N
nounou
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis vieläkin verenpaine varmaan tuhat!!!!!ihan mitä tahansa olis voinu sattua.vaikka meillä kauppa on tuossa kirjaimellisesti naapurissa mutta silti!!!!!
perusteli et "käynhän mä pa***llaki ja menee pitempi aika kun et kävin juoksemassa äkkiä tuossa kaupassa" en oikeasti tiedä miten tuota voi edes kattoa....
varmaan sossu kohta oventakana kyselemässä et mitä touhua täällä oikeen pidetään....itku sentään...
eipä tuommoisen sossut puutu. on niillä tärkeempääki tekemistä.
Todella vahva peesi.
eipä muuten pidä paikkaansa.
nimim sossun kynsissä syyttä