi mieli. Mulla ei oo ainakaan yhtä joulufiilistä vielä, kun tuo sää on tuollainen. :(

Kp4 menossa ja vuoto alkaa olla hiipumassa. Tuntuu, ettei oo oikein vieläkään sisäistänyt sitä, että eka yrityskierto on menossa. Ehkäpä sen tajuaa kunnolla sit oviksen aikoihin...?

Mutta nyt pitää lähteä kauppaan, töihin pitäis leipoa jotain ekan päivän kunniaksi. Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Oi, unohdin vastata noihin gallupeihin. Elikäs haluaisin myös sen 2 tai 3 lasta. Mies puhuu aina vain kahdesta lapsesta ja on varma, että ensin tulee poika ja sitten tyttö. Musta itestä tuntuu, et jos joskus saadaan ne kaksi lasta, niin saatan haluta hieman vanhempana vielä sen iltatähden...;) Ei nyt ehkä ihan niinkuin Salkkareitten Paula, mut kuitenkin. ;) Kummankaan suvussa ei ole nimiä, jotka pitäis antaa eteenpäin. Mut jos saamme tytön, niin haluan antaa hänelle toiseksi nimeksi mummoni nimen. Ja miehellä on sen verran erikoinen nimi, että sen hän haluaisi antaa pojalle toiseksi nimeksi.

Heipsan taas!

Arvatkaas mitä!!! Mäpä saan sen joulun vapaaksi, ja lähetään sitten perjantai iltana kohti pohjoista :) jeee! Oon kyllä ihan täpinöissäni!

>>>-------------ja taas se menee----------->>>

Sunnuntai-tervehdys täältäkin!

Kiva kuulla, että Ompun juhlinta onnistui! Joskus on hyvä vähän nollata tilannetta ;) Aika hienosti pystyit pomon (ja vielä mies!) kanssa jutskaamaan henk. koht. jutuista! Hän siis ilmeisesti tiesi jo raskaudestasi..? Niin no, tietty kun olit saikullakin.. *tyhmä minä* Oma miehesikö on vielä hiljaista poikaa km:n suhteen? Toivottavasti saatte asiat juteltua vielä hänenkin kanssaan!

Heh, persoonalliset shoppailukaverit Riikalla! Pitäisköhän harkita itsekin.. ;) Hyvä jos teillä suvun perintönimi on ihan ok, sillä eräällä kaverillani miehen suvussa kulki kaksi perintönimeä, joista toinen oli ihan tavallinen, mutta toinen just tyyliin Nyyrikki ja Yrjö. Ja just heidän lapselleen olisi ollut vuorossa se kamala nimi (hyvä ja kamala nimi siis vuorottelivat sukupolvittain). He kuitenkin erosivat, joten kaverini riesaksi tämä kamala nimi ei onneksi päätynyt :) Mä kyllä boikotoisin sukuperinteitä, enkä antaisi lapselleni sellaista nimeä mistä en itse pitäisi...

PP:lle tsempit ensimmäiseen työpäivään! *antaa kamulle hellän onnenpotkun* Kyllä se hyvin menee ja suunnittelukin alkaa varmasti pian sujumaan rutiinilla. Nyt on kyllä paha aika aloittaa työt, kun on kaikkea joulujuhlahässäkkää, mutta kyllä se siitä lähtee. Ja pian pääsette tositoimiin myös vauvaprojektissa, jee =) Kyllä sekin varmasti konkretisoituu, kun täti lähtee ja pääsette makkariin puuhailemaan ilman kumiukkoja!!

).( Mä täällä jännitän, että tuleeko taas jotain välivuotoja... :s Edellisissä kierrossa ne alkoi kp 14-15 ja nyt on menossa kp 15. Nyt on lähestyvän oviksen tuntemuksia, mutta niin oli edellisissä kierroissakin just ennen niitä välivuotoja. Toivottavasti ei tulisi... Oon nyt jotenkin selvinnyt pahimmasta alkujärkytyksestä niiden kystien suhteen. (joo, ja yritän olla puhumatta niistä täällä koko ajan ;) ) Jatketaan niinkuin ennenkin ja odotellaan tutkimusaikaa. Yritän malttaa mieleni oviksen tikuttelun suhteen, mutta lämpöjen mittauksesta on tullut niin rutiinia, että siitä en kyllä luovu! :p

