Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Alkuperäinen kirjoittaja Juno:
Mikä tuo supermies tuolla treenissä on? Mulla on niin hidas liittymä nyt ettei se video aukee :ashamed: :D
Vatsalleen lattialle, kädet suoraksi eteenpäin. Nostat yhtäaikaa käsiä ja jalkoja ylös, ja samalla venytät niitä eteenpäin. Ei tarvitse nostaa kovin ylös, venytys tärkeämpää.
Ok. Kiitos =)
 
Kyselijä?
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
Hei osaisittekos auttaa, että kuin paljon mitassa on 10g vehnäleseitä? Mulla ei ole noin tarkkaa vaakaa eikä pussissa lukenut paljonko painaa tietty määrä, joten olin illalla vähän hukassa :) Laitoin sitten sellaiset pari ruokalusikallista...
mun paketissa lukee että 1dl tuotetta painaa n.20g.
eli puol desiä about, kiitos :) Aika lähelle arvioin...
 
Ms
Hei laitetaanpas tänne hyväksi todettuja ruokia..

Ite tykkään tosi paljon pirkan uunijuurekset sekotuksesta+sen kaa oon tehnyt pihviä

toinen hyvä oli kirsikkatomaatteja+sipulia panulla "tahnaksi", paistijauhelihaa ja wokkivihanneksia! Päivälliseen lisäsin vaan sen pastan.
 
:headwall: No just.

Heti ku eilen kerkesin hehkuttaa että mies lupasi olla ostamatta mitään herkkuja, niin se piru oli tehny mulle ITE täytekakun! Arvatkaa pystyinkö kieltäytyä ottamasta? Söin sitte sen mun sentin paksusen siivun ja yritin olla näyttämättä kuinka suoraan sanottuna VITUTTI! Tällasta ihmettä ei meillä ole ennen nähty että mies on ite leiponu (sitä kai se lapsen saaminen teettää... :D ) joten en raaskinu kieltäytyä.
Noh, päivä jatkuu kuten ennenki, puurot raejuustolla ja mehukeitolla vedetty naamaan ja lounasta ajattelin juuri ruveta väsäämään. Tuskimpa tuo yksi kakkupala tätä diettiä täysin pilaa, mutta olisin halunnut olla 100 % tuon ohjeen mukaan.

Puntarilla en ole käynyt, ja kotijumpankin vain kerran vetänyt läpi... Täällä sataa kuin esterin peestä joten lenkkiä joudun vielä harkita, mutta kotitreenin teen tänään!

chef Huomasinhan minä sinut siellä ja muistin että on kaksplussalta tuttu nikki, mutta aika vähemmistössä ollaan me joilla sitä pudotettavaa on. No, tulee äkempää pudotusta ja näkyviä tuloksia jos menee täysin ohjeiden mukaan, eiks niin! :D :saint: :whistle:

No "rangaistukseksi" tuosta kakkupalasta järjestin vaatekaapin jota olen onnistunut venyttämään n. 3 kk ja kylläpäs otti aivoon kun MITKÄÄN farkut ei edes inahtanut päälle! :headwall: Yritin lohduttautua että maha ei ole vielä palautunut raskaudesta, mutta kyllä se on se LÄSKI joka sinne napin ja reijän väliin jäi. Siirsin muutamat melkein kiinni menevät housut motivaatio pinoon, niihin on mahduttava viimeistään elokuusa, PISTE!

Hyvillä mielin jatketaan, mulla tosin tuo liikunta ja veden juominen on ne suurimmat ongelmat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Aamupaino -4kg. Pian on lounaan aika. =)
:eek: :eek: :eek:

Onnea!!!

Mä kävin tänään vaa-alla vaikkei mun pitänyt katsoakaan lukemaa ennen, kuin 4 viikkoa on ohi :ashamed:
Paino oli pudonnut 1,4 kg...vain :/ Mutta johtunee siitä, että mä olen jo pudottanut 8 viikkoa painoa, eli mulla ei lähde samalla tapaa nesteet enää kun ne on jo lähteneet.
Huomenna on virallinen viikkopunnitus, eli sitten nähdään mikä on tulos. Veikkaan että saattaa tuosta vielä 100-200g pudota.

