tuon ex:n touhuista. meille ei siis ne tapaamiset ole toimineet, tapaamisissa on ollut nyt neljän kk paussi. reilu viikko sitten kävin itse lastenvalvojan luona juttelemassa tilanteesta ja tänään lastenvalvoja oli puhunut ex:n kanssa. ei ei edeleenkään voi eikä halua ottaa lapsia kotiinsa, koska nykyinen puoliso ei kestä nähdä lapsia silmissään. |O |O :'( eikä ex voi hakea lapsi minun luotani, koska ei kestä nähdä minua eikä puolisokaan sitä halua. nyt on sit kokeilussa sauraava et ex ja hänen nykyisensä "saa aikaa sopeutua": minä vien lapset joka keskiviikko lasten isän vanhempien luo klo 16 ja lasten mummo tuo lapset kotiin klo 18.30 mennessä. tää oli ainoa mikä exälle itselleen sopi, ei halua yövierailuja eikä mitään pidempää
ei ollut ex osannut sanoa kuinka kauan moista jatketaan, jos uusi puoliso tai ex nyt koskaan haluavat lapsia omaan kotiinsa. lastenvalvoja onneksi sanoi että tilanteen pitkittyessä tai hankaloituessa entisestään saan puhaltaa pelin poikki. mä olen ikloinen et lapset saa edes tuon kaksi tuntia viikossa tavata isäänsä, mut väsyttää tää säätäminen. ilmeisesti ex ei olisi ollut ensin halukas edes tähän vähään, mut lastenvalvoja sanoi et jos innostuis tapaan lapsia enemmän kun näkee edes vähän. tekee niin pahaa noiden lasten puolesta, miks niiden isä muuttui näin, mikä tekee omasta lapsesta näin vastenmielisen :'( :'(
ei ollut ex osannut sanoa kuinka kauan moista jatketaan, jos uusi puoliso tai ex nyt koskaan haluavat lapsia omaan kotiinsa. lastenvalvoja onneksi sanoi että tilanteen pitkittyessä tai hankaloituessa entisestään saan puhaltaa pelin poikki. mä olen ikloinen et lapset saa edes tuon kaksi tuntia viikossa tavata isäänsä, mut väsyttää tää säätäminen. ilmeisesti ex ei olisi ollut ensin halukas edes tähän vähään, mut lastenvalvoja sanoi et jos innostuis tapaan lapsia enemmän kun näkee edes vähän. tekee niin pahaa noiden lasten puolesta, miks niiden isä muuttui näin, mikä tekee omasta lapsesta näin vastenmielisen :'( :'(