Meiramille peukut, että yöheräily olisi OIRE! Ens viikko jännätäänkin sit sua! bd bd

Mä muuten sanoin eilen miehelle, että ei ole enää yhtään sellainen olo, että haluaisin nähdä pieniä vauvoja (siis käydä kylässä katsomassa kavereiden vauvoja). Ja muutenkin puraisen pään poikki siltä joka uskaltautuu meiltä vauvauutisia utelemaan. Että tähän pisteeseen on tultu 5 kk:n yrittämisen jälkeen... :/

Leppoisaa sunnuntain jatkoa, kerätään voimia uuteen viikkoon :)

Oi, ihanaa Meirami, että sait joulun vapaaksi!! Mä en osaisi kuvitellakaan olevani joulun töissä! Opiskeluaikana on tottunut pitkiin joululomiin, joten onneksi ne on taattuja myös tulevassa työssä =D

Maanantaita!

Moniko joutuu olemaan tällä viikolla kaikki neljä päivää töissä, vai saatteko vapaaksi joitakin päiviä? Itse joudun täällä olemaan ihan täydet päivät..

Mulla oli perjantaina tosi pahasti flussa päällä; meinasin jo hermostua, kun ei viikonloppuna ehdi sairastella, mutta onneksi pahin meni ohi. Olin koko viikonlopun shoppailemassa - en tosin niin persoonallisessa seurassa kuin Riikka :)

Hyvä, Meirami, että sait joulun vapaaksi! Toivotaan parasta noiden sun oireiden perusteella!! Ajatella, Viivillä on suuri päivä elokuussa, wau!

Meillä ei ole ajatuksissa kuin yksi lapsi, mutta paha sitä on sanoa, kuinka monta niitä sitten loppujen lopuksi haluaa...

Morjenttes!

Meirami oli saanut joulun vapaaksi, hyvähyvä:) Niin ja peukutukset, että heräily tosiaan on SE oire!!!

Ja Ompun pikkujoulut menneet mukavasti. Tosi ihanalta kuulostaa tuo sinun pomosi, mutta vähän vähemmän ihanalta se innokas piirittäjä;D

Toivottavasti Keiju vältyt välivuodoilta! Eikä haittaa vaikka 24/7 jauhaisit kystista täällä. Saa kirjotella asiasta, joka mieltä painaa!

Toivottavasti Hilman flunssa rupee helpottamaan! Kyllä mä ainakin joudun oleen ma-ti ja to-pe töissä:( et vaan keskiviikko on vapaata ja silloin teen juolulaatikot ja muita joulujuttuja, kivaa tuntuu sit taas joulu olevan vielä lähempänä:)

Lasten lukumäärään.... mä haluisin kaks, ja legendaarisesti tytön ja pojan:) Mutta kun nyt sais edes sen ensimmäisen niin olisin tyytyväinen. Ärsyttää vaan kun joutuu vuoden yrittää, vaikka tietää että on selkeesti vikaa eikä tuu ilman apuja raskaaksi. Mun l-vaihe jää nytkin alle 10 päivää, että ei kovin hyvää lupaa:( En sitten tiedä auttaako nuo luget tai mitä tähän vaivaan yleensä ihmisille syötetään. No, maaliskuussa varaan jo ajan niin sitten ollaan varmasti paljon viisaampia asian suhteen:)

Juuh, jos jatkais hetkeksi töitä!

Plussia tytöt!

Se on sitten tytöt maanantai taas...

Hilmalle parantavia tuulia flunssan suhteen! Toivottavasti jo helpottaa :) Mä oon vain kaks päivää töissä tällä viikolla, mutta mulla onkin tää osa-aikatyö...

Thelma: Jos oot selkeesti bongannut sen lyhyen l-vaiheen, niin käy ihmeessä lääkärissä edes kokeilemassa! Kyllä varmaan ihan tk-lääkärikin voi kirjoittaa jotain keltarauhashormoneita, joita siihen vaivaan yleensä määrätään. Ehkä sulle sattuis niin ihana lääkäri, että ei "kieltäytyisi" hoitamasta, vaikka ei olekaan vielä vuosi täynnä. Ja joka paikassa sanotaan, että lääkäriin voi mennä jo alle vuodenkin yrityksen jälkeen, jos on esim. kierto-ongelmia, ja sitähän tuo lyhyt l-vaihe on. Aina kannattaa yrittää! Joko muuten sylkitesti on näyttänyt lähestyvää ovista?

