voi itku! Mies oli jättänyt puhelimen kotiin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Sen piti lähteä kauemmas ostoksille ja kyläilemään. Nyt se on siellä ikään kuin munasillaan, kun yleensä ei puhelimestaan luovu millään.

Ratsaisinko kiusallani luurin, jos sieltä löytyy vaikkapa jotain uutta miehestä... :whistle: :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Ensin mies unohtaa puhelimen ja sitten vielä selviäisi, että vaimo pitää epäluotettavana! Miten luulet, että miehes kestää kaksi vastoinkäymistä yhdellä iskulla?

No mut eihän se sitä sais tietää, vain jos sieltä paljastuisi jotain kuumia viestejä jollekin suhteemme ulkopuoliselle henkilölle. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ensin mies unohtaa puhelimen ja sitten vielä selviäisi, että vaimo pitää epäluotettavana! Miten luulet, että miehes kestää kaksi vastoinkäymistä yhdellä iskulla?

No mut eihän se sitä sais tietää, vain jos sieltä paljastuisi jotain kuumia viestejä jollekin suhteemme ulkopuoliselle henkilölle. :xmas:

Sitten olisi vielä se paljastuminen ja mahdollisesti ero, eli jo 3-4 vastoinkäymistä yhdellä kertaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Sitten olisi vielä se paljastuminen ja mahdollisesti ero, eli jo 3-4 vastoinkäymistä yhdellä kertaa :(

Hassuja ootte.

Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tottahan toki :) mä ainakin katsoisin. Kaikkihan on yhteistä yhteisessä liitossa!

:o Kyllä nyt joku yksityisyyskin olisi hyvä olla. Luottamusta ei sitten näemmä ole yhtään jos puhelimetkin pitää tutkia...

Luottamusta ei oo jos sitä ei saa tutkia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eiköhän se olis poistanu mahd.viestit, ett turha nähä vaivaa...

Mutta ei kai se mies puhelinnumeroa ihan ulkoa muista? Osotekirja siis, ja viestit kohdalta uusi viesti ja painat lähtetä, uusissa näkyy viimeksi käytetyt..

Mun mielestä on vaan outoa, että tutkitaan toisten puhelimet. En minä ainakaan tykkäisi jos olisi joku tarkastus mitä puhelimesta löytyy. Mitää salaisuuksia ei puhelimessani ole, mutta tuollaiset tarkastukset kyllä ihmetyttää... ja jos jollakin jotain salaisuuksia on niin voi hankkia toisen puhelimen ym. ettei jää noissa tarkastuksissa kiinni.

Mun mielestä on vaan outoa, että tutkitaan toisten puhelimet. En minä ainakaan tykkäisi jos olisi joku tarkastus mitä puhelimesta löytyy. Mitää salaisuuksia ei puhelimessani ole, mutta tuollaiset tarkastukset kyllä ihmetyttää... ja jos jollakin jotain salaisuuksia on niin voi hankkia toisen puhelimen ym. ettei jää noissa tarkastuksissa kiinni.

VÄÄRIN. Voi kutea tuolloin jonkun muun kanssa jos on salattavaa.

No tottahan toki :) mä ainakin katsoisin. Kaikkihan on yhteistä yhteisessä liitossa!

:o Kyllä nyt joku yksityisyyskin olisi hyvä olla. Luottamusta ei sitten näemmä ole yhtään jos puhelimetkin pitää tutkia...

Toisen puhelinta ei tutkita siksi, että siellä saattaa olla jonkun oman kaverin arkaluontoisia luottamuksellisia juttuja tai luottamuksellisia työasioita! :attn: Luottamus on sitä varten, että toisen puhelimen, sähköpostit ja kirjeet voi jättää koskematta!

Pöh, mitä arkaluontoista muka?

Toisen puhelinta ei tutkita siksi, että siellä saattaa olla jonkun oman kaverin arkaluontoisia luottamuksellisia juttuja tai luottamuksellisia työasioita! :attn: Luottamus on sitä varten, että toisen puhelimen, sähköpostit ja kirjeet voi jättää koskematta!

Me ollaan miehen kanssa niin hönttejä ja lörppäsuisia, että kerromme kavereitten murheetkin. Mutta me jaamme vain keskenämme, emme muille. :ashamed:

En katso mieheni puhelimen tietoja ja mieskään minun.On olemassa ihan sellainen kuin puhelinsalaisuus :kieh:

Miehes voi haastaa sut oikeuteen koska suomessa on laki että jokaisella on se kirjesalaisuus tai mikä lie siittä voi saada syytteen jos tongii toisten yksityisii asioita on sitten naimisissa tai ei ei oo oikeutta tutkii toisen puhelinta! oisko susta kivaa et sun miehes kattois aina kaikki sun viestit ja puhelut?

Me ollaan miehen kanssa niin hönttejä ja lörppäsuisia, että kerromme kavereitten murheetkin. Mutta me jaamme vain keskenämme, emme muille. :ashamed:

Syvästi toivon, etten tunne teitä kumpaakaan!

Ja taatusti tunnet. Toi on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Yhteistyössä