Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä diettaan:
ja imetän,lapsi tosin jo puolivuotias. Maanantaina aloitin enkä vielä ainakaan ole huomannut maidon tulossa mitään ongelmaa. Suhtaudun myös vähän skeptisesti tuohon väitteeseen että sulavista läskeistä vapautuu ympäristömyrkkyjä maitoon! Onko tästä ihan tutkittua faktaa josssakin?
mä kans noita myrkkyjä vähän epäilen... siis ehkä sitten jos oot jollain kaalisoppakuurilla tai vissydietillä, mutta eihän moni tämän kummemmin syö muullonkaan, ehkä niitä herkkuja vaan tähän päälle, niin miten sillon ei irtoo myrkkyjä, mutta jos sanot ääneen laihduttavas (vaikka sitten sillä samalla ruokavaliolla) niin sillon irtoo myrkyt? :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä diettaan:
ja imetän,lapsi tosin jo puolivuotias. Maanantaina aloitin enkä vielä ainakaan ole huomannut maidon tulossa mitään ongelmaa. Suhtaudun myös vähän skeptisesti tuohon väitteeseen että sulavista läskeistä vapautuu ympäristömyrkkyjä maitoon! Onko tästä ihan tutkittua faktaa josssakin?
mä kans noita myrkkyjä vähän epäilen... siis ehkä sitten jos oot jollain kaalisoppakuurilla tai vissydietillä, mutta eihän moni tämän kummemmin syö muullonkaan, ehkä niitä herkkuja vaan tähän päälle, niin miten sillon ei irtoo myrkkyjä, mutta jos sanot ääneen laihduttavas (vaikka sitten sillä samalla ruokavaliolla) niin sillon irtoo myrkyt? :D
Ettei se vaan olisi kateellisten keksintöjä! Tahdotaan pitää kaikki mammat läskeinä
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko kaikilla jo suunnitelmat huomiseksi? ettei tule repsahduksia :attn: :D
Mä oon huomenna töissä, omilla eväillä :p Mutta mennään kyllä sit illemmalla mun äidille ja mun mammalle. Mut kyllä mä pystyn olee syömättä kiellettyjä juttuja. :attn:
Tänäänki töissä oli kaikenlaista herkkua tuotu, ja mä pysyin kovana. :D

Ja fiilis on edelleen superhyvä. :)
 
Kyselijä?
nyt on sitten tunnin lenkkikin tehtynä :) Koivet pikkasen maitohapoilla, kävelin tosin, mutta ehkä jopa liian reippaasti.

Mulla ei töki mikään muu kuin raejuusto, mutta onneks sitä ei paljoa tarvitse päivässä vetää. En tee aamupuuroa, vaan sekoitan sen mehukeittoon ja hyvää oli. Rahkaa suorastaan rakastan :) Ja muutenkin saa syödä koko ajan, tää on hyvä!

Ostin kyllä myös vihreää teetä. Siitä en todellakaan pidä, mutta kai sitä saa pari mukia päivässä vedettyä.
 
Penni
Voi kun aivan innolla odotan tiistaita että pääsee puntarille! Puurokin on alkanut jopa maistua hyvältä ja nyt liottelen leseitä mehukeitossa josko ne turvottuaan menisi paremmin alas. Tämä on oikeastaan tosi kivaa, kun yrittää miettiä mitä sitä aineksista valmistaisi! Ja ennenkaikkea kuinka hyvältä näyttää kun ihra sulaa!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Penni:
Voi kun aivan innolla odotan tiistaita että pääsee puntarille! Puurokin on alkanut jopa maistua hyvältä ja nyt liottelen leseitä mehukeitossa josko ne turvottuaan menisi paremmin alas. Tämä on oikeastaan tosi kivaa, kun yrittää miettiä mitä sitä aineksista valmistaisi! Ja ennenkaikkea kuinka hyvältä näyttää kun ihra sulaa!!
Minä kans ootan tiistaita ja puntaria :D
 
käykääs lukemassa jutan uusin kirjotus blogista :wave: siellä on mm purkasta,makeutusaineesta,päänsärystä, rahkan korvaamisesta jne. Samoja juttuja mitä täälläkin on kyselty.

kiva lukee aina, just ku ihmiset alkaa vähän ns "kyllästyä" niin tulee uutta inspiroivaa tekstiä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haave: imetätkö sä? niin ja tervetuloo pinoon mukaan! :D :flower:
En imetä, poika syntyi rv 32 joten oli kuukauden keskolassa ennen kotiintuloa ja yrityksistä huolimatta en juurikaan herunut pumpulle... Yritettiin muutaman kerran imettää kun vauva tuli kotiin, mutta ei jaksanut imeä ja maitokin oli jotenkin "tiukassa". Sitten alkoikin menkat, melkein tasan 4 viikkoa synnytyksestä ja endolaisena se tarkoittaa koura kaupalla kolmiolääkkeitä joten maitoa ei voinut enää antaa vauvalle... (ja jotenkin tämä imetyksen epäonnistuminen kaivelee vieläkin kun kerta pitää näin selitellä... :/ ) Kuitenkin tuon sairaalassaolo kuukauden lypsin ja vein maitoa vauvalle vaikka ei sitä häävisti tullutkaan.
Ja kiitos ja kumarrus, mukava liittyä seuraanne! :heart:

Olen nyt noita esittelyviestejä lukenut tuolta jutan blogista ja tuntuu että olen about ainoa jolla ylipainoa on ihan kunnolla... Kaikki tuntuu oleva normaalipainossa ja vähän vaan kiristelevän... Eikä siinä tietenkään mitään vikaa ole, parempihan se on tarttua ongelmaan kiinni kun ei ole juurikaan tiputettavaa. Kai se on sitten se kateus... :ashamed:

Tänään on mennyt muuten ihan hyvin, mutta välipalan ja päivällisen väliin tuli 5 tuntia... Ei edes mikään kamala nälkä tullut, vaan näinhän ei ollut tarkoitus toimia. Meillä oli vieraita ja jotenkin en kehdannut siirtyä hellan eteen hääräämään kun muut siinä kaffittelivat.

