voi J*MALAUTA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
joa se saamarin persreikä ex oli nyt mun käsien ulottuvilla niin kuristaisin sen!!! |O |O meillä on siis tää kokeilu et vien lapset joka keskiviikko klo 16 (alkoi viime viikolla) ex:n vanhempien luo ja lasten mummo tuo sit lapset kotiin klo 18.30. ja ex käy lapsia tapaamassa siellä. ja mitä tekee ex??? :headwall: :headwall: heittelee pimppistä nykyisensä kanssa keskustassa ja kun asiasta soitin ex:n äidille niin tää vielä valehteli et ex ajoi just pihaan (sekin tunnin myöhässä mitä piti) vaik ex ajoi just mun ohi ja sinne ajaminen vie ainakin 10min!!! eli ei viitsi vaivautua edes kahta tuntia lapsia tapaamaan!

mä oon niin vihainen!! |O huomenna soitan lastenvalvojalle ja tää kokeilu oli tässä. mulle riitti! saatana! |O |O harmittaa pojan takia et piti edes kokeilla kun nyt se ikävöiminen jää taas isompana päälle :'(

sä olet nyt tehnyt kaikkesi,ei isää voi pakottaa tapaamaan lapsiaan,niin surullista kun onkin :( paljon jaksamista sulle,ala elää omaa elämääsi ja nauti ajasta lasten kanssa ja jätä ex sikseen (tiedän,helpommin sanottu kun tehty :ashamed: ) en nyt osaa sanoa mitä tarkoitan :ashamed:
:hug: :hug: :hug:

:hug:
Eiköhän tuo kokeilu ole nyt tässä. Sun kannattaa nyt luovuttaa, heittää hanskat tiskiin, sillä kaikkesi olet tehnyt. Lasten ikävä helpottaa ajan myötä, ja unohtavat koko isän. Niin kamalalta kun se kuulostaakin, niin se on parasta lapsille, sillä mitä tuollaisella ns. isällä muka tekee? Sinunkin stressisi pienenee huomattavasti kun annat periksi, luulisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
No onpas kyllä... :/ koita jaksaa. :hug: onko kauan siitä kun erositte? jos sillä exälläs on vapauden huuma päällä...

erosta on 1,5vuotta.. mä luulen et ex:llä on vaan paskaa päässä, ei mitään muuta. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Eiköhän tuo kokeilu ole nyt tässä. Sun kannattaa nyt luovuttaa, heittää hanskat tiskiin, sillä kaikkesi olet tehnyt. Lasten ikävä helpottaa ajan myötä, ja unohtavat koko isän. Niin kamalalta kun se kuulostaakin, niin se on parasta lapsille, sillä mitä tuollaisella ns. isällä muka tekee? Sinunkin stressisi pienenee huomattavasti kun annat periksi, luulisin.

niin minäkin luulen. saa nähdä mitä lastenvalvoja tuumaa, mut miks mä enää edes yrittäisin?

Annat kyllä nyt tuon paskapää "isän" olla, olet tosiaankin kaikkesi tehnyt ja se riittää. Poikasi puolesta olen surullinen, mutta kyllä se vaan niin on että ilman isää on parempi kuin jatkuvat pettymykset. Tsemppiä teille, pärjäätte keskenänne paljon paremmin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

niin minäkin luulen. saa nähdä mitä lastenvalvoja tuumaa, mut miks mä enää edes yrittäisin?

Jos lastenvalvojalla on vähänkin älliä päässä, niin hän tajuaa että tuo järjestely vaan satuttaa lapsia, jotka odottavat tapaavansa iskän, eikä iskä sitten vaivaudukaan paikalle. Odotukset nousee, ja sitten tulee taas pettymys.
Läheisin ystäväni erosi juuri, ja lastenvalvojalla oli sovittu että jos isä ei ilmesty tapaamaan lasta silloin kun pitäisi (he sopivat tapaamiset keskenään, tai siis yrittävät sopia, mutta huonolta näyttää...) niin sitten lastenvalvojaan yhteys ja hän keksii jotain muuta.
Että miehet osaa olla idiootteja. Tai sinun tapauksessasi myös miehen uusi nainen taitaa olla varsinainen valopää :headwall:.
Mä lähetän sulle rutkasti naisenergiaa :D ja virtuaalitukea kurjaan tilanteeseen :hug: .

mä oon oikeasti niin vihainen et olen ihan punainen kun päässä kiehuu |O |O

Osta nyrkkeilysäkki ja teippaa siihen exän kuva. Agressiot saa kyytiä, ja samalla kunto nousee :D

varmaan pakko.. oikeesti sydän hakkaa lujaa, tunnen tällä hetkellä niin suurta vihaa |O |O miks mä edes suostuin koko kokeiluun, olis pitänyt arvata :headwall:

Ei tuo kokeilu kannata vaan ota yhteys lastenvalvojaan, kyllä hänenkin pitää ymmärtää lasten paras.

Mun järkeen ei mene millään se ettei joku välitä omista lapsistaan!! Saan likan kanssa olla onnellinen, että likalla on rakastava ja välittävä isä, joka ei missään vaiheessa halunnut jokatoinen viikonloppusysteemiä(en kyllä halunnut mäkään ) vaan likka on isällään arki-iltojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja tuo on myös ihan perseestä että exän äiti valehtelee menee maku sitten siihenkin ihmiseen. Jos tuommoisesta valehtelee, niin mistä kaikesta sitten valehtelee...

