Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Syöttekö te muuten samaa lihaa lounaaksi ja päivälliseksi? Eli jos te syötte esim.kanaa lounaaksi niin syöttekö myös kanaa päivälliseksi vai syöttekö jotain muuta?
Mä syön käytännön syistä lähes aina samaa...eli mulla on noita 400g paketteja broiskua ja kun ne valmistan niin jaan ne neljään osaan ja siinä mulla on sitten kahden päivän lounaat ja päivälliset. Jos mulla on 300g broisku niin sitten olen ottanut yhdellä aterialla kalaa.

Mä en ole lihaa vielä tämän dietin avulla syönyt, kun tuo broileri on NIIIIN hyvää :heart:
 
lihava
Juu,en menny ostamaan karkkipussia.Jatkan kyllä diettiä mutta enpähän kysele täältä.Ja mites kun olin lukevinani sieltä jutan jutuista että kala on tonnikalaa vedessä,mut syöttehän te muutakin kalaa eli olette vaihdelleet ruoka-aineita...
 
mamitsu
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Juu,en menny ostamaan karkkipussia.Jatkan kyllä diettiä mutta enpähän kysele täältä.Ja mites kun olin lukevinani sieltä jutan jutuista että kala on tonnikalaa vedessä,mut syöttehän te muutakin kalaa eli olette vaihdelleet ruoka-aineita...
Mä syön raejuuston tilalla rahkaa, siis aamullakin.hieman karvaan makusta mut parempaa kun raejuusto.En nyt tiedä saisko näin tehdä mut miepä teen. Kyllähän illallakin on vaihtoehtona rahka/raejuusto :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Syöttekö te muuten samaa lihaa lounaaksi ja päivälliseksi? Eli jos te syötte esim.kanaa lounaaksi niin syöttekö myös kanaa päivälliseksi vai syöttekö jotain muuta?
Mä syön käytännön syistä lähes aina samaa...eli mulla on noita 400g paketteja broiskua ja kun ne valmistan niin jaan ne neljään osaan ja siinä mulla on sitten kahden päivän lounaat ja päivälliset. Jos mulla on 300g broisku niin sitten olen ottanut yhdellä aterialla kalaa.

Mä en ole lihaa vielä tämän dietin avulla syönyt, kun tuo broileri on NIIIIN hyvää :heart:
Mä en ole pitkään aikaan syönyt punaista lihaa, ja nyt oon syönyt samaa lounaaksi ja päivälliseksi, nimenomaan koska se on niin helppoa, mutta nyt mietin jos pitäisi välillä syödä lounaaksi esim.kalaa ja päivälliseksi kanaa, saisi vähän vaihtelua...
 
Kkorento
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Syöttekö te muuten samaa lihaa lounaaksi ja päivälliseksi? Eli jos te syötte esim.kanaa lounaaksi niin syöttekö myös kanaa päivälliseksi vai syöttekö jotain muuta?
Syön yleensä samaa lihaa, koska teen annokset aina pariksi päiväksi. Enimmäkseen tässä mennään tonnikalan kanssa, koska se on niin helppoa. :D

Aloitin dieetin keskiviikkona ja nyt on jo pudonnut kaksi kiloa, vaikka pudotettavaa ei ole kovin paljon. Masukin tuntuu litteämmältä, kun ei ole leipää turvottamassa sitä. Kyl se tästä!

Tällä viikolla sitten treenaillaan kunnolla! Kunpa päivässä olisi enemmän tunteja, koska tuntuu ettei aikaa treenaamiseen jää yhtään. Halu liikkua on kyllä ihan huipussaan. Tänään olin aamulla salilla ja illalla meinasin lähteä lenkille.

Hyvää viikkoa kanssadiettailijat! ;)
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Juu,en menny ostamaan karkkipussia.Jatkan kyllä diettiä mutta enpähän kysele täältä.Ja mites kun olin lukevinani sieltä jutan jutuista että kala on tonnikalaa vedessä,mut syöttehän te muutakin kalaa eli olette vaihdelleet ruoka-aineita...
Nimenomaan! Kala on tonnikalaa vedessä, VAI LUKEEKO TEIDÄN OHJEISSA MUUTA?????
 
