Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuka ja missä sanoi?
Joku vaalitarkkailija se oli, olisko ollut sukunimeltään Hursti (ellen ihan väärin muista).
Aamulla se oli, en tarkkaa kelloaikaa muista...olisko ollut kumminkin 6-7 välillä, koska herään aina siihen aikaan ja kääriydyn sohvan lämpöön katteleen aamutelkkua....niin ja tosiaan sanoi teeveessä (voi löytyä lehdestäkin, en tiedä), mulla oli sillon päällä pikkuhousut, teepaita ja torkkupeitto. Kissa makas sohvan selkänojalla, häntä rennosti mun naaman yläpuolella roikkuen. Nukkui, ei kuorsannut tällä kertaa. Ulkona oli hämärää, katuvalot paistoivat vielä tovin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tämä oli mulle ihan uusi:



Aika outoa käytöstä?
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Näitä todistajia on merkittävä määrä!


 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tuo Cynthia A. Johnson on tosi pelottava!!!

Chairman joutui ensinnäkin kovin ottein ja usein torumaan tätä tummaa vanhaa tätiä, mutta kerran joutui jopa sanomaan, että emme tulleet tänne pelottelemaan todistajia, kun tämä tumma täti alkoi tenttaamaan syntymänimeä etc. ja tokaisi päälle vihjailevasti että oli tärkeä tieto - ei muuta! o_O


 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tuo Cynthia A. Johnson on tosi pelottava!!!

Chairman joutui ensinnäkin kovin ottein ja usein torumaan tätä tummaa vanhaa tätiä, mutta kerran joutui jopa sanomaan, että emme tulleet tänne pelottelemaan todistajia, kun tämä tumma täti alkoi tenttaamaan syntymänimeä etc. ja tokaisi päälle vihjailevasti että oli tärkeä tieto - ei muuta!


Tuo on jopa pelottavampaa, kuin vuoden 2015 alkanut refugees welcome - huuma Suomessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kohdassa ~ 1:02:50
Cynthia A. Jonson käyttäytyy erittäin epäilyttävästi ja uhkaavasti. Muutenkin hänen käytös oli kuin olisi ollut kännissä tai huumeissa! Mikä näitä Demareita oikein vaivaa!!!?

Hyvänen aika, miltä suljetulta tuo uhittelija on tuonne hommattu??
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tuo Cynthia A. Johnson on tosi pelottava!!!

Chairman joutui ensinnäkin kovin ottein ja usein torumaan tätä tummaa vanhaa tätiä, mutta kerran joutui jopa sanomaan, että emme tulleet tänne pelottelemaan todistajia, kun tämä tumma täti alkoi tenttaamaan syntymänimeä etc. ja tokaisi päälle vihjailevasti että oli tärkeä tieto - ei muuta! o_O


Nuijaa heiluttava kaveri oli selvästi tottunut tekemään työtä mustien kanssa. Ilme ja eleet olivat sellaiset, että taas mennään - ullatus.
 
vierailija
Luin yhdeltä toiselta foorumilta keskustelua rokotteista, koskien nyt erityisesti tätä Korona-rokotetta. Eräs tyyppi siellä sitten ihmetteli tiettyjen rokotevastaisten logiikkaa. Suora lainaus:

"Pääkipua aiheutti tuon porukan epäloogisuus. Väittävät ajattelevan itsenäisesti. Tämä tarkoittaa, että lähdekritiikistä ei piitata vaan kaikki uppoaa, kunhan se tukee omia ajatusmalleja. Keskustelu näiden kanssa mahdotonta, koska tieteellisiin artikkeleihin vastataan lämäämällä tiskiin kasa youtube-videoita."

En tiedä miksi tuli jotenkin mieleen jos tällä palstalla pyörii.
 
Luin yhdeltä toiselta foorumilta keskustelua rokotteista, koskien nyt erityisesti tätä Korona-rokotetta. Eräs tyyppi siellä sitten ihmetteli tiettyjen rokotevastaisten logiikkaa. Suora lainaus:

"Pääkipua aiheutti tuon porukan epäloogisuus. Väittävät ajattelevan itsenäisesti. Tämä tarkoittaa, että lähdekritiikistä ei piitata vaan kaikki uppoaa, kunhan se tukee omia ajatusmalleja. Keskustelu näiden kanssa mahdotonta, koska tieteellisiin artikkeleihin vastataan lämäämällä tiskiin kasa youtube-videoita."

En tiedä miksi tuli jotenkin mieleen jos tällä palstalla pyörii.
Faktojahan rokotteista tai sen sivuoireista ei voida välttämättä antaa, etenkään, jos niitä ei ole jo vuosia käytetty. Eli keskustelua rokotemyönteisten ja rokotekriittisten välillä käydään lähinnä mielipidetasolla ed.main. tapauksissa.