Niinpä... :/
Toisaalta, anoppi, vaikka miten ihana olisikin, on kuitenkin exän äiti, ja äidit yleensä pitää lastensa puolta ja yrittää pelastaa nämä pulasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja tuo on myös ihan perseestä että exän äiti valehtelee menee maku sitten siihenkin ihmiseen. Jos tuommoisesta valehtelee, niin mistä kaikesta sitten valehtelee...

Niinpä... :/
Toisaalta, anoppi, vaikka miten ihana olisikin, on kuitenkin exän äiti, ja äidit yleensä pitää lastensa puolta ja yrittää pelastaa nämä pulasta.

niin. mut en mä enää jaksa.. eiköhän tää nyt aika selväks oo jo tullut et kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. lastenvalvojan luona ex osaa kyllä puhua niin kuuta taivaalta että! :headwall:

ex:n äiti kävi just tuomassa lapset.. ilman turvaistuimia! sanoin nyt sit jo lasten mummolle et ensi viikolla en lapsia enää sinne kuskaa koska meno on tätä. ex:n anoppi ainakin kuunetli rauhassa, pyysin kuopuksen kummitädin (ex:n sisko) sähköposti osoitetta et voi lapsista edes kuvia heille.

Joo, etköhän sinä ole nyt tehnyt kaikkesi jotta lapset saisivat tavata isäänsä. Jos ei onnistu, niin ei onnistu, se ei ole sinusta kiinni. Ole vaan poikasi tukena kun ikävöi isäänsä, aikaa myöten sekin helpottaa ja lapsi "alistuu kohtaloonsa" :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Joo, etköhän sinä ole nyt tehnyt kaikkesi jotta lapset saisivat tavata isäänsä. Jos ei onnistu, niin ei onnistu, se ei ole sinusta kiinni. Ole vaan poikasi tukena kun ikävöi isäänsä, aikaa myöten sekin helpottaa ja lapsi "alistuu kohtaloonsa" :hug:

niinkai.. harmittaa vaan niin vietävästi lasten puolesta. :'(

Mä tiedän :( Samassa tilanteessa ollut itsekin, ei auta muu ku lohduttaa lasta ja itkeä sitten itse jossain piilossa.

Anoppi teki tosi väärin kun valehteli, mutta hän saattoi pelästyä ajatusta ettei saa enää tavata lapsenlapsiaan.

Ikävä juttu ettei tuo asia onnistunut, vaikka yritit omalta osaltasi auttaa lapsia (vaikkei se sullekaan varmaan aina mitään helppoa ole, ajatella asioita monen osapuolen kannalta kun sinullehan se exä ja sen vaimo sen tempunkin teki).

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Anoppi teki tosi väärin kun valehteli, mutta hän saattoi pelästyä ajatusta ettei saa enää tavata lapsenlapsiaan.

Ikävä juttu ettei tuo asia onnistunut, vaikka yritit omalta osaltasi auttaa lapsia (vaikkei se sullekaan varmaan aina mitään helppoa ole, ajatella asioita monen osapuolen kannalta kun sinullehan se exä ja sen vaimo sen tempunkin teki).

niimpä. ex anopille olen kyl sanonut et saavat aina tulla lapsia tapaamaan. nyt annoin heille mun sähköposti osoitteen et laittavat viestiä tulemaan (ex:n äiti ei muistanut osoitetta) niin laitan heille lapsista edes valokuvia.

Kyllä sun exäs tekee maailman pahimman virheen ku ei lapsiaan käy tapaamassa!!! Mutta sä oot tehny parhaasi ja voit ihan hyvällä omalla tunnolla jo antaa periksi!
Yksi asia mitä jäin miettimään, että saako lapsesi viettää aikaa exäsi vanhempien kanssa. Ajattelin vaan, että onhan hänellä oikeus olla myös toisen puolen isovanhempien kanssa, mikäli he vaan haluavat nähdä lapsiaan. Ei kai lasten tarvitse isovanhemmistaan erota, jos vanhemmat eroavat. Vai onko sinulla heihin yhtä huonot välit kuin exääsi?

Mä tiedän :( Samassa tilanteessa ollut itsekin, ei auta muu ku lohduttaa lasta ja itkeä sitten itse jossain piilossa.

niimpä. esikoinen on vaan jo alkanut kyselemään et "ethän äiti jätä minua", joten tulee tunne et on pakko pistää tälle stoppi ja vähentää pojan pettymyksiä. ei se ole kivaa ettei lapset isäänsä tapaa, mut ei nää jatkuvat pettymykset ole yhtään sen parempia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:

niimpä. ex anopille olen kyl sanonut et saavat aina tulla lapsia tapaamaan. nyt annoin heille mun sähköposti osoitteen et laittavat viestiä tulemaan (ex:n äiti ei muistanut osoitetta) niin laitan heille lapsista edes valokuvia.

Tässäpä nyt vastasitkin mun kysymykseen =) oot kyllä harvinaisen avara sydäminen ku jaksat lasten vuoksi yrittää!

Yhteistyössä