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Juu,en menny ostamaan karkkipussia.Jatkan kyllä diettiä mutta enpähän kysele täältä.Ja mites kun olin lukevinani sieltä jutan jutuista että kala on tonnikalaa vedessä,mut syöttehän te muutakin kalaa eli olette vaihdelleet ruoka-aineita...
Jutan blogissa lukee kyllä että saa syöda muutakin kun tonnikalaa, lohta saa syödä vain 2-3kertaa/vko koska se on niin rasvainen mutta muut kalat voi huoletta syödä, esim.sei.
Itse oon nyt syönyt pari kertaa punakampelaa koska meillä oli sitä kotona. Olen myös syönyt tonnikalaa ja lohta.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Juu,en menny ostamaan karkkipussia.Jatkan kyllä diettiä mutta enpähän kysele täältä.Ja mites kun olin lukevinani sieltä jutan jutuista että kala on tonnikalaa vedessä,mut syöttehän te muutakin kalaa eli olette vaihdelleet ruoka-aineita...
Jutan blogissa lukee kyllä että saa syöda muutakin kun tonnikalaa, lohta saa syödä vain 2-3kertaa/vko koska se on niin rasvainen mutta muut kalat voi huoletta syödä, esim.sei.
Itse oon nyt syönyt pari kertaa punakampelaa koska meillä oli sitä kotona. Olen myös syönyt tonnikalaa ja lohta.
Lohikohdan löysin jutan blogista, seitä + muita kaloja en..
 
"Kalaa voi syödä, lohi on rsvaisempaa, joten sitä ,ax 2-3 kert/viikko."
"Vielä kerran, kalaa voi siis syödä. Tuna vedessä. Sei toimii hyvin ja samoin muut kalat. Lohi on niin rasvainen kala, että sitä max 2-3 kertaa viikossa."
(otettu Jutan blogista)
 
Ja mä muuten teen niin kun luen blogin, tai kommentit, koska siinä on niin älyttömästi niitä enkä jaksa lukea kaikki aina läpi niin luen vain Jutan kommentit/vastaukset. Löytyy helposti koska Jutan nimi vastauksessa on oranssilla ja tausta on myös tummempi, käyn nopeasti läpi kaikki kommentit, vedän siis sivun nopeasti alaspäin ja heti kun näen tummempi tausta ja oranssi nimi pysäytän ja luen.
On muitakin jolla on oranssi nimi mutta niillä ei ole tumma tausta.....ihan vinkkinä teille jotka eivät jaksa lukea blogin/kommentit kokonaan läpi.
 
Hienoja tuloksia olette saaneet :) Mä olen erityisen ylpeä itsestäni eilisen äitienpäivän vuoksi. Istuin suoraan kinuskikakun edessä, mutta en sortunut :)

Itselläni on kilo tippunut nyt viikossa, olen siitäkin todella tyytyväinen. Kuukauden verran olen syönyt kevyemmin ja alkuturvotus+nesteet ovat lähteet silloin jo. Alkupainosta on nytten lähtenyt 5kiloa.
Noi aamulenkit ovat täällä vähän haasteellisia, kun on 6kk ja 4v pojat. Ennen aamupalaa ei niiden kanssa oikein lähdetä mihinkään. Siksi tilasin crossarin ja sen pitäisi saapua tälläviikolla. Sitä täällä odotellaan kuumeisesti :D

Taidetaankin lähteä lapsukaisten kanssa kävelemään kauppaan päin. Niin saadaan taas ruokaa tehtyä :D

 
:eek: likka otti musta nyt kuvat...vähän jälkijunassa, kun painoa on pudonnut jo liki 5 kg (aloitin ennen Juttadiettiä siis jo) ja en voi muuta kun olla onnellinen että kuvia ei otettu 5 kg sitten. Meinas meinaan parku päästä ja ois varmasti päässyt, jos tähän vielä lisättäis se vajaa 5 kg :(

Ei helvetti miten mä voin olla tässä kunnossa :headwall: peilin edessä aina tulee seistyä ryhdikkäästi jne. mutta nyt kun annoin kaikkien röllyköiden vaan löllyä ja mulla on tiukat vaatteet päällä joista siis näkyy KAIKKI läskit, niin jösses mikä näky siinä kuvassa on :x Ja takaatapäin mä olen ihan jäätävä valas. Mä en suoraan sanottuna ole edes koskaan aiemmin tajunnut miten iso mä olen. Ja mua harmittaa nyt ihan älyttömästi koska mä olen niin paljon isompi ja rumempi kuin mitä olin kuvitellut :ashamed:

Toisaalta ihan sama...en mä kuitenkaan aio olla tässä kunnossa enää kauaa.