Ihan hyvä, että rokotteita kritisoidaan ja kyseenalaistetaan. Näin saadaan painetta tuottaa parempia ja turvallisempia rokotteita - eikä tehtäisi kuten sikapiikin kanssa.
Ikävä tosiasia on se, että kun se on oma lapsi, joka saa narkolepsian rokotteen sivutuotteena, ei osaa antaa pätkän vertaa arvoa sille, montako ihmistä rokote on pelastanut. Rokotteen ottaminen on oma valinta - sitä ei tarvitse ottaa. Toiset voivat pitää sitä itsekkäänä tekona, mutta eivät itsekään ottaisi rokotetta jos naapurin Ville olisi saanut sivutuotteena narkolepsian - sikäli tekopyhyys on läsnä tässäkin asiassa.
 
vierailija
No mitä välii, että sadat lakimiehet allekirjoittaa tuommosen. Tuolla on varmaan miljoona lakimiestä. Varmaan löytäis Trumppikin 100 lakimiestä allekirjoittamaan, että "pitää tutkia viimeiseen asti".

Kyllä tässä on pakko olla jotain hämärää. Ei sitä muuten olis niin paljon joka tuutista tullut. Ei savua ilman tulta, sanon minä. Toivotaan, että jotenkin demokratia voittaa ja valitsijamiehet tekevät ainoan oikein ratkaisun: Trumpin valinnan. Mä jotenkin uskon siihen. Moni uskoo siihen. Moni rukoilee sen puolesta.
 
vierailija
No mitä välii, että sadat lakimiehet allekirjoittaa tuommosen. Tuolla on varmaan miljoona lakimiestä. Varmaan löytäis Trumppikin 100 lakimiestä allekirjoittamaan, että "pitää tutkia viimeiseen asti".

Kyllä tässä on pakko olla jotain hämärää. Ei sitä muuten olis niin paljon joka tuutista tullut. Ei savua ilman tulta, sanon minä. Toivotaan, että jotenkin demokratia voittaa ja valitsijamiehet tekevät ainoan oikein ratkaisun: Trumpin valinnan. Mä jotenkin uskon siihen. Moni uskoo siihen. Moni rukoilee sen puolesta.
Että ihan rukoilee :D

Olette te kyllä melkoisen.. hämärää porukkaa.
 
vierailija
Mä en suoraan sanoen ees tiennyt ennen mikä on demokraatin ja republikaanin ero. Mutta Trumpin ansiosta se tullut sleväksi. Täytyy kyllä myöntää, että noissa republikaanien senaattoreissa on mielestäni "pahiksia" aka paljon. Siis niinkuin tuokin nainen tuossa ylhäällä. Mua ei mikään ärsytä enempää kuin se, että kun itse ollaan synnytty rikkaaksi niin sitten ajatellaan, että se olis omaa ansiota. Ja sitten köyhyys muiden vika.

Sitä mä kans ihmettelen, että monet ihan tavalliset suomalaiset ihailee just tuota porukkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
En ole kiusaaja.
Ikävää, että olet saanut tuollaisen käsityksen minusta.

Saisinko udella että millä perusteella sinä ajattelet minun olevan koulukiusaaja?
lueppa omia tekstejäsi
Irvailet milloin kellekkin, surullista et se on sulle normaalia puhetta, niin ethän sä itse sitä huomaa.
Mieti vaikka kommenttejasi eri asiayhteyteen äidillesi kirjoitettuna, olisko ok?
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Mun viesti sensuroitiin kun sanoin että en tiiä mikä siinä on, mutta susta tulee mieleen eräs tk-nimikirjaimet omaava persu Treen läheltä. Ilmeisesti sekin nimi kielletty täällä lausumasta.

Ja kyseisestä venamallista tulee kyllä mieleen, et ois ollu kiusaaja.

Mut ihan fiilispohjalta heittelen. Ihan ku sä pommitat noita huuhaa videoita.
 
vierailija
Mun viesti sensuroitiin kun sanoin että en tiiä mikä siinä on, mutta susta tulee mieleen eräs tk-nimikirjaimet omaava persu Treen läheltä. Ilmeisesti sekin nimi kielletty täällä lausumasta.

Ja kyseisestä venamallista tulee kyllä mieleen, et ois ollu kiusaaja.

Mut ihan fiilispohjalta heittelen. Ihan ku sä pommitat noita huuhaa videoita.
Tai siis kyseinen persu erotettiin joidenkin virpomiskommenttien takia, mutta semmoista perusilosanomaa sekin levitti.
 

Yhteistyössä