En usko huomisesta tulevan ongelmaa (vaikka onkin mun ensimmäinen äitienpäivä) mies tietää tästä ja sanoinkin jo että mua voi ilahduttaa jollain muulla kuin ruualla. Ja sanoikin sitten saunassa että ennen kahdeksaa ei saa nousta sängystä. No mullehan se kyllä sopii jos pojan ruokkii, eli tää äiskä saa nukkua aamusta! (aahhh... :D :heart: :p ) Se pelkästään riittää mulle äitienpäivälahjaksi.

Miten muuten, kuinka kauan tuolla keskivartalolla (mahalla) kestää palautua raskaudesta? (sen mitä se nyt ylipäänsä palautuu...) Oliskohan tässä vielä toivoa että tuo pömppö menee kasaan...? Mulla kun ei ole vielä ollut jälkitarkastusta niin tuntuu etten uskalla vielä kamalasti vatsoja treenata... Vai olisko tyhmää alottaa ennen tuota jälkitarkastusta "omin luvin"?

 
Penni
Pakko tulla hehkuttamaan!! Kävin äsken puntarilla ja paino oli 79.8,JEE!! Seiskalla paino on alkanut viimeksi ennen lapsia. Kaiken kaikkiaan paino on tippunut nyt n.3kg, Harmi kun kävin vasta toisena päivänä puntarilla niin ihan tarkkaa lähtöpainoa ei ole.

Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penni:
Pakko tulla hehkuttamaan!! Kävin äsken puntarilla ja paino oli 79.8,JEE!! Seiskalla paino on alkanut viimeksi ennen lapsia. Kaiken kaikkiaan paino on tippunut nyt n.3kg, Harmi kun kävin vasta toisena päivänä puntarilla niin ihan tarkkaa lähtöpainoa ei ole.

Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!!
Kuulostaa ihanalta :flower: Hyvää äitienpäivää minunkin puolesta kaikille,tiistaina sitten näkee paljonko on lähteny:)

Mä ajattelin jatkaa dieetin jälkeen karppausta,en oikein tiedä vielä missä muodossa mutta tässä on kolmisen viikkoa aikaa opetella karppauksen saloja :)Mulle sopii niin hyvin tää vähähiilarinen ruokavalio :eek: :D

muoks.ja jos täällä olis muitakin innokkaita jotka haluis jatkaa vhh ruokavaliolla niin voisi perustaa oman ryhmän meille sitten tänne:)Menen tässä hiukan asian edellle jo :LOL: eka viikko vasta menossa :D
 
pinni
Minä aloitin tänään, ekaa gojuttago -aamupalaa parhaillaan vedän. Raejuusto vähän tökkii, mutta kyllä se siitä. Harmittaa tosin, kun olen kaksi viikko liikuntakiellossa; kävellä saa, mutta salille ei ole asiaa. Mutta kokeillaan nyt aluksi ihan tällä ruokavaliolla.
 
Kyselijä?
Hei osaisittekos auttaa, että kuin paljon mitassa on 10g vehnäleseitä? Mulla ei ole noin tarkkaa vaakaa eikä pussissa lukenut paljonko painaa tietty määrä, joten olin illalla vähän hukassa :) Laitoin sitten sellaiset pari ruokalusikallista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Minä aloitin tänään, ekaa gojuttago -aamupalaa parhaillaan vedän. Raejuusto vähän tökkii, mutta kyllä se siitä. Harmittaa tosin, kun olen kaksi viikko liikuntakiellossa; kävellä saa, mutta salille ei ole asiaa. Mutta kokeillaan nyt aluksi ihan tällä ruokavaliolla.
Minä tunnustan että olen vain kerran vetänyt kotitreenit läpi :ashamed: Pitäisi kyllä tsempata sen suhteen, mutta kaikkien kotitöiden jälkeen ei yksinkertaisesti ole huvittanut. Laiska minä!!!

Rekisteröidyin vihdoin tälle palstalle ja Penni on nyt Pampales
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
Hei osaisittekos auttaa, että kuin paljon mitassa on 10g vehnäleseitä? Mulla ei ole noin tarkkaa vaakaa eikä pussissa lukenut paljonko painaa tietty määrä, joten olin illalla vähän hukassa :) Laitoin sitten sellaiset pari ruokalusikallista...
mun paketissa lukee että 1dl tuotetta painaa n.20g.
 
pinni
Alkuperäinen kirjoittaja Juno:
Mikä tuo supermies tuolla treenissä on? Mulla on niin hidas liittymä nyt ettei se video aukee :ashamed: :D
Vatsalleen lattialle, kädet suoraksi eteenpäin. Nostat yhtäaikaa käsiä ja jalkoja ylös, ja samalla venytät niitä eteenpäin. Ei tarvitse nostaa kovin ylös, venytys tärkeämpää.
 

Yhteistyössä