P.S eikä tod. tee mieli suklaata, tai mitään muutakaan hyvää. Nyt tää läski saa luvan laihtua - ihan oikeasti!
 
Mä olen niin poikki töitten takia ja oikein odotin että pääsen kotiin lukemaan kanssasisarien juttuja tähän ketjuun ja voi helvata että jotkut jaksaa jauhaa ruoka-aineiden soveltamisista |O Perustakaa oma ketju te jotka ette pysty syömään jokaista lajia mitä tossa dieetissä on.

Joten voitaisko jatkossa jättää ne vaihtamisjutut pois tästä ketjusta ja pysyä asiassa?
 
uusJuttaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä olen niin poikki töitten takia ja oikein odotin että pääsen kotiin lukemaan kanssasisarien juttuja tähän ketjuun ja voi helvata että jotkut jaksaa jauhaa ruoka-aineiden soveltamisista |O Perustakaa oma ketju te jotka ette pysty syömään jokaista lajia mitä tossa dieetissä on.

Joten voitaisko jatkossa jättää ne vaihtamisjutut pois tästä ketjusta ja pysyä asiassa?
Kuule, olen ihan samaa mieltä... tottahan sen ymmärtää jos on esim allerginen jollekkin, mutta jos vaan tuumaa että "noku emmä tykkää..." nii turha on sitte tulla ulisemaan että ihan paska dietti, kun en laihtunu ollenkaa :D
 
Kkorento
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä olen niin poikki töitten takia ja oikein odotin että pääsen kotiin lukemaan kanssasisarien juttuja tähän ketjuun ja voi helvata että jotkut jaksaa jauhaa ruoka-aineiden soveltamisista |O Perustakaa oma ketju te jotka ette pysty syömään jokaista lajia mitä tossa dieetissä on.

Joten voitaisko jatkossa jättää ne vaihtamisjutut pois tästä ketjusta ja pysyä asiassa?
Näin!
 
voi vittu toi exä :headwall:
Lauantaina mun piti mennä salille, mut en sit ehtinyt niin exä sanoi että se voi tulla sunnuntai-iltana että pääsen silloin salille, no sit se teki paskat mulle :kieh:
No nyt se on tulossa tänään että voin mennä salille, mutta sitten se laittoi viestin päivällä että mun pitää olla klo.19 mennessä takaisin että se ehtii omiin treeneihin, ei se ole vieläkään tullut niin en mä enää ehdi mihinkään salille. Nyt pitää (taas) tehdä kotitreenit tai mennä lenkille.....
Miksi mun salilla ei voi olla lapsiparkki :kieh:
 
chef :hug: Kyllä se siitä parempaan suuntaan menee koko ajan, onpa nyt ainakin mitä katsoa kun tekee mieli sortua. Itselläni olis varmaan hyvä tehdä sama ja pitää vaikka jääkaapinovessa muistutuksena.

Täällä on ollu melkonen päivä... En oo ehtiny syödä nyt muutamaan päivään välipalaakaan ku vasta näin kuuden pintaan ko poika kitisee koko ajan... Soitin sitte keskolaan ja neuvoivat aloittamaan vellit jo nyt... Kun kuulemma kuulostaisi että poika on nälkäinen. Syö tosiaan n. 100-150ml kerralla ja jaksaa nukkua sillä tunnin kaks... No ostin nyt vellejä kaupasta ja laimennettiin puoliks vielä nanniin, hyvin tuntu kelpaavan. Jospa sitä pääsis johonki ruokarytmiin itekki ku toinen ei kitise kokoajan. (Toivottavasti ei haittaa ku tulee vähän off topic välillä...)

