Kyläpäs oma isi tuntuu mukavalta sittenkin, läks kävelemään kun mutsi teki positiivisen testin, oli se sentäs antanu rahat aborttiin. mulla on ikää 26v aj kolmes oon kyseisen herran tavannut.. omasta halustani. siis kyllähän mulle ois kelvannu useempoiki tapaaminen mut heille ei ilmeisesti käynyt, välillä pieni piru minussa on miettinyt että marssin oven taakse kara kakaroitten, käyn ne esittelemässä ja utelemassa sen puolen suvun sairaudet ja menen pois..
Nöppöselle paljon voimia tulevaan taisteluun! ex:äs on mulkku, mutta senhän jo tiesitkin. voi vaan miettiä ukon kotikasvatusta jos kerran noin vastuuton on |O
Ukon veli just eros, se sentäs suosiolla otaa isompaa muksuu vkl itelleen ja pienempää talpaa muutaman kerran viikkoon, vaikka seki on yks huithapeli se ukko..
Nöppöselle paljon voimia tulevaan taisteluun! ex:äs on mulkku, mutta senhän jo tiesitkin. voi vaan miettiä ukon kotikasvatusta jos kerran noin vastuuton on |O
Ukon veli just eros, se sentäs suosiolla otaa isompaa muksuu vkl itelleen ja pienempää talpaa muutaman kerran viikkoon, vaikka seki on yks huithapeli se ukko..