Wish a Baby 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Viivi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta leidit!
Onnittelut Pp:lle yrityksen alkamisesta, kivaa päästä nyt todenteolla jännäileen suakin:) Mä muistin jopa tänään mitatalämmön, 36,5, jos nyt vaikka muistais jatkaakin miuttausta:)

Kiva Omppu, että ees pikkusen on pirteempi mieli:) Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa! Tuuhan kertoileen kuinka ne pikkujoulut sitten meni! Hauskoja pikkujouluja!!!

Tulkaahan linjoille!

Huomenta tytsyt!!!

Ja teillekin, ihanaa joulukuuta!!!!! -joko on eka luukku avattu?!?! =)

Tulin vain antamaan Pp:lle onnittelupotkun persuksille yrityksen alkamisen kunniaksi *ottaa vauhtia ja potkaisee hellästi kamua persauksille antamaan vauhtia plussajunan kiinniottamiseksi*

Tästä sitten se lähtee!!! Voi hitsi, ajattele, ja sä kun olit varma, ettet tänne asti pääsisi!!! *halaa kamua innoissaan*
Ja hei, noi on ihan järkeviä, varmasti kaikille tuttuja ajatuksia, kun se yritys ihan oikeasti käynnistyy.... älä murehdi!!!

Ompulle vielä lohtuhalit ikävän ystävän puolesta. Ihan ymmärrettäväähän se on, ettei jaksa innostua toisen raskaudesta ollenkaan, kun itse on läpikäymässä hirveän ikävää asiaa *halaa ja tarjoaa taasen sitä lohtusuklaata*

Syysmarja rv 15+4

Huomenta huomenta! Missäs meidän perjantaitanssit on??? *pistää jalalla koreaksi houkutellen kaikki mukaan juhlimaan viikonlopun alkamista*

Kiitos kaikille onnitteluista:) Mukava kuulla, etten ole ihan epänormaali kaikkine sekavine mietteineni. Varasin äsken ajan gynelle! Soitin eka terveyskeskukseen ja siellä olis pitäny mennä omalle lääkärille. Ja mun omalääkäri on tietenkin mies... Mulle se on kynnyskysymys ja oli sit pakko varata aika yksityiseltä. Halusin ilta-ajan naiselle enkä sit saanu aikaa kuin vasta 18.12. Aloin miettiä, et voiko papan ottamisesta olla haittaa, JOS (suuri JOS) vaikka käviskin niin, et meillä tärppäis heti tässä kuussa. (Tiedän et se on epätodennäköistä, mut kuitenkin teoriassa mahdollista) Mulla on todennäkösesti ovis 15.12. suunnilleen eli mahdollinen hedelmöittyminen olis just tapahtumassa gynepäivänä... Sanokaa te viisaammat, et voiko se saada aikaa jotain tuhoa??????

Thelma, hienoa et muistit mitata lämmöt!:) Mikäs kp sulla olikaan menossa? Sorppa tää mun dementia... Ootko tehny ihan jotain käyrää sun tuloksista vai miten laitat ne ylös? Mulla oli lämmöt tippunu tänään, JEEE! Eli kp19 saakka lämmöt oli joka aamu aina sen 36,4 ja tänä aamuna (kp2) 36,2. Ehkäpä mulla sit tosiaan on normaalia alhaisempi ruumiinlämpö?

Syysmarja, kyllä on eka luukku avattu:) Mulla on itseasiassa sellanen sievä kuvakalenterikin, jonka anoppi lähetti. Eli saan avata sekä suklaa- että kuvakalenterin luukun. Kiitos sullekin ihanista onnenpotkuista. *halaa kamua innoissaan* Toivottavasti ehtisin mukaan odottajiin ennen kuin te kaikki lähdette sieltä synnärille!

