Mitä niiden olisi pitänyt todistaa?En oikeastaan. Ei nuo sinun linkittämäsi "mediat" mitään todista, päinvastoin.
Mitä niiden olisi pitänyt todistaa?En oikeastaan. Ei nuo sinun linkittämäsi "mediat" mitään todista, päinvastoin.
Jos päät on tallessa."Odotellaan vaan rauhassa tammikuulle ja jäät on syytä pitää hatussa"..
Sitä mitä väitit, että valtamedia olisi jotenkin "rikki".Mitä niiden olisi pitänyt todistaa?
Älä jaksa oikeasti enää. Vilppiä ei tapahtunut. Piste.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mitä mieltä olette tästä?
Eikös täällä ollut juuri se suomalainen valvoja joka kehui että vilppiä ei tapahtunut?
Tyypillistä. Se vähät välittää kansasta ja jotkut vaan jaksaa hurrata.iso oranssi julkaisi eilen melkein 50min kestävän puheen, kansastaan ja maastaan kovasti välittävänä, koronan vaatiessa tuhansia uhreja päivittäin, töstä ajasta hän uhrasi koronalle... 0min
maga!
Loistavaa!tässä johtajuutta parhaimmillaan
Obama, Clinton ja Bush lupaavat ottaa koronarokotteen suorassa TV-lähetyksessä
Ex-presidentit haluavat samalla osoittaa, että rokote on turvallinen kaikille.www.iltalehti.fi
Taisi mennä.Menikö Isolla Oranssilla tunteisiin?
Trump hermostui vaalivilppiväitteistä kysyneelle toimittajalle: "Sinä olet kevytsarjalainen, minä olen Yhdysvaltain presidentti"
Yhdysvaltain istuva presidentti Donald Trump kävi kuumana, kun toimittaja tivasi vastausta hänen perättömiin väitteisiinsä.www.mtvuutiset.fi
Just just, etiketissä lukee koronarokote, sisälle vaihdettu joku harmiton ravintoliuostässä johtajuutta parhaimmillaan
Obama, Clinton ja Bush lupaavat ottaa koronarokotteen suorassa TV-lähetyksessä
Ex-presidentit haluavat samalla osoittaa, että rokote on turvallinen kaikille.www.iltalehti.fi
kännissä ja läpällä?Hyvänen aika sentään mitä porukkaa Toonaltilla on joukoissaan
Trumpin kampanjan asianajaja lietsoi väkivaltaa – vaati ampumaan virkamiehen, jolle Trump oli antanut potkut
Trump antoi potkut kyberturvallisuudesta vastanneelle virkamiehelle sen jälkeen, kun tämä sanoi vaalien olleen rehelliset.www.is.fi
Mikäs Lissua tässä niin kovasti nauratti? :OÄlä jaksa oikeasti enää. Vilppiä ei tapahtunut. Piste.
Ei välttämättä. Urpo on valinnut kaltaisiaan joukkoihinsa, suusta voi tulla ihan mitä tahansakännissä ja läpällä?
Tää olis kova juttu. Periaatteessa olisi kyllä niin oikeudenmukaista rebuille kun ovat tuon hirviön päästäneet irti. Tosin mä en tiedä miten olisivat voineet sitä estää, paitsi sillä tavalla että olisivat ylipäätään erilainen puolue. Valitettavasti minulle rebut näyttäytyy nykyään superrikkaiden etua ajavana puolueena, joka pysyy vallansyrjässä ääripopulismilla. Tuolla saadaan sen tietyn kansanosan äänet.Bu ha haa
Trump on ilmiriidoissa Georgian johtavien repupoliitikkojen kanssa
Palsternakka arvioi että se kostautuu ja reput eivät äänestä, joten demuille voi tulla voitto, koska tilanne voi olla 50:50 ja pj on demu
:thumsup:Tää olis kova juttu. Periaatteessa olisi kyllä niin oikeudenmukaista rebuille kun ovat tuon hirviön päästäneet irti. Tosin mä en tiedä miten olisivat voineet sitä estää, paitsi sillä tavalla että olisivat ylipäätään erilainen puolue. Valitettavasti minulle rebut näyttäytyy nykyään superrikkaiden etua ajavana puolueena, joka pysyy vallansyrjässä ääripopulismilla. Tuolla saadaan sen tietyn kansanosan äänet.
Mut taitaa silti olla liian hyvää ollakseen totta. Demokraattien värisuora kyllä osittain korvaisi Trumpin aiheuttamaa tuhoa.
Republikaanit oli muuten historiallisesti se "hyvä" puolue, joka ajoi tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa. Tämä homma alkoi muuttua 60-luvulla.