Hei Saana, kiva kun löytyi kohtalotoveri :) (vaikka sulla onkin vasta epäily..) Ei mun kystat ole juurikaan oireilleen. Viime kierrossa oli ovulaatiosta menkkoihin sellaista outoa kipua just sillä puolella mistä ne kystatkin löytyi. Johtui siis luultavasti niistä, vaikka silloin luulin sen olevan vain jotain oviksen jälkitilaa... Onko sulla ollut oireita, vai miksi sitä alettiin epäillä? Tule sit kertomaan, mitä ultran jälkeen sanottiin! Oliko kystia vai jotain muuta, ja miten jatkossa toimitaan. Minäkin odottelen aikaa jatkotutkimuksiin...

Mites muiden viikko on lähtenyt käyntiin? Tulkaapas päivittämään kuulumisia!

Keiju, munasarjojen kohdalla tuntuu jomotusta ja vihlontaa. Lääkäri paineli niitä, niin seuraavan päivän makasin vaan kun koski niin paljon. Sanoi vaan, että vois olla kystia ja laittoi eteenpäin. Että saa nähdä onko ne niitä.. Juu, tulen kertomaan :)

Maanantaita :)

Ompas ollut rauhallista...

Mä joudun oleen itseasiassa viitenä päivänä töissä, eli oon ma, ti, to, pe ja su töissä, tuo keskiviikko ja sitten lauantai on vapaat.

Vai on se Hilma ollut flunssaisena shoppailemassa, onneksi olet kuitenkin paranemaan päin?!

Ja ehdottomasti Keiju saat kirjoitella kystista täällä niin paljon kuin asiaa vain riittää! Helpottaa varmasti vähän oloa kun voi jakaa asioita jonkun kanssa, aina kun siltä tuntuu!

Thelmalle vielä, että olen Keijun kanssa samoilla linjoilla, että mun mielestä vois ihan hyvin soitella lääkärille, ja varailla aikaa ja ainakin kysellä mitä se suosittelis tuohon lyhyeen l-vaiheeseen...

Yö raportti: nyt heräsin ensimmäisen kerran vasta hiukan ennen viittä. Saas nähdä meneekö ens yö jo ihan normaalisti, kun saa kullan taas kainaloon.
Se kotiutui aamulla reissultaan ja oli ihana, kun heti varovasti kysäs, että onko musta jo tulossa äiti. Vastasin sille, että eihän sitä vielä voi tietää. Siihen se sitten kysyi, että onko ollut ees mitään sellasia oireita mistä vois päätellä jo nyt :)
Oi kun herttaista :´)

Onko teillä mitään itsenäisyyspäivä suunnitelmia? Onko teillä tapana käydä hautausmaalla?

Me ei olla nyt täällä käyty, kun ei ole ketään tuttuja täällä haudattuna, niin ei sitten ole vain tullut lähdettyä.

meirami kp 23 ja oireita odotellessa ;)

Huh ja puh! Eka työpäivä 1.luokassa takana ja pää on kyllä kohtuullisen pyörällä. Tuntuu, et asiaa tulee ihan liikaa joka tuutista ja keskusprosessori alkaa olla ylikuormitettu. Mutta jospa se tästä. Ainakin luulis, et asiat helpottuu kokoajan, kun pääsee tutuksi oppilaiden kanssa ja oppii muutenkin talon tavat. Tänään hieman kohelsin, kun kirjoitin epähuomiossa permanenttitussilla tussitauluun... Gulp! Onneksi sen sai pois tavallisella pyyhekumilla!

