Mitä muka hävisit ja kelle?Voisitteko jo jättää minut rauhaan, olen myöntänyt virheeni ja tappioni moneen kertaan.
Oletin, että Trump on huono valtiomies mutta osoittautui vielä huonommaksi.Mitä muka hävisit ja kelle?
Nou hätä, olethan voittajan puolella
EI tää ole sinällään voittamisen ja häviämisen kysymys, eikä väärässä oleminen ole ratkaisevaa. Vaan se, että myöntääkö sen.Oletin, että Trump on huono valtiomies mutta osoittautui vielä huonommaksi.
Siinä mun virhe.
Tiesin mahdottomaksi tyypiksi mutta sen umpihulluus yllätti minut täysin, eli housut kintuissaOletin, että Trump on huono valtiomies mutta osoittautui vielä huonommaksi.
Siinä mun virhe.
Ihan mielenkiinnolla odotan millaisia selityksiä kuulee.Fact Check: Video From Georgia Does NOT Show Suitcases Filled With Ballots Suspiciously Pulled From Under A Table; Poll Watchers Were NOT Told To Leave | Lead Stories
By Alan Duke and Hallie Golden Does security camera video show a Fulton County, Georgia, election supervisor suspiciously pulling suitcases...leadstories.com
Että semmosseet todisteet tälläkertaa.
Todella jännä kun näemme asiat niin eri tavoin.Tiesin mahdottomaksi tyypiksi mutta sen umpihulluus yllätti minut täysin, eli housut kintuissa
Arviointivirheeksi voisin sanoa minäkin, mutta en ota itseeni. Onneksi siitä päästään. Koko maailma pääsee
Etäskåålit sinne Kanadaan Trumpin tappion kunniaksi huurteisen kanssa
Sitten voisi sanoa, että olet melkoisen sekopääporukan kanssa elänyt, jos Trumpilla on sun mielestä hyvät hermot.Taisi mennä.
Ihme kyllä, Trump on kestänyt tuota irvailua neljä vuotta ja kestää helposti toiset neljä. Parhaimmat hermot mitä minä tiedän!
Epäloogista, mutta ei yllättänyt.Sitten voisi sanoa, että olet melkoisen sekopääporukan kanssa elänyt, jos Trumpilla on sun mielestä hyvät hermot.
Hae nainen apua. Pian.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Täytyy sanoa, että jos sisällissota Usassa syntyy - on se valtamedian syytä. Demarit olettaa, että heiltä on viety voitto.
Kukaan ei tunnu käsittävän että Biden ei ole presidentti - Trump on ja on mahdollisesti vielä jatkossakin. Valtamedia on suoltanut mitä sattuu ja toki demarit haluavat uskoa vm:aa ja uskookin. Harmi.
No, very logical, actually very much so.Epäloogista, mutta ei yllättänyt.
Höpö höpö.Hae nainen apua. Pian.
Olen referoinut tätä ketjua ja muuta Suomessa käytyä keskustelua Yhdysvalloissa asuville ystävilleni (myös republikaaneja kannattaville, mm. serkkuni), ja kaikki normaalilla järjellä varustetut ymmärtävät, että istuva presidentti ei voi hyvin ja että hän on saanut paljon pahaa aikaan maassa.
Menikö taas tunteisiin kun argumentointi ei onnistu.Mulle tulee Lissusta yks "Sari" mieleen, vauhkoaa FB:ssä Trumpin puolesta ihan samalla tavalla
Riippuu kenestä puhut. Monille se on selvää jo nyt, Trumpille ei ehkä selviä koskaan.Koskas tää homma varmistuu, nyt ollu hiljasta.
Noh, Team Trumpilla on dominionkoneisiin 8h ratsausoikeus. En tiedä ovatko jo saaneet ratsattua.Koskas tää homma varmistuu, nyt ollu hiljasta.
Niin tai tekevät niinkun aamu uutisissa sanoi yksi mies viime viikolla ''Lopullista, täydellistä, täydellistä tulosta tuskin saadaan koskaan selville....mutta mitään vaalivilppiä ei selvästi ole tapahtunut.'' (tuon loppuosan sanoi jotenkin nopeammin, kuin alkuosan lauseesta).Noh, Team Trumpilla on dominionkoneisiin 8h ratsausoikeus. En tiedä ovatko jo saaneet ratsattua.
Selkeästi vilppi on tapahtunut.
And?Niin tai tekevät niinkun aamu uutisissa sanoi yksi mies viime viikolla ''Lopullista, täydellistä, täydellistä tulosta tuskin saadaan koskaan selville....mutta mitään vaalivilppiä ei selvästi ole tapahtunut.'' (tuon loppuosan sanoi jotenkin nopeammin, kuin alkuosan lauseesta).
Linkki?Selkeästi vilppi on tapahtunut.
Ja video missä siirtelivät varkain ääniä läjäpäin niin väittivät, että siellä oli vesivahinko.Niin tai tekevät niinkun aamu uutisissa sanoi yksi mies viime viikolla ''Lopullista, täydellistä, täydellistä tulosta tuskin saadaan koskaan selville....mutta mitään vaalivilppiä ei selvästi ole tapahtunut.'' (tuon loppuosan sanoi jotenkin nopeammin, kuin alkuosan lauseesta).
Joo, mun nuorimmainen poika näytti mulle samaisesta tilanteesta videoita...on ne epätoivoisia.Ja video missä siirtelivt varkain ääniä läjäpin niin vittivät että siellä oli vesivahinko.
Joo, joskus oli ko. centerissä ylitsevuotava kusilaari mutta todisteet näyttivät että sillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.
Demonien selitykset sen kuin paranevat!
Kuka ja missä sanoi?Niin tai tekevät niinkun aamu uutisissa sanoi yksi mies viime viikolla ''Lopullista, täydellistä, täydellistä tulosta tuskin saadaan koskaan selville....mutta mitään vaalivilppiä ei selvästi ole tapahtunut.'' (tuon loppuosan sanoi jotenkin nopeammin, kuin alkuosan lauseesta).
Linkki?Joo, mun nuorimmainen poika näytti mulle samaisesta tilanteesta videoita...on ne epätoivoisia.