U
ukko
Vieras
Parit otin ja painun tästä maate. Joten öitä kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja ukko:Meilläpäs oli toisinpäin. Olin selvinpäin koko illan ja olin kuskina eri sukulaispaikkojen välillä. Vaimo sai ottaa olutta ihan rauhassa. Nyt kun ollaan kotona, niin itseki muutamat otan. Niin että ei ne kaikki ukot paskoja ole...
Mitäs sä niitä oluita enään juot?