Jokos Viivi on uskaltautunut odottajiin? Pitääpä käydä vilkaisemassa. Onhan siellä ainakin Limee, joka on tosi lähellä sun viikkoja:) Millanen olo sulla on ollut? Joko on alkanut pahoinvointi tai muu järeämpi oirehdinta? Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pysyisit hyvässä kunnossa:)

Mulla on tänäänkin vapaapäivä ja aattelin käyttää sen siivoamiseen. Anoppi ja miehen täti on tulossa illalla yökylään kaukaa pohjoisesta eli pitää olla paikat kunnossa. ;) Eli imuri ja moppi kutsuu... Jotain joulujuttujakin vois laitella... Vai onko vielä liian aikaista?

Oikein ihanaa ja plussarikasta joulukuuta koko ihanaiselle ketjullemme! :)

Huomenta ja ihanaa joulukuun alkua!

Pp:lle roppakaupalla onnea yrityksen alkamisen johdosta! Toivon, että tärppää nopeasti!!

Eka joulukalenterin luukku on auki ja viikonloppu edessä! Älytön räkätauti vain vaivaa.. Duinka voi olla däin paljon däkää?!

Niin unhotuipa multa kommentoida noita Pp:n mietteitä ja voin kyllä myös lohduttaa, että normaaliltä kuulostaa. Mä olisi ennemmin huolissani jos mikään asia ei mietityttäis:) Ihan samojen asioiden kanssa oon itekin painiskellu ja vielä nytkin aina välillä. Mies tulosti mulle netistä sellasen taulukon tota lämpöjen merkkausta varten:) Vedetään aina merkki taulukkoo lämpöasteen kohdalle ja sitten yhistetään ne käyräksi. Sitte siihe merkitään koska pupuiltu ja sit oon vielä merkinnyt koska ovislimaa on ollut:) Kyllä se varmasti Pp, niin on että sul on sitten vähä alhasempi ruumiinlämpö kun se nyt kuitenkin o selkeesti laskenut tätin vieraillessa:)

Ai niin, mä oon unohtanut se joulukalenterin. Nyt kipinkapin kauppaan. *tahtoo suklaakalenterin*

Plussaista joulukuuta kaikille!!!!

(eek =ei ehdi kirjautua)

Perjantaita! *tanssii niin että lahkeet lepattaa*

Pp, onnittelut yrityksen alkamisesta! Niin se vaan tämäkin päivä koitti, vaikka odotus tuntuikin pitkältä. Hurjasti onnenpotkuja ja plussatuulia, toivottavasti tärppi tulee pian. Ja nuo ajatukset ja mietteet on tosiaan aivan normaaleja. Eräältä netin keskustelupalstalta luin, että joku oli yrityksen alettua joutunut "pikku" paniikkiin ja rynnännyt apteekkiin hakemaan jälkiehkäisypillerit. Mutta ei kuitenkaan ottanut niitä. Ihmismieli on kummallinen. :)

Minäpä olen avannut jo monta luukkua. Kalenterista siis. Löysin tuolta laatikoiden loputtomista kätköistä sellaisen kuvakalenterin, jossa eka luukku oli jo 27.11. Peräisin ilmeisesti vuodelta x, jolloin eka adventti oli tuona päivänä.

Tämä aamu on tuntunut jotenkin tosi oudolta. Pitkään mietin että mikä nyt on erilaista. Sitten tajusin, että ahaa, aurinko on nousemassa pitkästä aikaa lähes pilvettömälle taivaalle! On niin paljon valoisampaa kuin esim. eilisaamuna. Yöllä on ollut pakkasta, ja maa on vielä kuurassa. Ihanaa vaihtelua siihen ainaiseen sumutihkusyheröön.

Mullakin on tänään vapaapäivä. Kävi niin, että työt loppui (itseasiassa jo keskiviikkona). Ja mullakin menee päivä siivotessa, koska vieraita on tulossa illalla. Ei sentään appivanhemmat, vaan yksi kaveri tulee viikonlopuksi käymään. Moppi ja imuri pääsevät ulos kaapista siis täälläkin. :) Huomenna on tarkoitus mennä yhdessä jouluostoksille. (siis ei yhdessä mopin ja imurin kanssa, vaan sen kaverin...) Ahdistaa jo valmiiksi se tungos mikä tuolla kaupoilla takuuvarmasti on.

