Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

l
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mua hävettää mut mä jo luovuin koko dieetistä...

en pysty syömään sitä aamupala kauraraejuustomehukeittosotkua :(
ja muutenkin.. ei musta vaan oo tähän

jatkan kalorilaskurilla .. 0,5kg viikossa .. hitaasti...
luulitko että tämä on joku ihmedieetti jolla saa nopeaa kiloja pois. tähän kohtaa voi lisätä sen päänhakkaushymiön.
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mua hävettää mut mä jo luovuin koko dieetistä...

en pysty syömään sitä aamupala kauraraejuustomehukeittosotkua :(
ja muutenkin.. ei musta vaan oo tähän

jatkan kalorilaskurilla .. 0,5kg viikossa .. hitaasti...
luulitko että tämä on joku ihmedieetti jolla saa nopeaa kiloja pois. tähän kohtaa voi lisätä sen päänhakkaushymiön.
ööö... en luullut. mistä niin päättelit?
mä en vaan viiti noudattaa tota ruokavaliota ja omalla kohdalla tiedän että ainakin alussa kiloja olisi karissut runsaasti

liikuntaa aion jatkaa toki, olen aina liikkunut, ja tuo jutan treenivideo on hyvä ja aion kotona tehdä tuota treeniä
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mua hävettää mut mä jo luovuin koko dieetistä...

en pysty syömään sitä aamupala kauraraejuustomehukeittosotkua :(
ja muutenkin.. ei musta vaan oo tähän

jatkan kalorilaskurilla .. 0,5kg viikossa .. hitaasti...
luulitko että tämä on joku ihmedieetti jolla saa nopeaa kiloja pois. tähän kohtaa voi lisätä sen päänhakkaushymiön.
ööö... en luullut. mistä niin päättelit?
mä en vaan viiti noudattaa tota ruokavaliota ja omalla kohdalla tiedän että ainakin alussa kiloja olisi karissut runsaasti

liikuntaa aion jatkaa toki, olen aina liikkunut, ja tuo jutan treenivideo on hyvä ja aion kotona tehdä tuota treeniä
no toi sun viimoinen rivi josta ajattelin sinun luulevan olevan ihmedieetti "jatkan kalorilaskurilla o.5kg viikossa hitaasti... "
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mua hävettää mut mä jo luovuin koko dieetistä...

en pysty syömään sitä aamupala kauraraejuustomehukeittosotkua :(
ja muutenkin.. ei musta vaan oo tähän

jatkan kalorilaskurilla .. 0,5kg viikossa .. hitaasti...
luulitko että tämä on joku ihmedieetti jolla saa nopeaa kiloja pois. tähän kohtaa voi lisätä sen päänhakkaushymiön.
ööö... en luullut. mistä niin päättelit?
mä en vaan viiti noudattaa tota ruokavaliota ja omalla kohdalla tiedän että ainakin alussa kiloja olisi karissut runsaasti

liikuntaa aion jatkaa toki, olen aina liikkunut, ja tuo jutan treenivideo on hyvä ja aion kotona tehdä tuota treeniä
no toi sun viimoinen rivi josta ajattelin sinun luulevan olevan ihmedieetti "jatkan kalorilaskurilla o.5kg viikossa hitaasti... "
jaa, no ei voi mitään... relax! :)
 
Poo
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mua hävettää mut mä jo luovuin koko dieetistä...

en pysty syömään sitä aamupala kauraraejuustomehukeittosotkua :(
ja muutenkin.. ei musta vaan oo tähän

jatkan kalorilaskurilla .. 0,5kg viikossa .. hitaasti...
luulitko että tämä on joku ihmedieetti jolla saa nopeaa kiloja pois. tähän kohtaa voi lisätä sen päänhakkaushymiön.
ööö... en luullut. mistä niin päättelit?
mä en vaan viiti noudattaa tota ruokavaliota ja omalla kohdalla tiedän että ainakin alussa kiloja olisi karissut runsaasti

liikuntaa aion jatkaa toki, olen aina liikkunut, ja tuo jutan treenivideo on hyvä ja aion kotona tehdä tuota treeniä
no toi sun viimoinen rivi josta ajattelin sinun luulevan olevan ihmedieetti "jatkan kalorilaskurilla o.5kg viikossa hitaasti... "
No, dieetti jolla kaloreita tulee päivässä n. 1100 ja harrastetaan paljon liikuntaa, on kyllä sellainen jota ei pidemmän päälle ole terveellistä noudattaa ja joka ei pidemmän päälle ole kovinkaan fiksua :)
 