No mutta sitten asiaan. Thelma, komppaan muita siinä, et ihan hyvinhän voisit käydä kyselemässä jotain troppia siihen lyhyeen l-vaiheeseen. Musta tässä ketjussa moni on saanut esim. luget tai terot avuksi, jos kierto on heitellyt vaikka yritystä ei ole ollutkaan vuotta takana. :)

Keiju, ei muakaan haittaa sun kystajutut! mehän ollaan just sitä varten, et autetaan mieltä painavissa asioissa ja meillehän niitä pitääkin vuodattaa! :) *rutistaa kamua ja vaatii, että tämä kertoo aina huolensa meille wab-siskoille*

Meirami, voi että kun sun mies on IHKU! ;) Se taitaa tosiaan jo odotella perheenlisäystä pikapuolin... :) Toivottavasti saatte pian ihania uutisia! Alan jo nyt pitää peukkuja sulle, et se plussa sieltä tärähtäis ja saisitte r-testiin suloisen jouluyllätyksen jo hieman etuajassa:)

Voi Hilma, kurjaa et sulla on täys viikko! :( Koita jaksaa, ajattele vaikka niitä tilille kilahtavia euroja, mistä me muut jäädään paitsi;) Mulla on keskiviikko vapaa ja luonnollisesti myös viikonloppu. Opetushomma on siitä kivaa, et juuri koskaan ei oo ilta- tai viikonlopputöitä.

ON: Kp5 ja tuhruttelee yhä. Ei muuta mainittavaa... Paitsi et lämmöt on nyt olleet suunnilleen 36,2 eli taitaa mulla olla aika alhainen normaalilämpö? Ei se ihme, kun joskus on ollu tosi kuumeinen olo ja mittari on näyttäny vaan 36,8.

Nyt syömään, mahalaukku on selkärangassa kiinni! Jaiks!

Auts, unohtu itsenäisyyspäiväG: Ajateltiin paistaa pipareita, nam! Sit me ollaan aina katottu linnanjuhlat ja syöty itsekin jotain hyvää ruokaa. Hautausmaalla tuskin tulee käytyä, kun ei ole sukulaisia ja tuttuja täällä haudattuna.

Noniin!
Onnea PP ekasta työpäivästä oman luokan kanssa!! Siitä se lähtee :)
Sulla kyllä on aika matala tuo lämpö. Että ei ihme jos se 36.8 tuntuu jo kuumeiselle.
Mulla normaali lämpö on jotain 36.5 vähän pyörii molemmin puolin.

Voi että mullon taas tylsää :( plaah...
pitää koittaa keksiä jotain hauskaa toimintaa...

Moikkamoi, tytöt!

Hieno juttu, että Meirami sait joulun vapaaksi!!! Nyt saatte nauttia pyhistä kaikessa rauhassa! :)

PP:llä eka päivä takana, eikä tainnut olla mitään sellasia kauhukakaroita omassa porukassa kuin mitä oli ylemmissä luokissa!? Kyllä se siitä lähtee sujumaan kun pääsette tutustumaan toisiinne ja kunnolla vauhtiin toiminnassa. Uskon, että tuntuu kaoottiselta näin joulun alla, kun musta tuntuu siltä, vaikka oon samaa porukkaa vetäny kesästä asti!
Teillä ainakin on sitten valkea joulu kun menette Lappiin! *huokailee kateellisena*
Mä olen niiin kyllästyny tähän jatkuvaan sateeseen ja synkkyyteen. Tänään tais palaa katuvalotkin koko päivän kun oli niin pimeää...

Keiju oli päättäny jatkaa yrittämistä jokatapauksessa. Rohkeasti vaan, kyllä mäkin uskon että luonto pitää huolen siitä, ettei tärppää jos se olisi huono juttu.

Meillä on itsenäisyyspäivänä perinteisesti tapana leipoa joulupipareita mummon luona, serkukset keskenään. Perinteestä pidetään kiinni tänäkin vuonna, mummokin pääsee sairaalasta kotiin sinä päivänä! :) Mulla on vapaata vaan tuo keskiviikko, mutta mukavasti sekin keventää työviikkoa.

Pöllytelkää ahkerasti kynttilän tunnelmallisessa valossa! ;)

Meirami ja Sara: bd bd bd bd bd bd :) Tulkaahan nopsasti perässä tuonne plussapuolelle, siellä on ihan liian hiljaista!!!
Mulla on varhaisultra 18.12. silloin selviää, onko massussa elämää! Millään en malttaisi odottaa!