Mukavaa viikonloppua!

yy-kaa-koo--yy-kaa-koo--yy-kaa-koo
*pyörähtää pari valssia*

Jotte se ois taas PERJANTAI

Onnea PP ensimmäisen yrityskierron käynnistymisestä!!! WUHUU!! yksi jännitettävä lisää! Ja täällä peukut nousee jo peukuttamaan tätä kiertoa bd !! Ja mulla tulee nuita pelko ajatuksia vieläkin, vaikka yritystä jo tovi takana. Elikkä luokittelisin ne ihan normaaleiksi....

Ihanaa että Ompultakin irtos jo vähän hymyä! Vähän kurja tuo juttu sun kaverin kanssa, mutta hyvä että ootte saanu vähän setvittyä asiaa.

Riikalle mukavaa siivouspäivää mopin ja imurin kanssa, ja viikonloppua kaverin kanssa! Ja en mä usko että se moppi tykkäis huonoa jos ottasitte sen mukaan shoppaileen :) *naureskelee mielessään kun kuvittelee riikkaa kaupungilla moppi kourassa, ja kaveria vetämässä imuria perässä....*

ÖÖööh... mitäs muuta kaikkea täällä olikaan tapahtunut...

Mittasin huvikseni lämpöjä, illalla oli taas tuon 37.1, ja aamulla kun heräsin lämmöt oli 36.9, toisaalta vähän harmittaa kun ei oo muuten mittaillu niin ei tiedä millon nuo on noussu... ENS KIERROSSA VARMASTI MITTAAN HETI KP YKKÖSESTÄ!!! onhan tuota jo niin pitkään aikonutkin.

kp 20, eli piinaviikko on taas ihan käsin kosketeltavissa... saas nähä millon saa taas ensimmäiset oireet kehiteltyä.

Kukkuu?

Ei mulla mitään asiaa :D kunhan tulin pitään meitä ylhäällä.

Olen muuten askarrellut melkeen koko päivän lumihiutaleita :) *ilmoitus luonteinen asia*

mui mui!

Onnea PP:lle yrityksen alkuun! +++

Moppi ja imuri näyttää olevan kova sana, meilläkään en kyllä pahastuisi jos joku kaivaisi ne kaapista, alkaa nimittäin villakoirat vilistää! Pitäisi varmaan pyytää vieraita, niin sais inspistä siivoukseen.

Mulla ei oo joulukalenteria, nyyh... Olen vain liian kriittinen, enkä löytänyt mieleistä sopivaan hintaan (yli 20 euroo on vähän liikaa, sillä hinnalla olis löytynyt vaikka mitä...). En tykkää suklaasta erityiseti, joten oisin halunnut kivan kuvakalenterin.

Kp 15 tai 13, ei ollu lämmöt vielä nousseet. No, jospa ne tuosta viikonloppuna. Meirami ja Thelma, mä otan noi puheet lupauksena liittyä Mittailukerhon Säännöllisiksi Jäseniksi!!

Viikonloppuja vaan kaikille!

Pikaheippaukset!
Valmistaudun tässä lähtemään pikkujouluihin ja tekis jo ihan sikana mieli korkata joku pullo!! (= olen varmaan jo kymmeneltä takas kotona nukkumassa). Tukka on käherretty ja naama laitettu niin kuntoon kuin vain mahdollista, ja poika mummolassa leipomassa pipareita. Saas nähdä jääkö se sinne yöksi, vai löytyykö täältä poika mummon kera nukkumasta, kun tulen kotiin. Niin, ja mieheni on siis työmatkalla, joten saan ainakin nukkua leveästi.

Omaa ).( vielä sen verran, että tänään ei ole enää tullut vuotoa, eikä oikeestaan eilenkään juuri mitään. Eli kaiken kaikkiaan, selvisin todella vähällä sen keskenmenon kanssa, noin niinku fyysisesti. Ikuiset arvethan tuosta sieluun jää silti..

