voitko puhua noloista ja aroista aiheista miehesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja pauliina76
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Todellakin voin. Ja mun mielestä nuo mainitsemasi esimerkit ei ees oo noloja. Mulla on asioita menneisyydestä joita en ole koskaan pystynyt kertomaan yhdellekään ihmiselle. En edes entiselle pitkäaikaiselle poikakaverilleni.

Mieheni on ainoa ihminen koko maailmassa joka tietää musta kaiken, myös ne kaikkein noloimmat salaisuuteni. Mun mies on mun paras ystäväni, on ollut sitä aina ja mä tiedän että mä voin luottaa siihen kuin kallioon.

menee vähän ot, mutta voi kiesus että mä rakastan mun miestäni. Tänään taas sitä mietin niin että itku tuli, onnesta =) :heart: :heart:
Ihana :D
Mutta voisin kyllä yhtyä täysin sun sanoihisi, vaikka en sun miestä kyllä rakastakaan :whistle:
Eli mäkään en noita asioita koe edes noloiksi ja todellakin pystyn mieheni kanssa niiistä keskustelemaan, kuten ihan kaikesta muustakin. Tosiaan on asioita joita en ollut ikinä kuvitellut edes kenenkään kanssa jakavani, sellaisia syvinpiä tuntoja, omia noloja juttuja tai kipupisteitä, mutta miehelleni oon voinut avautua jopa niistä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Todellakin voin. Ja mun mielestä nuo mainitsemasi esimerkit ei ees oo noloja. Mulla on asioita menneisyydestä joita en ole koskaan pystynyt kertomaan yhdellekään ihmiselle. En edes entiselle pitkäaikaiselle poikakaverilleni.

Mieheni on ainoa ihminen koko maailmassa joka tietää musta kaiken, myös ne kaikkein noloimmat salaisuuteni. Mun mies on mun paras ystäväni, on ollut sitä aina ja mä tiedän että mä voin luottaa siihen kuin kallioon.

menee vähän ot, mutta voi kiesus että mä rakastan mun miestäni. Tänään taas sitä mietin niin että itku tuli, onnesta =) :heart: :heart:
Ihana :D
Mutta voisin kyllä yhtyä täysin sun sanoihisi, vaikka en sun miestä kyllä rakastakaan :whistle:
Eli mäkään en noita asioita koe edes noloiksi ja todellakin pystyn mieheni kanssa niiistä keskustelemaan, kuten ihan kaikesta muustakin. Tosiaan on asioita joita en ollut ikinä kuvitellut edes kenenkään kanssa jakavani, sellaisia syvinpiä tuntoja, omia noloja juttuja tai kipupisteitä, mutta miehelleni oon voinut avautua jopa niistä.

:eek: Siis sä et rakasta mun miestäni??? Kyllä mä olen kuvitellut että kaikki maailman naiset rakastaa sitä ja mä vaan olen yksin saanut onnen osakseni :saint: B) .

Kuten aiemminkin ollaan joskus juteltu, niin oli se vaan hyvä että lähdettiin merta edemmäs kalaan... :D

Kyllä tietenkin, ei ole mitään niin noloa, mikä voisi rakkauden sammuttaa. Tämän hetkinen "kova puheenaihe" on mun raskaudesta johtuvat peräpukamat ja vatsataikina mikä tulee synnytyksen jälkeen. Ja kun se rakastaa silti :heart:
Ja niin myös meilläkin, hurtilla huumorilla saa ne paskimmatkin jutut ihan heittämällä puhuttua =)

TODELLAKIN
Mieheni tietää kaiken mitä minäkin, jopa mun villit seksiunet naapurin ukon kanssa :D Ainoa asia mitä mies ei tiedä on se, että lähdetään heinäkuussa yllärireissuun, josta kuulin tänään.

Yks päivä mies soitti töistä kotiin ja kysyi mitä teen, no mitäpä valehtelmaan ja sanoin "esikoinen on pihalla, kakkonen kerhossa, kuopus nukkuu ja mä äsken masturboin" :D

tietenkin puhutaan ja pitääkin puhua :) sen olettaisi olevan jokaisessa parisuhteessa perusta..harmi, ettei näin aina ole :p tiedän erään pariskunnan joka on seurustellut lähemmäs 5v, asuvat saman katon alla eivätkä uskalla piereksiä saati käydä kakalla jos toinen on kotona :D :D :D

Yhteistyössä