PS. Mintulla tuolla toisella puolella oli hyvä idea: kerää kaikki omat kirjoitukset täältä WAB:stä yhteen, niin siitä tulee kiva haaveilu- ja raskausajan päiväkirja!
Mä tein jo niin ja nyt mulla on yli 80 sivun tiedosto Wordissä... ;)

Haleja kaikille! Viivi rv 5+3

Iltaa!
Kiitos kaikille rohkaisusta lekurille menon suhteen jo tässä vaiheessa. Pitää kyllä soittaa jo tuossa joulun jälkeen. Saa kattoo mikkä fiilikset on sitten. On tää kyllä turhauttavaa. Keiju oli kyselly ovistestistä ja ihan kun olis pikkuse muuttunut se koostumus oviksen suuntaan, ei siis kyllä vielä ovista näyttänyt. Mä mittailen niitä lämpöjäkin niin voi varmaan niistäkin sitten päätellä jotain.

Pp:llä oli ollut ilmeisesti värikäs työpäivä oman luokan kanssa. Kyllä se siitä lähtee lutviutumaan ku tavat ja ihmiset tulee tutuiksi!!!On kyllä alhanen tuo lämpö, mutta ei siitä onneks mitään haittaakaan ole. Mut tosin ymmärrettävää jos tuntuu kuumeiseltä 36,8:)

Meiramin miehellä ihanat kommentit. Teillä taitaa olla molemmilla yhtä kova vauvakuume:D Toivottavasti nuo yöheräilyt tietää plussaa bd bd bd bd bd

Onkos täällä pysytty lämpöjenmittailukerhossa? Ite oon muistanut, toivottavasti muistan huomennakin.

Viivinkaa samoilla fiiliksillä. Niin ottaa päähän tää jatkuva sade, sumu, usva, tihkutus mikälie. Ja aamulla kun menee töihin on pilkkopimeetä ja kun lähtee töistä niin on taas pimeetä. Joskus 4 aikaa tuntuu, et kello on varmaan 10 eikä saa sit mitää aikaseks koko iltana:(

Mä oon kyllä kirjottanut joulupukille ja tilannut jouluksi lunta, sekä tietenkin plussajunan meidän ketjuun!!!

Hyvää yötä, tää menee nyt koisiin!

Huomenta!

Pp:lle tsemppiä oman luokan kanssa! Eiköhän homma siitä lähde sujumaan. Alussa kaikki ovat kai enemmän tai vähemmän pihalla, kun uuteen työpaikkaan menevät.

Meiramin mies on kyllä tosi ihku. =) Toivottavasti yöheräilyt tosiaan on SE oire. bd bd

Tämä vallitseva sää on kyllä todella syvältä. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Koko tämän viikon taitaa olla samanlaista syheröä, mikäli ennusteisiin on uskominen. :(

Meillä ei ole mitään itsenäisyyspäivän perinteitä. Paitsi paraati katsotaan telkkarista. :) Ja linnan juhlat tietysti. Jos jaksaisi, voisi leipoa pipareita. En ole koskaan ennen leiponut niitä omassa kodissa. Taikinaa en sentään tee itse, pakastealtaan versio saa kelvata. Opiskelupaikkakunnalla tuli kerran käytyä soihtukulkueessa. Se oli ihan mukava ja tunnelmallinen kokemus.

Viivi, kiva kun kävit moikkaamassa! Tuo onkin hyvä ajatus kerätä kaikki haaveilu- ja odotusajan merkinnnät itselle talteen. Taidankin matkia ja kerätä omat haaveiluni kasaan.

Nyt ulkona on jo melkein valoisaa, joten taidan hilpaista jouluostoksille. Piti mennä heti aamusta, mutta päätin etten lähde pimeään paarustamaan. Ihan niin kiire sinne ei vielä ole...

Mukavaa päivää kaikille!

Riikka kp 23

Heipparallaa!

Jokos Meirami sait viime yön nukuttua kunnolla vai menikö taas heräilyksi? Hihii, taitaa kroppa valmistautua yöheräämisiin!! :D Ihania kommentteja sun mieheltä! Toivottavasti plussajuna poimii sut pian kyytiin, kun ootte molemmat niin vauvakuumeisia! :)

ItsenäisyyspäiväG: Ei käydä haudoilla, kun täällä ei ole tuttuja haudattuna. Eikä kyllä muutenkaan oo kuulunut itsenäisyyspäivän perinteisiin, jouluna sitten. Nyt varmaan ollaan ihan kotosalla ja nautitaan yhteisestä vapaapäivästä, tehdään hyvää ruokaa ja katsellaan linnan juhlia kotisohvalta.