Oikein ihanaa perjantai-iltaa kaikille!

perjantai-tervehdykset!

Ihanaa, Omppu on valmistautumassa pikkujouluihin! Vietähän oikein hauska ilta! Hyvä jos vuoto on jo loppunut ja olo muutenkin parantunut. Eihän tuota varmaan ikinä unohtaa voi, mutta aika parantaa haavat. Kuukauden päästä saatat olla jo täydessä työn touhussa pikkukakkosen suhteen :)

PP:llä sitten alkoi yrityskierto sopivasti joulukuun alkuun. Pääset vielä jännäilemään joulun pyhinä :) Ihan normaaleilta noi sun mietteet kuulostaa. Itsellä pyörii sellaisia edelleenkin päässä, varsinkin loppukierrossa kun "totuuden hetki" lähestyy. On se raskaus ja vauva kuitenkin niin suuri muutos, että oudompaa mielestäni olisi, jos tuollaiset asiat ei yhtään mietityttäisi!Oikein paljon onnea ja +++tuulia yritykseen!!

Sara, ymmärrän hyvin ettei huvittaisi lähteä sitä vauvaa katsomaan, varsinkin kun tietää heidän yrityshistoriansa. Kyllä miehesikin sen varmaan ymmärtää. Oon huomannut itsestäni saman, että en oikein osaa iloita sellaisten ihmisten raskauksista joilla on tärpännyt suunnilleen heti tai lähes vahingossa. Tuntuu, että sellaiset just suunnittelee tyyliin "haluan vauvan heinäkuussa"... Hmph, kateellisten panettelua ;) Minäkään en nykyään ole enää niin innoissani lähdössä vauvoja katsomaan kuin ennen. Eipä niitä nyt ole juuri syntynytkään, mutta pelkään jo ensi kevättä ja kesää, jolloin parilla kaverilla olis laskettu aika... Täytyy vain toivoa, että itse olisi edes raskaana siihen mennessä... No, tulipas taas synkistelyä.

Jokos Viivillä on ilmaantunut raskausoireita? Ihan huippujuttu kyllä sun plussa, todellakin "ansaittu"! Ei mua ainakaan haittaa, vaikka tällä puolella vielä pyörisitkin ja kertoisit plussan jälkeisistä tunnelmista ja olotiloistasi meillekin. Päinvastoin :) Joko sun mies on palannut reissusta? Teille tulee varmaan ihanan onnellinen viikonlopppu :)

Ja nyt infoa lämmön mittaajille: Kyselin eilen siltä gyneltä siitä lämpöjen noususta ja ovulaatiosta. Lämpöihin se ei oikeestaan halunnut sanoa juuta eikä jaata, koska sitä ei kuulemma nykyään oikein suositella, koska se on niin epävarma. Joten hän ei halunnut kommentoida kysymystäni "riittävästä" lämmönnoususta mitenkään, koska ei itsekään oikein enää muistanut, että millainen sen lämpökäyrän tulisi olla. Ovistestit on kuulemma paljon luotettavampia. Mutta sen se sanoi, että ovulaatio voi olla myös "heikko" tai "huono", joten ehkä tällaisessa kierrossa sitten lämmötkään ei nouse kunnolla? Sehän on keltarauhanen mikä niitä lämpöjä nostaa. Tällaista analyysia tein :)

Googletin eilen vielä niistä kystista. Aika yleisiä ne tuntuu olevan. Mutta oudolta tuntuu se, että lukemani mukaan niiden usein annetaan vain olla ja seurataan tilannetta. Ja monilla niitä vain oli ja meni jatkuvasti ilman että olisi tarvinnut operoida mitenkään. Miksköhän se gyne sitten puhui, että luultavasti pitää leikata? Olikohan ne kuitenkin pahemmat mitä se antoi ymmärtää? Ääh, ei saisi miettiä liikaa, mutta minkäs teet tässä netin ihmemaailmassa :/

Oon taas viikonlopun töissä, että täällä roikun varmasti koko ajan... Toivottavasti joku muukin on linjoilla :)
Moikkamoi ja hauskat viikonloput kaikille!

