Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mitä mieltä olette tästä?
Eikös täällä ollut juuri se suomalainen valvoja joka kehui että vilppiä ei tapahtunut?
 
vierailija
vierailija
iso oranssi julkaisi eilen melkein 50min kestävän puheen, kansastaan ja maastaan kovasti välittävänä, koronan vaatiessa tuhansia uhreja päivittäin, töstä ajasta hän uhrasi koronalle... 0min

maga!
 
Menikö Isolla Oranssilla tunteisiin?

Taisi mennä.
Ihme kyllä, Trump on kestänyt tuota irvailua neljä vuotta ja kestää helposti toiset neljä. Parhaimmat hermot mitä minä tiedän!:unsure:
 
vierailija
Onhan tuossa vaalivilppi öyhötyksessä hyväkin juttu.. tarpeeksi kun iso oranssi saa kannattajansa uskomaan siihen, vie demokraatit uusintaäänestyksen.
Voi sitä peppukivun määrää jos niin kävisi.
 
vierailija
Bu ha haa

Trump on ilmiriidoissa Georgian johtavien repupoliitikkojen kanssa

Palsternakka arvioi että se kostautuu ja reput eivät äänestä, joten demuille voi tulla voitto, koska tilanne voi olla 50:50 ja pj on demu :)
 
vierailija
Bu ha haa

Trump on ilmiriidoissa Georgian johtavien repupoliitikkojen kanssa

Palsternakka arvioi että se kostautuu ja reput eivät äänestä, joten demuille voi tulla voitto, koska tilanne voi olla 50:50 ja pj on demu
Tää olis kova juttu. Periaatteessa olisi kyllä niin oikeudenmukaista rebuille kun ovat tuon hirviön päästäneet irti. Tosin mä en tiedä miten olisivat voineet sitä estää, paitsi sillä tavalla että olisivat ylipäätään erilainen puolue. Valitettavasti minulle rebut näyttäytyy nykyään superrikkaiden etua ajavana puolueena, joka pysyy vallansyrjässä ääripopulismilla. Tuolla saadaan sen tietyn kansanosan äänet.

Mut taitaa silti olla liian hyvää ollakseen totta. Demokraattien värisuora kyllä osittain korvaisi Trumpin aiheuttamaa tuhoa.

Republikaanit oli muuten historiallisesti se "hyvä" puolue, joka ajoi tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa. Tämä homma alkoi muuttua 60-luvulla.
 
vierailijapersu
Tää olis kova juttu. Periaatteessa olisi kyllä niin oikeudenmukaista rebuille kun ovat tuon hirviön päästäneet irti. Tosin mä en tiedä miten olisivat voineet sitä estää, paitsi sillä tavalla että olisivat ylipäätään erilainen puolue. Valitettavasti minulle rebut näyttäytyy nykyään superrikkaiden etua ajavana puolueena, joka pysyy vallansyrjässä ääripopulismilla. Tuolla saadaan sen tietyn kansanosan äänet.

Mut taitaa silti olla liian hyvää ollakseen totta. Demokraattien värisuora kyllä osittain korvaisi Trumpin aiheuttamaa tuhoa.

Republikaanit oli muuten historiallisesti se "hyvä" puolue, joka ajoi tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa. Tämä homma alkoi muuttua 60-luvulla.
:thumsup:
 

Yhteistyössä