En sano, että et häviä mun vuoksi. Eihän mikään ole niin varmaa kuin epävarmaa.Et osaa heittää mitään prosenttia? 60? 90?
T. Mikko
Mitäs Betsoni nyt sanoo?
Onkohan Trump veikannut voittoaan muutamilla miltseillä.
En sano, että et häviä mun vuoksi. Eihän mikään ole niin varmaa kuin epävarmaa.Et osaa heittää mitään prosenttia? 60? 90?
T. Mikko
Vedonlyöntitoimistot ovat poistaneet tuon kohteen aikapäiviö sitten ja maksaneet voitot Bidenin veikkaajille. Kuulun näihin. Sain 150 eurolla 250 eli pikku juttu.Monet vedonlyöntitoimistot lupautuivat n. viikko vaalipäivän jälkeen maksamaan voitot myös Trumpia pelanneille. Tällöin Bidenin pelaajatkin saisivat pitää voittonsa. Eli käytännössä pelitalot uskoivat Trumpin voiton mahdollisuuden häviävän pieneksi. Ja niin uskon kyllä minäkin.En sano, että et häviä mun vuoksi. Eihän mikään ole niin varmaa kuin epävarmaa.
Mitäs Betsoni nyt sanoo?
Onkohan Trump veikannut voittoaan muutamilla miltseillä.
Eroavat ja Biden voitti selvin lukemin.Vedonlyöntitoimistot ovat poistaneet tuon kohteen aikapäiviö sitten ja maksaneet voitot Bidenin veikkaajille. Kuulun näihin. Sain 150 eurolla 250 eli pikku juttu.Monet vedonlyöntitoimistot lupautuivat n. viikko vaalipäivän jälkeen maksamaan voitot myös Trumpia pelanneille. Tällöin Bidenin pelaajatkin saisivat pitää voittonsa. Eli käytännössä pelitalot uskoivat Trumpin voiton mahdollisuuden häviävän pieneksi. Ja niin uskon kyllä minäkin.
Nyt yleisin Trump-kohde on se, että eroaako Melania ja Donald vuoden 2021 aikana. Kerroin erolle aika korkea.
Ei ole tuokaan mikään järjen jättiläinen.Trumpin asianajaja Jenna Ellisillä koronatartunta – osallistui Valkoisen talon joulujuhlaan ilman maskia
Lukuisat yhdysvaltalaismediat ovat kertoneet lähteisiinsä vedoten, että Yhdysvaltain väistyvän presidentin Donald Trumpin kampanjan asianajajalla Jenna Ellisillä olisi koronatartunta.www.mtvuutiset.fi
Hei tytät, Lissu ja Ellu!Noh, kassotaas saako Texas veettyä juttunsa läpi.
Maga maga!
Montako äänestäjää vaaditaan Kuopion kaupunginvaltuustoon ja montako Pariisin. Sama asia.Todella typerä järjestelmä kun noinkin suurella erolla peli voi olla tiukkaa. Tosiaan oikeissa paikassa jos Trump olis saanut 43 000 ääntä lisää, olis voinut voittaa. Biden sai siis 81,3 miljoonaa ääntä, Trump jotain 74 miljoonaa.
Aivan käsittämätön vaalijärjestelmä. Mitäs mieltä tästä ovat palstan rebut?
En ymmärrä vertausta.Montako äänestäjää vaaditaan Kuopion kaupunginvaltuustoon ja montako Pariisin. Sama asia.
Hei tytät, Lissu ja Ellu!
Mrs Trump pakkaa jo...
Mutta te kaksi ette luovuta! Ihailtavaa sinnikkyyttä
Ei ole Halla-aho vaan se yksi joka loikkasi sinisiin.Ilmakitaroiko siinä "muutama" vuosi sitten Soinin Timppa ja Mestari itte?
Menneen talven lumia nuo takinkääntäjä-hillotolppa-petturit. Oikein niilleEi ole Halla-aho vaan se yksi joka loikkasi sinisiin.
muoks: Sampo Terho
Ei se sinnekkyyttä oo vaan kykyä myöntää olleensa väärässä ei löydy.Hei tytät, Lissu ja Ellu!
Mrs Trump pakkaa jo...
Mutta te kaksi ette luovuta! Ihailtavaa sinnikkyyttä
Ei mulla ole mitään vaikeutta myöntää olevani väärässä, silloin kun olen väärässä.Ei se sinnekkyyttä oo vaan kykyä myöntää olleensa väärässä ei löydy.
Mä tiedän. Tää olikin pientä piikittelyäEi se sinnekkyyttä oo vaan kykyä myöntää olleensa väärässä ei löydy.
Mikset sit myönnä olleesi väärässä, ja pahasti?Ei mulla ole mitään vaikeutta myöntää olevani väärässä, silloin kun olen väärässä.
Mä en vaan tee sitä ketään toista ihmistä miellyttääkseni.
Löysi järkevämpää tekemistä. Toisin kuin jäljelle jääneet uuvatit.Ei ole Halla-aho vaan se yksi joka loikkasi sinisiin.
muoks: Sampo Terho
Miksi myöntää olevansa väärässä kun ei koskaan ole.Mikset sit myönnä olleesi väärässä, ja pahasti?
Niiin juu, enpä tullut ajatelleeksi..Miksi myöntää olevansa väärässä kun ei koskaan ole.
Jotkut ihmiset määrittelevät oikean ja väärän siten, että kaikki mitä he tekevät on oikein. Trump kuuluu näihin, siksi hän ei ole koskaan väärässä.