Ompulle railakkaita pikkujouluja vielä toivottelen!!! Mukava kuulla, että edes se vuoto on loppunut! Kyllä se mieli siitä pikkuhiljaa kohentuu, vaikka on selvää ettei siitä koskaan kokonaan toivu!

Mä liityn kyllä MSJ:hin (mittailukerhon säännölliseksi jäseneksi)!!! Ilmoitellaan noita lämpöjä ja ilmotetaan ne toisillemme, niin ehkä se sitten tsemppaa mittaamaan joka aamu:)

Riikalle tsempit jouluostoksille! Toivottavasti saat kaikki lahjat ostettua. Jouluruuhkat on niiiiiin raivostuttavia. Ite en oo ostanu vielä yhtäkään lahjaa, tulee pian paniikki!
Vitsit mulla on töissä iltavuoro ja mä kuolen tänne! Aaaargh...noh, enää 25 minsaa:)

Ai niin, hyvää viikonloppua!

Keiju kerkes väliin:) Vai sanoi se gyne ettei lämpöjen mittailua kannata suosia. Hö, mä oon jo pikkuhiljaa ihan pihalla näistä kaikista menetelmistä, että mitä kannattaa tehä ja mitä ei. Mutta toisaalta hyvä, että saatiin vastaus tuohon et ovis voi olla ns. heikko.

Älä Keiju mieti liikaa kystia, voisko se olla vaan niin, että ne olis ollu sellasessa paikassa et ne pitäis leikata? Jos se vaikuttaisi asiaan. Netissä hetken surffailu pistää kyllä asiassa kun asiassa pään pyörälle, et ymmärrän et tuossakin asiassa huoli vaan kasvaa. Kuinkas teille oli tuon asian tutkiminen? Miten edetään? Olikos sulla uusi aika vai kuinka? (sorry en muista)

Thelma: Se gyne laittoi mulle lähetteen kätilöopiston gynepolille, joten sieltä pitäis tulla kutsu lisätutkimuksiin ihan lähiaikoina. Netistä tosiaan luin, että joillain ne kystat oli kasvanut niin suuriksi, että oli melkein kuristanut munasarjan kuolioon tai repinyt sen. Ja sit ne voi puhjeta, jolloin tulee tosi kovat kivut ja voi tulla sisäisiä verenvuotoja ja ja ja... ties mitä kauheuksia.... :O
Multa pitäis viedä netti pois etten lukisi liikaa tuollaisia!!
gyne sanoi myös, että ne voi olla myös puhkeamattomia munarakkuloita, jotka vaan on jatkaneet kasvuaan eikä puhjenneet. Mutta kai niille pitää silti tehdä jotain, jos ne ei katoa itsekseen... Sieltä ei pääse kai uusia munasoluja irtoamaan, kun ne kystat tukkii niiden tien.
Sori, ehkä teitä ei kiinnosta ihan näin yksityiskohtainen tieto :/ Mä oon taas ihan paniikissa näiden tietojeni kanssa...

Aaaaahhh, kotona:)

Kamalalta Keiju kuulostaa tuo kuvaus, et mitä kaikkee ne voi aiheuttaa!!! Mutta ei kannata kuitenkaan pelätä sitä pahinta. Onneks toisaalta tuo asia selvisi nyt ja pääset hyvissä ajoin niihin jatkotutkimuksiin! Ymmärrän kyllä paniikkisi tuon asian kanssa, mutta ika helposti sitä ite rupee vaan kuvitteleen kaikki akauheuksia kun netistä lukee. Sehän on tosiaan hyvin mahdollista, että sulla voidaan hoitaa ne helposti leikkauksella ja pääsette piankin taas jatkamaan yritystä! Koitahan olla panikoimatta liikaa, asioilla on tapana järjestyä:)

Vitsit tänään ei tuu salkkareita! Mitähän sitä tekis. Siis mitä tekis BB:hen asti koska sehän tulee jo 9:))))))))