Sinänsä tämä 1,4 kg on kyllä loistava, että kertaakaan aiemmin en ole moista lukemaa viikossa saanut ja nyt kuitenkin on kulunut alle viikko...viikko tulee täyteen vasta tiistaina.

Mä nyt vähän pohdinkin että pitäiskö siirtä punnitus tiistaille niin saisi aina ikäänkuin tarkemman viikkopainon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
Hei osaisittekos auttaa, että kuin paljon mitassa on 10g vehnäleseitä? Mulla ei ole noin tarkkaa vaakaa eikä pussissa lukenut paljonko painaa tietty määrä, joten olin illalla vähän hukassa :) Laitoin sitten sellaiset pari ruokalusikallista...
mun paketissa lukee että 1dl tuotetta painaa n.20g.
eli puol desiä about, kiitos :) Aika lähelle arvioin...
Jep...mun leseillä (joitan luomujuttuja) se on 2 kukkupäälistä ruokalusikallista.
 
Haave: me voidaan yhdessä näyttää niille laiheliineille, että kyllä me läskitkin osataan ja perkule perässä tullaan :LOL:

Myös mulla on tavoitehousuja ja kaikki sopivat talvitakit annoin kaverille...jos en perkule talveen mennessä lahdu niin sitten mä saan kulkea talven ilman takkia :attn:
 
Kaikki tavoitefarskut kaivettu myös esiin! Vanhat tavoitefarkut kokoa 42 menee jo hienosti, ainoastaan tuo raskauden jälkeinen maha pyrkii esiin :kieh: 40:n housutkin saan jo jalkaan ja kiinnikkin, mutta näky on aika kauhistuttava!! Tavoitteena olisi vielä ennen joulua sujahtaa koon 38 housuihin ja sitten voisikin taas raskautua :D
 
...
sUosittelen valitsemaan mansikan (ellei vaniljaa oo tarjolla ko.tuotteesta, sel oli kaikkein neutraalein), sillä jo aivot olettavat suklaan maistuvan suklaalle, mutta saa olla hyvä mielikuvitus jos saa suklaan maun tuota syödessä. Sama mansikassa, mutta ainakaa itsellä ei odotukset ole niin suuret sen suhteen. Jos on maistanu Nutriletin pirtelöitä, niissä sama:)

Harmi ettei ole saatavilla pieniä näytepusseja, ett sais maistaa kumpi olis itselle parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Aamupaino -4kg. Pian on lounaan aika. =)
:eek: :eek: :eek:

Onnea!!!

Mä kävin tänään vaa-alla vaikkei mun pitänyt katsoakaan lukemaa ennen, kuin 4 viikkoa on ohi :ashamed:
Paino oli pudonnut 1,4 kg...vain :/ Mutta johtunee siitä, että mä olen jo pudottanut 8 viikkoa painoa, eli mulla ei lähde samalla tapaa nesteet enää kun ne on jo lähteneet.
Huomenna on virallinen viikkopunnitus, eli sitten nähdään mikä on tulos. Veikkaan että saattaa tuosta vielä 100-200g pudota.

Sinänsä tämä 1,4 kg on kyllä loistava, että kertaakaan aiemmin en ole moista lukemaa viikossa saanut ja nyt kuitenkin on kulunut alle viikko...viikko tulee täyteen vasta tiistaina.

Mä nyt vähän pohdinkin että pitäiskö siirtä punnitus tiistaille niin saisi aina ikäänkuin tarkemman viikkopainon :)
No mulla tosiaan lähtee nestettä, että eiköhän se painon tippuminen tästä pian hidastu.
 
Perästä tullaan, varokaa vaan!

