Alkuperäinen kirjoittaja Yököttää:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tottakai voi. pitääkö se silti lapsille kostaa?
Kostaa??? Hei, ajatteles nyt vähän ja koeta asettua sellaisen vanhemman tilalle jonka yksi tai ainoa lapsista on kuollut. Aika pahalta tuntuu tuo sinun mustavalkoinen asenteesikin![]()
no mutta lapset kärsii tilanteesta paljon ja millään tavalla he eivät ole syyllisiä siihen. heidän satuttamisensa on tarpeetonta.
vieras puhuu mustavalkoisesta asenteesta ja siitä, että pitäisi ottaa huomioon se, että toisen lapsi on kuollut.
Itse ihmettelen nöppösen suurta ymmärrystä tässä tilanteessa, sillä moni olisi varmasti kylmä ihminen ja "nauraisi" että ihan oikein kävi. Mitäs pettivät, valehtelivat jne.
Suuri suru sekin on, jos rakastamansa miehen ja ystävänsä menettää pettämisen seurauksena!
Eli mielestäni nöppösellä on kuitenkin suhteellisen asiallinen asenne tilanteeseen.
kiitos. tottakai minä ymmärrän että heillä on vaikeaa, mutta siitä huolimatta meidänkin lapset tarvitsevat ja kaipaavat isää. minä en voi sitä heille olla tai korvata.
Huhhuh, miten sairas ihmisen täytyykään olla että voi oikein kiitellä ihmistä jonka mielestä tuossa tilanteessa voisi ihan hyvin nauraa ja olla vahingoniloinen?
minä kiitin siitä, että hän ymmärtää mitä minä ajan takaa. ja vaikka minullakin on todellakin ollut raskaita aikoja niin lapsia en ole jättänyt ja yritän tukea lasten ja isän tapaamisia, vaikka hän onkin minua kohdellut tosi pahalla tavalla.