Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Kyse on siis tästä.
http://www.gojuttago.com/

Itse varmaan aloitan kunnolla tuolla ruokavaliolla vasta keskiviikkona vaikka huomenna tämä virallisesti alkaa. En taida ehtiä kauppaan eikä kotona ole kaikkea tarvittavaa. Mutta huomennakin saan luultavasti lounaaseen mennessä aloitettua kunnolla, vain aamupala ei ole aivan listan mukainen.

Jos laitetaan tähän vaikka mitat näin alkuun ja voitaisiin vaikka viikoittain laittaa muutokset. Jos punnituspäivä olisi tiistai? Huomenna siis voisi laittaa ensimmäisen kerran ne mitat. Sitten voisi halutessaan kertoa mikä on kokonaisuudessaan se tavoite mitä aikoo painoa tiputtaa jos sitä on enemmänkin tiputettavana.

Tähänhän voisi sitten kertoa miltä tuo dieetti tuntuu, onko pystynyt noudattamaan, entä kuinka liikunta.

Katsotaan nyt kuinka tämä ketju paisuu, että pitääkö tehdä joka viikko aina uusi pino kuten läskisulattajilla on. Lyhyempi ketju toimii paremmin. Vai oletteko samaa mieltä?

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille!
 
Rouva
Hei, mä olen mukana! :wave:

Esittäisin vienon pyynnön, että ne henkilöt, jotka eivät pidä tätä ruokavaliota hyvänä ajatuksena, perustaisivat erilliset tappeluketjut, sopisiko? =)

Mäkään en pääse tänään kauppaan, joten huomenna alkaa tosissaan, tänään soveltaen. Ja tehdään vaan joka viikko uusi ketju!

Mä en käy puntarilla (en uskalla...), käytän mittanauhaa ja vaatteita mittarina. Ja liikuntaa harrastan n. 6 tuntia viikossa, tanssillista sekä voimajoogaa.

Mitat:

Pituus: 160 cm
Vyötärö (navan kohdalta): 77 cm
Allit: 30 cm
Sisäreisi: 58 cm
Pohje: 41 cm
 
Rouva
Miten teillä on tarkoitus nauttia ne kaurahiutaleet ja kananmunan valkuainen? Keitettyinä? Mua vähän hirvittää tuo leivättömyys ja sitä myötä vatsan toiminta, mutta pitää ottaa laksatiivit kehiin, jos ei muutoin toimi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Miten teillä on tarkoitus nauttia ne kaurahiutaleet ja kananmunan valkuainen? Keitettyinä? Mua vähän hirvittää tuo leivättömyys ja sitä myötä vatsan toiminta, mutta pitää ottaa laksatiivit kehiin, jos ei muutoin toimi...
Hiutaleista tietenkin puuroa ja onhan siinä raejuustoa vaihtoehtona valkuaiselle. En tiedä sitten miten tämä valkuainen pitäisi nauttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Miten teillä on tarkoitus nauttia ne kaurahiutaleet ja kananmunan valkuainen? Keitettyinä? Mua vähän hirvittää tuo leivättömyys ja sitä myötä vatsan toiminta, mutta pitää ottaa laksatiivit kehiin, jos ei muutoin toimi...
Mä en oo syönyt leipää yli puoleen vuoteen (paitsi pari kertaa näkkäriä) ni mua ei huoleta... Täytyy kattoo kommenteista nuo jos siellä olis kerrottu, mut esim kaurahiutaleet voi sekottaa mehukeittoon ja ihan hyvää on :)
 
-R-
Toisaalta kiinnostais, mutta epäilen kovasti miten mun käy tuollaisella ruokavaliolla... Lipsuisin varmasti herkästi!
Pitäs saada jenkat kyljistä pois... ja päästä eroon herkuista!
 
-R-
OK, nyt mieskin saatu mukaan... Voihan sitä yrittää. Jospa nuilla eväillä nälkä pysyis poissa (jääkiekko)reenienkin jälkeen.
Miten muut ootteko kovia liikkumaan tms.?
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä tässä vielä syön leipää. :ashamed: Viime hetken mutustelut. :D
Joo, mäkin nautiskelin äsken viimeiset ruisleivät... Kun tosiaan pitää vielä vähän soveltaa, ennen kuin käyn kaupassa!

Millaiset mitat teillä muilla on?
 
Rouva
Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä... :eek: Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
 
aa
Täälläkin ollaan seurattu Jutan blogia tiiviisti ja mukana ollaan :) Just kaurapuurot napaan vedettynä! Oletan siis että hiutaleet tehdään puuroksi..empä muutakaan vaihtoehtoa nää, jossei halua välttis kuivina syödä :D Huomenna siis painoa ja mittoja kehiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä... :eek: Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
No ei kyllä mun järjen mukaan sallita lainkaan kokista.
 
maissihiiri
Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakin :) Jotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
 

Yhteistyössä