Kieltämättä kävi pahat mielessä kun makasin vällyjen alla ja luin hyvää kirjaa, ulkona kuulu sateen ropina ja mieleen hiipi sen fazerin sinisen kuva jonka saimme rotinoiksi tässä joku päivä sitte... Mutta palautin mieleen ne perhanan farkut ja johan katos suklaat mielestä. Mun mies kun ei tykkää ollenkaan karkeista yms, niin tuo levy saattaa ihan rauhassa olla vaikka sinne toukokuun loppuun. Olen yrittänyt sitä kahvipöydässä tarjota vieraillekkin vaan ei kukaan ota!

Tää on toinen kerta elämässä ku olen pystynyt olla näinkin "kauan" jollakin ruokavaliolla ja näin vahvana ja motivaatio kohdallaan. Laihdutin 2005 syksystä - 2006 kevääseen välillä 78 kg -> 67kg ja olo oli mainio. Jep, sitten tapasin nykyisen mieheni ja loppu onkin HYVIN painavaa historiaa... :D

Asiasta miljoonanateen, onko tällä planeetalla olemassa ainetta joka saisi mustikkatahran irti vaatteesta?! Dieetti sai ensimmäisen uhrinsa kun onnistuin roiskauttamaan eiliselle kirpparilöytö hupparilleni komean rivin pikkutahroja... :headwall: |O Taitaa olla entinen, kokeilin laittaa tahranpoistoainetta ja heti koneeseen, mutta usko ei kyllä ole vahva että sen puhtaaksi saisin.

Ja päivän loistava uutinen! Saan siskoltani lainaksi juoksumaton ja päätin vihdoinkin aloittaa sen juoksukoulun jonka ohjeet on ollu mulla jo varmaan pari vuotta. Sitä kolme kertaa viikossa + ainakin pari kertaa viikossa kotijumppaa. Siinä on tasan viis liikuntasuoritusta enempi viikossa ku tähän asti... ( :ashamed: )
 
Juuri tulin töistä,huh,ihan oon poikki.Onneksi täällä kotona on miesväki siivonnut oikein kunnolla ja mua odotti ihanaakin ihanammat lasten kortit ja lahjat:)

Söin äskön vasta välipalan en millään töissä kerennyt just ja just kerkisin jossain välissä syömään lounaani.Taitaa jäädä iltapala tänään väliin koska 2 t oli se minimi ruokailujen välissä ja saa nähä jaksanko valvoa edes puoli 10,koko viikon ollut töissä ja huomenna jatkuu taas:)

Niin käyttekö te viikkopunnituksen ottamassa huomenaamulla vai tiistai aamuna?


Mä ajattelisin että viikko on tiistaiaamuna täys?
 
pinni
Voi apua, minä oon lukenut huolimattomasti tuota ruokalistaa ja minulla on kauraleseitä, eikä vehnäleseitä :/ Voiskohan tänäiltana ottaa 5g kauraleseitä ja hommais sitten huomiseks ne vehnäleseet, vai oisko parempi jättää leseet koknaan väliin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä diettaan:
ja imetän,lapsi tosin jo puolivuotias. Maanantaina aloitin enkä vielä ainakaan ole huomannut maidon tulossa mitään ongelmaa. Suhtaudun myös vähän skeptisesti tuohon väitteeseen että sulavista läskeistä vapautuu ympäristömyrkkyjä maitoon! Onko tästä ihan tutkittua faktaa josssakin?
mä kans noita myrkkyjä vähän epäilen... siis ehkä sitten jos oot jollain kaalisoppakuurilla tai vissydietillä, mutta eihän moni tämän kummemmin syö muullonkaan, ehkä niitä herkkuja vaan tähän päälle, niin miten sillon ei irtoo myrkkyjä, mutta jos sanot ääneen laihduttavas (vaikka sitten sillä samalla ruokavaliolla) niin sillon irtoo myrkyt? :D
mitenköhän se laihdutustapa niihin myrkkyihin vois vaikuttaa? Ihan sama miten se rasva sulaa, laihtuen tai laihduttamalla, myrkyt lähtee samalla ku rasva. Se on ihan yleisesti tiedossa että myrkyt sitoutuvat rasvaan. Ihan tutkittua tietoa. En tiedä onko maidon myrkkypitoisuuksia laskettu, on varmaan. Mutta jokatapauksessa, jos kaikki muukin menee rintamaitoon niin miksei sitten ne poistuvat myrkytkin? Itse en missään nimessä päästäisi itseäni laihtumaan imetyksen aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Penni:
Pakko tulla hehkuttamaan!! Kävin äsken puntarilla ja paino oli 79.8,JEE!! Seiskalla paino on alkanut viimeksi ennen lapsia. Kaiken kaikkiaan paino on tippunut nyt n.3kg, Harmi kun kävin vasta toisena päivänä puntarilla niin ihan tarkkaa lähtöpainoa ei ole.

Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!!
Kuulostaa ihanalta :flower: Hyvää äitienpäivää minunkin puolesta kaikille,tiistaina sitten näkee paljonko on lähteny:)

Mä ajattelin jatkaa dieetin jälkeen karppausta,en oikein tiedä vielä missä muodossa mutta tässä on kolmisen viikkoa aikaa opetella karppauksen saloja :)Mulle sopii niin hyvin tää vähähiilarinen ruokavalio :eek: :D

muoks.ja jos täällä olis muitakin innokkaita jotka haluis jatkaa vhh ruokavaliolla niin voisi perustaa oman ryhmän meille sitten tänne:)Menen tässä hiukan asian edellle jo :LOL: eka viikko vasta menossa :D
mä en ole tässä mukana, mutta karppiryhmään lähden mielelläni :wave: . Oon nyt kolmisen kuukautta karpannu, en laihduttaakseni vaan ajattelin siitä terveellistä elämäntapaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mitenköhän se laihdutustapa niihin myrkkyihin vois vaikuttaa? Ihan sama miten se rasva sulaa, laihtuen tai laihduttamalla, myrkyt lähtee samalla ku rasva. Se on ihan yleisesti tiedossa että myrkyt sitoutuvat rasvaan. Ihan tutkittua tietoa. En tiedä onko maidon myrkkypitoisuuksia laskettu, on varmaan. Mutta jokatapauksessa, jos kaikki muukin menee rintamaitoon niin miksei sitten ne poistuvat myrkytkin? Itse en missään nimessä päästäisi itseäni laihtumaan imetyksen aikaan.
suurinosa äideistä laihtuu imetyksen aikana. Se voi olla yllättävän vaikeeta pitää niistä kiloista kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mitenköhän se laihdutustapa niihin myrkkyihin vois vaikuttaa? Ihan sama miten se rasva sulaa, laihtuen tai laihduttamalla, myrkyt lähtee samalla ku rasva. Se on ihan yleisesti tiedossa että myrkyt sitoutuvat rasvaan. Ihan tutkittua tietoa. En tiedä onko maidon myrkkypitoisuuksia laskettu, on varmaan. Mutta jokatapauksessa, jos kaikki muukin menee rintamaitoon niin miksei sitten ne poistuvat myrkytkin? Itse en missään nimessä päästäisi itseäni laihtumaan imetyksen aikaan.
suurinosa äideistä laihtuu imetyksen aikana. Se voi olla yllättävän vaikeeta pitää niistä kiloista kiinni.
No varmasti on eikä välttämättä onnistukaan. Niinhän sen ois vissiin luonto suunnitellu että raskausaikana rasvaa tulis ja imetyksen aikana menis. Luontohan ei niitä myrkkyjä huomioi. Silläpä sitä pitäs tehdä parhaansa että paino ei tippuis. Tai että ei nousis raskausaikana, mutta tiiä sit onko sillä taas merkitystä imetyksen onnistumisen kannalta.
 

Yhteistyössä