Haave, tervetuloa mukaan. Mennään sun kanssa aika samoissa kuvioissa painon, pituuden ja vauvan iän suhteen :D

Mulla on kädet ihan sairaan kipeet :x eli kyllä oli eiliset treenit tehokkaat :D Harmi vaan että mä unohdin kokonaan syödä iltapalan, kun nukahdin...nyt harmittaa :/ mutta ehkei tää projeti sentään kokonaan tähän kaadu ja kun nukahdin niin ajoissa, sain nukkua KYMMENEN tuntia :eek: :eek: :eek: Mä kun olen viimeviikot vedellty 5-6 tunnin unilla niin toi oli ihan luksusta :heart:
 
Kyselijä?
Käytättekö te rasvatonta vai normirahkaa, kysyn edelleen? Sen lisäks käytän kahvin kanssa maitoa, joten jätän varmaan raejuustoa vähän pois.

Aloitan tänään. Alkupaino 60kg, pituus n. 160 cm. Sellaset 6kg pitäis saada pudotettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
Käytättekö te rasvatonta vai normirahkaa, kysyn edelleen? Sen lisäks käytän kahvin kanssa maitoa, joten jätän varmaan raejuustoa vähän pois.

Aloitan tänään. Alkupaino 60kg, pituus n. 160 cm. Sellaset 6kg pitäis saada pudotettua.
Kahvin kanssa saa käyttää (vähän) rasvatonta maitoa, Jutan ohjeen mukaan. Ja mä käytän rasvatonta rahkaa, tai jotain 0,2% rasvaa siinä on.
 
Mä en oo punninnu mut naapuri sanoo mun kasvojen kaventuneen ja et muutenki olisin pienentyny. kysyki et paljonko sä oikein oot laihtunu :eek: en tiä. ei oo vaakaa enkä ala mittaileen mitään. oon ollu muutaman viikon jo sillee et en syö hiilareita. en nää mahaani ollenkaa tissien takaa :LOL: se on varmaan kyl pienentyny :D
 
Mulla tuota Fastin dietmixiä oli kaapissa jo ennen dieettiä mut eilen sain ostettua Omega-3:set ja sit ostin niitä vihreäteekapseleita. Tänään sit aamupalan päälle heitin ne nassuun ja huh huh :x Se vihreäteekapseli meinas saada koko puurot ylös. Mä oon yleensä hyvä syömään isojakin kapseleita ja oon ihmetellyt tätä yrjökeskustelua niin meinas pilkka osua omaan nilkkaan :LOL: Kertakaikkisen pahan makuinen pilleri ja vielä tuon tuhdin aamupalan päälle... No toivotaan et dieetti nyt sen myötä tehostuu :D Itse ruuissa ei oo mitään vikaa! Nam nam.

Mulla on viikon alusta lähtenyt kilon verran ja oon tyytyväinen sillä olin jo tätä ennen ollut dieetillä niin ei mitään pöhöä ollut. Mitat on 172cm/68.6kg. Tonne kuudenkympin nurkille haluaisin.
 
vieras
Kuudes päivä menossa ja kyllä tän aamupuuron vääntäminen alkaa jo tuntua pakkosyötöltä. Samoin eiliset iltarahkat piti väkisin ahtaa menemään. Ei vaan olis nälkä. Vaikka eilenkin vedin punttitreenin ja tunnin bodystepin, olis luullut että ruoka maistuu...

Muuten tuntuu, että keho kävis isommilla kierroksilla. Mulla on kuuma melkein koko ajan. Öisin pitää potkia peittoa pois. Ja nestettä varmaankin tulee juotua riittävästi, kun tämän viikon ajan on pitänyt joka yö herätä vessaan. Ennen sitä on tapahtunut tosi harvoin.
 
Kyselijä?
tällaiset selvät sävelet -dieetit on yleensä aika helppoja, joten en pelkää huomenna repsahduksia ja aloitinkin vasta tänään. Ens viikonloppunakin on synttäriä ja ristiäistä, mutta eiköhän niistä selvitä.

Mä nyt sitten ostin vaaleaa riisiä ja makaronia, kai nekin kelpaavat kun ei ollut mainittu. Mä oon niin kova juomaan kahvia ja sitä myötä sitä maitoakin tulee lurauteltua vähän enemmän, joten jätän ton 25g:n raejuuston/munanvalkuiaisen pois.

