Hei mä huolisin ton Raitiksen tutun odotusajan ruokavalion =) Maistuisi nimittäin juuri salmiakki ja laku pussitolkulla. 50g päivässä on nimittäin toosi vähän mitä saisi syödä. Olen kyllä kuullut, että moni on syönyt enempi eikä mitään ole käynyt. Mä yritän kyllä pysyä suositusrajoissa =)
Meillä työnantaja maksaa ekat 3kk äitiyslomasta palkkaa joten ne (palkanlaskenta) halus mun esitäytetyt kelapaprut ensin jotka ne sitten lähettää kelaan oman osuuden täytettyään. Meinaan kyllä soitella ensi viikon lopulla kelaan ja varmistaa, että ne mun paperit on saapuneet.
Meillä palkanlaskenta on eri paikkakunnalla ja sinne en kehtaa soitella, että ovatko varmasti jo laittaneet eteenpäin mun paperit. Joka tapauksessa odotan siis ä-pakkausta kuukauden sisällä, jihuu!!!
Ostin tänään alesta topatun fleecepuvun (62cm) joka on sitten hyvä talvella vaunuissa.
Täälläkin ukko kiukuttelee tänään. Melkein tekis mieli töihin, olen siis saikulla. Selkää käy istuminen töissä niin kovasti, että lepäilen pari päivää. Huvitti kun työterveyshuollossa kehotettiin kääntymään fysioterapeutin puoleen kun sanoin, että fysiikka ei meinaa kestää edessä olevaa painoa. Sinänsä hyvä idea, mutta eipä selän rasitukselle ynnä muille oikein voi mitään kun on raskaana.
Mun täytyy varmaan tilata ne äippäfarkkuhaalarit kun ei tällä kuppasella paikkakunnalla ole kuin henkka joka myy äippävaatteita ja niiden valikoimassa ei ainakaan tällä hetkellä ole niitä. Luulisin, että niitä voi pitää sitten myöhemminkin. Eikait se pussi siinä edessä niin iso ole. Mä en oikein vieläkään osaa ostaa vauvalle muuta kuin vaatteita. Kyllä niitä vaunuja voisi tietty kohta alkaa osteleen...
Mä mietin myös äsken, että mikä ihme mua väsyttää näin paljon. Nukuin ihan hyvin viime yönä ja taas voisin ottaa tirsat. Ja ei oikein jaksaisi tehdä mitään. Pitäisi siivota jne jne. Ajatelkaa kun tulee syksy ja pimeä, miten sitä jaksaa olla hereillä?!!
Kokeilin eilen paria jumppaliikettä kotona, ja ei muutes ole kovinkaan kivan tuntuista tän massun kanssa. Ottaa kiinni melkein joka liikkeessä. Ei tulisi mieleenkään lähtä mihinkään aerobiggiin, tuntuisi varmaan pahalta. Eri asia olisi varmaan jos masu olisi pienempi. Mieheni ystävä joka ei ole nähnyt minua vähään aikaan kysyi olenko jo äitiyslomalla

Että siitä voitte kuvitella etten ole mikään pieni enää.
Marica ja poju 22+6