Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Heips taas!!

hauskan asian olen huomannut , minulla on alkanut aikalailla tasan kolmen tunnin välein tuntua pientä näläntunnetta,ihan kun vatsassani olisi ajastin :)
Samoin. Annokset on isoja ja mielellään syö lautasen tyhjäksi kuitenkin =).
Ennen närpin hiukan perunaa ja kastiketta ja jätin LÄHES AINA ruokaa. Nyt ei tulisi mieleenkään =).

Lounas ja päivällinen ovat juuri sopivan kokoisia. Nälkä lähtee, muttei tule ähky.
 
pienenhetken pikana
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken pikana:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en nyt kyllä käsitä!!!?

Fast Dietmixissä lukee;

Voit nauttia DIETMIX-juomaa välipalana tai fyysisen suorituksen jälkeen palautumiseen.

EIKÖ JUOKSU, AEROBIC, ZUMBA YMS ole fyysisiä suorituksia? Vai henkisiäkö ne on? :headwall:
palautusjuomaa voi ottaa myös aerobisen liikkunnan jälkeen, MUTTA jutan ja bullin ohjeen mukaan ei voi ottaa. Luin itse ohjeet uudestaan läpi ja siinä tosiaan lukee että ei aerobisen liikkunnan jälkeen, eli jos haluat seurata jutan ja bullin ohjeet tarkalleen niin älä ota.
Itse juon palautusjuomaa jumpan jälkeen (tosin ei Dietmix) ja kun luin Jutan blogin läpi, tai kysymykset niin vaikuttaa silti että monet ottaa Dietmix myös aerobisen liikkunnan jälkeen, vaikka Jutta ja Bull kirjoittaa että ei.
Mä en tiiä miksi sitä ei voisi ottaa, tai miksi ne kehottaa ettei otettais, jos joku tietää niin voisi vastaa!?
siksi, että vain punttitreeni "repii" sun lihaksia rikki, kasvattaa niitä siis mutta tavallaan se lihas aina repeää kun treenaa. samaa ei tee spinning,juoksu, eikä mikään muukaan hikijumppa. Siksi sitä palautusjuomaa ei tarvi koska sun lihasten vaurioita ei tarvi palauttaa jumpan jälkeen =)
sen mä tiiän mutta kuitenkin muualla suositellaan ja kehotetaan että otetaan myös aerobisen liikkunnan jälkeen. Ja sen takia mietin että miksi ne on ehdottomasti sitä mieltä ettei tarvitse, siis mietin jos siihen on joku toinen syy :)
johtuen ehkä (turhista) kaloreista tässä tapauksessa.
 
Nyt on Dietmixi vedetty naamariin eli vedin aerobisen päätteeksi vielä kotitreenit. Se maistui ihan vadeltä jonka joukkoon on sekoitettu mansikkauutetta. Ei siis mikään gourmeet-elämys mutta ihan hyvin meni alas :)

Ja tosiaan juoksu, spinning tms. ei hajoita lihaksia joten niitä ei tarvitse korjata palkkarin avulla. Ei siitä palautusjuomasta sinänsä haittaa ole, mutta siinä tosiaan on niitä kaloreja aika paljon. Ei ole siis kovinkaan järkevää ensin kuluttaa muutamaa sataa kaloria ja sitten vetästä ne palkkarin muodossa takaisin.

Mutta kukin vetää tyylillään...sinänsä tässä nyt moni varmasti hämääntyy, kun kaikki soveltaa. Mutta jutan blogissa on täsmätietoa, joten sinne kannattaa suunnata :)
 
Siis tuo ehrmannin maitorahka on niiiiin paljon parempaa kun valion,ihan loistavaa!!paljon pehmeäpää ja ei niin hapanta,siihen ei tarvitse tosiaan välttämättä edes mitään makeutusjauheita:)

Kannattaa siis testata.Muuten aika lailla samat arvot kun valiolla mutta proteiineja liki puolet enempi??Onkohan sillä väliä?

Mä olen nyt huomannut että oon ollut tänään aika kiukkunen,aikalailla ihan syyttä:(Muuten fiilis on hyvä,harmittaa vaan tämä kiukuttelu,tokihan voi johtua muustakin kun dieetistä :D

Miten teillä muilla,kiristääkö yhtään hermoja?:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Siis tuo ehrmannin maitorahka on niiiiin paljon parempaa kun valion,ihan loistavaa!!paljon pehmeäpää ja ei niin hapanta,siihen ei tarvitse tosiaan välttämättä edes mitään makeutusjauheita:)

Kannattaa siis testata.Muuten aika lailla samat arvot kun valiolla mutta proteiineja liki puolet enempi??Onkohan sillä väliä?

