Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

lihava
Huomenta vaan kaikki.Minä aloitin dietein tänään (parempi myöhään kuin ei milloinkaan).Muuten kaikki sallitut ruuat ok.mutta tuo raejuusto ei mennyt alas,tosin sen kyllä tiesinkin mutta kokeilin kuitenkin.Kertokaapa millä sen voi korvata?Kertokaas sitten paljonko on ekan viikon jälkeen lähteny...
 
Mulla on lähtenyt jo kolme kiloa viime maanantaista! Ihan uskomatonta, tosin mulla oli lähtöpaino huimat 92kg, joten pudotettavaakin on, mutta silti ihana olo. Mä oon ollut laiska urheilun suhteen mutta ruokaa olen syönyt ohjeiden mukaan.
Tsemppiä uusille mukaan tulleille ja meille muille tsemppiä tokaan viikkoon!
 
huomenta
vaaka näytti tänään 51kg eli multakin on lähtenyt aika paljon, ainakin nestettä koska en ole yhtä turvonnut ku aiemmin. Myös vatsa on litteämpi.
Eilen sovitin mekon jota mun on tarkoitus pitää mun yo-juhlissa ja näytti kyllä nyt jo paremmalta ku pari viikkoa sitten :) eilen sovitin myös yhdet housut jotka en ole saanut päälle pitkään aikaan koska mun vatsa on ollut niin turvonnut ja iso, no päällehän ne meni ja myös kiinni :)
mutta huomasin myös tänään että pikkasen olen mokannut, olen syönyt aamuisin vain desin mehukeittoa, tänään vasta huomasin että määrä on 1,5dl.
Eka viikko takana :) tsemppiä kaikille :flower:
 
uusJuttaaja
Täällä ilmottautuu mukaan uus innokas mamma!
Aamupalat on vedetty kitusiin, ja voi hittoettä oli oikeesti hyvää :p Mie rakastan raejuustoa :D
Luulisin että ainut missä tulee tekemään tiukkaa on se että jää nyt terassireissut töiden jälkeen väliin, olis loppuviikosta jo yli +20 lämmintä... Mut mennään sit vaikka lenkille!

Pituutta on tällä diettaajalla 176cm ja paino heittelee siinä 70-72kg:n välissä, ei hirveän paljolta kuullosta mutta kun housukoko on 40-42 nii ei se kivaa oo...

Mutta tästä se lähtee, uskonpa että tässä mun on helppo olla mukana kun on pilkuntarkat ohjeet mitä noudattaa... ominpäin tehdyt projektit tuppaa aina vesittymään...
 
Pikaisesti vain merkkailen mitat tänne ylös niin pysyy tallessa. En löytänyt mittanauhaa kun aloitin tiistaina joten en yhtään tiedä onko muutosta jo tullut, mutta nyt on ainakin jotain mihin verrata:

Vyötärö: 97,5
Napa: 104,5
Lantio: 104
Reisi: 67,5
Hauis: 33,5

:snotty: :/

Noh, näistä lähdetään pienentämään.
 
RAEJUUSTON VOI KORVATA : EI MILLÄÄN :kieh: :kieh: :kieh:

Jutan blogissa on tietoa siitä, että millä sen raejuustoin pystyy korvaamaan, lue siis sieltä.

Mulla jotenkaan ei ymmärrys enää riitä sille, että samoja asioita jauhetaan sataan kertaan...miksi ihminen ei voi sen vertaa ottaa selvää oman diettinsä vuoksi että lukee sitä saakelin blogia? Liikunta ja ruokavalion on tarjottimella tuotu nokaneteen, mutta sekään ei tahdo riittää :kieh:

Voidaanko siis tehdä niin, että huomisen ketjun avaaja päivittää sitä ensimmäistä tekstiä siten, että siihen kootaan ohjeita ja vinkkejä niihin saakelin korvaamisiin yms?

Eli kun joku löytää Jutan blogista jonkun vinkin, niin sen kirjoittaa ketjuun vaikka tummennettuna niin sen ketjun ap saa sen sieltä näppärästi noukittu ja lisätty etusivulle...passaako?

Jos Minka haluaa avata huomiselle ketjun ja päivittää, niin homma ok, mutta jos tuo jatkuva päivitys tuntuu työläältä tai halutaan viikoittain vaihtuva ketjunavaaja (jottei yhdelle kasaannu koko homma), niin mä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi ensi viikolle.

(.) Kävin vaa-alla ja -200g eilisestä näytti, kuten epäilinkin. Hyvä tästä vielä tulee ja nyt mars aamuaerobiselle tyhjän vatsan kanssa :D
 
Mä avaan huomenna uuden ketjun. Sen takia vasta huomenna koska viime viikon tiistaihan oli se virallinen aloituspäivä.

Ekaan viestiin sitten laitan linkin tähän ketjuun ettei tämä mene hukkaan. Ja chefin pyynnöstä siihen sitten päivitän niitä korvausjuttuja yms. kun te niitä laitatte. Voin myös laittaa siihen kaikki osallisten pituuden, lähtöpainon ja uuden painon. Jos te vain haluatte?
 