Omega3:t mua vähän epäilyttää. Mun purkissa lukee 2/pv, eikä annosta saa ylittää. Tässä käsketään vetämään niitä kuitenkin 4/pv. No ehkä siihen ei kuole.

Eli 6 kilon tiputus alkoi nyt ja paree olla tiputettuna 4 viikon päästä. Sen verran nestettä kerättynä, että paino tippunee muutaman kilon heti alkuunsa.
 
Maaria
Odotan vaan koko ajan että 4 viikkoa on ohi. Tuo sama aamupala ja iltapala joka melkein ajatustasollakin saa oksennuksen nieluun... Mut kai tästä sitte joku hyöty on. Voisin kyllä syödä rahkaa ja marjoja mutta ne kaurahiutaleet ja -leseet. *yök*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
Odotan vaan koko ajan että 4 viikkoa on ohi. Tuo sama aamupala ja iltapala joka melkein ajatustasollakin saa oksennuksen nieluun... Mut kai tästä sitte joku hyöty on. Voisin kyllä syödä rahkaa ja marjoja mutta ne kaurahiutaleet ja -leseet. *yök*
mulla on jääny vallan puuro pois. ei mee alas, ei millää. vedän rahkaa ja mehukeittoo aamulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
Odotan vaan koko ajan että 4 viikkoa on ohi. Tuo sama aamupala ja iltapala joka melkein ajatustasollakin saa oksennuksen nieluun... Mut kai tästä sitte joku hyöty on. Voisin kyllä syödä rahkaa ja marjoja mutta ne kaurahiutaleet ja -leseet. *yök*
mulla on jääny vallan puuro pois. ei mee alas, ei millää. vedän rahkaa ja mehukeittoo aamulla.
Koita keksiä jotain, että saat tuota kuitua!

 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko kaikilla jo suunnitelmat huomiseksi? ettei tule repsahduksia :attn: :D
me ollaan menossa mun äidin luo syömään, ilmoitin jo äidille että otan omat eväät mukaan :)
huolestuttaa vähän sitten jälkkärin kanssa, mutta niin ku joku täällä ehdotti että voi vaikka syödä proteiinipatukan ku muut syö kakkua, pitää vaan tarkistaa kellonajat. Tai niin ku mä sanoin aikaisemmin lähden lenkille kun muut syö kakkua.
Onneksi kahvia saa edes juoda :)
 
Nyt oli mun vuoro lähes oksentaa :x vedin nimittäin liikenteessä ollessano napaani sen protskupatukan, kun en päässyt syömään.

Puoleen väliin saakka se meni alas ihan hyvin, mutta sitten lähti tökkimään. Viimeiset 3 suupalaa meni jo lähes itkua vääntäen, mutta purin hampaat yhteen ja suuntasin ajatukset muualle. Noin 15 min patukan syönnin jälkeen oksetutti, mutta päätin että ylös en anna tulla!

Olin ostamssa vaatteita ja mukaan lähti yhdet tavoitecaprit, joihin olisi kiva kesällä mahtua :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin kiinnostas että onko tässä ketjussa sellasia jotka imettää ja diettaa samalla? Mulla on 8kk tyttö jota imetän aina kiinteiden syömisen jälkeen ja yölläkin 1-2 kertaa.

En ole uskaltanu tätä kuuria alkaa noudattaa kun mietityttää vaikuttaako maidon tuloon jotenkin ja onko noista dietmixeistä yms. jotain haittaa vauvalle.

Mulla on kyllä vararavintoa kerääntyny vyötäisille ihan kivasti (160/93), joten kovasti tekis mieli tätä kuuria koittaa!
 
no
Jos katsot vähän mitä syöt ja imetät , niin paino tippuu. Mulle tuli raskauden aikana 25 kiloa lisää, ja kun muksu oli 3 kk , niin paino oli pudonnut 28 kiloa.
Neuvola käski siinä vaiheessa aloittamaan muksulla kiinteät ruuat, koska laps söi mut ihan kirjaimellisesti.
 
Minä diettaan
ja imetän,lapsi tosin jo puolivuotias. Maanantaina aloitin enkä vielä ainakaan ole huomannut maidon tulossa mitään ongelmaa. Suhtaudun myös vähän skeptisesti tuohon väitteeseen että sulavista läskeistä vapautuu ympäristömyrkkyjä maitoon! Onko tästä ihan tutkittua faktaa josssakin?
 

Yhteistyössä