Terve vaan, täällä edelleen... En mä voi pysyä täältä pois, kun mulle tulee teitä kaikkia kauhee ikävä! :) Kiitti, Keiju mukavista sanoista, mä pyörin täällä ainakin vähän aikaa vielä oikein mielelläni. Siis jos vaan kestätte!
Äläkä, Keiju lue enää yhtnään enempää netistä juttua niistä kystista!!! *Toruu uteliasta ystäväänsä muka-vihaisen näköisenä*

Mä kulutan tässä myös aikaa BB:n finaalia odotellessa! Paitsi että nythän alkaa extra!! Pitääkin mennä ruudun ääreen!

Olo on fyysiseti aikalailla normaali, väsyttää vaan jonkuverran. Jomotukset alavatsassa on loppuneet ja välillä pitää oikeesti käydä kurkkaamassa testitikkua vessassa, että uskon ettei se ollut unta. Tänään ei kyllä mitkään tavarat oo tuntunu pysyvän käsissä ja hermo on ollut melko huonossa vireessä...tiedä sitten mistä tuo johtuu. Mies kotiutuu vasta huomenna, en millään malttaisi odottaa!

Meiramia ja Saraa tässä nyt ilmeisesti jännätään seuraaviksi plussaajiksi!? bd bd bd *Peukuttaa ihan hulluna jo!* Ties vaikka PP tekis "syysmarjat" ja plussais heti alkuunsa!!! bd bd Mä niiiin kovasti jo odotan teistä seuraa tuonne toiselle puolelle!!!

Uskaltauduin eilen illalla ilmoittautumaan plussaporukkaan ja jopa laittamaan itseni listalle! Hui! Laskettuaika olis luultavasti 5.8. ja nyt just 5 viikkoa täynnä. Eilen kerroin hyvälle ystävälle, joka innostui kovasti (hänellä vauva 2kk). Sain heti kaikenlaista matskua kotiin luettavaksi ja tutkittavaksi! :)

Railakasta pikkujouluiltaa Ompulle, toivottavasti jaksat pitää hauskaa kaikesta huolimatta! :)

Nyt sitä BB-extraa tuijottamaan!

Helou Helou!

Eilen illalla tein tais positiivisuus harjoituksia, ja hoin ennen nukkumaan menoa, että "huomenna on hyvä päiv, huomenna on hyvä päivä" Ja tänään onkin sitten paljon pirteämpi fiilis =) Toimii siis!

Menin nukkumaan heti BB finalin jälkeen, kun oli ihan hirmu väsy. Ensimmäisen kerran heräsin kymmentä vaille neljä, ja seuraavan kerran viideltä, ja sitten vähän ennen ku kello soi. Ja silti ei väsytä.
Heh, naureskelin yöllä mielessäni, että jee, eka raskaus oire nyt tämä yöllä herääminen :D heh, lueskelin eilenköhän se oli, kun plussanneet kerto yö heräämisistä, ja hetihän minä sitten otan siitä mallia! On tuo ihmeellinen tuo ihmisen mieli :D

Keiju, mä oon tosiaan kans viikonlopun töissä, joten täällä olen roikkumassa :) alahan kömpiä linjoille sieltä ;)
Voihan se olla niiden kystien kanssa niinkin, että kun lääkäri tiesi, että vauva on haaveissa, niin ne leikataan heti pian pois, että pääsette nopeammin jatkamaan, ettei just tarviis odotella sitä, että ne puhkeaa...

Äläkä Viivi yhtään pyytele anteeksi sitä, että kirjoittelet täällä! On ihanaa, ettet hylkää meitä :) ja musta on ainakin mukava lueskella kuulumisia, ja odotella oireita :)
Mä kyllä olen vähän sitä mieltä, että tuskin tarvii mua vain jännäillä kovin kovasti ainakaan :( Sitten kun pääsee tarkempiin tutkimuksiin ja jos sieltä jotain hoitoa tulis, niin sitten sitä varmaan kärsii jo alkaa enemmän jännäileen :)

Olikos Ompulla mukavat pikkujoulut? Ja löytyikö poika ja mummo kotoa kun kotiuduit?

