voi vidun ukko!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nytten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nytten

Vieras
vauva kipee ja tuo saatanan äijä jätti mut yksin kotiin!!! piti vaan jumalauta päästä ryyppäämään taas. on se kiva kun toinen voi pakoilla vastuutaan ja sälyttää kaiken mun harteille. mä en kohta enää kestä.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nytten:
vauva kipee ja tuo saatanan äijä jätti mut yksin kotiin!!! piti vaan jumalauta päästä ryyppäämään taas. on se kiva kun toinen voi pakoilla vastuutaan ja sälyttää kaiken mun harteille. mä en kohta enää kestä.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
täällä nyt monen ukot kamalia :(
kurjaa

olen huomannut saman. ja omassa kaveripiirissä on tasan kaks hyvää aviomiestä! ja kavereita on kymmeniä. on se saatana kumma mikä näitä nykyajan miehiä vippaa päästä!!! viina tuntuu olevan se tärkeämpi seikka kun tuki vaimolle hädän hetkellä. kaikki kaveritki on juhlimassa jussia jossain muualla eikä kummankaan puolen isovanhemmat asu lähelläkään... joo, kiitti vaan vitusti taas ukolle...

 
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
mä oisin sellatten marmatuksen pitäny ettei tosika :D

no arvaa pidinkö? pidin. enkä ees marmattanu vaan suoraan rehellisesti sanoin ilman huutoa että mun mielestä hänen ei nyt pitäis lähteä kapakkaan kun tilanne on tää mikä on. mutta ei. se vaan jupisi jotain että on ihan neuvoton mun tunnekuohujen eessä (HALOO!!! oon aika vasta synnyttäny joten eiköhän se ole ihan normaalia???) ja paineli ovesta ulos.

 
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Mun ukko ei oo kamala. Porukalla tultiin grillailemasta ja nakkas minut kotiin lasten kanssa, että pikkuset pääsee nukkuun ja lähti uittaan koiraa :D

ole tosi iloinen että sun miehes on noin ihana... kumpa mullakin ois :(
 
meillä ukko raapasi puoli pulloa kossua ja nyt se nukkuu tyytyväisenä.yskii vain välillä kuhan ei oksenna.mutta ihmettelen ukkomiehiä(oma mukaan luettuna)että pitää päästä poikamies jussia juhliin kavereiden kanssa(vapaita,ei lapsia).oli niin kovasti menossa mutta onneksi mulla töihin lähtö huomenna niin tuli mummeilta nootti että he ei hoida lapsia kun ryyppäämisestä on kyse
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkohan mun mies ainoa joka ei ole juonut tänään yhtään...
vietettiin juhannusta perheen kesken ja kohta mennään miehen kanssa nukkumaan.

:wave: ei oo juonut. ei usein juo.ihana mies on :heart: oltiin mökillä käymässä. miehen veli nyt yökylässä kun miehen vanhemmat juo,eikä se jaksanut jäädä kattoo sitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nytten:
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Mun ukko ei oo kamala. Porukalla tultiin grillailemasta ja nakkas minut kotiin lasten kanssa, että pikkuset pääsee nukkuun ja lähti uittaan koiraa :D

ole tosi iloinen että sun miehes on noin ihana... kumpa mullakin ois :(

Olen kyllä, varsinki tällasina päivinä ku täällä lueskelee kaikenlaisia juttuja örveltävistä ukoista

:| Mun ihana ukkoni kun ei oo koskaan ottanu mitään alkoa elämässään :heart:
 
Koita ystäväkallis jaksaa vauvan kanssa! Mä ainakin ymmärrän ihan kympillä, miten sua ottaa aivoon! Mun ukko nyt ei harrasta ryyppäämistä, mutta on joskus harrastanut tollasta poistumista...tosin on tullut takasin parin tunnin kuluttua.

Voi että se ottaa aivoon!
 
Niinpä, minun mies lähti kaverinsa luokse ryyppäämään ja jätti minut lasten kanssa kotia, että tosi kiva Jussi!! Heh heh!!!
Bestis soitti, just ennen kun olin kerennyt laittaa lapset nukkumaan, niin eiköhän ukko tullut siihen jotain ölisemään, meinasin vetää turpaan, ihan oikeasti.
Harvoin kyseinen ihminen minulle soittelee, niin olisi ollut kiva jutella pitdemmänkin aikaan, mutta ei. Ukko tuli höpiseen, että lopeta jo ja mene lukemaan lapsille iltasatu.. pälä pälä.. Perk....le!!
Jos ei ole lapset kirkumassa korvan juuressa, niin sitten on tuo ukko..

Laitoin lapset nukkumaan, joten olisimme saaneet olla kahden ja vaikka... Mutta ei, ukko otti ja lähti.
Huominen päivä menee taas sillain, että mies nukkuu ja minä herään aamulla lasten kanssa, kuten AINA ENNENKIN!!!

Nyt on niin, että jos ei meno ala muuttua, niin minä ja lapset lähdetän, minä en jaksa enään tätä paskaa ja tämä ei ole todellakaan harvinaista meillä, että ukko "pakeilee" vastuuta.