Siis onko kaikki tosiaan laihtunut eka viikolla yli kilon!? Mää sentäs olen ryhävalaan mitoissa ja painosta ei ole pudonnut tähän aamuun mennessä ku 700g?! Ja aloitin kuitenkin jo tiistaina... :headwall: Ei sillä, en todellakaan ole luovuttamassa, mutta ihmettelen SUURESTI miten se on mahdollista.

p.s. kai katkaravut lasketaan kalaoihin mukaan? On mun ehdotonta lempparia, ei hiilareita ja rasvaakin alle 1g/100g... Tulee ihanaa salaattia ja wokkiin sopii kans hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
chef :hug: Kyllä se siitä parempaan suuntaan menee koko ajan, onpa nyt ainakin mitä katsoa kun tekee mieli sortua. Itselläni olis varmaan hyvä tehdä sama ja pitää vaikka jääkaapinovessa muistutuksena.

Täällä on ollu melkonen päivä... En oo ehtiny syödä nyt muutamaan päivään välipalaakaan ku vasta näin kuuden pintaan ko poika kitisee koko ajan... Soitin sitte keskolaan ja neuvoivat aloittamaan vellit jo nyt... Kun kuulemma kuulostaisi että poika on nälkäinen. Syö tosiaan n. 100-150ml kerralla ja jaksaa nukkua sillä tunnin kaks... No ostin nyt vellejä kaupasta ja laimennettiin puoliks vielä nanniin, hyvin tuntu kelpaavan. Jospa sitä pääsis johonki ruokarytmiin itekki ku toinen ei kitise kokoajan. (Toivottavasti ei haittaa ku tulee vähän off topic välillä...)

Siis onko kaikki tosiaan laihtunut eka viikolla yli kilon!? Mää sentäs olen ryhävalaan mitoissa ja painosta ei ole pudonnut tähän aamuun mennessä ku 700g?! Ja aloitin kuitenkin jo tiistaina... :headwall: Ei sillä, en todellakaan ole luovuttamassa, mutta ihmettelen SUURESTI miten se on mahdollista.

p.s. kai katkaravut lasketaan kalaoihin mukaan? On mun ehdotonta lempparia, ei hiilareita ja rasvaakin alle 1g/100g... Tulee ihanaa salaattia ja wokkiin sopii kans hyvin.
Mä mietin tänään kaupassa noita katkarapuja kanssa:)Toisaalta äyriäisistä ei ole puhuttu mitään.

Pikkasenko jännää mennä ekan kerran viime tiistain jälkeen aamulla vaakaan...hui :D

Mä olen huomannut että täysjyväriisi on ainoa joka ei aiheuta tässä dieetissä ilmavaivoja ja vatsanvääntelyitä.Täysjyvä makaroni ainakin pisti mahan oikein pitämään ihme mongerrusääntä :LOL:

peruaa en ole ajatellut ottaa ollenkaan,mennään riisillä siis.

Älkää murehtiko jos paino ei kauheesti tipu ja mieti 700g on melkein kilo kuitenkin,mun mielestä ihan huima pudotus!!

Nälkä on pikkasen vaivannut itseäni tänään ja eilen,muuten kaikki ok.
 
Mä en sitten ilmeisesti ole kelvollinen tähän ketjuun joidenkin mielestä kun menin vaihtamaan mehukeiton muussattuihin mansikoihin. Ei ole mun mielestä aivan kamala moka jos 1,5/1dl mehukeittoa vaihdetaan n.30 grammaan muussattuja mansikoita.
 
lihava
Ei mulla se herne ollu vielä nenässä asti.Ja kyllä meinaan kirjotella ja laihtua hyvässä hengessä.Joskus vaan pitää avata suunsa.Ja hyvä neuvo muuten niiden kommenteiden lukemiseen et ettii ne jutan kirjottamat.Kiitti vinkistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mä en sitten ilmeisesti ole kelvollinen tähän ketjuun joidenkin mielestä kun menin vaihtamaan mehukeiton muussattuihin mansikoihin. Ei ole mun mielestä aivan kamala moka jos 1,5/1dl mehukeittoa vaihdetaan n.30 grammaan muussattuja mansikoita.
enkä mä ;) :hug: :D
 

Yhteistyössä