Mä syön lounaalla yleensä itämaisia kasviksia, on siis pakastepussi. Tulee todella hyviä kun pannulla ruskistaa. Sinne sekaan sitten vielä ehkä kesäkurpitsaa. Sitten reilusti mausteita.Alkuperäinen kirjoittaja pinni:Mitä kasviksia te muut syötte ja miten valmistatte? Ois kiva saada jotain vaihtelua tuohon porkkana-kukkakaali-parsakaali -pussiin
Ja mitä kalaa?
Mä en saa mehukeittoa alas vaan olen murskannut mansikkaa ja sitä laitan mehukeiton tilalle n.30g.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hei kuulkaas "juttailijat"
Tekis mieli kokeilla, mut mitä mä voisin ottaa mehukeiton sijasta? Mulle kun ei sovi mitkään makeutusaineilla makeutetut jutut, saan kamalat vatsanväänteet ja ripulin... JA onhan se rahkakin aika karua ilman makeutusta :/
kauheita eroja noissa tonnikaloissaki. löysin jonku missä on hiilareita 0, mut monissa on aika paljonki.Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Kalana olen nyt käyttänyt tonnikalaa vedessä, mutta pakkasessa odottaa 700g lohta.
Mulla on vedessä olevaa salaattitonnikalaa ja siinä on hiilareita 0.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kauheita eroja noissa tonnikaloissaki. löysin jonku missä on hiilareita 0, mut monissa on aika paljonki.Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Kalana olen nyt käyttänyt tonnikalaa vedessä, mutta pakkasessa odottaa 700g lohta.
Ruusukaalia, pakaste sokeriherneitä onhan noita. Ja kokeile tuoreita välillä... paprikaa, sipulia, kurkkua, tomskua...Alkuperäinen kirjoittaja pinni:Mitä kasviksia te muut syötte ja miten valmistatte? Ois kiva saada jotain vaihtelua tuohon porkkana-kukkakaali-parsakaali -pussiin
Ja mitä kalaa?
eilen söin punakampelaa, parsakaalia, porkkanaa ja pinaattia.Alkuperäinen kirjoittaja pinni:Mitä kasviksia te muut syötte ja miten valmistatte? Ois kiva saada jotain vaihtelua tuohon porkkana-kukkakaali-parsakaali -pussiin
Ja mitä kalaa?
jollei ole HALUA lukea jo kirjoitettua tekstiä jutan blogista tai tästä ketjusta. et ehkä ole VALMIS LAIHDUTTAMAAN. kyllä sitä halua pitää löytyä. nythän sulle tuli tekosyy mennä hakee se karkkisäkki ku kukaa ei vastannu sulle. ei hitto!Alkuperäinen kirjoittaja lihava:Anteeks vaan kun loukkasin raejuuston vaihto kysymyksellä.Mulla vaan ei oo aikaa/halua lukea koko sitä pitkää litaniaa.Enpähän kysele enää toiste.Hyvää jatkoa vaan muille laihduttajille.
Nimenomaan näin.Alkuperäinen kirjoittaja s:jollei ole HALUA lukea jo kirjoitettua tekstiä jutan blogista tai tästä ketjusta. et ehkä ole VALMIS LAIHDUTTAMAAN. kyllä sitä halua pitää löytyä. nythän sulle tuli tekosyy mennä hakee se karkkisäkki ku kukaa ei vastannu sulle. ei hitto!Alkuperäinen kirjoittaja lihava:Anteeks vaan kun loukkasin raejuuston vaihto kysymyksellä.Mulla vaan ei oo aikaa/halua lukea koko sitä pitkää litaniaa.Enpähän kysele enää toiste.Hyvää jatkoa vaan muille laihduttajille.