Helou Helou!
Eilen illalla tein tais positiivisuus harjoituksia, ja hoin ennen nukkumaan menoa, että "huomenna on hyvä päiv, huomenna on hyvä päivä" Ja tänään onkin sitten paljon pirteämpi fiilis =) Toimii siis!
Menin nukkumaan heti BB finalin jälkeen, kun oli ihan hirmu väsy. Ensimmäisen kerran heräsin kymmentä vaille neljä, ja seuraavan kerran viideltä, ja sitten vähän ennen ku kello soi. Ja silti ei väsytä.
Heh, naureskelin yöllä mielessäni, että jee, eka raskaus oire nyt tämä yöllä herääminen

heh, lueskelin eilenköhän se oli, kun plussanneet kerto yö heräämisistä, ja hetihän minä sitten otan siitä mallia! On tuo ihmeellinen tuo ihmisen mieli
Keiju, mä oon tosiaan kans viikonlopun töissä, joten täällä olen roikkumassa

alahan kömpiä linjoille sieltä
Voihan se olla niiden kystien kanssa niinkin, että kun lääkäri tiesi, että vauva on haaveissa, niin ne leikataan heti pian pois, että pääsette nopeammin jatkamaan, ettei just tarviis odotella sitä, että ne puhkeaa...
Äläkä Viivi yhtään pyytele anteeksi sitä, että kirjoittelet täällä! On ihanaa, ettet hylkää meitä

ja musta on ainakin mukava lueskella kuulumisia, ja odotella oireita

Mä kyllä olen vähän sitä mieltä, että tuskin tarvii mua vain jännäillä kovin kovasti ainakaan

Sitten kun pääsee tarkempiin tutkimuksiin ja jos sieltä jotain hoitoa tulis, niin sitten sitä varmaan kärsii jo alkaa enemmän jännäileen
Olikos Ompulla mukavat pikkujoulut? Ja löytyikö poika ja mummo kotoa kun kotiuduit?
Kuulin tuossa jokin aika sitten, että eksä, kenen kanssa seurusteltiin seitsemän vuotta, on saamassa toisen lapsen... pöh. Niiden eka lapsi oli vahinko, elikkäs heti ekasta kerrasta tyttö tuli paksuksi, ja ne sitten jäi yhteen, ja nyt sitten tulee jo toinen... Ja mä kun luulin, että mä oisin se joka ensimmäisenä sais perheen... No sellasta se on
Mitäs muuta kivaa sitä keksis lauantai päivän ratoksi
meirami kp 21