Mä olen nyt huomannut että oon ollut tänään aika kiukkunen,aikalailla ihan syyttä:(Muuten fiilis on hyvä,harmittaa vaan tämä kiukuttelu,tokihan voi johtua muustakin kun dieetistä :D

Miten teillä muilla,kiristääkö yhtään hermoja?:)
kiristää todellakin, mutta johtuu mun menkoista...

Ja mulla on nyt todellakin vaikeeta, siis ihan mieletön makean himo |O äsken keitin teetä jos auttais....helvetin menkat....todella vaikeeta pysyä vahvana tällä hetkellä. Onneksi meillä ei ole kotona mitään suklaata tai sellaista.... :headwall: :headwall: :kieh: |O

ja siis jep mäkin tykkään ehrmannin rahkasta, suunnittelin jo että kokeilen jotain kotimaista välillä mutta ehkä mä en sit kokeile, mä jotenkin luulin et kotimaiset olis parempia....
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Siis tuo ehrmannin maitorahka on niiiiin paljon parempaa kun valion,ihan loistavaa!!paljon pehmeäpää ja ei niin hapanta,siihen ei tarvitse tosiaan välttämättä edes mitään makeutusjauheita:)

Kannattaa siis testata.Muuten aika lailla samat arvot kun valiolla mutta proteiineja liki puolet enempi??Onkohan sillä väliä?

Mä olen nyt huomannut että oon ollut tänään aika kiukkunen,aikalailla ihan syyttä:(Muuten fiilis on hyvä,harmittaa vaan tämä kiukuttelu,tokihan voi johtua muustakin kun dieetistä :D

Miten teillä muilla,kiristääkö yhtään hermoja?:)
kiristää todellakin, mutta johtuu mun menkoista...

Ja mulla on nyt todellakin vaikeeta, siis ihan mieletön makean himo |O äsken keitin teetä jos auttais....helvetin menkat....todella vaikeeta pysyä vahvana tällä hetkellä. Onneksi meillä ei ole kotona mitään suklaata tai sellaista.... :headwall: :headwall: :kieh: |O

ja siis jep mäkin tykkään ehrmannin rahkasta, suunnittelin jo että kokeilen jotain kotimaista välillä mutta ehkä mä en sit kokeile, mä jotenkin luulin et kotimaiset olis parempia....


VOI HITTO KUN OON TYHMÄ!!!!Mulla alkoi kanssa menkat justiinsa :LOL: :LOL: :LOL:

ekat menkat kierukan poiston jälkeen ,niin en yhtään osannut odottaa näitä :D
 
Mua ei kiristä. Tosin mulla ei mitään menkkoja nyt olekkaan. ;)
Ja se ehrmannin rahka on munkin mielestä paljon parempaa! :p

Plääh. Mua jotenkin tökkii noi sapuskat. Tai siis ei sapuskat mutta toi ainainen rahka ja raejuusto. :x Mut kyllä mä ne väkisin saan kurkusta alas :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Siis tuo ehrmannin maitorahka on niiiiin paljon parempaa kun valion,ihan loistavaa!!paljon pehmeäpää ja ei niin hapanta,siihen ei tarvitse tosiaan välttämättä edes mitään makeutusjauheita:)

Kannattaa siis testata.Muuten aika lailla samat arvot kun valiolla mutta proteiineja liki puolet enempi??Onkohan sillä väliä?

Mä olen nyt huomannut että oon ollut tänään aika kiukkunen,aikalailla ihan syyttä:(Muuten fiilis on hyvä,harmittaa vaan tämä kiukuttelu,tokihan voi johtua muustakin kun dieetistä :D

Miten teillä muilla,kiristääkö yhtään hermoja?:)
kiristää todellakin, mutta johtuu mun menkoista...

Ja mulla on nyt todellakin vaikeeta, siis ihan mieletön makean himo |O äsken keitin teetä jos auttais....helvetin menkat....todella vaikeeta pysyä vahvana tällä hetkellä. Onneksi meillä ei ole kotona mitään suklaata tai sellaista.... :headwall: :headwall: :kieh: |O

ja siis jep mäkin tykkään ehrmannin rahkasta, suunnittelin jo että kokeilen jotain kotimaista välillä mutta ehkä mä en sit kokeile, mä jotenkin luulin et kotimaiset olis parempia....


