Siis voi että on teilllä kamala tilanne varsinkin lasten kannalta...minä kyllä unohtaisin ne tapaamiset ja odottaisin,että isä alkaisi itse osoittamaan kiinnostustaan.
Ja minusta sinä "nöppönen" olet aika esimerkillinen nainen,josta voisi moni muukin yksinhuoltaja ottaa mallia. Kaikesta huolimatta yrität ajatella lasten parasta ja toimit myös itsekin sen eteen,että lapset isäänsä näkisivät. Harmi vain kun ketään ei voi pakottaa näkemään omia lapsiaan.
Oi olisipa meidänkin miehen esikoisen äiti kuin sinä niin mieheni näkisi esikoistaan ja yhteiset lapsemme velipuoltaan...mutta meillä esikoisen äiti on jäänyt kiinni katkeruuteen ja ei koe,että hänen tehtävä on mitenkään panostaa isätapaamisiin ym...ja voitte uskoa,että se asenne ei ainakaan aja lapsen etua,varsinkin kun meilläkin mieheni oli todella halukas näkemään ja tapaamaan lastaan.
Kyllä mä uskon,että exäsi avaa silmänsä jossain vaiheessa ja ottaa yhteyttä sinuun itse. Minusta sinä olet nyt kaikkesi tehnyt ja nyt on exäsi vuoro osoittaa halunsa tavata lapsiaan.