A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134613:vieras, minua niin suututtaa kerrassaan lapsen huono käytös. olen suorastaan raivoissani hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26137459:Kyllä hänelle jo asiasta aamulla sanoin. Mutta en todella halua häntä keskusteluun mukaan. Koska hän pärjää oikein hyvin lapsen kanssa ja lapsi tottelee häntä. Ongelma on vain minulla.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26137459:Kyllä hänelle jo asiasta aamulla sanoin. Mutta en todella halua häntä keskusteluun mukaan. Koska hän pärjää oikein hyvin lapsen kanssa ja lapsi tottelee häntä. Ongelma on vain minulla.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26137842:Olen kyllä sitä mieltä edelleen, että en puhu miehelle tästä tulevasta keskusteluhetkestä mitään. Hän toki tietää, että pöllytin lasta aamulla, mutta kerta hän pärjää lapsen kanssa hyvin, niin ei hänen tarvitse sitten keskusteluun tulla. Hän saattaisi olla hieman näreissään jos tietäisi moisesta tulevasta keskustelusta.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26137882:just joo, olen sitä mieltä edelleen, että ongelma on vain minun - ei miehen. Siksi miehen ei tarvitsisi välttämäti keskusteluun osallistua. Lapsella on silloin tällöin tapana jängätä ja vängätä vastaan vain minulle, mutta miestä hän tottelee hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26137882:just joo, olen sitä mieltä edelleen, että ongelma on vain minun - ei miehen. Siksi miehen ei tarvitsisi välttämäti keskusteluun osallistua. Lapsella on silloin tällöin tapana jängätä ja vängätä vastaan vain minulle, mutta miestä hän tottelee hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26136117:Sporttis, no ainoastaan tuosta että toinen antaa lastenohjelmat katsoa aamusta ja toinen ei. Ja kun muuten täällä kotona on kaikki ok ollut. Harmin harmi, että olin näin ajattelematon. Pitäisi aina laskea kymmeneen ja rauhoittua. Pelottaa, ettei lasta vain otettaisi huostaan tai että meitä alettaisiin tarkkailemaan jotenkin esim; kävisivät täällä säännöllisesti. Kun ei tämä tule toistumaan.
Olihan toki nyt jossain perhelehdessä isästä jolla oli 3 poikaa ja isä oli kanssa tiiviisti yhteyksissä lastensuojeluun. Niin hän ei pitänyt lastensuojelua ollenkaan pahana asiana. Hän oli sinut asian kanssa.
Hänestä oli siksi tehty ls-ilmoituksia kun vanhimmat pojat ajelivat pikku lelumopoillaan vähissä vaatteissa päivisin tai iltaisin keskenään tiellä. Tuostahan isä oli laittanut facebokiin hyvä tekstin tyyliin,että kun hän on jotain tekemässä, niin ei hän aina kerkeä huomata, kun lapset karkaavat tielle vähissä vaatteissa "mopoilemaan".