71kg
hah, jutta kommentoinut tänään dietiin soveltajia. että oikeasti niitä soveltajia..

mutta mietin sellasta, että onko kuidun määrä riittävä? just toi 45g kauraa ja 10g vehnäleseitä? paljonko kuiduissa on suositus? itselläni ei ole ongelmaa vatsan toimivuudessa. kunhan mietiskelen vain. tuleehan kuitenkin kasviksistakin kuitua jne. ja voihan siihen lautaselle valita sellaisia kasviksia joissa kuitupitoisuus on enempi. elämä on valintoja täynnä. :)

itsellä tippunut paino kans, mutta mä aloitin päivän "myöhässä" tän dieetin. tai aloitin keskiviikkona tän. kaikki menny hyvin tähän asti. :) aerobista liikuntaa en ole vain saanut tehtyä 3x viikossa mutta tänään heti kyllä lenksulle kunhan mies kotiutuu töistään.

 
mie
Hei kuulkaas "juttailijat" :D

Tekis mieli kokeilla, mut mitä mä voisin ottaa mehukeiton sijasta? Mulle kun ei sovi mitkään makeutusaineilla makeutetut jutut, saan kamalat vatsanväänteet ja ripulin... JA onhan se rahkakin aika karua ilman makeutusta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Mitä kasviksia te muut syötte ja miten valmistatte? Ois kiva saada jotain vaihtelua tuohon porkkana-kukkakaali-parsakaali -pussiin :)
Ja mitä kalaa?
Mä syön lounaalla yleensä itämaisia kasviksia, on siis pakastepussi. Tulee todella hyviä kun pannulla ruskistaa. Sinne sekaan sitten vielä ehkä kesäkurpitsaa. Sitten reilusti mausteita.

Sitten päivällisellä syön yleensä tuoreita kasviksia kuten porkkanaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, paprikaa.

Tänään menen kauppaan ja tutkailen mitä muita kasvisvaihtoehtoja sieltä keksiisin.

Kalana olen nyt käyttänyt tonnikalaa vedessä, mutta pakkasessa odottaa 700g lohta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hei kuulkaas "juttailijat" :D

Tekis mieli kokeilla, mut mitä mä voisin ottaa mehukeiton sijasta? Mulle kun ei sovi mitkään makeutusaineilla makeutetut jutut, saan kamalat vatsanväänteet ja ripulin... JA onhan se rahkakin aika karua ilman makeutusta :/
Mä en saa mehukeittoa alas vaan olen murskannut mansikkaa ja sitä laitan mehukeiton tilalle n.30g.
 
N&N
Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Mitä kasviksia te muut syötte ja miten valmistatte? Ois kiva saada jotain vaihtelua tuohon porkkana-kukkakaali-parsakaali -pussiin :)
Ja mitä kalaa?
Ruusukaalia, pakaste sokeriherneitä onhan noita. Ja kokeile tuoreita välillä... paprikaa, sipulia, kurkkua, tomskua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Mitä kasviksia te muut syötte ja miten valmistatte? Ois kiva saada jotain vaihtelua tuohon porkkana-kukkakaali-parsakaali -pussiin :)
Ja mitä kalaa?
eilen söin punakampelaa, parsakaalia, porkkanaa ja pinaattia.
Tänään syön kanssa punakampelaa mutta kasviksista en tiiä vielä...mulla on kanssa aina vaikeuksia keksiä mitä syödä kanan/kalan lisäksi.
Meidän k-kaupassa on todella paljon kasvispakastepussi vaihtoehtoja, siis ihan mieletön tarjonta ja sieltä yritän aina etsiä jotain uutta. Tällä hetkellä mun suosikki on joku Pomodoro(?) niminen sekoitus, sisältää ainakin tomaattia, sipulia, valkosipulia.....
 
lihava
Anteeks vaan kun loukkasin raejuuston vaihto kysymyksellä.Mulla vaan ei oo aikaa/halua lukea koko sitä pitkää litaniaa.Enpähän kysele enää toiste.Hyvää jatkoa vaan muille laihduttajille.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Anteeks vaan kun loukkasin raejuuston vaihto kysymyksellä.Mulla vaan ei oo aikaa/halua lukea koko sitä pitkää litaniaa.Enpähän kysele enää toiste.Hyvää jatkoa vaan muille laihduttajille.
jollei ole HALUA lukea jo kirjoitettua tekstiä jutan blogista tai tästä ketjusta. et ehkä ole VALMIS LAIHDUTTAMAAN. kyllä sitä halua pitää löytyä. nythän sulle tuli tekosyy mennä hakee se karkkisäkki ku kukaa ei vastannu sulle. ei hitto!
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Anteeks vaan kun loukkasin raejuuston vaihto kysymyksellä.Mulla vaan ei oo aikaa/halua lukea koko sitä pitkää litaniaa.Enpähän kysele enää toiste.Hyvää jatkoa vaan muille laihduttajille.
jollei ole HALUA lukea jo kirjoitettua tekstiä jutan blogista tai tästä ketjusta. et ehkä ole VALMIS LAIHDUTTAMAAN. kyllä sitä halua pitää löytyä. nythän sulle tuli tekosyy mennä hakee se karkkisäkki ku kukaa ei vastannu sulle. ei hitto!
Nimenomaan näin.

Suurin muutos mikä tarvitaan on asennemuutos ja jos ei siihen kykene, niin ehkä kannattaa unohtaa se laihduttaminen.
 

Yhteistyössä