Kuulin tuossa jokin aika sitten, että eksä, kenen kanssa seurusteltiin seitsemän vuotta, on saamassa toisen lapsen... pöh. Niiden eka lapsi oli vahinko, elikkäs heti ekasta kerrasta tyttö tuli paksuksi, ja ne sitten jäi yhteen, ja nyt sitten tulee jo toinen... Ja mä kun luulin, että mä oisin se joka ensimmäisenä sais perheen... No sellasta se on :(

Mitäs muuta kivaa sitä keksis lauantai päivän ratoksi :D

meirami kp 21

Heiii, täällä ollaan!

Hiljaista töissä... Mietin jo, että pitäis vissiin ottaa tänne niitä gradumatskuja, niin vois käyttää ajan hyödyksi. Mutta ehkä tää palstailu on yhtä hyödyllistä =D Minkäs alan töissä sä Meirami olitkaan, kun säkin joudut aika usein viikonlopputöitä tekemään? Ei oo pakko paljastaa, jos et halua... :)

No onpas Meiramin ex-mies pistänyt töpinäksi! Kummasti sekin aina kirpaisee, kun kuulee exien vauva- tai hääuutisia tms. Vaikka ei pitäisi itseä enää liikuttaa tippaakaan! Mutta tietysti se tuntuu, jos kuitenkin oli pitkä yhteinen taival takana... *halitus* Varmasti tekin saatte pian kertoa vauvauutisia! Ja toivottuja sellaisia ;) Ehkä säkin teet "Viivit" ja plussa tulee heti lekurikäynnin jälkeen!! bd bd

Ihanaa, Viivi oli selvittänyt lasketun ajan :) Mietit niitä juomisia jossain vaiheessa (en muista oliko täällä vai plussapuolella, kun nykyään luen molempia!), niin kaupassa on myös alkoholittomia siidereitä (esim. Kopparberg) jotka on ihan samannäköisissä tölkeissä kuin alkoholillisetkin. Että niillä pystyy varmaan huijaamaan ihan hyvin! Tuskin kukaan niin tarkasti sun tölkkiä katsoo, että huomaa sen olevan 0% :) Ja voihan sen vielä kaataa lasiin. Kamalaa tosiaan tämä suomalainen juomakulttuuri, kun juomattomuutta pitää aina selitellä :)

Mitäs mieltä muuten olitte BB-voittajasta? Mun mielestä ihan oikea voitti. En nyt niin hirveästi sitä seurannut, mutta noista vaihtoehdoista se Sari oli paras. Sitä Karia mä inhosin...

Mites Ompun pikkujoulut meni? Onnistuitko löytämään iloisen juhlamielen vai toiko viinilasi surun puseroon?

Mä en tiedä oonko nyt ihan pöhkö, mutta ei me miehen kanssa aiota tätä vauvan yrittämistä keskeyttää niiden kystien selvittelyn ajaksi. Puhuttiin eilen, että jatketaan niinku tähänkin asti. Että olis se lekuri varmaan kieltänyt, jos se olis ihan katastrofi tässä tilanteessa. Ehkä raskaus ei just niiden takia onnistukaan, mutta jotenkin itsellä on parempi mieli, jos ei lopeteta yritystä. En nyt ehkä ovista tikuta ja silleen, mutta ei kyllä mitään kumejakaan oteta käyttöön. Eiköhän luonto sen hoida niin, että en tule raskaaksi, jos siitä olisi selvää haittaa. Kuulostaako ihan hullulta?

Keitäs seuraavaksi sitten jännätään? Meiramia ainakin :) Mikäs kp sulla oli ovinfiiliksiä, jos siitä vois sitten laskea tarkempaa jännäysaikataulua?

Tulihan se Keijukin linjoille :)
Ja tuohon ammatti kysymykseen, niin olen kaupan alalla. Entäs sinä?

Oviksen limojen perusteella ajoitan tuohon kp13-15, sillon oli myös oli suurimmat seksi halut. kp 16 sitten oli jo ihan "kuivaa" eikä limoja juuri ollenkaan.

