Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
chef :hug: Kyllä se siitä parempaan suuntaan menee koko ajan, onpa nyt ainakin mitä katsoa kun tekee mieli sortua. Itselläni olis varmaan hyvä tehdä sama ja pitää vaikka jääkaapinovessa muistutuksena.
Täällä on ollu melkonen päivä... En oo ehtiny syödä nyt muutamaan päivään välipalaakaan ku vasta näin kuuden pintaan ko poika kitisee koko ajan... Soitin sitte keskolaan ja neuvoivat aloittamaan vellit jo nyt... Kun kuulemma kuulostaisi että poika on nälkäinen. Syö tosiaan n. 100-150ml kerralla ja jaksaa nukkua sillä tunnin kaks... No ostin nyt vellejä kaupasta ja laimennettiin puoliks vielä nanniin, hyvin tuntu kelpaavan. Jospa sitä pääsis johonki ruokarytmiin itekki ku toinen ei kitise kokoajan. (Toivottavasti ei haittaa ku tulee vähän off topic välillä...)
Siis onko kaikki tosiaan laihtunut eka viikolla yli kilon!? Mää sentäs olen ryhävalaan mitoissa ja painosta ei ole pudonnut tähän aamuun mennessä ku 700g?! Ja aloitin kuitenkin jo tiistaina... :headwall: Ei sillä, en todellakaan ole luovuttamassa, mutta ihmettelen SUURESTI miten se on mahdollista.
p.s. kai katkaravut lasketaan kalaoihin mukaan? On mun ehdotonta lempparia, ei hiilareita ja rasvaakin alle 1g/100g... Tulee ihanaa salaattia ja wokkiin sopii kans hyvin.
Mä mietin tänään kaupassa noita katkarapuja kanssa
Toisaalta äyriäisistä ei ole puhuttu mitään.
Pikkasenko jännää mennä ekan kerran viime tiistain jälkeen aamulla vaakaan...hui
Mä olen huomannut että täysjyväriisi on ainoa joka ei aiheuta tässä dieetissä ilmavaivoja ja vatsanvääntelyitä.Täysjyvä makaroni ainakin pisti mahan oikein pitämään ihme mongerrusääntä
peruaa en ole ajatellut ottaa ollenkaan,mennään riisillä siis.
Älkää murehtiko jos paino ei kauheesti tipu ja mieti 700g on melkein kilo kuitenkin,mun mielestä ihan huima pudotus!!
Nälkä on pikkasen vaivannut itseäni tänään ja eilen,muuten kaikki ok.