Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134848:vicy, no ei tenava lähde ilman päivävaatteitaan ulos, se on selvä. Jos hänet puolipukeisena nostaisin ulkokuistille taxia odottamaan, niin raivari olisi taattu eikä hän lähtisi kouluun lainkaan. Päivävaatteet on joko puettava hänelle tai sitten hän pukee ne itse - mutta siinä menee aikaa. Ja kun hän on niin vitkuttelija, niin ei hänelle jää aikaa pukea vaatteitaan itse.
Eikä tuokaan pelitä, että lapsi ei aamulla söisi mitään. Hän olisi taatusti joko aivan väsy aamupäivän koulussa tai hirmuisen levoton. Jos ei siis olisi syönyt mitään.
hohhoijaa.. eli sä teet kaiken tasan lapsen päätösten mukaan! Mitä väliä sillä on jos lapsi raivoaa pihalla ilman vaatteita? tietääpä ainakin sen että kannattaa seuraavalla kerralla pukea päälle. Ja jos kyse on vain siitä että pukeminen kestää kauan niin herätä lapsi aikaisemmin ja käske heti ruveta pukemaan.
Miten niin lapsi ei lähde kouluun? saako se senkin päättää itse meneekö vai ei? Mistä se on edes keksinyt että on sellainen vaihtoehto että kouluun ei mennä?? Kouluun mennään ja piste, asiasta ei lapsen kanssa neuvotella yhtään!