Mäkään tuota BBtä en silleen seurannu, mutta kyllä se silti oli hyvä että Sari voitti =) ne kaikki "miehet" mitä siinä oli jälellä, oli jotenkin ällöjä mun mielestä... en voinu sietää ketään niistä...

Ja kyllä mäkin uskon että ois se lääkäri kieltäny sen yrittämisen sitten kokonaan, jos siitä jotain suurta haittaa ois!

Oon asiakaspalveluhommissa. Vastailen puhelimeen ja opastan ihmisiä... Ei mitään opiskelualaani liittyvää, mutta opiskelurahoja oon täällä tienaamassa. Aika tylsää, mutta helppoa :)

Joten Meiramia saadaankin sitten jännätä ens viikko :) Siitä sitten oireita kehittelemään!
Hyvä muuten tuo kommenttisi BB:n "miehistä" (siis just noi lainausmerkit!). Yhtään ei ollut munkaan makuun, eli ketään semmoista en sänkyyni ottais ;) Vähän siistimpiä ja tyylikkäämpiä mulle, kiitos!

Onkos kaikki muut jouluostoksilla tai muuten vaan vapaata viettämässä? Omppu taitaa ollakin krapulaa potemassa ;)

Eikös Viivin mies tullut tänään kotiin?
Voi niillä on varmasti ihanaa siellä :) Viivi pääsee näyttään kahta viivaa rakkalleen <3 niin ei varmaan malta tulla aivan heti palstalle

Ja Ompulla tosiaan voi olla vaikka vähän darran poikanen ;) Varalta lähettelen parantavia energioita siihen suuntaan :)

Riikalle tais tulla se kaveri käymään, ja ne on nyt käyttämässä moppia ja imuria shoppailemassa (tuo mielikuva on nyt pinttyny mun päähän...)

jaaaa... mitäs muuta täällä touhuillaan... Thelma on varppina etsimässä kans joulukalenteria...

Toivottavasti Hilman flunssa on vähän helpottanu, vai oletkohan joutunut jäämään sänkyyn potemaan.... pikaisia paranemisia toivottelen :)

Jooh... oisko mitään galluppeja/ vastaavia mielessä kellään?

Täältä tulee GALLUP!
Kuinka monta lasta teillä on toiveissa?
Meillä on kaksi tai kolme. Tyttö ja poika, ja se mahdollinen kolmas sais olla tyttö :) (tai miehen mielestä poika!) Yhteen ei haluttais lapsiluvun jäävän, ettei siitä ainokaisesta tulisi ihan pilalle hemmoteltu kakara. Tosin tällä hetkellä olisin onnellinen edes siitä yhdestä, kuten varmaan me kaikki. Mutta toiveitahan saa aina kysellä :)

Toivoisin myös 2-3 lasta, ei oikeastaan väliä, oisko tyttöjä vai poikia vai molempia. Tytölle mun ois helpompi keksiä nimiä, aika monta nimi vaihtoehtoa jo onkin keksittynä.
Tätä on varmaan myös kysytty joskus, mutta onko teillä mitään "perinne nimiä" tai mielessä jo joku tietty nimi minkä antaisitte lapselle?

Meillä ei ole mitään perinnenimiä suvussa... Oon kyl Meiramin kans samoilla linjoilla siinä, et tytölle löytyis helpommin nimi! Mutta ei meillä oo vielä valmiina mietittynä. Joskus aina heitellään ehdotuksia ilmaan puolin ja toisin, mutta ei taideta päästä niissä yhteisymmärrykseen ihan heti =D

Kyllä meilläkin vielä pientä erimielisyyttä on joidenkin nimien kohdalla, ja osa on sitten sellaisia mistä molemmat tykkää... Joten eiköhän se joku kuva mini löydy sitten kun (huom KUN) se aika on :)

Me täällä nyt ihan keijun kanssa kaksisteen höpötelllään... Moneen sulla on töitä vielä?