Niin ja tuli mieleen, miksi ukko ei voi selvinpäin KOSKAAN sanoa rakastavansa minua, mutta päissään sitten kyllä se sanotaan, onko se niin pr.leen hankalaa???
 
Alkuperäinen kirjoittaja NYT MENI HERMOT:
Niinpä, minun mies lähti kaverinsa luokse ryyppäämään ja jätti minut lasten kanssa kotia, että tosi kiva Jussi!! Heh heh!!!
Bestis soitti, just ennen kun olin kerennyt laittaa lapset nukkumaan, niin eiköhän ukko tullut siihen jotain ölisemään, meinasin vetää turpaan, ihan oikeasti.
Harvoin kyseinen ihminen minulle soittelee, niin olisi ollut kiva jutella pitdemmänkin aikaan, mutta ei. Ukko tuli höpiseen, että lopeta jo ja mene lukemaan lapsille iltasatu.. pälä pälä.. Perk....le!!
Jos ei ole lapset kirkumassa korvan juuressa, niin sitten on tuo ukko..

Laitoin lapset nukkumaan, joten olisimme saaneet olla kahden ja vaikka... Mutta ei, ukko otti ja lähti.
Huominen päivä menee taas sillain, että mies nukkuu ja minä herään aamulla lasten kanssa, kuten AINA ENNENKIN!!!

Nyt on niin, että jos ei meno ala muuttua, niin minä ja lapset lähdetän, minä en jaksa enään tätä paskaa ja tämä ei ole todellakaan harvinaista meillä, että ukko "pakeilee" vastuuta.

Niin ja tuli mieleen, miksi ukko ei voi selvinpäin KOSKAAN sanoa rakastavansa minua, mutta päissään sitten kyllä se sanotaan, onko se niin pr.leen hankalaa???

mä ymmärrän TÄYSIN miltä susta tuntuu! oli ihan niinku meidän elämästä tuo pätkä. karmeeta että hyvin suurella osalla on tämmöset miehet. missä ne kunnolliset sitte luuraa vai onko se vaan meidän epäonnekkaiden mielikuvitusta ja niiden onnekkaiden naisten sepittelyä?

justiin sain vauvan nukkumaan. supon laitoin ja toivon että nyt saisin itsekkin unen päästä kiinni jossain vaiheessa. ukkoa en oota kotiin pariin tuntiin. olen tuhannen varman että meni tuohon lähiräkälään vetään kännit. ja huominen menee meilläkin sitä normaalia rataa: MINÄ nousen aamulla aikaisin, MINÄ hoidan vauvan, MINÄ vaihdan vaipat, MINÄ syötän, MINÄ hyssyttelen ja UKKO VAAN MAKAA!!! PERKELE!!! kyllä se alkaa huumori loppumaan nyt mullakin!

 
Minkälainen on hyvä mies?
Jostain kumman syystä miehillä on helppoa kun voivat mennä silloin kun huvittaa ja tehdä mitä lystävät ilman että pitää muita jatella,mutta naisen pitää aina ensin ajatella lapsia sitten miestään ja sitten itseään.
Tuohon kun saisi muutoksen niin kyllä olisi hyvä.

Meillä mies lähti peliiltaan kun vauva oli 2kk ja minä olin itse 40 asteen kuumeessa.Sanoi vaan että tulee heti ku peli loppuu.
Ja aina valittaa kun ei ole omaa aikaa ollut,ei mullakaan,mutta minäpä en saa valittaa siittä kun se on eri asia.

Mutta kaikesta huolimatta rakastan miestäni,vaikka joskus vosinki ampua sen kuuhun.
 
Ai täälläki keskustellaan näistä meidän hellankuukeleista! :kieh: :headwall: Meidän pitäis pistää sota pystyyn näitä omiin napoihinsa tuijottajia vastaan! Ukot vetää soppaa ja huitelevat missä haluavat milloin haluavat; pitävät meitä niin itsestäänselvyyksinä joita ei tartte kunnioittaa! Ilman lupaa lähtevät myös "ku et ois kuiten luvannu..." Niin just; inisevät ku vittu teinikakarat. Voi aaaaaapua!!!
 
justiin saatana sain kiinni sen ukon tuosta lähiräkälästä. vitun kännissä kun käki. sössötti vaan että pistä silmät kiinni ja mee nukkumaan!!! just joo! oisin vetässy turpaan jos vaan ois ollu lähellä! voi vidun vittu!
 
Meilläpäs oli toisinpäin. Olin selvinpäin koko illan ja olin kuskina eri sukulaispaikkojen välillä. Vaimo sai ottaa olutta ihan rauhassa. Nyt kun ollaan kotona, niin itseki muutamat otan. Niin että ei ne kaikki ukot paskoja ole...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ukko:
Meilläpäs oli toisinpäin. Olin selvinpäin koko illan ja olin kuskina eri sukulaispaikkojen välillä. Vaimo sai ottaa olutta ihan rauhassa. Nyt kun ollaan kotona, niin itseki muutamat otan. Niin että ei ne kaikki ukot paskoja ole...

Mitäs sä niitä oluita enään juot?
 

Yhteistyössä