VOI HITTO KUN OON TYHMÄ!!!!Mulla alkoi kanssa menkat justiinsa :LOL: :LOL: :LOL:

ekat menkat kierukan poiston jälkeen ,niin en yhtään osannut odottaa näitä :D
:D hyvä tietää että joku muukin kärsii tästä :whistle:

noilla ehrmannilla on muuten huimat hintaerot eri kaupoissa, esim.S-marketissa maksaa jotain 60senttiä, cittarissa on välillä maksanut jopa 80senttiä, eli kannattaa välillä katsoa mistä ostaa.
Me ollaan ostettu niitä niin monta vuotta jo että aina ku ollaan huomattu että jostakin saa halvalla niin ollaan ostettu vähän enemmän.
 
meillä näin
Meillä on X-tran rahkaa. Prisman kassa oli sen verran kuivakka täti että ei varmaankaan ollut kuullut Jutta-dieetistä, onhan se vähän hassua kun perhe ostaa 10 kg rahkaa. ;)

Meillä siis mukana sekä minä että mies. Mies jo kävi vaa'alla ja oli vetäissyt 2 kg pudotuksen... Toimii! =)

Meitsillä just menkat loppuivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Siis tuo ehrmannin maitorahka on niiiiin paljon parempaa kun valion,ihan loistavaa!!paljon pehmeäpää ja ei niin hapanta,siihen ei tarvitse tosiaan välttämättä edes mitään makeutusjauheita:)

Kannattaa siis testata.Muuten aika lailla samat arvot kun valiolla mutta proteiineja liki puolet enempi??Onkohan sillä väliä?

Mä olen nyt huomannut että oon ollut tänään aika kiukkunen,aikalailla ihan syyttä:(Muuten fiilis on hyvä,harmittaa vaan tämä kiukuttelu,tokihan voi johtua muustakin kun dieetistä :D

Miten teillä muilla,kiristääkö yhtään hermoja?:)
kiristää todellakin, mutta johtuu mun menkoista...

Ja mulla on nyt todellakin vaikeeta, siis ihan mieletön makean himo |O äsken keitin teetä jos auttais....helvetin menkat....todella vaikeeta pysyä vahvana tällä hetkellä. Onneksi meillä ei ole kotona mitään suklaata tai sellaista.... :headwall: :headwall: :kieh: |O

ja siis jep mäkin tykkään ehrmannin rahkasta, suunnittelin jo että kokeilen jotain kotimaista välillä mutta ehkä mä en sit kokeile, mä jotenkin luulin et kotimaiset olis parempia....


VOI HITTO KUN OON TYHMÄ!!!!Mulla alkoi kanssa menkat justiinsa :LOL: :LOL: :LOL:

ekat menkat kierukan poiston jälkeen ,niin en yhtään osannut odottaa näitä :D
:D hyvä tietää että joku muukin kärsii tästä :whistle:

noilla ehrmannilla on muuten huimat hintaerot eri kaupoissa, esim.S-marketissa maksaa jotain 60senttiä, cittarissa on välillä maksanut jopa 80senttiä, eli kannattaa välillä katsoa mistä ostaa.
Me ollaan ostettu niitä niin monta vuotta jo että aina ku ollaan huomattu että jostakin saa halvalla niin ollaan ostettu vähän enemmän.
66senttiä tais tänään cittarissa maksaa,täytyykin seurailla hintoja:)teen noista lopuista valion rahkoista muksuille rahkaa,syön niin paljon mielummin tätä ehrmannia:)

Itse en ole vielä vaaalla käynyt,koitan jos kävisin vain viikon välein,toisaalta olis huimaa jos pystyis meneen vasta 4 viikon päästä ekan kerran:)Mutta en mä pysty,tiistaina sitten.

Tsemppiä kaikki,huomenna alkaa JO 5 pv :D
 
Ms
Kumma kyllä mutta mä oon alkanut tykätä jo tästä rahka+lese+mehukeitto pirtelöstä :) ei mulla oo kyl ongelmaa muidenkaan ruokien suhteen, kaikki menee ja oikeen hyvällä ruokahalulla! Tsemppiä kaikille diettiin, kesällä sitten innolla kaikki beachille :)
 
