Nuo ap:n toimesta luetellut eivät mielestäni ole noloja jos puhun niistä miehelleni.
Jos puhun jollekin muulle niin ovat noloja.
Jos puhun jollekin muulle niin ovat noloja.
IhanaAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Todellakin voin. Ja mun mielestä nuo mainitsemasi esimerkit ei ees oo noloja. Mulla on asioita menneisyydestä joita en ole koskaan pystynyt kertomaan yhdellekään ihmiselle. En edes entiselle pitkäaikaiselle poikakaverilleni.
Mieheni on ainoa ihminen koko maailmassa joka tietää musta kaiken, myös ne kaikkein noloimmat salaisuuteni. Mun mies on mun paras ystäväni, on ollut sitä aina ja mä tiedän että mä voin luottaa siihen kuin kallioon.
menee vähän ot, mutta voi kiesus että mä rakastan mun miestäni. Tänään taas sitä mietin niin että itku tuli, onnesta =) :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:IhanaAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Todellakin voin. Ja mun mielestä nuo mainitsemasi esimerkit ei ees oo noloja. Mulla on asioita menneisyydestä joita en ole koskaan pystynyt kertomaan yhdellekään ihmiselle. En edes entiselle pitkäaikaiselle poikakaverilleni.
Mieheni on ainoa ihminen koko maailmassa joka tietää musta kaiken, myös ne kaikkein noloimmat salaisuuteni. Mun mies on mun paras ystäväni, on ollut sitä aina ja mä tiedän että mä voin luottaa siihen kuin kallioon.
menee vähän ot, mutta voi kiesus että mä rakastan mun miestäni. Tänään taas sitä mietin niin että itku tuli, onnesta =) :heart: :heart:
Mutta voisin kyllä yhtyä täysin sun sanoihisi, vaikka en sun miestä kyllä rakastakaan
Eli mäkään en noita asioita koe edes noloiksi ja todellakin pystyn mieheni kanssa niiistä keskustelemaan, kuten ihan kaikesta muustakin. Tosiaan on asioita joita en ollut ikinä kuvitellut edes kenenkään kanssa jakavani, sellaisia syvinpiä tuntoja, omia noloja juttuja tai kipupisteitä, mutta miehelleni oon voinut avautua jopa niistä.
Voin, mutta eihän noissa ole mitään noloa? Eikä mulle ainakaan arkaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja pauliina76:ja vieläpä niin ettet naura? esimerkiksi kuukautisista, synnytyksestä, seksistä, erektiosta jne..? mitä muita aiheita voisi olla?