joa se saamarin persreikä ex oli nyt mun käsien ulottuvilla niin kuristaisin sen!!! |O |O meillä on siis tää kokeilu et vien lapset joka keskiviikko klo 16 (alkoi viime viikolla) ex:n vanhempien luo ja lasten mummo tuo sit lapset kotiin klo 18.30. ja ex käy lapsia tapaamassa siellä. ja mitä tekee ex??? :headwall: :headwall: heittelee pimppistä nykyisensä kanssa keskustassa ja kun asiasta soitin ex:n äidille niin tää vielä valehteli et ex ajoi just pihaan (sekin tunnin myöhässä mitä piti) vaik ex ajoi just mun ohi ja sinne ajaminen vie ainakin 10min!!! eli ei viitsi vaivautua edes kahta tuntia lapsia tapaamaan!
mä oon niin vihainen!! |O huomenna soitan lastenvalvojalle ja tää kokeilu oli tässä. mulle riitti! saatana! |O |O harmittaa pojan takia et piti edes kokeilla kun nyt se ikävöiminen jää taas isompana päälle :'(
mä oon niin vihainen!! |O huomenna soitan lastenvalvojalle ja tää kokeilu oli tässä. mulle riitti! saatana! |O |O harmittaa pojan takia et piti edes kokeilla kun nyt se ikävöiminen jää taas isompana päälle :'(