Täällä yks muori kans joka noudattaa tuota dieettiä. Aloitin tiistaina joten nyt olis neljäs päivä iltapalaa myöten pulkassa. Kaikki ruuat uppoaa täysin, aamupala vain on aika runsas joten sitä saa jo vähän väkisin lappaa suuhun. Mun mielestä tuo Dietmix oli ainoa ällön makunen tässä dieetissä, mutta enköhän sen saa alas menemään aina tarvittaessa. On ollut hauska huomata kuinka vähemmälläkin ruualla tulee loistavasti toimeen, jotenki oli vain tottunut syömään järkyttävän kokosia annoksia. Nälkä ei juurikaan ole ollut jos vain muistaa pitää noista annetuista ruokailuväleistä kiinni...
Liikuntaa en juurikaan ole saanut harrastettua, yhden kotijumpan olen tälle viikkoa tehnyt (voi luoja ku otti koville! Ja on muuten ollu pikkusen paikat hellinä...) joten huomenna on pakko käydä se lenkki ja sunnuntaina vielä kotijumppa. (vähemmän liikkuneethan pysty alottaan eka viikon vain yhdellä lenkillä ja kahdella kotijumpalla/viikko) Ens viikolla olis taas tarkotus petrata tätäki...

Eli Haave on täysillä mukana, mitat tiistaina 86,4 kg ( :headwall: ) ja 164 cm. Olen seitsemän viikkosen pojan äiti ja mukana menossa on vielä siis raskauskilojaki, mutta suurin osa on kyllä matkustanut mukana kauan aikaa ja dieettiä olis tarkotus jatkaa toukokuun jälkeenki, en tosin vielä tiedä jatkanko täysin pilkuntarkasti, mutta jossain muodossa kyllä.
 
Sattu muuten loistavaan aikaan tää lakko, meillä oli kaupasta lähes kaikki liha ja kana loppu (ainoastaan marinaadissa olevaa broilerinfileesuikaletta löyty) joten tää tyttö varmaan vetää tonnikalaa huolella... Onneks on pakkasessa hirvenjauhelihaa, on muuten takuuvarmasti vähärasvasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ms:
Kumma kyllä mutta mä oon alkanut tykätä jo tästä rahka+lese+mehukeitto pirtelöstä :) ei mulla oo kyl ongelmaa muidenkaan ruokien suhteen, kaikki menee ja oikeen hyvällä ruokahalulla! Tsemppiä kaikille diettiin, kesällä sitten innolla kaikki beachille :)
Mä tyydyn vielä ens kesänä säikyttelemään naapureita, ellei kokovartalouimapuvut tule yhtäkkiä muotiin. :D Tällä mun raskausarpisella mahalla ei voi kuvitellakkaan lähtevän biitsille oli muu kroppa kuinka hyvässä kunnossa vaan. :'(

Meillä muuten puolitoistavuotias poika tahtois syyä mun eväät! Hyvää näyttää olevan. Nyt ressukka on sitten ihan ihottumalla, kun on allerginen mm. tonnikalalle... eikä sitä paljoa tarttenu antaa. Pitää laittaa piste tolle hommalle...
 
vieras
Muakin kiinnostas että onko tässä ketjussa sellasia jotka imettää ja diettaa samalla? Mulla on 8kk tyttö jota imetän aina kiinteiden syömisen jälkeen ja yölläkin 1-2 kertaa.

En ole uskaltanu tätä kuuria alkaa noudattaa kun mietityttää vaikuttaako maidon tuloon jotenkin ja onko noista dietmixeistä yms. jotain haittaa vauvalle.

Mulla on kyllä vararavintoa kerääntyny vyötäisille ihan kivasti (160/93), joten kovasti tekis mieli tätä kuuria koittaa!
 
71kg
hip hei aamis on ja masussa. ja kahvia tässä vielä lipittelen..:)
hyvin on menny, eikä ole tuottanut vaikeuksia ollenkaan.
tämä päivä tuottaa päänvaivaa kyllä, mulla työpäivä ja tauot on ihan hanurilleen... :/ eli olen aamiksen syöny klo 7 ajoissa. eka 10min tauko on klo 11, ruokatauko on klo 13, ja toinen 10 min tauko on sitten klo 15. ja nää on sovitut ajat ja sumplittu muiden kanssa en voi vaihtaa niitä aikoja

mutta siis lounas pitäis vetää 10min sisällä, sitten välipalako safkiksella klo 13? vai voisko venyttää sitä siihen klo 15 asti välipalaa?
ääh.. muurrrr..
 
***
Mua hävettää mut mä jo luovuin koko dieetistä...

en pysty syömään sitä aamupala kauraraejuustomehukeittosotkua :(
ja muutenkin.. ei musta vaan oo tähän

jatkan kalorilaskurilla .. 0,5kg viikossa .. hitaasti...
 

Yhteistyössä