PP:llä sitten eka työpäivä takana, onnea :) Osuiko sun luokkaan kauhukakaroita? Kyllä se siitä alkaa sujumaan, kun oppilaat tulee tutummiksi ja pääset kiinni rutiineihin! Jokos muuten alkaa yritys tuntumaan todellisemmalta kun menkat loppuu? Niin, saitkos sen gynen jo varattua, mistä puhuit että pitäis käydä ennen yrityksen alkua? (sori jos on mennyt ohi...)

Oih, Viivi on varannut jo ekan ultran! Ihanaa! Toivotaan, että masussa näkyy ja kuuluu silloin pikkuinen sydän, ja miksei näkyisi :) Onko alkanut tulemaan enemmän raskausoireita, vai ootko saanut vielä nauttia hyvistä voinneista? Toivottavasti pysyt hyvävointisena ja pystyt nauttimaan kaikista jouluherkuista :D

Hyvä Thelma, jos tilasit jouluksi lunta ja pakkasta! Sitä todella kaivataan täälläkin... En yhtään pääse joulufiiliksiin, vaikka leivoin jo pipareitakin ja jouluvalot on ikkunoissa :( No, onneks vielä reilut pari viikkoa aikaa...

Ja nyt seuraa taas GALLUP:
Ootteko ikinä kyselleet ennustajilta tulevista lapsista tai muuten tehneet jotain omia ennustuksia (esim. sellainen sormuksen heiluttelu)? Te varmaaan pidätte mua nyt ihan kahjona, mutta mä lähetin just sähköpostia sellaiselle Madam Mammalle, josta luin netistä! Sen pitäis kuulemma ennustaa tulevia lapsia ilmaiseksi. Eipä tuota voi kovin vakavasti ottaa, mutta kaikkea pitää näköjään kokeilla :D. Ja sitä sormustestiäkin oon kokeillut, ennusti muistaakseni 3-4 lasta (hui!) alkaen pojalla. Silleen jännä, että se näytti just samat myös miehelle... En sitäkään uskalla kovin vakavasti ottaa, mutta aika jännä tulos silti.

Juu, nyt taidan painua taas gradun kimppuun ja lopettaa tuollaiset madam mammojen googlettamiset! Eilen muuten tapasin graduohjaajan, ja sain hyvää tsemppiä eteenpäin. Jospa se tästä... Mukavat päivän jatkot wab-siskoille!!

Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa :)

Täällä sitä taas ollaan palstailemassa!

Riikalle toivottelen mukavia shoppailuja! Toivottavasti löytyy lisää kivoja joululahjoja! Et tainnut ottaa nyt imuria mukaan?
Tuo soihtukulkue kuulostaa ihanalle...

Thelmalle peukutan pikaista ovista :)

Viiville onnitteluja ekan ultran varauksesta. Kaks viikkoa menee tosi nopsaan! Huomenna tämäkin viikko on jo puolessa välissä!

Kyllä ne mun yö heräilyt tais olla vain yksin nukumisen oireiluita, sillä nyt kun pääsi kullan kainaloon, niin nukuin kuin pieni porsas, enkä heränny kertaakaan =)
Eli oireettomana mennään kp 24

Keijukin ehti kirjoitella välissä, kun mulla meni tuon pätkän rustaamiseen jo iäisyys :)

Ennustus G: Mun täytyy tunnustaa, että olen kerran soittanut tällaseen 0700 ennustus linjaan :D Tämä täti sanoi mulle sillon, että saisin muistaakseni 4 lasta, ja kaksoset. Tosin kummankaan meidän suvussa ei ole kaksosia, joten se tais vaan tarkoittaa horoskooppia ;) Muutenkinhan mä oon aikalailla höyrähtäny kaikkeen ennustukseen, astrologiaan ym.
Olen tilaillut kaikkia syvä horoskooppeja, ja selvitellyt astrologisesti entisestä elämästä. Lisäksi mulla on kotona ne Tarot- kortit, joilla en tosin ennustaa osaa, mutta saan "apua" joissaan ongelmien ratkaisuissa ym.
Elikkäs olen vähän tämmönen yhenlainen hihhuli miekin ;)