mä en enää tiedä mitä sanoisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja mauskis:
Kannattaisikohan tehdä niin että sanot ENSIN exällesi ja hänen uudelle hempukalle että kasvavat aikuisiksi ja sitten jos kiinnostaa niin järjestetään tapaamisia. Minä en ainakaan tuollaiseen hömppään lähtisi mukaan. En edes lasten vuoksi. Mitä etua siitä lapsille on jos tuntevat ettei isä halua nähdä. Ja mitä tuohon "sinä aiheutit keskenmenon" tulee... Sanoisin varmaan exälle sinuna että "empäs ole tiennytkään että ajatuksen voimalla niitä keskenmenoja voisi edes aiheuttaa". Ja perään toteaisin että kannattaisi nyt todellakin KASVAA AIKUISEKSI!

Käsittääkseni kyse ei ollut keskenmenosta vaan jo ihan syntyneen lapsen kuolemasta.

Oli miten oli, ei kumpaakaan voi ajatuksen voimalla aiheuttaa: keskenmenoa tai jo syntyneen lapsen kuolemaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et voi antaa miehelle aikaa surra 3. lastaan?

Sinähän et menettänyt mitään, joten jaksat itse sen ajan kun mies suree, hoitaa lapsesi.

Ihän tässä aloittaneesta itsestä ole kysymys vaan hänen lapsistaan ja heidän oikeudestaan omaan isäänsä.

Jos ei viitsi niitä olemassa olevia lapsiaankaan huoltaa ja hoitaa niin ehkä sitten joku korkeempi voima on katsonut paremmaksi ettei sen eksän tarvitse tänne sen enempää lisääntyä...ei mitään sääliä tuollaisille luuserimiehille!!!!

AP:lle voimia tilanteeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Pointti kadoksissa?:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja mauskis:
Kannattaisikohan tehdä niin että sanot ENSIN exällesi ja hänen uudelle hempukalle että kasvavat aikuisiksi ja sitten jos kiinnostaa niin järjestetään tapaamisia. Minä en ainakaan tuollaiseen hömppään lähtisi mukaan. En edes lasten vuoksi. Mitä etua siitä lapsille on jos tuntevat ettei isä halua nähdä. Ja mitä tuohon "sinä aiheutit keskenmenon" tulee... Sanoisin varmaan exälle sinuna että "empäs ole tiennytkään että ajatuksen voimalla niitä keskenmenoja voisi edes aiheuttaa". Ja perään toteaisin että kannattaisi nyt todellakin KASVAA AIKUISEKSI!

Käsittääkseni kyse ei ollut keskenmenosta vaan jo ihan syntyneen lapsen kuolemasta.

Oli miten oli, ei kumpaakaan voi ajatuksen voimalla aiheuttaa: keskenmenoa tai jo syntyneen lapsen kuolemaa.

joo siis jo syntyneestä lapsesta oli kyse, mut en mä silti ehkä niin mahtava viel ole et ajatuksella ihmisiä voisin tappaa..

Jos tuosta exäsi ja hänen uuden puolisonsa lapsen kuolemasta on vasta vähän aikaa niin heidän tilanteensa voi olla vielä todella vaikea ja herkkä. Ehkä suru on vielä niin suuri, ettei ex.n uusi ihan tosissaan pysty vielä edes näkemään lapsia, saatika, että jaksaisi huolehtia sinun ja ex.n lapsista esim yöreissun ajan.

Uskon kyllä, että ex.si haluaa taas tavata lapsia, kun tilanne kehittyy. Ehkä hänelläkin on lapsen kuoleman jälkeen joku kynnys tavata omia muita lapsiaan. Voisiko pelätä, että kun yksi lapsi kuoli, niin voivat muutkin kuolla ja hän yrittää juuri sen vuoksi ottaa etäisyyttä lapsiin. Ettei sattuisi niin kovasti jos nämäkin lapset kuolisivat...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylix2:
Siis voi että on teilllä kamala tilanne varsinkin lasten kannalta...minä kyllä unohtaisin ne tapaamiset ja odottaisin,että isä alkaisi itse osoittamaan kiinnostustaan.

