Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Kyselijä?
voi ei, uskaltaaks täällä kysyä enää mitään, kun on lievästi sanottuna kireä ilmapiiri täällä :(

Eli mun keittiövaaka on ihan perseestä, eikä anna edes lähelle tarkkoja lukuja...tarttee ostaa uus. No mutta siis mun riisipurkeissa ei lue, paljonko on 40 g (niissä perskatti pitäis lukea!). Eli onko 40g riisiä 1/2 desiä vai desi vai jotain siltä väliltä...

Kiitos!
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
voi ei, uskaltaaks täällä kysyä enää mitään, kun on lievästi sanottuna kireä ilmapiiri täällä :(

Eli mun keittiövaaka on ihan perseestä, eikä anna edes lähelle tarkkoja lukuja...tarttee ostaa uus. No mutta siis mun riisipurkeissa ei lue, paljonko on 40 g (niissä perskatti pitäis lukea!). Eli onko 40g riisiä 1/2 desiä vai desi vai jotain siltä väliltä...

Kiitos!
Noin puoli desiä, hieman alle.
 
Kyselijä?
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
voi ei, uskaltaaks täällä kysyä enää mitään, kun on lievästi sanottuna kireä ilmapiiri täällä :(

Eli mun keittiövaaka on ihan perseestä, eikä anna edes lähelle tarkkoja lukuja...tarttee ostaa uus. No mutta siis mun riisipurkeissa ei lue, paljonko on 40 g (niissä perskatti pitäis lukea!). Eli onko 40g riisiä 1/2 desiä vai desi vai jotain siltä väliltä...

Kiitos!
Noin puoli desiä, hieman alle.
Kiitos, nyt on todellakin lähdettävä vaakaostoksille. Loppujen lopuksi söin varmaan puolisen desiä, koska jätin osan syömättä. Mun vaaka olis antanut laittaa jopa desin. Se on vähän huono noin pienille määrille, sitten kun mennään 100-200 grammaan, pelittää paremmin.

 
pinni
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
Eka juoksutreeni tehty, happi loppuu ja pierettää!!! Tsiisus! :LOL: No tästä suunta ylöspäin... Ja poika on vetäny unta palloon jo kuudesta asti, kertaakaan heräämättä! Vellit rulez!
Minnuu ketuttaa, kun en pääse juoksemaan ja salille tällä enkä ens viikolla:( Kävelemässä oon käyny tunnin lenkin aamuin illoin, mutta mielellään sitä vähän juoksisikin. Tosin sitten kun tämä liikuntakielto loppuu, niin alkaa taas työmatka pöyräily, eikä sitä sitten enää jaksa juosta :/
 
Saas nähä näyttääkö huomenna pudotusta ollenkaan, otti meinaan sen verran koville tuo juoksuhomma. Justin lapoin vasta iltapalan naamaan, ei mitään herkkua mutta menee kun ei turhia ajattele (tai ajattelee että tämä on polttoainetta kropalle yötä varten) Edelleen menee hyvin ja 100% ohjeilla jos ei oteta eilistä sentin paksuista kakkupalaa huomioon.

Huomenna kuitenkin tulee paino ja mitat. Oletteko muut ottaneet mitat alussa? Jos olette niin meinaatteko mitata joka viikko vai vasta toukokuun lopussa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
Edelleen menee hyvin ja 100% ohjeilla jos ei oteta eilistä sentin paksuista kakkupalaa huomioon.

Huomenna kuitenkin tulee paino ja mitat. Oletteko muut ottaneet mitat alussa? Jos olette niin meinaatteko mitata joka viikko vai vasta toukokuun lopussa?
Huh! Onneksi joku muukin on hiukan sortunut, etten ole ainoa :D.
Mutta siis projekstissa edellleen mukana, vielä sen 3 viikkoa. En ole mittaillut tai punnannut itseäni. Vaaka ja peili ovat minun mittarini.

Vielä on pitkä matka edessä tällä mänkillä :(:(:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä en sitten ilmeisesti ole kelvollinen tähän ketjuun joidenkin mielestä kun menin vaihtamaan mehukeiton muussattuihin mansikoihin. Ei ole mun mielestä aivan kamala moka jos 1,5/1dl mehukeittoa vaihdetaan n.30 grammaan muussattuja mansikoita.
enkä mä ;) :hug: :D
mutta ethän sä tätä diettiä noudata muutenkaan... eikö sulle tehnyt joku tuttu oman?

en löytänyt uutta pinoa, joten tähän ei kai kauheesti nyt viitti kirjotella :/ enkä harmaana viitsi aloittaa uutta pinoa kun sitä ei voi sitten muokata... Tän vois melkeen tehdä niin että aamuvirkuin musta tekis uuden pinon ettei kenties puolillepäivin tarvi uutta odotella! :wave:
 
-2,4kg viikossa =) jatkossa lähtee hitaammin ,i know :D

75kg>>72,6kg.Tavoite olisi että sais dieetin loppuun painon 70 kiloon ja siellä pysymään,todennäköisesti jatkan karppauselämää jollain tavoin.

Tsemppiä uuteen viikkoon!!Aatelkaa,ens viikolla tähän aikaan saadaan sanoa että ollaan jo puolessa välissä :whistle: :wave:
 
pyllerö
Onko muita jotka aloittivat gojuttago dieetin elokuun alusta ja jatkavat sitten gofatgo haastella elokuun lopulla?
Nesteet on lähteny heti liikeelle koska kahden päivän jälkeen vaaka näytti 1,5kg vähemmän : )
Tätä dieettiä on helppo noudattaa ja hyviä on nää ruuat!
 

Yhteistyössä