Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä oot pari päivää väittänyt et puhui valtamediasta.
Mun nähdäkseni ihan kaikilla medioilla on ryhtiliikkeen paikka! Koskee myös alustojen sananvapautta.

Toiveena olisi neutraali, arvokas ja ammattimainen tiedonvälitys - sen ihmiset voisivat ottaa vakavasti. Nykyinen valtamedia on syystä menettänyt arvostuksen ja luotettavuutensa joten ratkaisuna on rakentaa se uudelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mun nähdäkseni ihan kaikilla medioilla on ryhtiliikkeen paikka! Koskee myös alustojen sananvapautta.

Toiveena olisi neutraali, arvokas ja ammattimainen tiedonvälitys - sen ihmiset voisivat ottaa vakavasti. Nykyinen valtamedia on syystä menettänyt arvostuksen ja luotettavuutensa joten ratkaisuna on rakentaa se uudelleen.
Niinhän mä kirjoitin
Mut mistä Denzel puhui?
 
vierailija
Hesarin uutisointi on tosiaan aivan törkeää. Esimerkiksi Kokoomus esitti varjobudjetissaan kotitalousvähennyksen tuplaamista niin Hesarin vihervassarit uutisoi sen niin, että Kokoomus haluaa poistaa kotitalousvähennyksen.
 
vierailija
virhe oli printtilehdessä

 
vierailija
Ihan jokaisen median tulisi tehdä ryhtiliike, näin olen kirjoittanut kun asia oli sinulle epäselvä.
Ja mä olen ollut samaa mieltä
jos et ole ymmärtänyt lukemaasi
Miksi puhut siitä, se ei ole nyt ollut pointti ollenkaan.
Pointti oli jo pari päivää se, et sä irrotit asiayhteydestä pätkän haastattelua, jossa ei edes kuulu kysymystä mihin vastataan.
Eli juuri sitä mitä mielestäsi pitää välttää, asian esittämistä väärässä valossa, asenteellista ja valehtelua.
 
vierailija
No olen seurannut tuota median valehtelua/alustojen omavaltaista sanavapauden kaventamista ja Trump tiimineen on puuttunut napakasti molempiin.

Vastamedioita ja uusia media-alustoja nousee kuin sieniä sateella. Tuskin nousisi jos näille ei olisi kysyntää.
Ottaisitko vielä selvää mistä asiasta/ uutisesta Denzel puhui.

Toki tuo pätkä tollaisenaan, irroitettuna asiayhteydestään, sopii sun teoriaan, mutta kuten kaikkien medioiden jutuissa, pitää myös selvittää asia kokonaan.
Sinä esitit videon, esitä myös faktat.
 
vierailija
Tuo "valtamedia on rikki" on tiettyjen tahojen luoma mielikuva, jolla parannetaan mahdollisuuksia levittää disinformaatiota kun ihmisten luottamus kaikkea "virallista" kohtaan heikkenee. Tämä ketju on siitä hyvä esimerkki.
Juuri näin, ja tämä noudattaa osana samaa kaavaa kuin eräs vuosikymmenien takainen varsin tuhoisa "ismi".

Kumma, etteivät keksi jotakin uutta, jotakin ihan omaa, vaan kopioidaan tismalleen vanhaa.
 
Ja mä olen ollut samaa mieltä
jos et ole ymmärtänyt lukemaasi
Miksi puhut siitä, se ei ole nyt ollut pointti ollenkaan.
Pointti oli jo pari päivää se, et sä irrotit asiayhteydestä pätkän haastattelua, jossa ei edes kuulu kysymystä mihin vastataan.
Eli juuri sitä mitä mielestäsi pitää välttää, asian esittämistä väärässä valossa, asenteellista ja valehtelua.
En irroittanut, kritisoinnmediaa, aivan kuten Denzelkin.
Harmi, että käsitit väärin.

Mutta hyvä sitten - ollaan sittenkin samaa mieltä media-asiasta. No harm done.(y)
 
Juuri näin, ja tämä noudattaa osana samaa kaavaa kuin eräs vuosikymmenien takainen varsin tuhoisa "ismi".

Kumma, etteivät keksi jotakin uutta, jotakin ihan omaa, vaan kopioidaan tismalleen vanhaa.
Etkö sinä näe, että valtamedia on rikki?

Sehän on nykyään irvistelevä, omia mielipiteitään ilmaiseva lasten hiekkalaatikko. Etenkin Usa:ssa.

Katso nyt näitä:





 
vierailija
"Odotellaan vaan rauhassa tammikuulle ja jäät on syytä pitää hatussa"..
 
 

Yhteistyössä