Ja minusta sinä "nöppönen" olet aika esimerkillinen nainen,josta voisi moni muukin yksinhuoltaja ottaa mallia. Kaikesta huolimatta yrität ajatella lasten parasta ja toimit myös itsekin sen eteen,että lapset isäänsä näkisivät. Harmi vain kun ketään ei voi pakottaa näkemään omia lapsiaan.

Oi olisipa meidänkin miehen esikoisen äiti kuin sinä niin mieheni näkisi esikoistaan ja yhteiset lapsemme velipuoltaan...mutta meillä esikoisen äiti on jäänyt kiinni katkeruuteen ja ei koe,että hänen tehtävä on mitenkään panostaa isätapaamisiin ym...ja voitte uskoa,että se asenne ei ainakaan aja lapsen etua,varsinkin kun meilläkin mieheni oli todella halukas näkemään ja tapaamaan lastaan.

Kyllä mä uskon,että exäsi avaa silmänsä jossain vaiheessa ja ottaa yhteyttä sinuun itse. Minusta sinä olet nyt kaikkesi tehnyt ja nyt on exäsi vuoro osoittaa halunsa tavata lapsiaan.

kiitos. kiva kuulla et toimin edes jonkun mielestä oikein. minulla alkaa vaan voimat loppua siihen että aina yritän parantaa asioita yksin. kaksi kuukautta katson, sitten on ex:n vuoro alkaa toimia. ja järjestää asiansa kuntoon et voi lapsiaan tavata.

Älä loputtomiin yritä. Sitten kun alkaa siltä tuntua ettei enää jaksa, niin pistä stoppi. Ymmärtääkseni näin on jo käynyt, tuntuu ettet jaksa enää. Kun oikeesti asia on niin, ettet sä pysty exääs vaikuttamaan mitenkään vaikka seisoisit päälläsi. Mun yks kaveri teki myös kaikkensa, enemmänkin jotta pojallaan ja isällään olisi kunnon suhde ja isän kotonakin kaikki hyvin että pojan on siellä hyvä olla. Mitään muuta ei saanut kuin paskaa niskaansa, seurauksena masennus, niin äidillä kuin pojallakin. Jos ei tästä teidän kokeilusta ei mitään tule, niin lopeta sitten kaikki yrittäminenkin! Anna lapsia vaikka sinne exän vanhemmille, saavatpahan ainakin tavata isovanhempiaan. Ja exä voi sitten aikanaan selittää lapsilleen miksi on toiminut näin, tai olla selittämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Älä loputtomiin yritä. Sitten kun alkaa siltä tuntua ettei enää jaksa, niin pistä stoppi. Ymmärtääkseni näin on jo käynyt, tuntuu ettet jaksa enää. Kun oikeesti asia on niin, ettet sä pysty exääs vaikuttamaan mitenkään vaikka seisoisit päälläsi. Mun yks kaveri teki myös kaikkensa, enemmänkin jotta pojallaan ja isällään olisi kunnon suhde ja isän kotonakin kaikki hyvin että pojan on siellä hyvä olla. Mitään muuta ei saanut kuin paskaa niskaansa, seurauksena masennus, niin äidillä kuin pojallakin. Jos ei tästä teidän kokeilusta ei mitään tule, niin lopeta sitten kaikki yrittäminenkin! Anna lapsia vaikka sinne exän vanhemmille, saavatpahan ainakin tavata isovanhempiaan. Ja exä voi sitten aikanaan selittää lapsilleen miksi on toiminut näin, tai olla selittämättä.

mä olen nyt päättänyt et tän kaks kuukautta pinnistän vielä, sen jälkeen kortit on ex:llä. mä ilmoitin sen lastenvalvojallekin et kaks kuukautta, sitten mulle riittää. mut helpotti edes tuo.. nyt tiedän että tuo on se aika, sit voin nostaa kädet pystyyn ja jos ex ei itse asiassa tämän jälkeen etene niin se ei ole enää minun vastuullani.

Yhteistyössä